+ + + LOKAKUUSSA PLUSSAAVAT, marraskuuta suunnittelevat + + +

Voiko olla mahdollista, että raskauspahoinvointi alkaisi ennen kuin mitään varsinaista näkyy testeissä? Mulla oli tiistaina se olotila, että meinasin yrjötä, palelsi ja kuvotti. Nyt tänään on kolmatta tuntia yrjöttänyt, noussut sapen maku nenään ja aaltoina tullut kuvottava olo. :x Mitään ei tule ulos, enkä usko, että voisin olla sairaskaan vain joka toinen päivä.
 
Lumihiutale: varovasti onnea!

Kristen: kiva kuulla että käynti suju hyvin ja vielä parempia uutisia mahdollisesti noi jälkimmäiset! Täällä vahvasti peukut pystyssä sun puolesta!

tirpula: mulla oli ihan sama viime kierrossa, olin ihan varma oireistani ja ne alko pari päivää oletetun oviksen jälkeen... Todella todella toivon et sulla lopputulos eri kun mulla, mutta toi on niin totta, että tää vauvakuume sekottaa kyllä ihmeen nopeesti ennen niin järkevän ja jalat-maassa-ihmisen ja vie hetkessä mukanaan. Iso kumarrus niille, jotka ihan oikeesti pystyy tjottailuun!

Plussatuulia ja ovisonnea kaikille!!!
 
Tässä kuva vielä siitä testistä.

Ei näy tuossa taaskaan niin hyvin, kun luonnossa ja valokin oli kuvattaessa huono, mutta kyllä mä ainakin kuvasta erotan sen viivan (käännelkää näyttöä jos ei muuten näy :D )
Ja luonnossa näkyy väriä... Mutta outoa kylläkin, koska kaikki merkit viittais siihen, etten ole vielä ovuloinut!



(* pienemmässä koossa olevassa kuvassa viiva näkyy huomattavasti selvemmin, ei siis aijaan pienessä kuvassa, vaan esim sähköpostista aukaistuna. *)
 
Viimeksi muokattu:
MolliMelooni ja bluebaby : Minä näen kyllä "viivan paikat" teidän molempien testeissä =) Kovasti plussatuulia teille molemmille!

Minä onneton en sitä ovista ole onnistu vieläkään bongaamaan :( Ehkäpä sitä ei sitten tässä kierrossa tapahdu ollenkaan, tai sitten nuo David-testit ei sitä vaan jostain syystä näytä kunnolla minun kohdallani... Vaikka eihän sekään vielä ovista takaa, vaikka plussan siihen testiin saisinkin. Nyt siis kp 16 ja testiviiva on edelleenkin selvästi vaaleampi kun se kontrolliviiva. Ei ihan haamu, mutta melkein... : /
 
ON (sori taas): Kp 33 muuttui sitten eilen kp1:ksi :( . Olisinhan se ollut liian helppoa jos jo heti ekalla kerralla olisi tärpännyt...Vähän oli pettymyksen tunnetta ilmassa eilen mutta nyt yritän keskittyä tulevaan ja uuteen kiertoon! Eli minulle voi siis laittaa kp 2/32 ja yk 2. Nyt vain odotellaan että täti tekisi lyhyen vierailun niin että pääsisi taas yrittämään =)
 
Mulle voi laitella listaa kp8/31 ja yk 1/12(sis 2km) vai miten sen nyt laittaa.. varmaa kyllä eka kierrossa pitemmät pvät ku ton 31 mut kahtellaan.
Vuoto ollu jo nyt tosi vähäistä, eikä juurikaan edes nimeksi asti. Seuraillaa tilannetta ja kahtellaan kuinka tästä taas aletaan kuumeileen ja toivoa nostaa..
Tällä hetkellä tuntuu olo vielä ihan hukassa olevalta.

