+ + + LOKAKUUSSA PLUSSAAVAT, marraskuuta suunnittelevat + + +

SiSa78 > Tervetuloa! =)

Huh mikä päivä! Mieli tekisi jo kovasti nukkumaan, kun viime yö jäi katkonaiseksi ja tänään on ollut melkoista tohinaa. Sairastelusta turhautunut lapsi ei ole hyvä yhdistelmä sen kanssa, että olen täällä ainoana aikuisena kotona ja täytyy jotain aikaankin saada. Onneksi on dvd-soitin. :D Täytyy kuitenkin saada pois alta vielä pari tärkeää asiaa, joten uni saa odottaa. Huomenna on menoja eli lykätä en oikein voi. En nyt oikein kykene kirjoittamaan muuta kuin jaaritteluja, joten katselen kommentointipuolta toisella kertaa. Toivottavasti tuo päivitys meni suunnilleen oikein. :LOL:

Plussatuulia!
 
Mä pääsen tänne näköjään kirjottamaan aina puolen yön aikaan... |O

SiSa78 tervetuloa! :wave:

JiiMii82:lle ja MolliMelooni:lle viivanvahvistusONNEA!!! Aamulla sit väriä kehiin! :)

tirpulalle onnea ovisplussasta! :D

Huldasharks ei se välttämättä vielä näytä plussaa. Mulla tuli esikoisesta tosi haalee viiva Apteekin omalla dpo14. Plussaonnea!!! :)

).( Eipä ollut vielä tänäkään aamuna lämmöt nousseet, HÖH! Tänään oli kyllä Davidin liuskaovistestin testiviiva hiukan vaaleampi, kuin kontrolliviiva. Jospa se nyt meinais, että tänään ovis ois jossain vaiheessa tapahtunut. Limat tai siis niiden puuttumisen huomasin illalla. Mitään irtoamiskipuja ei ole ollut, tosin ei niitä aikaisemmissakaan kierroissa ole tuntunut. Kyllähän ne lämmöt kaiken järjen mukaan pitäis aamulla olla koholla, mutta hitto jos ei olekaan. : / Pitääkö siitä sitten ajatella, etten ovuloi tässä kierrossa ollenkaan?!?
 
Nyt kp 32/30 (?) ja vielä "odottelen" tätiä kylään. Laskeskelin että e-laastaria, -rengasta ja -pillereita käyttäessä kierto oli sittenkin se 28, eikä 30. Mutta toisaalta eihän sillä ole väliä, luomukiertohan on ihan eri asia. No ei auta muu kuin odottaa...testin teen vasta viikonloppuna jos täti ei ole tullut ennen sitä (testasin jo hätähousuna yhden negan kp30):headwall:
 
Manzu voimia ja jaksamisia miehesi kanssa, ei se tarvitse ku yhden lämpimän illan kun tärppää :) meillä oli niin hiljaista peiton alla viime kierrossa että aika mojovan yllärin plussa toi!!!

Mollimelooni Vielä on hienosti mahdollisuus löytyä ihan kunnon viiva, plussia vaan kovasti :whistle:

ON: en ole löytänyt kivaa pinoa, joten jos kukaan ei loukkaannu, niin kirjoitan tänne tuntoja :)
Taitaa (toivon ainakin) olla jyvä ihan kunnolla matkassa sillä tän aamun uusi testi oli niin niin tummaviivainen ettei epäilysiä, hormoonia lisääntyy siis :) Nukun tosi huonosti ja eilen päivällä väsymys kiusi ihan kympillä.... Lämmöt 37,6-37,8(illalla tämä korkeampi) hienoista etomista, ja tiedostan selvästi että masussa tapahtuu:)

tänä aamuna sitten ensimmäinen itkukohtaus, mies puhui varpajaisista ja kyyneleet alkoi tulvia, jopa nauratti kun ei tiennyt oikein mitä itkee :D viitisen minuuttia meni itkun ja naurun sekaisessa hysteriassa :confused: mies katseli ihmeissään ja totes että aha tätäkö tää sitten on :D

Ihanaa syksyä kaikille, kaikille halukkaille plussia :heart:
 
Kysymys Kuinka nopeasti ovulaation jälkeen lämmön pitäisi nousta?

