+ + + LOKAKUUSSA PLUSSAAVAT, marraskuuta suunnittelevat + + +

Mollimelooni Toihan on melkein selvempi viiva kuin mulla :D Eli toivotaan, että se on oikea, että mullakin olis :)

Ja iloksi Aloin vielä kattomaan noita sun testejä ja kyllähän niissä viiva näkyy, kuten moni muu on jo sanonut...
 
Voi JUMANKEKKA mikä plussien ja haamujen rinki täällä on menossa??????? Mä en edes ala teitä erittelemään, kun niin moni näyttää olevan menossa odottajien puolelle. Mä pidän täällä peukut pystyssä, että haamuista saatte kunnon plussat ja kaikki menee hyvin! Eli: yleisesti kaikille ihania kuvia laittaneille:kiss:
 
MG no siltä kyllä vaikuttaa, että elämme samankaltaisia epävarmoja aikoja. Viisasta olisi varmasti olla testaamatta itseään hulluuden partaalle, mutta taidan minä huomenna hakea itselleni lisää testiä tiirailtavaksi. Taidan luottaa apteekin omaan. Siis jos vuoto ei ole alkanut.

Minä jatkan nyt kuumeisesti tuota lämpöjen mittailua. Se kun on nyt ainoa huvi, jota voi tehdä odotellessa. ÄÄh. Olisin niiiiiiin paljon halunnut onnistua tällä kertaa. :headwall:

Kristen kiitos halauksesta :) Halauksia välillä tarvitaan.
 
MolliMelooni minä näen viivaa kanssa! Plussatuulia! Toivottavasti vahvistuu!


Niin ja Kirsten minä näen myös sinun testeissä viivaa!
Toivottavasti nyt pysyy tiukasti kiinni kyytiläinen!

On ihan mahottoman kuumaksi äitynyt tämä palstan meno näiden haamujen suhteen. Huhhuh. Toivottavasti nyt ainakin suurin osa, ellei kaikki päätyisi nyt haamujen ja aavistusten kanssa tuonne odotuspuolelle! Minulta kovasti tsemppiä kaikille! :)
 
Viimeksi muokattu:
Onnea hurjasti kaikille haamuilijoille ja plussajille=) Todella hyvältä näyttää monien kohdalla. Toivottavasti me muut tullaan vahdilla perässä!

Omasssa olossa ei muuta ihmeellistä kun joko on hiivatulehdus tulossa tai valkkari lisääntynyt jostakin muusta syystä;) Toivon ylläri, ylläri, jälkimmäistä.
 
Mahtava ryntäys odotuspuolelle tulossa, jos käy niin onnekkaasti, että kaikki jännääjät plussaavat. Toivotaan parasta, haistatetaan pitkät pahimmalle! :D

iloksi > Mulla on Davit 25 herkkyisiä testejä nippu kaapissa "alkutestaukseen". :xmas: Sitten on yksi apteekin oma varmistustestinä ja edelleen se viikkonäytöllinen digi, jonka tulosta kumarran ensin perinteisellä plussattuani. :whistle: Himotestaajaksi en ole hurahtanut, mutta aika innokas minä tuosta testivalikoimastani päätellen taidan olla. :LOL: En kylläkään usko plussaamiseen tässä kierrossa, mutta katsotaan kuinka käy. Ei se täysin pois suljettua ole. Linkittelen minäkin sitten testiä katsottavaksi, jos siihen jotain piirtyy. Plussaonnea!

Menkkajuilinnat on tänään olleet välillä aika koviakin, mutta vuotoa ei näy. Valkovuoto on hieman lisääntynyt päivän aikana, joten veikkaan hanojen aukeavan huomenna. Lämpö oli äsken yli 37 astetta eli taitaa tämä flunssa nyt otteen saada. Voimat ovat tosi vähissä ja väsymys kova, eikä ruoka oikein maistu. Käyn huomenna näyttämässä kurkkuani tk:ssa ja toivon, että ääneni kestää pari tärkeää puhelua. Jospa se ensi viikko hyväksi kääntyisi vaikka nyt vaikuttaa aika pahaenteiseltä.
 