Ompa ihanaa ku pitkään kuumeilleet haamuilee, jospa teiän vuoro ois nyt! Tsemppiä!
Ja hienoa että Kristenillä lähti homma rullaa noin nopeeta, että jos nyt ei onnaa niin jospa viimeistää sitten seuraavasta kierrosta.
 
Mollimelooni On ihan mahdollista että joillakin tosi herkillä ihmisillä pahoinvointi alkaa ennen plussausa. Hormoonia kun alkaa kehittyä heti munasolun kiinnytyttyä kohtuun. Ja nuita siun testejä tiiraillessa, kyllä sielläkin viiva näkyy, toivottavasti vahvistuu!

Sisa Ystävä näytti hyvin esimerkin siitä, ettei ovulaatiotestit aina näytä vahvaa plussaa, vaikka ovulaatio tapahtuisikin. Jos testailee aamulla ja hormoonihuippu osuu iltaan, se ei todennäköisesti näy tosi vahvana aamun testissä. Mutta luulisi, että haamua selvempi viiva tulisi kuitennii... Jospa se ovis olis kuitenkin vasta tulossa...?

Kanelille paljon tsemppiä uuteen kiertoon!

Mä olen itse tänään hyvin positiivisella tuulella. Enkä tiedä miksi :D lämmöt nousivat tänä aamuna, eli sen mukaan voisi olla dpo1, mutta kn on mielestäni samassa tilassa ja valkkaria tulee yllinkyllin. Eikös sen pitäisi loppua siinä vaiheessa, kun ovulaatio nostaa lämpöjä? Se eilinen viiva kummittelee päässä, mutten viitsi tänään testata, kun edellisestä testistä on niin vähän aikaa. Katsotaan, jos malttaisin viikonlopun yli! Meille tulee nähkääs vieraita, enkä ainakaan kuvaa pääse laittamaan, jos jotain näkyisikin...
 
Viimeksi muokattu:
Mollimelooni: mulla ainakin on ollut oikeesti yli viikon yökkäilyä, siis käyny kakomassa mutta ei oo tullu yrjö. Semmosia pahan olon aaltoja. Ja se alko tosi aikasin, samoihin aikoihin ku maha turpos yhtäkkiä, eli ilmeisesti kiinnittymisestä heti. Ja testasinhan mä sillon hädissäni, nega. Nyt vasta ollu parina päivänä haalee haamu, vaikka yökkäilly yli viikon. Esikoisesta oireet alko kans tooosi aikasin! En usko et on vaan mielikuvitusta!

Kaneli83: Pahoittelut uudesta kierrosta :|

Kristen: Olen näkevinäni tuossa viivan häivähdystä =) Jospa se olisikin? Peukut pystyssä täällä!

ON: Tein TAAS testin aamulla, tosin olin käyny pissille pari tuntia aiemmin ni ei sillee ollu kunnon aamupissi. Tuli jälleen haalee haamu, varmasti testiajan sisään. Olisin toivonu jo edes selkeetä haamua mut ei. Eli negoja en oo saanu nyt, kaikissa jotain. Teen seuraavan testin vasta sunnuntaina jos hormoni 2 päivässä tuplaantuu kerran. Jospa alkais olla selkeempi haamu sit. Ja pelko on persiissä myös et mitä jos ne menkat alkaaki viikonloppuna ja tää oli kemiallinen tai ihan muuten vaan menee kesken tai en ollukkaa raskaana tai tai...Jotenki uskallan enemmän juhlia kun on tiistai ja menkat ei olis tullu ja testeissä selvemmät plussat....Kyllä oon jo alottanu odotuspäiväkirjan kuten esikoisestaki, merkkaan oireet jne. Siihen sit myös jos ikävästi meneekin..Ja ehkä hieman oon jo katellu vauvajuttuja...:ashamed:
 
Huomentapäivää kaikille tasapuolisesti! Unohdin :O päivittää listan eilen vaikka tarkoitus oli se tehdä iltapäivän tai alkuillan aikana. Pää on ihan nukuksissa. Ihanan paljon on tullut kirjoituksia, joten ehdottomasti haluan tänään kommentoida runsaasti. Teen nyt ensin tuon päivityksen, ettei taas unohdu. :D

Plussaonnea, haamujen vahvistumista, vauvaliimaa ja pupuiluiloa! Voimahalit sellaista tarvitseville!
 
