Voi sentään...
Tässähän alkaa testausinto nousta. Kohta sitä ei enää saa itseään hillittyä testaamasta
lumihiutale varovaisen onnittelut ja vauvaliimaa, että pieni olisi nyt tuleva pysymään kyydissä maailmaan saakka
On kyllä jännittävää!
Meillä on vielä samoihin aikoihin noiden menkkojen tarkoitus tulla, eli tuossa lauantai-maanantai akselilla.
Toivottavasti ei tule, mieluiten kummallakaan! Plussatuulia!
Kristen toivottavasti käynti polilla on "hedelmällinen" ja palaat sieltä innosta puhkuen! Minulla useimmiten on toivonkipinä aina roihahtanut polikäyntien jälkeen. Nyt kun ensimmäinen käynti on takana, niin varmaankin asiat alkavat sujumaan nopeammin
Tsemppiä!
Niin ja minäkin oon utelias kuulemaan, kuinka siellä meni?
macy gray toivottavasti sieltä nyt sitten ei kuitenkaan vuoto alkaisi. ... tämä tuntuu niin "typerältä" joka kerta koittaa kannustaa, vaikka itsekin tietää ja tuntee olotilan, kun sitä vaan odottaa, että alkaisi nyt sitten, kun kerran kuitenkin alkavat. Mutta... siitä huolimatta onhan se plussa mahdollinen. Toivottavasti plussa kuitenkin tulisi kaikista ennakkoajatuksista huolimatta
MolliMelooni minä yritin noita liittämiäsi kuvia tihrustaa, mutten kyllä nähnyt niissä mitään :/ Muttei se tietysti sitä sano, etteikö niissä jälkeä olisi. Aina vain ei ole ihan helppoa saada kameralle tallennettua sitä aavistusta viivasta.
Toivottavasti se oikea plussa lopulta kuitenkin tulee
ON.
Minä tässä alan pikkuhiljaa itsekin innostumaan testaamaan, kun katselen muiden testejä.
Noh, eilen oikeastaan jo alotin, kun tein ovulaatiotestin aamulla. Ei tullut viivan viivaa siihen testiin. Ajattelin testailla ovistesteillä ensin, ja jos niihin alkaa tuleen viivaa, niin sitten testaan oikealla testillä. Raskaustestejä en raaski tuhlailla, kun hävettää jo muutenkin niitä jatkuvasti apteekista hakea (enkä ole viitsinyt tilata mistään, kun tekisin ne kuitenkin kaikki heti).
Täytyy varmaan mennä tuonne edelliselle sivulle kurkkimaan päivitystä ja kaikkien tilanteita. Kenenkäs kanssa olenkaan menossa samoissa dpo-päivissä...
Aika hämmentynyt muuten olen, kun nyt on oikeasti tulossa ihan normaalimittainen kierto. Tätä ei ole tapahtunut vuosiin.
On tainnut tämä vähähiilihydraattinen ruokavalio ja liikunta auttaa.
Niin ja lisäksi vielä se tupakanpolton lopettaminen! Olen nyt ollut polttamatta 7 päivää (1.10 oli eka savuton päivä).
Nikotiinikorvaushoidon jätin kahden päivän jälkeen ja nyt sinnitellään vaan tahdonvoimalla
Toivottavasti tämä pitää... vielä ei ole liikaa himottanut.
Tsemppiä ja plussatuulia kaikille!!