Mä tässä laskeskelin, että jos toissapäivänä ei ollut r-testissä mitään. Tänään tuli testiajalla jotain ja jonkin aikaa testiajan umpeuduttua väriä selvästi nähtävillä, että jos huomisen malttaisit, tiistaina siinä testissä pitäis näkyä selvästi väriä jo testiajalla :) Eiköstä juu?
Kun malttaisin, odottaisin viikon ja testaisin sitten :D
olisi jotenkin ironista, että tästä kierrosta tärppäisi, kun ei pysty sanomaan edes koska se olisi hedelmöitetty. Mä en vaan osaa ajatella, että me OIKEESTI jouduttaisiin hoitoihin asti... Toisaalta, jos tässä kierrossa ei tule onnistumista, pettymys ei ole niin valtava, ensi kierrossa kuitenkin on paremmat mahdollisuudet onnistua.

mg Hitsit kun nuo sinun oireet voi olla kumpaa vaan, mulla ainakin esikoisesta oli aika pitkälti samanlaista ja saikkua sain helposti flunssan piikkiin :) Mutta onneksi sä olet aika realisti, joten osaat pitää toiveet jotenkuten kurissa-
 
Kristen > Olen realistinen optimisti tai optimistinen realisti. :D Pakko tässä on yrittää pitää jalat maassa etten pahasti romahtaisi. Tässä kierrossa lohduttaa se, että on eka Terolut-kierto ja marraskuussa päättyvän kierron ollessa nega päästään saamaan lisäapua. Herkkänä ja vahvasti tuntevana ihmisenä pääsen vähemmällä, kun en joka päivä ole testejä dippaamassa. Tsemppaamista se kyllä vaatii, mutta pakko yrittää pitää stressi hallinnassa.

Pakko avautua ajatuksista sitä työn hakua ajatellen. Tunnen itseni aika kieroksi hakiessani äitiysloman sijaiseksi yrittäessäni itse raskautua. Totuus on kuitenkin se, että onnistuminen voi kestää kauankin ja tilaisuuksiin pitää tarttua. Jos saan tuon paikan, niin saatan pitää pienen tauon. Ajattelin ensin, että jatketaan entiseen tapaan, mutta jos Terot eivät raskautumaan auta, niin haluan ehkä sittenkin pienen hengähdystauon ennen lisähoitoja. Varmaan tekisikin hyvää keskittyä hetki ihan vaan työhön, parisuhteen hoitamiseen, esikoiseen ja voimien keräämiseen. On tässä sen verran monta kertaa tipahdettu korkealta. En ole ollenkaan luottavaisin mielin valintani osalta vaan harvinaisen epävarma mahdollisuuksistani vaikka koenkin olevani sopiva tehtävään. Kyseisen paikan tavoittelu on niin suuri askel, etten halua rakentaa linnoja pilviin. Olen nyt antanut kaikkeni mitä tässä vaiheessa voin ja toivon koko sydämestäni, että se riittää.

Odotan mielenkiinnolla huomista ja toivon tädin pysyttelevän poissa. Olisi ihanaa nähdä liuskassa edes hitunen väriä ja päästä haamuilemaan. Vielä mahtavampaa olisi päästä suurella joukolla odottajiin. Tsemppiä ja vauvaliimaisia plussatuulia koko pinon porukalle!

PS. Mittari näyttää 37.6 astetta eli yli puoli astetta enemmän kuin pari päivää sitten. Toivottavasti tämä flunssa on merkki raskaudesta, sillä saatan mokata työnhaun sairastumiseni takia. Ajatus ei ole luistanut kummoisesti, joten pelkään tippuvani jo haastatteluun karsittavien joukosta. :|
 
Viimeksi muokattu:
mahtuisko joukkoon vielä yksi vauvasta haaveileva? toista lasta täällä "havitellaan". tämä ensimmäinen yrityskuukausi, vai kierto. kiertopäivä 16/28-30. pari päivää nispistellyt tuolta munasarjojen kohdilta ja limantulo lisääntynyt, eli ovis varmaankin menossa. en ole koskaan bongaillut ovista joten en mikään expertti siinä hommassa vielä ole.
 
macy gray kyllä minun mielestä nuo sinun oireet kuulostavat ihan raskausoireilta, mutta parempi tietysti koittaa pitää jalat maassa.

