+ + + LOKAKUUSSA PLUSSAAVAT, marraskuuta suunnittelevat + + +

macy gray ääääh. Voi menkkajuilinnat. Juu, eli voihan ne olla raskaudestakin johtuvia... Toivotaan, että ovat. Kuitenkin sinulla olisi kaikenlaista muutakin oiretta siinä. Pelätään pahinta samalla toivoen parasta :)
 
macy gray siirrätkö mut vaikka taustailijoihin siihen saakka, että saan jonkun selvyyden kierrostani. Tehty 3 aivan puhdasta nega r-testiä (viimeisin tänään) eli kierto on aivan sekaisin, liekö hormonikierukan vaikutus vielä niin suuri, ettei tätiä näy eikä kuulu, vaikka kiertopäivät paukkuu.

Käyn kyllä päivittäin lukemassa mitä teille kaikille kuuluu, mutta hyppään takaisin listalle vasta, kun tiedän jotain tarkempaa kierrostani. Tai tietysti toivon, ettei tätä listaa enää pitkään ole, vaan jokainen teistä raskautuu mahdollisimman pian ja hyppää tuonne odottajien pinoihin! :heart:
 
skorpioni07 > Käyn siirtämässä. :) Ei tuo sinun kiertosi vielä kyllä kovin pitkäksi ole venynyt, varsinkaan jos olet äskettäin poistattanut kierukan. Saattaahan siinä muutama kuukausi mennä ennen kuin kierto tasoittuu. Ehkä ovis on tullut myöhässä tai jäänyt kokonaan tulematta ja siksi kierto pitkittyy. Jospa se täti sieltä tajuaisi saapua, jos testi ei positiiviseksi muutu. Toivotaan kuitenkin tuota jälkimmäistä. :)

iloksi > Oikeastaan en tiedä olenko näistä juilinnoista iloinen vai pettynyt. Voivathan nämä tarkoittaa raskauttakin, mutta asian selviämiseen täytyy nyt malttaa odottaa muutama päivä. Saa nähdä huutavatko testit kaapista käyttöön vai kuinka käy. Usko on pieni, mutta toiveet tietenkin korkealla vaikka oviksesta en varma olekaan. Tuo sinun lämmön laskusi on muuten sen verran pieni, että itse en siitä olisi huolissani. Sen on voinut aiheuttaa moni muukin asia kuin tädin lähestyminen. :) Plussaonnea!
 
MG niinhän se on. Odottaa täytyy. Odottavan aika vaan on niin pirun pitkä.
Ai niin, huomasin tuossa tuota lämpötilamittausta näputellessä, että minulle voisi vaihtaa dpo 8 tälle päivälle, kun taisin laskee sen aiemmin väärin.

ON.
Minä tässä joutessani näppäilin oviksen jälkeiset lämmöt tuohon listaksi ja taidan laittaa ne näkyville tänne muillekin, jos sattuu lämmönmittailjoita olemaan. Saa spekuloida, mikäli on näkemystä asiasta :)
Oho. Nyt piti iltalämpö tuosta mitata ja se olikin noussut huimasti...

Minäpäs laitan tähän nuo lämpötilamittaukset, niin niitä voi sitten muutkin katsella, mikäli kiinnostaa...

26.9 klo 21.00 36,6
27.9 klo 05.45 35,8
27.9 klo 21.30 36,2
28.9 klo 07.25 36,3 (Digitesti näytti ovisplussaa aamulla)
28.9 klo 23.30 36,1 Oviskivut illalla
29.9 klo 07.10 36,3 Ovis ? dpo 0
29.9 klo ilta 36,9-37
29.9 klo 0.46 36,7
30.9 klo 7.00 36,5 dpo 1
30.9 klo 19.20 36,9
30.9 klo 23.30 36,7
1.10 klo 19.25 36,9 dpo 2
1.10 klo 22.45 36,5
2.10 klo 7.40 36,7 dpo 3
3.10 klo 22.20 36,7
4.10 klo 06.00 36,7 dpo 4
4.10 klo 21.00 37,1
5.10 klo 5.35 36,7 dpo 5
5.10 klo 21.30 36,7
6.10 klo 05.50 36,7 dpo 6
6.10 klo 21.50 36,7
7.10 klo 5.25 36,7 dpo 7
7.10 klo 22.00 36,9
8.10 klo 05.30 36,6 dpo 8
8.10 klo 19.30 37,3
 