Entäs kun ei huvita se peittojen heiluttelu, vaikka on ehkäpä ovulaatio meneillään? On työstressiä ja syksy masentaa, ei jaksais millään ajatella mitään kiihkeetä :( Enkä osaa edes väkisin maata... :) Kierukan jälkeen en ole edes bongannut yhtään ovulaatiota, varsinainen eka kiertohan tässä on, mut nyt on jo kp14 eikä mitään tuntemusta! Yleensä ovulaatiokivut on ihan kamalat, nyt ei mitään. Vähän juilii alavatsalla ja välillä on rinnoissa samanlainen tunne kuin maidon noustessa. Ihan hämärää hommaa! Ja mä kun luulin, et tulisin taas raskaaks ihan tosta vaan...masentaa.
 


perjantai 8.10.2010



KUUMEILEVAT
Vuokko84.................kp79/30.........................2. lapsi....yk1
Constance................kp58/25
miimii10...................kp58/?...........................1. lapsi....yk5
wilkat.......................kp51/35........................3. lapsi.....yk10
angelfish...................kp47/30-34....................4. lapsi....yk2
Joko.........................kp46/28-30.......28v........3. lapsi.....yk1
PohjanTuuli...............kp36/27.........................2. lapsi....yk3
Nuplu........................kp32/32-35..................................yk5
Millukka.....................kp32/32?.........31v.........6. lapsi
Aawatar....................kp28/28-35......33v.........1. lapsi....yk3
Mischa10...................kp28/31..........27v..........2. lapsi....yk7
iloksi.........................kp28/?.............28v.........1. lapsi....yk4v+
macy gray.................kp27/19-47......30v.........2. lapsi....yk11
Kristen......................kp27/~40.........22v.........2. lapsi....yk14
lumihiutale85.............kp27/27-29....................2. lapsi....yk1
bluebaby...................kp27/28...........26v.........1. lapsi....yk3-4v
iines83......................kp26/26-32....................2. lapsi....yk3
MolliMelooni..............kp26/28?..........32v.........2. lapsi...yk3½v
Okaasan...................kp25/28-30.......33v.........4. lapsi....yk7
An-nie......................kp23/30-35...................................yk5
Mimmimami..............kp23/29-35.......29v..........4. lapsi...yk4?
tirpula.......................kp21/30-32.......31v.........2. lapsi....yk5
HelinäKeiju10.............kp20/?............................3. lapsi...yk2
Manzu.......................kp19/31-33......26v..........3. lapsi...yk10
Hiipu1.......................kp19/27-29.......27v..........1. lapsi...yk4
Viulu.........................kp18/28-30......................4. lapsi...yk3
hemari......................kp17/36...........................2. lapsi...yk2
SiSa78......................kp17/28...........32v...........2. lapsi...yk1
MiiJane76..................kp15/27-34
MyDream...................kp15/28..........................1. lapsi...yk10
sandemar..................kp14/?............................3. lapsi....yk1
Liina87......................kp13/30........................................yk5
Pikku-Saara...............kp12/35............27v..........1. lapsi...yk2
Viola30......................kp8/27.............30v..........2. lapsi...yk3
kolmannen haaveilja...kp7/28-30.........28v..........3. lapsi...yk1
vimmu.......................kp7/25-28.........26v.........1. lapsi....yk5
JiiMii82......................kp3/30..............27v.........2. lapsi....yk4
Huldasharks...............kp2/40-44.......................3. lapsi....yk5
Gabrielle....................kp2/32..............28v........1. lapsi....yk2
kaneli83....................kp2/32...............27v........1. lapsi....yk2
Minnäi.......................kp8/31..............31v.........4. lapsi....yk1/12km2
karvatonkoira.....................................32v.........4. lapsi....yk2
Peppi Pitkäkorva.................................27v.........3. lapsi
mileon.............................................................5. lapsi
inspire.............................................................1. lapsi
Viuhti10...........................................................2. lapsi



