+ + + LOKAKUUSSA PLUSSAAVAT, marraskuuta suunnittelevat + + +

Sannikille ONNEA!!

ON: Ihan uusi oire ilmaantui tänään nimittäin kipeät nännit! Enpä muista vastaavaa ennen ikinä olleen :O Lueskelin, että monella on heti oviksen jälkeen tällainen ilmaantunut, oooooo, kivaa =) Eilen nousi lämmötkin tavallista korkeammalle ja siellä ovat tänäänkin ja alamahan kipuilu on enää vähäistä, MUTTA tänäänkin tuli aamupäivällä vielä venyvää limaa. :confused:
Eli kp 21/29-35 dpo 4 tai 1, yk 4. Niin ja ikää 29v, sitäkään en ole aiemmin tainnut mainita. Nyt unille......zzzzzzz
 
Jännä päivä tiedossa. Meillä siis tänään se lapsettomuuspoli aika. MEinasi illalla iskeä paniikki, kun tajusin, että eihän me poikaa voida sinne mukaan ottaa! Onneksi jyväskylän päässä pappa suostui poikaa sen aikaa katsomaan...
Typerää mennä kun ei voi mitään varmaa sanoa. Kiertokin meni sekasin, vaikka tähän asti näytti ihan hyvältä...
No, illalla ollaan viisaampia!
 
Huldasharks > :hug:

mileon > Otin sinut pois plussanneista, mutta laitoin kuumeilijoiden hännille. Haluatko olla siellä, taustalla vai kokonaan pois listalta? Anteeksi, mutta nyt en yhtään muista aikaisempia kirjoituksiasi! :ashamed: Pää sumussa olen näköjään lukenut ja listaakin päivittäessä sählännyt. :ashamed:

Kristen > Tsemppiä päivään! Toivottavasti tulette polilta positiivisten kuulumisten kanssa. =)

Väsymys alkaa olla sitä luokkaa, että on ihanaa saada mies kotiin. Petipuuhista on kyllä päällimmäisenä mielessä nukkuminen vaikka tätiä odottelenkin saapuvaksi viikonlopun aikana. Testailin aamulla negan ja naurenkelin itselleni, kun näin käyttämättömässä liuskassa hentoisen viivan. David-liuskoissa siis lienee viivanpaikka tai sitten mulla on se viiva silmissä. :stick: Nyt on siis tädin tervetulotoivotustesti tehty ja alan valmistautua uuteen yritykseen. Toivottavasti ehdin ovuloida ennen Terojen aloitusta ja saan asian testeillä varmistettua.

Ihanaa syyspäivää! :wave:
 
Huldasharks :hug:

Kristen Tsemppiä täältäkin! Tuuhan sitten kertomaan mitä sieltä kerrottiin.. jos haluat..anteeksi uteliasuuteni.. :ashamed:

Macy gray Täälläkin tuota väsymystä on vaikka muille jakaa.. Ajattele nyt.. Kuopuksen nukutin jo 19 jälkeen ja mies pisti esikoisen unille 20 aikaan.. (kesti 30min), olin sillä aikaa nukahtanut sohvalle ja mies herätti ja yritimme jotain katsella tv:stä ja ajatuksena olis ollut vielä viettää intiimihetken.. mutta se jäi vain unitasolle.. kirjaimellisesti näin vain unta siitä, että meillä intiimihetki.. aamulla kun kello herätti 6, ajattelin että ei ihme kun plussaa ei kuuluu, kun petipuuhat ovat vain unissa.. :rolleyes:

Tein tuossa äsken ruokaa lapsille (hoitolapset mukaan lukien), niin 3 vuotias poika katseli, kun murskasin valkosipulia kastikkeeseen ja lopulta sanoi, että meidän iskällä ei ole tuollasia ruuanvalmistuspihtejä! :D

:wave:
 
Nyt pelkkää ON taas:
Tein eilen sen testin jossa näky ehkä jotai testiajan sisällä, tai sit ei. Sit ilmesty alle 25min jotain viivaa. Aamuyöllä klo 5 kun heräsin pissille, tein testin, ja tuli mun mielestä testiajan sisään toooodella hento viiva. Noh, heräsin uudestaan klo 9 ja pissin kuppiin ja koska se oli tummempaa se pissi niin ajattelin tuhlata taas testin, ja testiajan sisään tuli kuin tulikin hento viiva! Siis sen tällä kertaa näki niin et varmasti joku siihen tuli, mutta en nyt mene 100% vannomaan että jos David merkkisiin tulee jotai viivanpaikkoja yms etteikö vois olla joku semmonen (luin googlen kautta ettei vissiin tyypillisesti David testeihin tule?). Eli haamun sain testiajan sisään! Ei ollu niin selkee haamu kuin täällä ihmisten ottamissa kuvissa mutta varmasti siinö jotain on, mun mielestä väriä. En uskalla vielä sanoa että olen 100% raskaana, mutta näin se taitaa olla pienin varauksin...3 herkkää testiä ja digitesti kaapissa, teen vaikka joka aamu nyt yhden niin näen tuleeko viivaa.