MG: Eikös monet oo sanonu et on tuntunu ihan siltä, että menkat tulossa ja tuntemukset onkin johtunu ihan muusta? :whistle: Toivotaan, että sullakin on näin!

iloksi: Seurasin tässä kierrossa lämpöjä töiden jälkeen (kun en aamusin jaksa) ja laitoin tuloksia ylös ihan siks et voin seuraavassa kierrossa verrata. Mulla pysy tuolla 37 ja yli aina siihen päivään asti kun alko menkat, sillon tippu 36,5 ja tänään kp3 36,2. Et voisin kuvitella ettei toi kymmenys vielä tarkota mitään ikävää, kyllä mulla ainakin tippu kerralla kunnolla. Edelleen pidän sulle peukkuja enkä aio niitä laskea!

skorpioni07: Toivotaan et sun kierto asettuu, pitkät ja arvaamattomat kierrot on inhottavia! Mulle määrättiin tähän kiertoon Terot, josko niillä tasaantuis...

SiSa78: Ilmeisesti toisilla ei viiva koskaan muutu tummemmaks kun kontrolli ja silti voi olla ovis. Peitot vaan ahkerasti heiluun kun alkaa oleen ihan passeli ajankohta jos eilen oli ovis!!

Kristen: Enemmän kyllä toivoisin sulle r-testi plussaa, mutta ei ovisplussakaan ollenkaan huono juttu ole! Kovasti tiirailin noita testejä ja vääntelin ruutua, tossa liuskassa en huomannu mitään. Mä en kyllä oo koskaan saanu roskishaamuakaan, ihan selviä negoja kaikki ollu... Voi kun sulle se plussa pärähtäis!!!

MG: mulla olis kp3, muutatko kun ehdit? Eli ei paljon kerrottavaa, vuoto oli eilen ihan mahdotonta, tänään ei juuri mitään. Greippimehua oon juonu, kamalan makusta! Äsken tilasin Clearbluen digiovistestejä jo valmiiks mut tarvii varmaan täydentää liuskoilla kun pitkän kierron takia voi joutua pitkäänkin testaileen. Paitsi jos ne terot estää koko ovulaation...

Onko noi Raskauskeijun ovistestit hyviä vai suositteletteko jotain muuta?
 
Gabrielle > Korjaan kp:t kohta. :) Pahoittelut tädin saapumisesta ja onea alkaneeseen kiertoon! Toivottavasti sullakin pian tulee plussaamisen aika ja pikkuinen jaksaa mukana valmiiksi asti. :)

iloksi > Mielestäni nuo lämmöt viestivät, että ovulaatio, hedelmöittyminen ja kiinnittyminen on tapahtunut. :) Toivottavasti saat vahvan plussan testiin lähipäivinä ja kesän saapuessa tuhisevan rakkaan nyytin syliisi.

Viikonlopusta tulee jännittävä. Olen nyt ollut jonkin aikaa työtä vailla ja päivällä kaveri kertoi huomanneensa avoimeksi ilmoitetun alani paikan. Itseltäni oli jäänyt huomaamatta vaikka useamman kerran viikossa käyn työkkärin sivut katsomassa. Paikka olisi unelmieni täyttymys. Juuri sellainen työympäristö ja tehtävät, joihin olen jo vuosia haaveillut ja työssäoppimisjaksolla ollut harjoittelemassa. Pistäkääpäss nyt kanssasisaret peukut ja varpaatkin pystyyn, että nappaan sen työn. :D Hakuaika loppuu maanantaina, joten aikaa ei ole tuhlattavaksi. En edes voi soittaa sinne ennen hakemuksen lähettämistä, sillä puheluihin ei vastata. Sähköpostia saisi laittaa, mutta en voi luottaa siihen, että vastaus ehtisi ajoissa. Huomenna alan tehdä hakemusta. Onneksi sen saa lähettää sähköpostilla. Suosittelijat tarkistan maanantaina aamupäivällä, sillä oleellisin suosittelija on jäänyt eläkkeelle enkä tiedä kenen muun nimen saan suosittelijaksi mainita. Perhoset hyökkäsivät vatsaani. :eek:

Oireista vielä sen verran, että nännit on herkät edelleen. Olennyt mittaillut lämpöjä lähinnä iltaisin, sillä en ole päivällä juurikaan muistanut aamuista puhumattakaan. Lukema on lähellä 37 astetta aina ja se on minulle hieman korkea. Suunnilleen saman verran oli lämmöt viimekin kierrossa (kemiallinen), mutta viimeisen viikon ajan vielä 2-3 kymmenystä korkeampi. Väsymys saattaa vaikuttaa asiaan, joten olen ihan ulkona siitä mitä kehossani mahtaa tapahtua. Toivon oluloineeni, mutta en luota siihen, joten plussa olisi hieman yllätys. Todella mieleinen sellainen kylläkin, mutta ehkä ihan hyvä silti pysyä tässä vaiheessa vielä varpaillaan. Iloitsen sitten, jos se plussa testiin tulee.
 
Gabrielle minä seurasin silleen "epävirallisesti" myös viimekierrossa noita iltalämpöjä ja huomasin, että menkkoja kohden ne iltalämmöt tippuivat. Pari päivää ennen menkkojen alkua lämpö tippui 37 ->36,5. Aamulämpöä en ole seurannut kuin tämän kierron aktiivisesti.
Tuosta greippimehusta sen verran, että olen itsekin juonut sitä jossain vaiheessa. Yllättävän nopeasti suu tottui makuun(olisko mennyt viikko) ja siitä tuli ihan oikeasti herkkua.
Ovistestit oon tilannut aina sieltä, mistä halvimmalla olen saanut. Viimeksi kotitestistä.
Niin ja :hug: taas kierron alkamisesta ja hirveästi onnea tähän uuteen kiertoon :)

MG kiitos lämpöjen tulkinnasta :) Jännityksellä odottelen, että kuinka oikein on käynyt. Aamulämpö ei ollut laskenut eilisestä ainakaan vielä. Katsotaan nyt.
Sinulle toivotan hirveästi onnea työpaikan saamisen suhteen! Saisivat varmasti sinusta hyvän ja motivoituneen työntekijän, koska paikka olisi unelmiesi työpaikka. Toivottavasti työnantaja ymmärtää asian ja ottaa sinut töihin! :)
Toivottavasti se plussa nyt pääsisi iloisesti yllättämään, mutta jos ei pääse, niin sitten ehdottomasti toivon sinulle sitä työpaikkaa :)

ON.
Minä jatkan tuota lämpöjenmittaustaulua tähän vielä uusilla tuloksilla. Eipä siitä luulisi kenellekään haittaa olevan, vaikka lämpöni tähän merkkailen..
Minullakin nuo nännit ovat hieman arat, muttei nyt mitenkään sanottavasti kipeät. Muuten ei oikein mitään oireita ole mistään.

26.9 klo 21.00 36,6
27.9 klo 05.45 35,8
27.9 klo 21.30 36,2
28.9 klo 07.25 36,3 (Digitesti näytti ovisplussaa aamulla)
28.9 klo 23.30 36,1 Oviskivut illalla
29.9 klo 07.10 36,3 Ovis ? dpo 0
29.9 klo ilta 36,9-37
29.9 klo 0.46 36,7
30.9 klo 7.00 36,5 dpo 1
30.9 klo 19.20 36,9
30.9 klo 23.30 36,7
1.10 klo 19.25 36,9 dpo 2
1.10 klo 22.45 36,5
2.10 klo 7.40 36,7 dpo 3
3.10 klo 22.20 36,7 dpo 4
4.10 klo 06.00 36,7 dpo 5
4.10 klo 21.00 37,1
5.10 klo 5.35 36,7 dpo 6
5.10 klo 21.30 36,7
6.10 klo 05.50 36,7 dpo 7
6.10 klo 21.50 36,7
7.10 klo 5.25 36,7 dpo 8
7.10 klo 22.00 36,9
8.10 klo 05.30 36,6 dpo 9
8.10 klo 19.30 37,3
8.10 klo 23.25 36,6
9.10 klo 05.50 36,6 dpo 10

Aamulämmöt on mitattu heti heräämisen jälkeen ennen sängystä nousemista. Iltalämmöt on useimmiten mitattu illalla sängyssä ennen nukahtamista. Toisinaan myös illalla ihan pystyssä ollessakin.