TAUSTALLA
mahara, Agaetis, Amf, Sanelma, Coya, Paha päivä, Marble, very important baby, Nasukka82, Heathy, A-H, pia, Mukiin menevä, viuhpiipore, toiveikas -87, Safiirix, Sarmiina, Taikapeili, Shiny, Nallekarkki, Liljah, Mariel85, adora, BloodyEnd, valtsukka, marika 83, skorpioni07



PIINAILIJAT
skorpioni07.......dpo19
macy gray........dpo14?
MolliMelooni......dpo13
Mischa10..........dpo12
bluebaby..........dpo12
iloksi................dpo9
Okaasan...........dpo8
Hiipu1..............dpo6
Mimmimami.....dpo6/3
tirpula..............dpo3
iines83.............dpo3
Kristen.............dpo1



PLUSSANNEET
2oo9 joulukuu:
MaybeSomeday ~ Tellu30
2o1o tammikuu:
Riemu ~ tyyty85 ~ Lara- ~ ennie ~ Hyväsetti ~ jemppero ~ Auroora
2o1o helmikuu:
HayLina ~ Leli82 ~ Neila ~ sutulii ~ Sintsu78 ~ Eveny
2o1o maaliskuu:
RiikkaVaan ~ piprane ema ~ Sanelma ~ Ezziina ~ Tinker Bell ~ miya ~ AaVee
2o1o huhtikuu:
Unelmahöttö ~ babar ~ Neppi
2o1o toukkokuu:
Piupula ~ icefairy ~ Milja Sivupolku ~ Sophie84 ~ vauvahaaveilija85 ~ Onnellinen x5 ~ onnipellervo
2o1o kesäkuu:
Auneliini ~ samara88
2010 heinäkuu:
mimia85 ~ Jade- ~ ToinenToive ~ tombatar ~ Jinda ~ Plink ~ Allie81
2010 elokuu:
äizikkä ~ nereida ~ Yaden ~ NeliApina ~ äiti x4 ~ tatskattu ~ dyyni

PLUSSANNEET 2010 syyskuu:
Aada87...........7.9. .....kp29/28..................2. lapsi.....yk1v+
Iksu81............8.9. .....kp40/28-34.....29v....2. lapsi.....yk5
Diipeli.............11.9. ....kp25/29-31..............2. lapsi.....yk2
Ciba...............13.9. ....kp26/25
JA82...............13.9. .....kp27/25?........28v....3. lapsi.....yk1
TUUtikiks.........19.9. ...kp33/28...........29v....2. lapsi....yk4
MyrskyMaija....24.9. ...kp28/29-30...............3. lapsi...yk2
PohjanTuuli.....26.9. ...kp24/27...................2. lapsi....yk3
amma.............28.9. ...kp30/30-32...............5. lapsi....yk2

PLUSSANNEET 2010 lokakuu:
sannikki...........4.10. ....kp31/30..........28v....2. lapsi....yk2



HAAMUILIJAT
lumihiutale85...7.10. ....kp26/27-29...............2. lapsi....yk1




Tervetuloa uudet ja vanhat! :wave:

Listalla näkyvät tiedot nimimerkin lisäksi:
kp??/?? tai kp??/??-?? = Meneillään oleva kiertopäivä / kierron pituus.
??v = Kuumeilijan ikä
?. lapsi = Monettako lasta yritetään
yk? = Monesko yrityskierto meneillään (Jos yritystä on ollut pitkään, voi merkitä myös vuosina)
Yk?/? voidaan merkitä silloin, kun yritys jatkuu keskenmenon takia (Ensimmäinen luku on meneillään oleva yrityskierto ja jälkimmäinen yrityskiertojen kokonaismäärä. Plussakierto ja raskausaika lasketaan yhdeksi kierroksi)
km?= yrityksen aikana tapahtuneiden keskenmenojen määrä
Yksi kierto on kuukautisten alusta seuraavien alkuun kierron pituudesta riippumatta.
Jos yritystä ollut pitkään eikä kiertomäärä selvillä, voi ilmoittaa myös vuosina.
Piinailijoiden lista:
dpo? = Päivät ovulaation jälkeen. Ovista tikuttavat voivat ilmoittaa plussapäivän (dpo-1)

Kysymysmerkit tarkoittavat numeroita :D

Plussarikasta lokakuuta!
 
Viimeksi muokattu:
Mulla muuten menossa kp3,ei kp2 ;) Ovistestit tuli eilen postissa joten tällä kierrolla tikutteleen :p onpas tullu hieman nukuttua,2 pvn aikana 24h...eilen illalla kävin kokeileen kuntonyrkkeilyä,olipas pikkasen kivaa hommaa =)
Kaneli,olen pahoillani tädin vierailusta,varsinki ku noin meni myöhäseen viel,oli mullaki tosiaan se eka kiero 35pv ja nyt tasoittunu tuohon 30. tsemppiä uuteen yritykseen =)
Toivon mahdollisimman monille tähän kiertoon plussia ;))
 
Sandemar Ei ne lapset väkipakolla tule, eli keräät vaan mielenkiintoa ja sitten kun aika on sopiva ryhdytte hommiin :) Oireet viitaisi tulevaan ovulaatioon.

Kuulkaas tytöt ja etenkin mg. Mut voi poistaa haamuilijoista, sillä uskon eilisen testin viitanneen ovulaatioon. Tänään on lämmöt noussut huimasti (aamulämpö oli jo selvästi korkeampi ja nyt päivällä mitattu on korkeampi kuin piiiitkään aikaan. Lisäksi ovulaatiotesti ei ollut positiivinen ja herkkä raskaustestiliuska negatiivinen (en malttanut pitää näppejäni erossa kun posti toi )
Eli mut voi hypäyttää piinailijoihin ja laittaa tosiaan sen dpo1 Katsellaan nyt sitten pariviikkoa mitä tulevaisuus tuo tullessaan. Toisen luomun vai hoidot.
 
Kristen> Otin sinut nyt pois piinailijoista, kun dpo on epäselvä ja lisäsin haamuilijoihin. Mielestäni vaikuttaisi siltä, että olet ovuloinut jo hyvän aikaa sitten ja oireilet raskautta. Apteekin testiin tulee väriä kuulemma vain raskauden aiheuttamana, joten lupaavalta vaikuttaa. Kerro, jos haluat minun muuttavan tietojasi. :) Paljon tarrasukkia ja viivan vahvistumista sinulle! =)

Sandemar > Stressaamalla ne halut tuskin löytyvät, joten yritä rentoutua. Ehkä ovis ei vielä olekaan meneillään, sillä stressi ja kova väsymys saattavat viivästää kiertoa. Anna keholle ja mielelle sen kaipaamaa aikaa ja hoivaa hyvällä omallatunnolla. Käy vaikka jossain hemmotteluhoidossa tai tee rauhallinen kävelylenkki raikkaassa syyssäässä. Eiköhän ne halutkin sieltä jossain vaiheessa virkisty. :)

lumihiutale85 > Davidin herkissä testeissä viiva vahvistuu huonosti. Jos sinulla siis on niitä eikä väri ala tummenemaan, niin kannattaa testata jollain muulla merkillä ja mieluusti vähemmän herkällä. Vauvaliimaa!