Luulin ovuloineeni eilen illalla. Alavatsalla ja alaselässä oli sellaiset poltot ettei ikinä! Ei mitään suolistoperäsitä, sen tiedän. Rinnan kipukin on hälvennyt, ei siis ole samanlaista jomotusta enää, ihan vähän vain. Väsymyskin pikkiriikkisen helpotti, mutta lämmöt eivät olleet nousseet aamulla. Mietin vain, voiko ne nousta vasta vähän myöhemmin, vai tapahtuuko lämmönnousu heti?
 
Kiitos kovasti teille kun toivotitte porukkaan mukaan, tuntuu kivalle tämä "palstaneitsyyden" menettäminen =)

Kristen: Olen miettinyt tuota samaa... Minulle on hiukan epäselvää, että mistä tietää ovuloineensa, varsinkaan kun minulla ei ole koskaan ollut mitään vahvoja tuntemuksia siitä...

MolliMelooni: Voi kun tuo sinun viivasi saisi vielä väriä :) Lupaavalta kyllä näyttää! Noita kuvia on kiva nähdä, olen itsekin innokas testailija. Ja aina YRITÄN olla testaamatta liian aikasin, mutta aina ne testit niin pahasti polttelee kaapissa :ashamed:
 
Viimeksi muokattu:
Harmaata ja kylmää syysaamua |O

Joo tulihan se väri mut ihan väärästä paikasta ja väärään paikkaan,eli täti tuli kylään :'(
Ja mie olin jo jotenki niin odottavaisin mielin oireista ja kaikesta... noh,nyt ootteleen ovista ja toivoon parasta.. Eli miulla siis kp1/30 yk4
Miten sannikilla lämmöt noin korkeella,vai onko normilämpö jo korkeempi?mie olisin jos tuos lämmös ihan horkas :D joo kivoja noi hormonipurkaukset,on miehelläki kestämistä..
 
Sannikki: onnea ja tarrasukkia :heart:

Tervetuloa uuden kuumeilijat. Kovasti plussatuulia ++++++

Ja tähän harmaaseen syysaamuun ei muuta kuin ).(
Oon taas niin sekasin, että... Testasin nimittäin noin puolitoista viikkoa sitten oviksen ja mielestäni näin testissä haalean viivan. Ajattelin, että muutaman päivän sisällä tuo vahvistuu ja ovis on tuloillaan. Kuinka sitten kävikään, en testannut pariin päivään ja kun testasin niin tyhjä. Ei viivan viivaa. Ajattelin, että joko ovis jo meni tai sitten en ovuloinut ollenkaan tästä kierrosta. Peittoja kyllä heilutettiin, edes kerran - varoiksi.

Mutta nyt sitten. Eilen ja edellispäivänä olen tuntenut, että rinnat kipeytyvät. Nyt menossa kp25 ja päätin, että testaan ihan piruuttani oviksen ja mitä kummaa nyt oli ihan selkeä viiva eli mitä ihmetta?? :confused: Ovis tulossa sittenkin vasta nyt. Toisaalta meikäläinen on kyllä niin epäsäännöllisen säännöllinen, että sitä en ihmettele, mutta tosiaan viivaa näytti. Vielä ei ollut niin vahva, että voisi olla plussa, mutta kuitenkin. Siispä meikäläinen ovuloi nyt vasta loppuviikolla, jos olen nyt yhtään kartalla. Saahan nähdä. Harmittaa vaan, että jos nyt vasta ovis niin tulossa taas megakierto... Juuri kun se vähän jo lyheni. Harmin harmi. Nähtäväksi jää. :O

Eli pelkkää omaa napaa tällä erää.