Muoks.
Laskimpas uudestaan tuon dpo:n ja huomasin, että yksi päivä oli välistä unohtunut, joten sittenkin on menossa dpo 10. Ihmeelisiä laskuvirheitä.
Sen mukaan maanantaina pitäisi oikeastaan menkat alkaa, koska tuo luteaalivaihe on minulla ollut sen 11 pv.
Anteeksi macy gray vaiva mikäli jo ehdit päivittämään tuon minun dpo:n
 
Viimeksi muokattu:
OMG!!!:O sain apteekin omalla haamun??? Onks noissa joku viivanpaikka??? Oon ihan ihmeissäni en ole koskaan saanut testeillä haamua yritän kuvata sen testin tänne tänään.... on ollu aika ällö olo joten päätin jo testailla....:p Testaan parin päivän kuluttua uudelleen!
 
Okaasan: Voi miten lupaavalta vaikuttaa!!! Apteekin omassa ei mun mielestä pitäs olla mitään viivanpaikkoja tms. Mä oon ainakin ollu aina siinä uskossa, että tuo apteekin oma on tosi luotettava testi, eikä sen pitäisi turhia haamuja näytellä. Kovasti plussatuulia nyt sinne, että viiva vahvistuisi!!! Kuva olis kyllä kiva nähdä =)

macy gray: Kyllä nuo sinun oireet minusta lupaavilta kuulostaa =) Ja kovasti tsemppiä siihen työpaikan hakuun! Olispa hienoa, jos täppäis molemmat asiat =)
 
Okaasan > Tuo on ihan selvä plussa. Samanlaisen viivan sain alkaessani odottamaan esikoista (menkat oli muutaman päivän myöhässä ja "kestokrapula"). Parin päivän päästä varmistin vielä ja tuolla tuo "haamu" leikkii huoneessaan lauleskellen. :) Onnittelut ja roppakaupalla tarrasukkia! Lisään sinut plussanneisiin. :) (Voin halutessasi vaihtaa haamuilijoihinkin, jos haluat vielä varmistella. :))

SiSa78 ja iloksi > Kyse on äitiysloman sijaisuudesta. :D Silti olisi molempi parempi, sillä työ toisi muuta ajateltavaa ja ehkä siten helpottaisi raskautumista ja saisin uraani samalla etenemään. Hieman jännittää miten pärjään tehtävässä, jos tulen valituksi, mutta uskon selviytyväni loistavasti. Työn takia en raskautumisyritystä tauota, kun tämä on näin hankalaa ollut. Elän sitten vaan tilanteen mukaan. Oikeastaan minun pitäisi hakea toistakin paikkaa, mutta rehellisesti sanottuna se ei kiinnosta. :ashamed: Oikeasti ei ole vara nirsoilla, mutta pidän kyllä korkeaa motivaatiota ja omaa sopivuutta todella tärkeinä asioina. En halua elämäni stressiä enää yhtään lisää, joten panostan mieleisien paikkojen hakemiseen. Ehkä haen niitä vähemmän mieleisiä muodon vuoksi, ettei työkkäristä tule noottia. :whistle:

Juilinnat jatkuvat ja välillä pitää käydä tarkistamassa joko vuoto alkoi. Mielialat heittelevät ja illalla oli pakko saada suklaata. Eiköhän se täti kohta saavu. Tuntuu hassulta sanoa, mutta tällä kertaa menkat ja plussa ovat ihan yhtä tervetulleita. :D