Kyllä tämä sellanen taival on, että joutuu joskus tekemään ihan tosissaan työtä sen eteen, että saa ne jalat pidettyä maassa. Itse huomaan myös toisinaan testaamisen lipsahtavan sinne stressin ja ahdistuksen puolelle. Etenkin silloin kun alitajunnassa tiedän, ettei raskaus ole alkanut, minulle tulee suuri tarve etsiä merkkejä ja tehdä niitä testejä.(eli aina :p ) Itseäni suojellakseni olen yrittänyt aina venyttää sitä testien tekemisen aloittamista. Sitten kun se rumba alkaa, niin pahimmillaan se ei pääty edes menkkoihin.

Mutta sitten.. sitten kun tämä menee liian raskaaksi, silloin pidän tauon. Jo kuukaudenkin tauko tekee ihmeitä.

skumppis tervetuloa mukaan! Varmasti mahdut, kun täältä ihan selvästi on nyt sakkia lähdössä tuonne odottajien puolelle :) Toivottavasti sinäkin pian !
 
Varsinainen Haamujengi täällä! Ihanaa!! Toivotaan suurta ryntäystä odottajien puolelle :wave:

Täällä mennään MG:n kanssa hieman samoilla olotiloilla, kun toista päivää on ääni poissa. Kuulostan ihan pojalta äänenmurroksessa ja välillä pihisee vaan. Pikkasen kumma vaan, kun kurkku ei ole lainkaan kipeä, perjantai aamusta ihan hetken heräämisen jälkeen ehkä. Kummallinen yskäkin ollut välillä, kuulostaa aika samalta, kun lapsi yöllä kurkunpääntulehduksessa eli sellainen onton kuuloinen toisinaan taas ihan kuiva. Muuten ei mitään oireita ja lämmötkin seilaa 36,3 ja 36,9 välillä. Viimeyönä taisi hieman nukuttaa, kun torkahdin sohvalle 23 jälkeen ja 00 siirryin nukkumaan, yöllä kävin pissalla (ihan normaalia, jäi 3. odotuksesta) enkä saanut heti unta, mutta seuraavaksi heräsin 12.00.... :O Yksi outo juttu kävi kyllä, housuihin lorahti oikein kunnolla läpi asti, kun kykkisin muksun huonetta siivoomassa. Ja siis ei ollut pissaa sentään =)

Tervetuloa Skumppis!
 
Viimeksi muokattu:
Huomentarallaa kaikille!!

Ihanasti plussia tullut ja monta lupaavalta kuulostavaa oirehtijaakin matkassa. Wow!! Nyt kaikki joukolla odottajiin! :)

Täällä ei kummempia, flunssa jatkunut jo reilun 3 viikkoa, josta 2 olin totaalisesti äänetön. Nyt vielä limaa irtoaa ihan kiitettävästi. Outoa, kipeä ollut viimeksi 2008. :D

Kpt on täällä 18. Vasemmalla puolella oli se yksi munarakkula kasvamassa viikko sitten. Nyt eilen ja tänään tosin kipuillut oikea munasarja. :DD Itseäkin naurattaa, mutta ehkä se on merkki oviksesta. En tiedä.
Valkovuotoa on tässä kierrossa hirveä määrä, ainakin tällä hetkellä. Eilen seisoin kirppiksellä koko päivän ja ihmettelin, kun jotain kuumaa/lämmintä oikeesti valahti pöksyihin. Kotona sitten tarkastin asian, joten sitä ja miehen jämiä lauantailtahan sieltä oikein hulahti. Sori muuten kaikille herkkäsieluisille nuo mun yksityiskohtaiset sepustukset.
Niin ja se viime tiistain tiputtelu oli vain päivän ja uskon sen johtuneen tosiaan maanantain ultrasta, joka teki suht kipeetä. Ovulaatio se ei voinut olla, koska sanoivat, ettei se rakkulanpoikanen ole vielä valmis, mutta kypsyy.