Mukavaa keskiviikkoa kaikille
:flower:
 
MG viititkö vaihtaa mulle dpo 1 täksi päiväksi! Kiitos js kumarrus=) Lueskelin vähän netistä tosta LH-piikistä ja se tosiaan kestää normaalisti n. 2 vrk ja ovulaatio tapahtuu 24-32h siitä kun se huippu "alkaa". Oon ymmärtänyt tän aikasemmin vähän väärin, joten kaiken järjen mukaan ovis on tapahtunut eilen illalla. Nyt on (taas) sormet ja varpaat ristissä että tärppi olisi käynyt.

Aawatar lueskelin tosiaan LH:stä vähän tänään ja tuli mieleen voisiko kyse olla siitä, että nyt näkyvä mahdollinen ovisplussa olisikin raskaus? Ovis testi voi ymmärtääkseni reagoida myös alkaneeseen raskauteen:O Toisaalta LH:ta erittyy elimistössä koko ajan, joten missä tahansa kierron vaiheessa voi saada (haalean)viivan testiin. Kai..

JiiMii82 pahoittelut kp 1:stä:(

SiSa78 tervetuloa mukaan!

Kristen Lämpö laskee juuri ennen ovulaatiota ja nousee heti ovuloimisen jälkeen. Lämmöt pysyvät ylhäällä jos raskaus on alkanut ja laskevat kohti kuukautisia jos ei. Itse en mittaile, joten en sen paremmin tiedä, mut varmaan kohta aloitan senkin:whistle:
 
pikaseen aawatarille, olen myös kuullu tuosta et ovis voi myös näyttää alkaneen raskauden...toivotaan näin ;) toivottavasti emme herätä liikaa toivoo.
Laitoin sit tilaukseen ovis tikkuja,21kpl 15,50€ ja sai yhden raskaustestin kaupan päälle,ei hirveen hintasta :) nyt on jotain tekemistä :D
millois kannattaa aloittaa toi tikuttelu sit kp10 kohilla ? Oletettu ovis on ollu tuos 12pvn paikkeilla,ellen ihan väärin ole tulkinnu... mut nyt pikkuhiljaa töihin menox..
 
Tirpula & JiiMii82: Olen itsekin kyllä jostain lukenut tuosta, mutta en uskalla ees ääneeni siitä puhua. Mielessä se on ollut, mutta olo sellainen, että ei uskalla toivoa. Nyt vasta kp:t niin pienet, että ei uskalla ees vielä testata olisiko sitä raskaana. Uskon siis kunnes toisin todistetaan siihen ekaan teoriaani, että LH:ta on ollut jo aiemmin kropassa, mutta nyt vasta tulossa ovis. Toivossa on hyvä elää, kummin vain...
 
JiiMii82 juu siis meillähän on plussattu 4.10 apteekin raskaustestillä :) Lämmöt on huimat ja onkin iltaisin ihan horkassa : / normilämpö mulla oli n 36,3-36,5... Mietin vaan jatkuuko tää lämpö sitten koko raskauden :eek: ?!? nyt olis just se hetki kun tekis mieli kaatua sohvalle ja nukkua muutama tunti... Puhaltelen unissani sitten plussatuulia kaikille :D
 
En täpinöiltäni voi nyt vastailla muille, sori!

Tein tunnin rakossa olleesta iltapäiväpissasta (noku pissitti karmeesti, en ollu juonu kahvia ku aamulla mut silti) kun testit tuli, ja sain kai tosi tosi haaleen viivan?! Suomenkielisis ohjeis lukee et 10 min sisää luotettava, englanniks lukee et 15min...Olin näkevinäni jotai ja sydän hakkas, sit en muka näöhny mitää ja sit meni jo yli 10min, 15-25min kohdalla olen varma et ku kattoo tiettyy valoa vasten ni olis lilahtavaa tosi haalee viiva. Oireetkin niin mojovat (yökkäily jatkunu yms) niin aamulla testaus ja toivon parasta!!

Nyt eli 25min testistä, siinä on jo normi huoneenvalossa huomattava viiva!edelleen haalee mut mun mielest lila. Voiko näin nopee tulla roskishaamu?
 