Unohdin tehdä illalla listaan viimeiset muutokset, joten yritän nyt muistaa. Uuden päivityksen tekoon siis nyt ja kommentointia lisää myöhemmin. :)
 


lauantai 9.10.2010



KUUMEILEVAT
Vuokko84.................kp80/30.........................2. lapsi....yk1
Constance................kp59/25
miimii10...................kp59/?...........................1. lapsi....yk5
wilkat.......................kp52/35........................3. lapsi.....yk10
angelfish...................kp48/30-34....................4. lapsi....yk2
Joko.........................kp47/28-30.......28v........3. lapsi.....yk1
PohjanTuuli...............kp37/27.........................2. lapsi....yk3
Nuplu........................kp33/32-35..................................yk5
Millukka.....................kp33/32?.........31v.........6. lapsi
Aawatar....................kp29/28-35......33v.........1. lapsi....yk3
Mischa10...................kp29/31..........27v..........2. lapsi....yk7
iloksi.........................kp29/?.............28v.........1. lapsi....yk4v+
macy gray.................kp28/19-47......30v.........2. lapsi....yk11
Kristen......................kp28/~40.........22v.........2. lapsi....yk14
lumihiutale85.............kp28/27-29....................2. lapsi....yk1
bluebaby...................kp287/28...........26v.........1. lapsi....yk3-4v
iines83......................kp27/26-32....................2. lapsi....yk3
MolliMelooni..............kp27/28?..........32v.........2. lapsi...yk3½v
An-nie......................kp24/30-35...................................yk5
Mimmimami..............kp24/29-35.......29v..........4. lapsi...yk4?
tirpula.......................kp22/30-32.......31v.........2. lapsi....yk5
HelinäKeiju10.............kp21/?............................3. lapsi...yk2
Manzu.......................kp20/31-33......26v..........3. lapsi...yk10
Hiipu1.......................kp20/27-29.......27v..........1. lapsi...yk4
Viulu.........................kp19/28-30......................4. lapsi...yk3
hemari......................kp18/36...........................2. lapsi...yk2
SiSa78......................kp18/28...........32v...........2. lapsi...yk1
MiiJane76..................kp16/27-34
MyDream...................kp16/28..........................1. lapsi...yk10
sandemar..................kp15/?............................3. lapsi....yk1
Liina87......................kp14/30........................................yk5
Pikku-Saara...............kp13/35............27v..........1. lapsi...yk2
Viola30......................kp9/27.............30v..........2. lapsi...yk3
kolmannen haaveilja...kp8/28-30.........28v..........3. lapsi...yk1
vimmu.......................kp8/25-28.........26v.........1. lapsi....yk5
Gabrielle....................kp4/32..............28v........1. lapsi....yk2
JiiMii82......................kp4/30..............27v.........2. lapsi....yk4
Huldasharks...............kp3/40-44.......................3. lapsi....yk5
kaneli83.....................kp3/32...............27v........1. lapsi....yk2
Minnäi.......................kp9/31..............31v.........4. lapsi....yk1/12km2
karvatonkoira.....................................32v.........4. lapsi....yk2
Peppi Pitkäkorva.................................27v.........3. lapsi
mileon.............................................................5. lapsi
inspire.............................................................1. lapsi
Viuhti10...........................................................2. lapsi



TAUSTALLA
mahara, Agaetis, Amf, Sanelma, Coya, Paha päivä, Marble, very important baby, Nasukka82, Heathy, A-H, pia, Mukiin menevä, viuhpiipore, toiveikas -87, Safiirix, Sarmiina, Taikapeili, Shiny, Nallekarkki, Liljah, Mariel85, adora, BloodyEnd, valtsukka, marika 83, skorpioni07



PIINAILIJAT
macy gray........dpo15?
MolliMelooni......dpo14
Mischa10..........dpo13
bluebaby..........dpo13
iloksi................dpo10
Okaasan...........dpo9
Hiipu1..............dpo7
Mimmimami.....dpo7/4
tirpula..............dpo4
iines83.............dpo4
Kristen.............dpo2