Torstaina otetaan loppukierron verikokeet, joten uskoisin, että siihen mennessä siis ovulaatiokin tapahtuu.

Hirveesti ei olla peittoja heiluteltu. Ilmassa on pientä suhdekriisiä. MUtta kai tää tästä. Iltasin olen niin väsynyt, ettei kyllä petipuuhat kamalasti käy mielessä. Pitäis tsempata sillä saralla. :)

Mukawaa alkavaa viikkoa kaikille!! :)
 
Viimeksi muokattu:
Miijane eihän se tarvitse kuin sen yhden kerran onnistuakseen :) Toivotaan, että ovulaatio olisi tulossa ja tuottaisi tulosta!

On kyllä monella lupaavia oireita! toivotaan plussa-aaltoa tälle kuulle :)

Mulla alkoi aamulla menkkajuilinnat. iltalämmötkään ei ole ihan niin korkeat enää :( aamulla sentään 0,1 astetta korkeampi kuin monena muuna... Näin myös unta, että vuoto alkoi ja jouduin soittelemaan polille lääkkeen aloituksesta. Oma usko pysyvään plussaan on siis aika koetuksella nyt. En usko siirtyväni odotuspuolelle vieläkään :(
Alkaisi sitten edes se vuoto, niin pääsisi asioissa eteenpäin!
 
Täällä vauvakuume junnaa, katsoo mitä nyt tulee. Hitosti teitä plussailijoita, kade melkeen oon : /

Täällä jäi yritys tasan yhteen kertaan eli se on sit kertalaaki jos onnistuu. Kunnon kipeen oviksen aikaan saatiin siemenet jakoon eli nyt odotellaan. Ennen ei ole ollut tällaista alavatsan tasaista jomotusta oviksen jälkeen, on ollu tasasta siihen saakka kun on menkat taas tullu. Toivossa on hyvä elää ja ottaa joka oire raskausoireeks :p Kertalaakista syntyneitä ovat nämä aiemmatkin nappulat, jotenkas en heitä kirvestä kaivoon. Ostin jo marketin testin lomareissulle mukaan, testata saan tuolla ens viikon lopulla eli pissin siellä tikkuun tietty jo heti mennessä....hitto kun pitää aika olla niin malttamaton!

Me testataan muuten ihan turhan monta negaa vaan siks, ettei malteta oottaa siihen oikeeseen päivään eli oikeesti meillä olis toi onnistumisprosentti suurempi kuin onkaan :D

Myrskyisää päivää, täällä idässä ainakin meinaa lähtee tukka päästä!
 
Omanapainen visiitti tähän aamuun kahvia hörppiessä. Annan pään hieman heräillä ennen päivitystä ja kommentointia.

Olo on aika kaamea. Lämpö ennen sängystä nousua oli 37.6 eli minulle todella korkea aamulämpö. Luultavasti siis nousee yli 38 asteeseen päivän aikana. Kurkku on entistä kipeämpi ja pääsen näytille iltapäivällä. Testiliuskassa (David 25) tahdon nähdä haamusen, mutta tuskin siinä oikeasti mitään on. Yritin kuvata kommentoitavaksi, mutta ei oikein onnistunut. Yritän uudestaan ja jos niissä olevinaan nään jotain, niin pistän sitten tänne. Saatte tiputtaa minut takaisin maan pinnalle. Melkein tein samasta näytteestä apteekin testin perään ja vielä se pissa tuolla olisi käytettävissä, mutta yritän malttaa mieleni ainakin huomiseen. (Täytyy käydä kippaamsaa pissa pois, etten hairahdu) Keskiviikko olisi hyvä päivä seuraavalle testaamiselle mikäli täti ei saavu. Nippailuja on tuntunut paljon ja voimakkaastikin vaikka välillä onkin kivutonta. Valkovuodossa on värjäytyneitä tippoja vähän eli eiköhän se täti ihan pian saavu.