Viimeksi muokattu:
Hui! Jännittävää lumihiutale85 ! Toivottavasti sieltä on nyt plussa tuloillaan!
Ei muuta kuin uutta testiä tekemään sitten huomisaamuna aamupissistä :) Luulisi siinä sitten jo paremmin näkyvän, mikäli hormonia löytyy. Toivottavasti :) Plussatuulia!

Tässä alkaa itselläkin pikkuhiljaa testit polttelemaan vessassa, kun lähestytään viikonloppua. Viikonloppuna voi jo sunnuntaina alkaa menkat. Alkuviikosta viimeistään, kun tuo luteaalivaihe on minulla niin lyhyt.

Plussatuulia kaikille :)
 
lumihiutale85: Kuulostaa tosi lupaavalle tuo testitulos =) Ei kai se aika niin tarkka luulisi olevan... Tai siis ei mulla kyllä ole koskaan negatiiviseen testiin mitään haamuja tullut vaikka olen niitä joskus käyny katsomassa parinkin tunnin jälkeen. Tai sit en ole vaan katsonu tarpeeksi tarkkaan tai myöhään... Eli jospa se plussaa sitten meinais sulla =)

Sillon kun esikoista tehtiin, niin kerkesin siinä puolentoista vuoden aikana "muutaman" testin tekemään :D Tosin ovistestiin en ole ikinä plussaa saanut, en ymmärrä... Nytkin on kp 15 eikä ovistestissä näy kun haamu vaan... Sehän voi tietty olla tulossa vasta. Mut siis esikoisenkaan kanssa en ikinä onnistunut tikuttamaan ovista. Kokeilin kyllä vaan muutamia kertoja ja sitten luovutin niiden suhteen. Aattelin jo ettei mulla tapahdu koko ovista, mutta todistettavasti se on ainakin kerran tapahtunu =)
 
Viimeksi muokattu:
Tohinapäivät jatkuvat. Aamulla olisin päivittänyt, mutta palsta temppuili enkä sitten viitsinyt tehdä turhaa työtä. Ei välillä ladannut sivuja ja löytänyt palvelinta, joten bittiavaruuteen olis mennyt se päivitys. Yritän nyt saada tuon päiväunivastaisen toipilaan yöunille ja oman keskittymiskyvyn kelvolliseksi. Teen sitten päivityksen ja yritän kommentoida. Mielenkiintoisia tilanteita näyttäisi olevan. :)

Oma tilanne on jälleen hämmentävä. Olen tutkinut netin ihmeellisestä maailmasta asioita ja ihmetellyt kipuilujani. Vaikuttaa siltä, että pco ei aiheutakaan kaikkia kipujani ja onhan nyt munasarjatkin varsin lupaavassa kunnossa. Epäilen virtsakiviä, mutta en ole vielä pyytänyt lähetettä labraan. Seuraan tilannetta vielä huomiseen. Raskaustestinkin saatan aamulla tehdä vaikka en luotakaan oviksen tapahtuneen. Oireita on siihenkin viittaavasti, mutta todennäköisesti johtuvat jostain muusta. Viimeinen Terolut-päivä tässä kierrossa on tänään, joten piinailu lähestyy loppuaan. Testi tuskin näyttää vielä viivaa vaikka raskaana olisinkin, joten yritän malttaa pitää näppini niistä erossa. Maanantaina olisi ajallisesti hyvä testipäivä, mikäli täti ei sitä ennen saavu.

Päänsärky meinaa saapua "ilostuttamaan" iltaani. Uneni ovat jääneet vähiin ja katkonaiseksi, joten ei mikään ihme. Viikonloppuna onneksi saan tasata vajetta, kun mies tulee käymään kotona. Toivottavasti halujakin löytyisi, sillä passiivinen seksielämä syö muuta läheisyyttä ihan liian herkästi.
 
iloksi: Pidän sulle niin peukkuja!!! Ja lumihiutale85 kans!