PLUSSANNEET
2oo9 joulukuu:
MaybeSomeday ~ Tellu30
2o1o tammikuu:
Riemu ~ tyyty85 ~ Lara- ~ ennie ~ Hyväsetti ~ jemppero ~ Auroora
2o1o helmikuu:
HayLina ~ Leli82 ~ Neila ~ sutulii ~ Sintsu78 ~ Eveny
2o1o maaliskuu:
RiikkaVaan ~ piprane ema ~ Sanelma ~ Ezziina ~ Tinker Bell ~ miya ~ AaVee
2o1o huhtikuu:
Unelmahöttö ~ babar ~ Neppi
2o1o toukkokuu:
Piupula ~ icefairy ~ Milja Sivupolku ~ Sophie84 ~ vauvahaaveilija85 ~ Onnellinen x5 ~ onnipellervo
2o1o kesäkuu:
Auneliini ~ samara88
2010 heinäkuu:
mimia85 ~ Jade- ~ ToinenToive ~ tombatar ~ Jinda ~ Plink ~ Allie81
2010 elokuu:
äizikkä ~ nereida ~ Yaden ~ NeliApina ~ äiti x4 ~ tatskattu ~ dyyni

PLUSSANNEET 2010 syyskuu:
Aada87...........7.9. .....kp29/28..................2. lapsi.....yk1v+
Iksu81............8.9. .....kp40/28-34.....29v....2. lapsi.....yk5
Diipeli.............11.9. ....kp25/29-31..............2. lapsi.....yk2
Ciba...............13.9. ....kp26/25
JA82...............13.9. .....kp27/25?........28v....3. lapsi.....yk1
TUUtikiks.........19.9. ...kp33/28...........29v....2. lapsi....yk4
MyrskyMaija....24.9. ...kp28/29-30...............3. lapsi...yk2
PohjanTuuli.....26.9. ...kp24/27...................2. lapsi....yk3
amma.............28.9. ...kp30/30-32...............5. lapsi....yk2

PLUSSANNEET 2010 lokakuu:
sannikki...........4.10. ....kp31/30..........28v....2. lapsi....yk2



HAAMUILIJAT
lumihiutale85...7.10. ....kp26/27-29...............2. lapsi....yk1
Okaasan..........9.10. ....kp27/28-30.....33v....4. lapsi....yk7




Tervetuloa uudet ja vanhat! :wave:




Listalla näkyvät tiedot nimimerkin lisäksi:
kp??/?? tai kp??/??-?? = Meneillään oleva kiertopäivä / kierron pituus.
??v = Kuumeilijan ikä
?. lapsi = Monettako lasta yritetään
yk? = Monesko yrityskierto meneillään (Jos yritystä on ollut pitkään, voi merkitä myös vuosina)
Yk?/? voidaan merkitä silloin, kun yritys jatkuu keskenmenon takia (Ensimmäinen luku on meneillään oleva yrityskierto ja jälkimmäinen yrityskiertojen kokonaismäärä. Plussakierto ja raskausaika lasketaan yhdeksi kierroksi)
km?= yrityksen aikana tapahtuneiden keskenmenojen määrä
Yksi kierto on kuukautisten alusta seuraavien alkuun kierron pituudesta riippumatta.
Jos yritystä ollut pitkään eikä kiertomäärä selvillä, voi ilmoittaa myös vuosina.
Piinailijoiden lista:
dpo? = Päivät ovulaation jälkeen. Ovista tikuttavat voivat ilmoittaa plussapäivän (dpo-1)

Kysymysmerkit tarkoittavat numeroita :D

Plussarikasta lokakuuta!
 
Viimeksi muokattu:
Tein juuri aikalailla lyhyen aikaa pidetetystä pissistä malttamattomana taas david testin, ja 3min kohdalla oli jo selvästi havaittava haamu, kuva taitaa olla siinä lähempänä 10min otettu. Voinko alkaa jo uskoa??

Aijaa.com - 6847225.jpg

P.S MG: Haamuilija kohdassa listalla väärä kp, se on nyt 28 kuten siinä ylemmässä listassa näkyy.
 