Halut ovat pysyneet poissa. Hellyttää on kyllä ollut, mutta varsinaiset pupuilut jäi nyt välistä. Yleensä mulla tulee tätiä enteilevä himopuuska päivää tai paria ennen vuodon alkua ja siitä osaan päätellä. Haluan uskoa sen olevan hyvä merkki tai sitten kierto on hieman myöhässä. Nyt on jo viides Terolutiton päivä. Primolutien jälkeen on alkanut aina kolmentena tai viimeistään neljäntenä pillerittömänä päivänä, joten toivoa herättää tämäkin viipyminen. Raskauteen en uskalla uskoa, mutta kieltämättä toiveet ovat luvattoman korkealla. Luulisi testissä näkyvän (kp30/19-47, terot kp16-25, dpo17?) edes haamu, mutta mullahan tunnetusti on keskimääräistä pitempi luteaaliaika. Jos kierto on sittenkin ovuloimaton (bongaushan on alusta asti ollut hyvin epävarma), niin sitten ainakin luulisi vuodon jo alkaneen. Tuskainen tilanne.

Mietin tätä sairastumistani. Kurkku on niin kipeä, että kaikki suun ja nielun liike sattuu. Saisikohan mies palkallista vapaata (vaikka sairaslomaa) töistä, jos hankkisin sairaslomatodistuksen? Kuumeisena ja flunssaisena vielä lapsen kanssa kaksin pärjään, mutta ilman puhekykyä on mahdotonta. Ääntä on vielä, mutta tekee tuskallisen kipeää. Vanhempanikaan eivät voi auttaa reissunsa takia. Kyseessä ei ole lomamatka, joten sitä ei voi keskeyttää ennen aikojaan.

Mukavaa alkanutta viikkoa kaikille! Plussaonnea, pupuiluintoa ja voimahaleja jokaiselle tarpeen mukaan! =)
 
mg Mä olen miettinyt tota haluttomuutta, että voiskohan se olla jonkin sortin raskausoire? Kun kaikki täällä valittaa siitä, minä mukaan lukian :D Paljon jaksamista sulle tuon flunssan kanssa. Valitettavasti mies ei voi jäädä lasta kotiin hoitamaan jos äiti on kotona. Niin väärin kuin se onkin! :( Ja jos tuntuu, ettet jaksa päivitellä, me kaikki se varmasti ymmärretään!
 
Kristen > Kyllä minä päivittää jaksan, kunhan kahvi vaikuttaa. :D Asioita täytyy hoitaa, mutta jossain vaiheessa ehdin ja jaksan kyllä. :)

Haluttomuutta mulla oli myös silloin, kun esikoista aloin odottamaan. Ilmeisesti sellainen on ihan yleistä. Suunnilleen viikko ennen oletettua menkkojen alkua meni into petipuuhiin. Nyt taisi mennä jo Terolutien aloituksen myötä. Kyllä se voi olla raskausoire, mutta itse en uskalla innostua. Mulla hiipuu halut pms:n myötä muulloinkin ja sitten tulee se halukkuuspuuska vähän ennen vuodon alkua. Koitan nyt malttaa odotella huomiseen tai ylihuomiseen ihan rauhassa. Mielestäni muilla tilanne näyttää lupaavammalta kuin itselläni. Toivotaan paljon plussia. Olisi mahtavaa saada paljon tuttua porukkaa odottajien pinoon tai perustaa ehkä jopa oma. :)
 
Ihanasti plussia täällä. Isosti onnea kaikille plussanneille. Haamuilijoille onnea, että viiva vielä vahvistuisi. Ihana plussakuukausi tulossa, kunpa itsekin siihen vielä pääsisi osalliseksi. Kovasti tiirailin lähettämiänne kuvia testeissä ja kyllä vain siellä melkeen kaikissa hahmotin viivan, monessa tosi vahvankin. Wow!