Tänne ei kuulu hyvää, kp1/?. Gyne totes eilen et en oo raskaana ja määräs Terolutit pitkän kierron takia. Huolestuttaa vaan et ehdinkö ollenkaan ovuloimaan kun tässäkin kierrossa sain ovisplussan vasta kp26...
 
Gabrielle > Mulla on ihan sama tilanne Terojen ja oviksen kanssa. Uskon kuitenkin 1-3 kierron (toivottavasti riittää aikaistamaan ovista niin, että ehtii tapahtua ennen terojen aloitusta) "haaskaaminen" kannattaa pitemmällä tähtäimellä. Kyllähän se päähän ottaa tietää, ettei mitään mahdollisuutta raskauteen ole. Terolut-kuurin tehotessa eli kiertoa säännöllistäessä se kuitenkin edesauttaa raskautumista, joten itse ainakin lohduttaudun sillä. Pahoittelut täsistä ja onnea uuteen kiertoon! :hug:

SiSa78 > Joillakin henkilöillä ja joillakin testeillä ei LH-huipunkaan aikaan tule testiin kahta vähintään yhtä vahvaa viivaa. Jos siis haluat selvittää miten testit sinulla toimivat, niin suosittelen testailemaan vaikka parin viikon ajan ja muutaman kierron peräkkäin. Sitten näät miten valitsemasi testit sinun kohdallasi toimivat. :)

lumihiutale85 > Jännittävä tilanne. :D Vahvoja plussatuulia huomiselle!

sannikki > Ihana hormonikohtaus! :D Mulla vastaavat on megaluokan raivareita, jolloin kiihdyn nollasta sataan sekunnissa. Siinä on parisuhdekin koetuksella, kun muutun raivottareksi. :whistle: Toki saat jatkaa ainakin minun puolestani tässä porukassa kirjoittelua siihen saakka, että odottajien puolelta löytyy mukava pino. :)

JiiMii82 > Mistä tilasit ovistestejä? Olen yrittänyt löytää edullista pakettia seuraavaa kiertoa varten ja noin 20kpl voisi olla sopiva määrä ekaksi tilaukseksi.

Kristen > Mulla nousee lämpö joskus viiveellä eli lämpödipin jälkeen tulee normaalin lämmön päivä ja seuraavana vasta nousee koholle. Noin viikko oviksesta saattaa nousta vähän lisää ja tipahtaa sitten menkkojen aikana tai hiivuttua loppuun. Senkin olen todennut, että (aamu- ja päivä-) lämpö saattaa jäädä nousematta oviksesta huolimatta. Muistelisin, että yhden kemiallisen kohdalla pysyi lämmöt normaalina. Iltalämmöt mulla nousee kyllä hieman vaikka alkukierrosta pysyttelee lähellä normaalia.

iines83 > Eiköhän se ovis ole tapahtunut. :) Laitan sulle dpo1 (varmaankin kirjoittaessasi elit vielä eilistä vaikka viesti on julkaistu puolen yön jälkeen).

Osa jäi vieläkin kommentoimatta. Palailen niihin (jos jotain kommentoitavaa on) päivityksen jälkeen. :)
 


