+ + + LOKAKUUSSA PLUSSAAVAT, marraskuuta suunnittelevat + + +

Tässä siis tuo ovistesti ja raskaustesti


ja pelkkä raskaustesti


muoks muoks. Te ette kuitenkaan nää noissa mitään :D Joka tapauksessa kun tuo testi nyt on tossa pöydällä, se viiva tulee aina vaan enemmän näkyville. Käyn nukuttamassa pojan ja katson sitten, josko siitä saisi jo selvän ja kun teitä niin kamalasti kuitenkin kiinnostaa niin laitan vaikka siitökin kuvan :D
 
Viimeksi muokattu:
JiiMii82 > Katsoivat ensin pikatestin, mutta se oli nega. Sitten tökittiinkin uudestaan nielua puikolla ja tuloksen saan tänään tai huomenna. Muita kokeita ei tehty ja vähän ihmettelen minne ne tulehdusarvot ja muut perustestit jäivät. Säästöä sitten kai. Täällä saa ainakin astmaatikot antobioootteja helposti poskiontelontulehduksiin yms, mutta itse en heihin lukeudu. Edelliseen flunssaan sain vain yskänlääkereseptin, jonka jätin hakematta. Ei suostunut lääkäri etsimään sellaista lääkettä, mikä on turvallista myös raskaana olevalle. :O Ei siis halunnut nähdä vaivaa, koska en siinä vaiheessa tiennyt olenko vai enkö. |O Kemialliseksihan se jäikin, mutta eipä tarvinnut syyttää lääkettä, kun en sitä hakenut. Nyt toivon saavani antibiootit kierteen katkaisemiseksi. Jos mulla nyt on tai tulee jälkitautina kurkunpääntulehdus (ollut ennenkin ja herkästi uusiutuu), niin olen pulassa tuon lapsen kanssa. Aikaisemmin olen saanut antibioottien lisäksi kortisonikuurin ja viikon puhekiellon.

ulleli83 > Ei ole välttämättä keskenmeno. Itselläni oli vuotoa esikoista odottaessa ja ihan harmitonta se oli. Jos pysyy tuhruna eikä kipuja tule, niin voit olla huoletta. Älä silti rehki ja mielellään vältä seksiä. Ne saattavat lisätä vuotoa ja nostaa keskenmenoriskiä. Jos kuitenkin runsaampi ja verisempi vuoto alkaa, niin ei sille mitään mahda. Toivotaan kuitenkin, että pikkuinen pysyisi mukana. :hug:

Mulla vuoto vaikuttaisi alkaneen kunnolla, joten kp31 onkin nyt sitten kp1. Hyvä näin, sillä viikonloppuna päästään jatkamaan yritystä ja ekan käyttökierron osalta Terot toimi kierron pituuden normalisoinnissa. Tästä on hyvä jatkaa. Siinä mielessä vaihe on raskas, että tämän kierron epäonnistuessa raskautumisen osalta siirrymme keskussairaalan palveluiden piiriin ja apuja lisätään. En tiedä mitä se tarkoittaa käytännössä, mutta asia on alkanut mietityttämään melkoisesti.
 
Laitan pelkät linkit niin ei ole tilaa viemässä kuvat täällä. Mutta tässä siis samainen testi 30 min testin teon jälkeen. Laitoin kaksi kuvaa, kun en tiennyt kummassa näkyy paremmin :D

Aijaa.com - 6865004.jpg
Aijaa.com - 6865003.jpg

mg Eipä ole häävit oltavat sulla siellä :hug:
Ovistestissähän oli ihan selkeä viiva. Saman kuvan r-testissä en viivaa nähnyt, mutta siinä toisessa enkä jotain. Uusissa kuvissa näkyy paremmin, mutta niissäkin juuri ja juuri. Tuollaisia epämääräisiä ärsyttäviä hailuja mullakin on liuskoilla tullut. :headwall: Onko tuo testi David? Mikä herkkyys?

Mitä eroa on liuska- ja puikkotestillä käytännössä muuta kuin käyttötapa ja ulkonäkö? Liuskahan siinä puikossakin on sisällä. Eikös saman merkkisen ja herkkyisen liuskan pitäisi näyttää ihan samalla tavalla kuin vastaava puikko? Liuskoisa on se hyvä puoli, että ovat helpompia piilottaa kaappiin ja hinnaltaan edullisempia. Minä kun tykkään dipata myös sen puikon, niin sikäli testin ulkonäöllä ei ole väliä.

Olen nyt sitten tilaamassa niitä ovistestejä. Haluaisin ostaa liuskoina ja mielellään edullisesti. Suositteletteko jotain merkkiä?
 