Kaneli83 > :hug: Plussaonnea uuteen kiertoon!

SiSa78 > Testaatko kerran vai kahdesti päivässä? Onko ovisoireita? Itse ajattelin testailla kerran päivässä alkuun ja ovisoireiden myötä kahdesti, kunnes viiva hiipuu. Hieman jännittää miten ovistestit mulla toimivat. En ole vielä tilannut, mutta varmaankin viikonlopun aikana kannattaisi tilaus käydä laittamassa, jotta saapuisivat ajoissa.

Manzu > Petipuuhaunet on ihan tuttu juttu mullakin silloin, kun väsymys vie voiton. Harmi kun niistä ei sikiä. :D

Mimmimami > Jos David-liuskoissa ei ole viivanpaikkaa, niin sitten se viivanen on minulla silmissä. Näin nimittäin jotain hailakkaa käyttämättömässä testissä. :D Dipatusta liuskasta (eilisestä) en nähnyt mitään mainittavaa. Mielikuvituksen tuotteeksi luokittelen, kun näköjään nään olemattomia viivoja. Ristiriitaiset tuntemukset on kyllä, joten saatan päästä testaamaan uudestaan tädin pysytellessä poissa. Jännittää. :D

MolliMelooni > Toisessa kuvassa näen hailakan haamusen. Toivottavasti vahvistuu selkeäksi. Laimeasta pisusta tuollainen viiva apteekin omaan testiin on varsin lupaava merkki. Sinun olisi kyllä korkea aika päästä odottajien puolelle ja sieltä vauvautuneisiin. Plussaonnea ja vahvaa vauvaliimaa!

iloksi > Hämmentävintä on nämä ristiriitaiset tuntemukset jotka vihjaavat sekä ovuloimattomuuteen (eli tätiin) että raskautumiseen. Olen todella helpottunu tietäessäni, että Teroluttien ansiosta menkat saapuvat viikon sisällä (luultavasti 3-4 päivää) viimeisen ottamisesta mikäli en ole raskaana. Ei siis tarvitse jännittää venyykö kierto megapituiseksi. Maanantaina voisi olla seuraava testipäivä, mikäli vuoto ei ala. Yritän silti malttaa katsoa vielä pari päivää enemmän, jos täti saapuukin odotettua pitemmällä viiveellä. Primoluteilla menkkoja siirtäessä on kyllä aina alkanut kolmantena tai neljäntenä pillerittömänä päivänä. Tsemppiä tupakoimattomuuteen!

tirpula > Luultavasti oireet ovat ovisoireita, mutta toivottavasti muuttuvat raskausoireiksi. Tsemppiä piinailuun ja plussaonnea!

Oma napa taisi tulla kommenteissa. Mukavaa päivää ja alkavaa viikonloppua koko ihanaiselle kuumeiluporukalle! Toivottavasti viikonvaihde tuo mukanaan plussia ja oviksia. =)
 


Tässä siis vielä nuo testit. Ylempi on r-testi, alempi ovulaatiotesti.

muoks. Alkoihan tuokin sitten piirtämään roskishaamusta, mutta nyt heitän ne menemään ja mg voit tosiaan laittaa mulle sen dpo1. Vaikka olisin raskaana ja kaikki menisi hyvin, kyllä se raskaus näkyy sitten kahdenkin viikon kuluttua :D

MG Vaivaan vielä :D Eli siis kierron pituudenkin voi vaihtaa vaikka 40, niin on vähän helpompi seurata :)
 
Viimeksi muokattu:
Kristen > Dpo:n laitoinkin jo aikaisemmin, mutta vaihdan nyt sen kierron pituuden. :) Jospa tästä kierrosta nyt kuitenkin tärppi kävisi, niin ei tarvitsisi hoitoihin siirtyä. Toivotaan, että joka tapauksessa plussailet tässä ihan muutaman kierron sisällä. :)
 