Eli Mace Gray, laitatko minut haamuilijoihin? Pysyn täällä kunnes alkaa tulla selvää haamua. Nyt siis kp 26 kait, lauantaina-maanantaina alkais menkat normaalisti. Eli viivalla on aikaa tummua... Tosi outo olo kun tavallaan uskon että on pieni masussa, mutta toisaalta en vielä usko.
 
MG ja lumihiutale! Mullahan on just noita raskauskeijusta tilattuja davidin testejä ja ei ole niissä ollut mitään viivanpaikkoja. Täälläkin kirjottelin, kun ei parhaalla mielikuvituksellakaan saanut mitään jännää näkyviin =)

Tajutonta väsymystä muuten täälläkin! Ihan sumussa meni työpäivä.

Nyt kauppaan!
 
Apteekin omassakin näkyy nyt joku aavistus. En tiedä saanko kuvassa näkymään, mutta kokeillaan. Olin tyhmä ja testasin n puolitoista tuntia edellisestä vessakäynnistä iltapäivällä, kun olin juonut runsaasti. :headwall: Lisäksi en älynnyt tehdä samasta näytteestä vertailun vuoksi liuskatestiä.





Eipä noissa kuvissa oikein mitään näy, silmällä katsoen se viiva kyllä on ihan havaittavissa.
Mä vaan olen tällainen pakkomielteinen testaaja, ei tälle voi mitään.
 
Voi sentään...
Tässähän alkaa testausinto nousta. Kohta sitä ei enää saa itseään hillittyä testaamasta :p

lumihiutale varovaisen onnittelut ja vauvaliimaa, että pieni olisi nyt tuleva pysymään kyydissä maailmaan saakka :) On kyllä jännittävää!
Meillä on vielä samoihin aikoihin noiden menkkojen tarkoitus tulla, eli tuossa lauantai-maanantai akselilla.
Toivottavasti ei tule, mieluiten kummallakaan! Plussatuulia!

Kristen toivottavasti käynti polilla on "hedelmällinen" ja palaat sieltä innosta puhkuen! Minulla useimmiten on toivonkipinä aina roihahtanut polikäyntien jälkeen. Nyt kun ensimmäinen käynti on takana, niin varmaankin asiat alkavat sujumaan nopeammin :) Tsemppiä!
Niin ja minäkin oon utelias kuulemaan, kuinka siellä meni? :)

macy gray toivottavasti sieltä nyt sitten ei kuitenkaan vuoto alkaisi. ... tämä tuntuu niin "typerältä" joka kerta koittaa kannustaa, vaikka itsekin tietää ja tuntee olotilan, kun sitä vaan odottaa, että alkaisi nyt sitten, kun kerran kuitenkin alkavat. Mutta... siitä huolimatta onhan se plussa mahdollinen. Toivottavasti plussa kuitenkin tulisi kaikista ennakkoajatuksista huolimatta :)

MolliMelooni minä yritin noita liittämiäsi kuvia tihrustaa, mutten kyllä nähnyt niissä mitään :/ Muttei se tietysti sitä sano, etteikö niissä jälkeä olisi. Aina vain ei ole ihan helppoa saada kameralle tallennettua sitä aavistusta viivasta.
Toivottavasti se oikea plussa lopulta kuitenkin tulee :)

ON.
Minä tässä alan pikkuhiljaa itsekin innostumaan testaamaan, kun katselen muiden testejä.
Noh, eilen oikeastaan jo alotin, kun tein ovulaatiotestin aamulla. Ei tullut viivan viivaa siihen testiin. Ajattelin testailla ovistesteillä ensin, ja jos niihin alkaa tuleen viivaa, niin sitten testaan oikealla testillä. Raskaustestejä en raaski tuhlailla, kun hävettää jo muutenkin niitä jatkuvasti apteekista hakea (enkä ole viitsinyt tilata mistään, kun tekisin ne kuitenkin kaikki heti).