keskiviikko 6.10.2010



KUUMEILEVAT
Vuokko84.................kp77/30.........................2. lapsi....yk1
Constance................kp56/25
miimii10...................kp56/?...........................1. lapsi....yk5
wilkat.......................kp49/35........................3. lapsi.....yk10
angelfish...................kp45/30-34....................4. lapsi....yk2
Joko.........................kp44/28-30.......28v........3. lapsi.....yk1
Huldasharks..............kp39/40-44.....................3. lapsi....yk4
Liina87.....................kp39/30........................................yk4
skorpioni07...............kp34/30............32v........2. lapsi.....yk1
PohjanTuuli...............kp34/27.........................2. lapsi....yk3
kaneli83....................kp32/30?..........27v........1. lapsi....yk1
Nuplu........................kp30/32-35..................................yk5
Millukka.....................kp30/32?.........31v.........6. lapsi
Aawatar....................kp26/28-35......33v.........1. lapsi....yk3
Mischa10...................kp26/31..........27v..........2. lapsi....yk7
iloksi.........................kp26/?.............28v.........1. lapsi....yk4v+
macy gray.................kp25/19-47......30v.........2. lapsi....yk11
Kristen......................kp25/~30.........22v.........2. lapsi....yk14
lumihiutale85.............kp25/27-29....................2. lapsi....yk1
bluebaby...................kp25/28...........26v.........1. lapsi....yk3-4v
iines83......................kp24/26-32....................2. lapsi....yk3
MolliMelooni..............kp24/28?..........32v.........2. lapsi...yk3½v
Okaasan...................kp23/28-30.......33v.........4. lapsi....yk7
An-nie......................kp21/30-35...................................yk5
Mimmimami..............kp21/29-35.......29v..........4. lapsi...yk4?
tirpula.......................kp19/30-32.......31v.........2. lapsi....yk5
HelinäKeiju10.............kp18/?............................3. lapsi...yk2
Manzu.......................kp17/31-33......26v..........3. lapsi...yk10
Hiipu1.......................kp17/27-29.......27v..........1. lapsi...yk4
Viulu.........................kp16/28-30......................4. lapsi...yk3
hemari......................kp15/36...........................2. lapsi...yk2
SiSa78......................kp15/28...........32v...........2. lapsi...yk1
MiiJane76..................kp13/27-34
MyDream...................kp13/28..........................1. lapsi...yk10
sandemar..................kp12/?............................3. lapsi....yk2
Pikku-Saara...............kp10/35..............27v.........1. lapsi....yk2
Viola30......................kp6/27.............30v..........2. lapsi...yk3
kolmannen haaveilja...kp5/28-30.........28v..........3. lapsi...yk1
vimmu.......................kp5/25-28.........26v.........1. lapsi....yk5
JiiMii82......................kp1/30..............27v.........2. lapsi....yk4
Gabrielle....................kp1/32..............28v........1. lapsi....yk2
Minnäi...............................................31v.........4. lapsi
karvatonkoira.....................................32v.........4. lapsi....yk2
Peppi Pitkäkorva.................................27v.........3. lapsi
mileon.............................................................5. lapsi
inspire.............................................................1. lapsi
Viuhti10...........................................................2. lapsi



TAUSTALLA
mahara, Agaetis, Amf, Sanelma, Coya, Paha päivä, Marble, very important baby, Nasukka82, Heathy, A-H, pia, Mukiin menevä, viuhpiipore, toiveikas -87, Safiirix, Sarmiina, Taikapeili, Shiny, Nallekarkki, Liljah, Mariel85, adora, BloodyEnd, valtsukka, marika 83



PIINAILIJAT
skorpioni07.......dpo17
Huldasharks......dpo13
macy gray........dpo12?
MolliMelooni......dpo11
Mischa10..........dpo10
bluebaby..........dpo10
iloksi................dpo7
Okaasan...........dpo6
Mimmimami......dpo4
Hiipu1..............dpo4
Mimmimami.....dpo4/1
tirpula..............dpo1
Kristen.............dpo1
iines83..............dpo1



PLUSSANNEET
2oo9 joulukuu:
MaybeSomeday ~ Tellu30
2o1o tammikuu:
Riemu ~ tyyty85 ~ Lara- ~ ennie ~ Hyväsetti ~ jemppero ~ Auroora
2o1o helmikuu:
HayLina ~ Leli82 ~ Neila ~ sutulii ~ Sintsu78 ~ Eveny
2o1o maaliskuu:
RiikkaVaan ~ piprane ema ~ Sanelma ~ Ezziina ~ Tinker Bell ~ miya ~ AaVee
2o1o huhtikuu:
Unelmahöttö ~ babar ~ Neppi
2o1o toukkokuu:
Piupula ~ icefairy ~ Milja Sivupolku ~ Sophie84 ~ vauvahaaveilija85 ~ Onnellinen x5 ~ onnipellervo
2o1o kesäkuu:
Auneliini ~ samara88
2010 heinäkuu:
mimia85 ~ Jade- ~ ToinenToive ~ tombatar ~ Jinda ~ Plink ~ Allie81
2010 elokuu:
äizikkä ~ nereida ~ Yaden ~ NeliApina ~ äiti x4 ~ tatskattu ~ dyyni