Viimeksi muokattu:
lumihiutale85 > Haamuilijoiden listalla kp on testipäivän mukaan. Jos siirtyy plussanneisiin, niin se ekan haamutestin päivä jää plussapäiväksi (koska haamukin on+). :)

Aika hentoinen tuo viiva on vieläkin, mutta selvästi nähtävissä. Onko vahvistunut edellisestä? Onko tuo se David 10 -herkkyinen testi? Niistä on täällä ollut puhetta ja omankin kokemukseni mukaan ne joskus näyttävät viivaa huonommin kuin joku vähemmän herkkä testi samasta näytteestä. Kuitenkin jos tuo on laimeasta näytteestä dipattu eikä edes aamupisusta, niin uskoisin plussaksi. :) Siirränkö sinut plussanneisiin?
 
mg: David testi on, ja huomattavasti aiemmista vahvempi viiva. MInusta luonnossa tummempi kuin kuvassa. Tosiaan olin varmaan tunnin pissimättä, kun kipeänä juon koko ajan jotain kuumaa yms niin aina pissittää. Uskaltaiskohan sitä tehdä sen digitestin jostain pidempään pidätetystä päiväpissistä? Tänään alkais lyhyemmän kierron mukaan menkat. Ääh en tiedä itekkään mitä uskoa, esikoisesta uskoin että olen raskaana ekasta haamusta, nyt tuntuu et pitäs saada kunnon varmistus. Blaah. Jos laitat plussanneisiin vähän myöhemmin, kun olen varmistellut.
 
Onnea plussanneille!

ON: Noiden viivanpaikkojen jälkeen ovat testit näyttäneet puhdasta negaa, myös digi ilmoitti että Ei raskaana. Eli joko parhaassa tapauksessa on jokin yritys tapahtunut, mutta jäänyt yritykseksi ja pahimmassa tapauksessa jopa ovisplussa oli silkkaa harhakuvitelmaa eikä kierto ole millään lailla normalisoitumassa. Saa nähdä tässä parin seuraavan päivän aikana.
 
lumihiutale85 kyllähän tuossa testissä viiva näkyy. Kannattaa varmaan testata vielä jollain muulla testillä, kuten muutkin tuossa jo kehoittivat.
Toivottavasti se vahva plussa sieltä vielä tulee!

Minä tein eilen illalla ja tänään aamulla tuon Prismasta ostetun r.testin ja siihen eilenillalla tehtyyn ei mielestäni tullut mitään viivaa tai mitään, mutta aamulla tehdyssä olin näkevinäni viivanpaikan, jota ei siis illalla tehtyyn tullut. Noh, en yhtään ajatellut asiaa ennen kuin ihan äsken menin roskiskesta vielä kaivaan testit ja huomasin,e ttä siinä toisessa tosiaan on sellanen roskishaamuviivanpaikka. Ja se on aamullinen testi, jossa se viivanpaikka on. Voi hitto sentään. Koitin saada kuvaa testeistä... taidan liittää ne tähän jonon jatkoksi.. (jos onnistuu)





Näkeeköhän kukaan muu siinä ylemmässä testissä mitään? Minun silmiin siinä näkyy viivanpaikka,muttei varmaan ehkä väriä.. Alemmassa testissä (eilen illalla tehty) näyttäis olevan joku roska/karva siinä päällä... siitä ei kannata välittää.
 
Viimeksi muokattu:
iloksi > Minäkin näen ylemmässä viivan. :) Jos se olisi viivan paikka, niin näkyisihän se sitten eilisessäkin. Varovaisesti onnea ja paljon vahvaa vauvaliimaa! =) Sinun olikin kyllä korkea aika päästä odottajiin ja pysyä siellä vauvan valmistumiseen asti. Toivottavasti tämä on sitä miltä vaikuttaa!
 
Kiitos MolliMelooni ja macy gray testien tiirailusta :)
En voi mitenkään uskoa, että tuo voisi mitenkään olla totta. Ja nyt pelkään, että tässä innostun liikaa ja sitten se olikin vaan (jokatoisen)testin ominaisuus.
Jos en tänään olisi juonut vettä tätä tahtia (1 litra/1,5h) niin testaisin varmasti iltapissasta tilannetta. Tuolla on kaapissa vielä Predictor ja viikkonäytöllinen digitesti. Huomenaamulla sitten vaikka.
Hui kamala. Olispa se omituista, jos plussaisi.
 

Yhteistyössä