Täytyy varmaan mennä tuonne edelliselle sivulle kurkkimaan päivitystä ja kaikkien tilanteita. Kenenkäs kanssa olenkaan menossa samoissa dpo-päivissä...
Aika hämmentynyt muuten olen, kun nyt on oikeasti tulossa ihan normaalimittainen kierto. Tätä ei ole tapahtunut vuosiin.
On tainnut tämä vähähiilihydraattinen ruokavalio ja liikunta auttaa.
Niin ja lisäksi vielä se tupakanpolton lopettaminen! Olen nyt ollut polttamatta 7 päivää (1.10 oli eka savuton päivä).
Nikotiinikorvaushoidon jätin kahden päivän jälkeen ja nyt sinnitellään vaan tahdonvoimalla :) Toivottavasti tämä pitää... vielä ei ole liikaa himottanut.

Tsemppiä ja plussatuulia kaikille!!
 
bluebaby viivanpaikan näen tuossa testissä, mutta en väriä. Toivottavasti viivanpaikka vahvistuu oikeaksi viivaksi vielä!
Täytyy tarkistaan sinun kierron vaiheet myös... vieläkö on monta päivää oletettuihin menkkoihin?

Plussatuulia hirveästi :)
 
Mollis: Mä näen siellä "jotain". Ja kun tiedän, ettei tuossa testissä ole viivanpaikkaa, niin.... ;)

Bluebaby: Tuollaisia viivanpaikkoja olen saanut usein edellisessä kierrossa, kun testasin ahkerasti. Toivotaan, että sä saisit niihin väriäkin :)
 
bluebaby käväsinkin tuolla edellisellä sivulla kurkkimassa, että mikä on tilanne. On kyllä todella jännät paikat sinulla! Minä toisinaan olen noita CM:n Pregcheg testejä tehnyt, mutten nyt muista, että onko niissä näkynyt viivanpaikkoja.
Toivon kyllä kovasti, että viiva värjääntyy! Tsemppiä!
 
Polilla käyty. Mukaan lähti clomi resepti ja ohjeet ensi kierron inseminaatioon.
Hieman pelottaa. Kuluva kierto on meidän viimeinen mahdollisuus onnistua luomuna, mieltä harmittaa myös se, ettei toisen lapsen jälkeen lapsettomuusongelmiin saa apua enää yleiseltä puolelta. No kunhan tämä toinen edes onnistuisi...
Olen yllättynyt keskussairaalan nopeasta toiminnasta, sillä olin kuvitellut heidän lätkäsevän vain reseptin clomeja/teroja käteen ja käskenyt katsoa seuraavat kolme kuukautta.
Eli nyt odotetaan mitä tämä kierto tuo tullessaan, ja sitten alkaa sairaalassa ravaaminen. Pelottaa jo valmiiksi, sillä olen kuullut kyseisen toimenpiteen sattuvan paljonkin. Ja toisekseen, mitkä toiveet se herättää, kun ne kuitenkin valuvat vessanpöntöstä alas :(

olo on kovinkin sekava!
 
Hui! Monilla alkaa olla aika jännät päivät edessä. Bluebaby ja MolliMelooni mä erotan kanssa noista kuvissa jotakin, mutta olenkin erittäin etevä näkemään haamuja ym. testeissä:whistle: Toisaalta joistakin kierroista ei ole tullut mitään viivan paikkoja ym. vaan testit täysin negoja. Omalta kohdaltani uskonkin siihen, että silloin kun näkyy haamuja on hedelmöittyminen tapahtunut, mutta pikkuinen ei ole kiinnittynyt kunnolla. Testejä per kierto mulla kuluu hurjat määrät. Esikostakin testasin 11 kertaa ennen kuin uskoin, että kyllä siinä kaksi viivaa on.

Onnea iloksi lyhyestä kierrosta, toivottavasti kierto on ollut muutenkin hyvä!

Huldasharks pahoittelut:hug:

ON: Dpo on vasta 2 ja mä olen jo ihan sekaisin.. Oireita (muka..) on jo alavatsan nippailut, outo tunne masussa, väsy, tukkoinen nenä, ja turvonneet rinnat. Aivan naurettavaahan tää on.. Ja täysin mahdotonta, eihän pikkuinen olisi vielä edes kiinnittynyt. Kyllä aikuinen, suht järkevä ihminen voi mennä aika sekaisin näistä vauvahaaveista. Tätä mä pelkäsinkin kun aloitin oviksen tikuttelun, toiveet kohoaa korkeuksiin ja sitä myötä saan kaikki mahdolliset (kuvitellut) oireet. Huoh:confused: Miten sitä kestää seuraavat kaksi viikkoa...
 