PLUSSANNEET 2010 syyskuu:
Aada87...........7.9. .....kp29/28..................2. lapsi.....yk1v+
Iksu81............8.9. .....kp40/28-34.....29v....2. lapsi.....yk5
Diipeli.............11.9. ....kp25/29-31..............2. lapsi.....yk2
Ciba...............13.9. ....kp26/25
JA82...............13.9. .....kp27/25?........28v....3. lapsi.....yk1
TUUtikiks.........19.9. ...kp33/28...........29v....2. lapsi....yk4
MyrskyMaija....24.9. ...kp28/29-30...............3. lapsi...yk2
PohjanTuuli.....26.9. ...kp24/27...................2. lapsi....yk3
amma.............28.9. ...kp30/30-32...............5. lapsi....yk2

PLUSSANNEET 2010 lokakuu:
sannikki...........4.10.....kp31/30..........28v....2. lapsi....yk2



HAAMUILIJAT




Tervetuloa uudet ja vanhat! :wave:

Listalla näkyvät tiedot nimimerkin lisäksi:
kp??/?? tai kp??/??-?? = Meneillään oleva kiertopäivä / kierron pituus.
??v = Kuumeilijan ikä
?. lapsi = Monettako lasta yritetään
yk? = Monesko yrityskierto meneillään (Jos yritystä on ollut pitkään, voi merkitä myös vuosina)
Yk?/? voidaan merkitä silloin, kun yritys jatkuu keskenmenon takia (Ensimmäinen luku on meneillään oleva yrityskierto ja jälkimmäinen yrityskiertojen kokonaismäärä. Plussakierto ja raskausaika lasketaan yhdeksi kierroksi)
Yksi kierto on kuukautisten alusta seuraavien alkuun kierron pituudesta riippumatta.
Jos yritystä ollut pitkään eikä kiertomäärä selvillä, voi ilmoittaa myös vuosina.
Piinailijoiden lista:
dpo? = Päivät ovulaation jälkeen. Ovista tikuttavat voivat ilmoittaa plussapäivän (dpo-1)

Kysymysmerkit tarkoittavat numeroita :D

Plussarikasta lokakuuta!
 
Viimeksi muokattu:
Heip!
Mukana ollaan, vaikka kommentointi vähän on jääny...
Täällä siis kp15 eikä ovista näy. Ekan kerran oon tikuttanu ovista, aloitin kp 13 ja niin haaleita viivoja tulee että näyttää että ei edes lähesty! Te jotka noista tiedätte enemmän, voiko se viiva tummua ihan hetkessä vai tummuuko vähitellen? Siis että jos tänään on ihan haaleahaalea viiva, niin voiko jo huomenna olla tosi tumma?
 
macy gray: Tuota en tiennytkään! Kiitos tiedosta! Olen tosiaan aina vaan metsästänyt sitä yhtävahvaa viivaa... Mulla on sellasia David-testejä, mitä tilasin Mammaksilta. Samasta paikasta tilattuja testejä oli sillonkin kun esikoista tehtiin, mutta ne oli sillon mun mielestä eri merkkisiä. Tää David oli mulle ihan uusi merkki. Mutta kokeilen nyt siis tikuttaa niillä pidempään, niin jos rupeis eroja viivoissa näkymään ja sitä ovista löytymään =)
 
MG; Raskauskeiju.fi oli mistä tilasin...toivottavasti ovat sit ihan jees =) ja muute seuraavan kerran jos muistat ku päivittelee niin miulta voi poistaa ton?merkin 30 perästä,ku kaks krt ollu sen 30 niin näyttää se olevan =)
 

Yhteistyössä