Kaneli83 pahoittelut tädin saapumisesta :(

Olen testannu aluksi kerran päivässä ja nyt sitten tässä lähempänä oletettua ovisajankohtaa kahdesti päivässä. Eilen iltapäivällä tehdyssä testissä oli vahvin viiva tähän asti. Ei ollu enää haamu, mutta kuitenkin selvästi vaaleampi kun kontrolliviiva. Ja olin lisäksi kolme tuntia ennen testiä juomatta ja pissaamatta, että saisin mahdollisimman vahvan näytteen testattavaksi. Tänään testasin taas sitten sellaisen haamun. Mutta en kyllä ollut yhtä kauaa juomatta ja pissaamatta... Täytyy iltapäivällä tehdä taas sellanen kolmen tunnin pissaamattomuus/juomattomuus maratoni :D Jos siinäkin tulee taas haamu niin sitten se varmaan meinaa sitä, että se mun eilinen hieman vahvempi viiva olikin sitten ovisplussa. Eli siinä tapauksessa ovis varmaan tapahtuis tänään... Hmmm... Ongelma on vaan siinä, etten ole koskaan selvästi tuntenu ovista... Täytyy alkaa kuulostelemaan, jospa jotain oireita tuntuis :) Ja sit jos pääsis illalla vielä peittoa heiluttamaan, sitäkin kun tartteis vielä sen oviksen lisäksi :D

Ihanaa viikonloppua teille kaikille =) Ja kovasti plussatuulia!!!
 
Kristen,selvänä näkyy ovistesti mut rt ei... kiva kattella noita kuvia ku aina laitatte,ehkäpäs mieki tässä ku pääsee tikutteleen,ilmeisesti kp 13 kohdalla olis hyvä aloittaa?onks toi dpo sit niinku oviksen jälkeiset pvt?tapahtuuko ovis sit jatkossa saman pvn kohilla ku nyt..?no toivottavasti ei tarvis tän kierron jälkeen ovista bongailla ;D
On se ihanaa ku nykyinen ukko on niin mukana täs hommassa :) meillä onneksi vielä tuota intohimoa ja romantiikkaa riittää ku seurustelua ollu vasta sen 1.4v ;) vaikkakin välillä on kyl sellanen olo et ei nyt mut jotenhi tuo mies saa sen kääntymään :p ihanaa ja rentouttavaa vkloppua kaikille <3 yrittäkäähän olla ressaamatta :)
 
Viivojen vahvistumisia haamuilijoille. :)

Mulla on sellainen tunne että nyt onnistuu ja tuun raskaaksi tästä kierrosta. Yleensä se tunne on tarkoittanut sitä, että ei varmasti tärppää. |O Luulen oviksen olleen tiistain tienoilla, en tosin tikuttanut...
 
Jahas. Kyllä se nyt on niin, että menkkajuilinnat ovat saapuneet. Lieviä ovat, mutta välillä tuntuu terävämpää kipuilua kohdun alueella. En tiedä voiko siitä päätellä mitään. Valkovuotoa ei juurikaan tule ja onkin ollut sen osalta poikkeuksellisen kuiva kierto. Yksi kummallinen juttu on unohtunut mainita. Nimittäin mulle ilmestyi iso finni sellaiseen kohtaan kasvoja, johon ei yleensä tule mustapäitä kummempaa. Akneahan mulla on pco:n aiheuttamana, mutta isommat näpyt keskittyvät leukaan ja selkään. Tuo näppy on iso ja kipeä, mutta onneksi jo paranemaan päin. Ilmestyi alkuviikosta ja pakkohan se oli sitten puhkaista. Mitään finnien tuloa lisäävää en ole syönyt, joten tuo näppy on täysin kummastus. Tästähän tietenkin voisi toiveilla vaikka mitä. :rolleyes:

Pesänrakennusviettiä olisi, jos väsymykseltäni jaksaisin puuhailla. Iltaisin palelee, jos en pue lämpimästi. Tuntuu kuin olisi ristiveto asunnossa vaikka yhtään ikkunaa ei ole edes raollaan eikä ovesta ole kuljettu. Huonon olon aaltoja tulee vaikka Terolut-päivät loppuivat jo. Välillä tuntuu repäiseviä kipuja nopeiden liikkeiden yhteydessä, varsinkin jos vartalolle tulee kiertoa. Perinteistä syysväsymystä ei ole havaittavissa, joten ilmeisesti vitamiinien ja omega3:n tankkaamisesta on hyötyä. Innoissani jo suunnittelen joulukortteja, paketointityyliä, koristeita ja muita tunnelman luojia. Olen myös ostanut muutamia lahjoja. :D En muista milloin olisin tässä vaiheessa jo ollut näin pitkällä valmisteluissa. Yleensä mietin kyllä valmiiksi, mutta joudun ottamaan pikaisen loppukirin kamalalla kiireellä ehtiäkseni ajoissa. Yleensä olen vielä aaton vastaisena yönä neulonut jotain lahjaa loppuun. :LOL:

Mukavaa iltaa! Pysykäähän aktiivisina kirjoittelijoina, mutta muistakaa myös rentoutua ja nauttia. =)
 
Ompa paljon tekstiä... minä koitan kans saada kommentoitua edes jotain :)

Kristen minäkin näen tuossa apteekin omassa viivan. Ompa jännä juttu, jos se sitten reagoi ovilkseen eikä raskauteen. Olen kyllä kuullut sellaisiakin juttuja, että r.testi näyttäisi oviksen aikaan haamua. Mutta tiedä sitten...
Alemmissa kuvissa en näe raskaustestissä mitään, mutta tuossa ovistestissä kyllä :D
Tsemppiä nyt tilanteeseen.. olit sitten missä vaiheessa kiertoa tahansa. :)

Sandemar tuo tilanne on NIIIIIN tuttu täällä. Voin kertoa, että meillä on ollut useita kuukausia välissä niin ettei minua ole yksinkertaisesti kiinnostanut nuo seksihommat yhtään. Ei tippaakaan. Meidän seksielämä on välillä ollut PELKKÄÄ vauvantekoa ja arvaa vaan, kuinka on halut hävinneet kun vuosikausien yrityksen perästä ei vauvaa kuulu. Mut sitten aika aikaansa kutakin. Sitten on onneksi parempia jaksoja, niinkuin nyt kun paineet siitä vauvanteosta kotona on poistuneet. Tsemppiä teille. Eiköhän se taas siitä helpota :)

Kanelille pahoittelut ikävästä kierron päätöksestä ja onnea uuteen kiertoon :)

karvatonkoira en yhtään tiedä, miten oikeasti on, mutta ainakin minun järjen mukaan se ovulaatio voi aivan hyvin tulla (ja tuleekin) km jälkeen ennen menkkoja. Ainakin ystävälläni jolla oli tuulimunaraskaus alkoi uusi raskaus ennen kuin seuraavaa vuotoa km jälkeen tuli.
Eli ei muuta kuin makkarin suuntaan vaakamamboon :)

ON.
Aamulla sitten näytti lämpötila lähteneen laskuun. Laskua oli tapahtunut 0,1 astetta :( Eli pahoin pelkään, että toivo on mennyt tästäkin kierrosta. Noh, ompa ainakin tiedossa jo etukäteen, niin ei sitten kovin korkealta tipu. Kovastihan tässä olin positiivisilla mielin tuossa ovulaation jälkeen, mutta taas alkaa tuo mieli normalisoitua.
Mutta... taidampa silti testailla noilla Prisman r.testeillä. Eihän siinä järkeä ole, mutta ei oo monessa muussakaan asiassa.

Plussaonnea ja plussatuulia ja vahvoja viivoja siskot!
 

Yhteistyössä