Kristen hieno juttu, että tulit takaisin hyvin mielin :) Meille tehtiin ne kaksi inseminaatiota ja ainakaan minä en tuntenut yhtään mitään. Toimenpide kesti noin 20 sekuntia (pesu ja ruiskutus) ja sitten makuullaan muutama minuutti. Sitten lähdettiinkin jo kotiin. Eli sitä ei kannata pelätä... Se voi myös olla täysin kivuton ja helppo kokemus :) Ja toivotaan että on!

Tuo henkinen puoli onkin sitten pahempi. Kun toiveet nousee miljoonasti. Mutta kyllä sitä vaan selviää. Uusi kierto tuo sitten aina uuden toiveen tullessaan.

Toivotaan nyt, ettei teidän inssiin tarvitse lähteä vaan tärppi tulee ennen sitä!

Plussatuulia!
 
Äh.
Tänään tuli postissa apteekin raskaustestit (vanhan mallinen "apteekin raskaustesti ) ja kun ei ovulaatiotestejä ollut, ajattelin testata niillä, kierron kun pitäisi muka olla jo loppupäässä. No siihen tuli haamu. Siis silmin nähtävä viiva ihan testiajalla... En tajua miksi tein, kun lämmöt ei ole nousseet paitsi nyt illalla oli jo 37 ja vähän päälle, mutta kn on ylhäällä ja avoin.
Siitä heräsi ajatus, jota en tiedä kuinka siihen suhtautuisin. Näyttääkö raskaustesti ovulaatiota? Toiset sanoo, että ehdottomasti ei, itse tiedän tapauksen jossa hyvin herrkä raskaustesti ilmeisimmin reagoi ovulaatioon selvällä viivalla, mutta entäs kun tuo testi ei ole ihan herkimmästä päästä. Voisiko se silti haamun haamusella, kuitenkin hyvin silmiin erottuvalla, reagoida ovulaatioon? Eli ovulaatio voisi olla huomenna...?

Lääkäri muuten sanoi, että tuo lämpöjen mittaaminen ei ole luotettava tapa ovulaatiota pongatessa, eli siihen ei kannata luokkaa :confused:
 
Kristen poli käynti näytti sujuvan hyvin, uskomattoman nopeaa toimintaa=) Periaatteessa raskaustesti ei voi reagoida ovulaatioon. Se viiva muodostuu Hcg:n vasta-aineesta joihin on kiinnittynyt HCG-hormonia. Ilman HCG:tä viivaa ei voi muodostua. En tiedä sitten onko jotain poikkeuksen poikkeuksia olemassa. Onko mitenkään mahdollista, että olisit raskaana!?
 
tirpula ainahan se mahdollisuus on kun seksiä harrastaa, varsinkin suojaamatonta :D No mutta oikeesti, luulin, ettei ovulaatiota ole tapahtunut, sillä lämmöt eivät ole sillä tasolla mitä ne yleensä ovat ovulaation jälkeen, ja ehkä eniten mietityttää tuo kohdun ulomman suun tilanne...
Sitten taas jos miettii sitä kiertoa mitä mulla on koko kesän ollut, eli menkat on alkanut 10-12. päivä, sillonhan se olis ihan mahollista, että se olisi raskaus plussa.
Ihan on pää sekaisin. Ja tosiaan kun tiedän tapauksen jossa herkkä raskaustesti on todennäköisesti näyttänyt ovulaation, tai ainakin plussa tuli ovulaation aikoihin raskausviikkoja katsottaessa. Mutta sitten että tuo vanha ja "luotettava" raskaustesti reagoisi.

Eipä se auta varmaan kuin odotella mitä testit näyttää muutaman päivän kuluttua, tai alkaisiko vuoto mahdollisesti joskus. Vähän varmaan helpottaisi kun ne ovulaatiotestit olisi tulleet, mutta toivon, josko huomenna...
 
Täällä meneillään kp 12/30. On tullut lomailtua niin ei ole ehtinyt koneelle päivittelemään. Omasta navasta sen verran että lääkärissä kävin ja se kirjotti minipillerit kp 16-28 ehkäsemään sitä tiputteluvuotoa vaikka sanoi kyllä että tiputtelun ei pitäisi haitata raskaaksi tulemista. Tuntuu jokseenkin ironiselta rueta syömään raskauden ehkäisyyn tarkotettuja pillereitä. Nyt kädet kyynärpäitä myöden ristissä että se kirotun tiputtelu kaikkoais sinne mistä on tullutkin.
Jeps taidan rueta lueskelemaan mitä ootte täällä kirjotellu. :)
 

Yhteistyössä