).(
Oletan, että nyt on menossa dpo4 eli olisin ovuloinut to-pe aikaan. Yritetty on nyt kovasti eli peitot ovat heiluneet tasaiseen tahtiin. Toivotaan, että tällä kertaa tärppäisi. Kummempia oireita ei ole. Valkovuotoa (kirkasta) tuntuu olevan jonkin verran, "lorahtelee" vähän väliä ja rinnat ovat edelleen kipeät oviksen jälkiltä. Se tosin normaalia omalla kohdalla, mutta toivossa hyvä elää.

Tässä siis piinaillaan ja pitäisi malttaa testauksen kanssa. Sellainen olo on vielä, että varmistuspeitonheilutuksia vielä niin onpahan sitten etukäteen, oviksen aikaan ja vähän jälkikäteenkin yritetty niin on siemeniä, joista se yksi löytäisi tiensä perille asti.

Mukavaa alkavaa syksyistä viikkoa kaikille ja kovasti plussapuhureita ++++++++++++++++ :heart:
 
Heippa vaan kaikille!!! =)

MG, voimia sinulle siellä kotona kipeenä ollessas :hug: olisihan se mahtavaa jos mies voisi jäädä kotiin hoitamaan itseä ja lasta kun ite kipeenä =/ mut ku ei sellanen vaan onnistu...

Mulla oli toissa viikolla tuo flunssan poikanen,keuhkot oli ihan sikakipeet(nielu ei) ja nokka vuosi ku niagaran putous,sain 3pv saikkua ja se meni sillä ohi,ja todellakin lepäsin ton 3pv vaik ei ees kuumetta nostanu,nyt on edelleen yskä päällä mut muuten olo mitä mainioin =)

Bluebaby ja muut tädin kohdanneet :hug:

Kristen,toivotaan et täti pysyy poissa ja testi ei vain viel näyttäny plussaa...toivoa on siihen asti kunnes täti tulee =)

).( Elikkäs tänään öö...kp7/30,menkat kesti sen 3pv ja heti ollaan pupuiltu xD meillä nyt muutenki tota pupuilua on ;) ...ens viikolla alkais sit oviksen tikuttelu,onneksi poika on sopivasti isällään niin jää aikaa peittojen heilutteluun =) odottelen malttamattomana et pääsen kokeileen noita ovistikkuja ku ei ole ennen kokeillu,on jotain mitä testailla.. en tiedä kuinka petyn jos tälllä kierrolla ei tärppää =/ mut yritän miettiä et ku ei se niin helppoo vaan ole...mut edelleen mua takaraivossa kutkuttaa lääkärin sanat viime vuonna et en välttämättä raskaudu enää tai ainakaan niin helposti.. mut sitä ei tiedä ennen kuin kokeilee...

ja on täällä kyllä nyt ihanasti plussanneita ja haamuilijoita =) Ihanaa <3 mut nyt aamupalaa ja menoksi,tänään tulee sellaset 600km automatkaa koulutuksen takia..joten kohta matkaan =)
 
Apuva....Vielä kysäiset sellaista,kävin papa-kokeessa ja tuli tulos...
"Otetussa PAPA-kokeessa oli atyyppisiä soluja,jonka vuoksi suositellaan kontrollinäytä ottaa 6kk kuluttua.tulthdusmuutoksia ei ollut." onko tietoä mitäköhän toi meinaa :confused:
 
Tein clearblue viikkonäytöllisen ja siinä luki EI raskaana: / en voi uskoa ennen kuin se täti tulee, hiton haamut:mad:....nooh pientä toivoa vielä on...yritän päästä tk:n verikokeisiin oireet on niin selvät ja tätiä ei näy, tein myös first signal r-testin ja se antoi haamun myös, ikinä en ole tämän yrityksen aikana viivaakaan r-testeihin saanut en edes "roskis" sellasia...joten toiveet on vielä korkealla odotellaan....:headwall:
 

Yhteistyössä