Luonnossa tuo roskishaamu viiva on hyvinkin selvä. Kamerasta vaan akku lopussa, joten kunnollinen tarkentaminen ei onnistu :( Mutta siis ne puikot ei ole samaa merkkiä. Ja ihmetellyt olen samaa, että miten liuska ja puikkotesti eroavat toisistaan niin huomattavasti, mutta niin se kuulemma on :) Ja tuolla puikolla, joka nyt on tulossa, olen aikaisemminkin pongannut r-viivat varhaisessa vaiheessa. Ja Davidin 10testi on kyseessä. Herättelee taas toiveita, sillä noin selvää roskishaamua näin lyhyessä ajassa en ikuna ennen ole tuolla testillä saanut...

Ovistesteistä en osaa suositella muuta kuin että älä ota sitä herkinä vaihtoehtoa. Se antaa viivaa viivan perään. Kun on vähän ei herkempi testi, kunnollisen viivan lakaessa muodostua se yleensä tarkoittaa tapahtuvaa ovulaatiota :)

Lissän vielä loppuun, että raskauskeiju.fi myy aika edullisesti ovulaatiotestejä isoissakin pakkauksissa ja nuo ovat olleet ihan hyviä :)
 
Viimeksi muokattu:
Mä kehuisin nyt tällä hetkellä Pregchek:in liuskoja 10 kpl/9,90€ Cittarissa tai Prismassa ja sitten on noi Wondfot:kin hyviä, KUNHAN muistaa, että sen viivan on oltava YHTÄ vahva tai VAHVEMPI. Noissa molemmissa testeissä tulee sellaiset vahvat viivat. Davidissa oli sellaiset onnettomat "liurut", etten tykänny. :D Ja Digillä sitten varmistelen oviksen.
 
Mä kehuisin nyt tällä hetkellä Pregchek:in liuskoja 10 kpl/9,90€ Cittarissa tai Prismassa ja sitten on noi Wondfot:kin hyviä, KUNHAN muistaa, että sen viivan on oltava YHTÄ vahva tai VAHVEMPI. Noissa molemmissa testeissä tulee sellaiset vahvat viivat. Davidissa oli sellaiset onnettomat "liurut", etten tykänny. :D Ja Digillä sitten varmistelen oviksen.
Macy gray: Käys tuolta ovistesti-pinosta kurkkimassa, että minkälaisia viivoja haluaisit katsella ja ostat sellaisia. Kaikki ne varmasti toimii, jos LH-huippu tulee, mutta mä ainakin itselleni haluan sen kunnon viivan, enkä mitään onnetonta Davidin naarmua :D
 
No johan on plussia tippunut ja jännittävää monella riittää. Lämpimät onnittelut plussanneille (vaikka vähän kateellinen oonkin, kun itsekin haluisin jo päästä toiselle puolelle..)!

Harmillista macy gray et menkat alkoi. Tosin kuten sanoit hyvä uutinen on se, että terot tasoittivat kierron pituutta. Ja ai niin, mulle voi päivittää 31v., thanks!

).( Mulla siis oli kemiallinen viime kierrossa (tuli kaks haaleeta plussaa ja menkat alkoi muutaman päivän myöhässä) ja nyt kp12. Huomenna on vasta lääkäri tuon kemiallisen takia, en tiiä onko turha mennä, mut kai se on parempi käydä tsekkaa, et kaikki on ok. Oon testannut pari kertaa vuodon aikana/jälkeen ja puhtaita negoja saanut. Lisäks ei oo mitään ihmeempiä kipujakaan.

Kysymys: Ootteko käyneet oletetun kemiallisen jälkeen gynellä tarkistuksessa ennen uutta yritystä? Nyt vaan tässä on se, et tänä aamuna alkoivat selvät ovisoireet (mm. lämmöt tippuneet, limat, kipuilu alamahassa) ja vahvasti epäilen et ovis menee hukkaan tän kierron osalta, koska ei uskalleta sekstailla ennen huomista lääkäriä. Jos ovis on tänään, huomisilta on liian myöhään heilutella peittoja. Ja taas joudun odottamaan kuukauden ennen seuraavaa yritystä. No, toisaalta ei joutus jännittämään loppukierrossa, vois keskittyä muihin asioihin (kuten laihdutukseen ja kuntoiluun!).

Mutta onhan tää niin tätä, kun ei haluis muuta kun tulla raskaaks. Ei jaksas yhtään oottaa eikä jaksa keskittyä ns. muuhun elämään yhtään. No, ei itkut auta.

Viola, kp12
 
Minulla olisi yksi First signal-roskishaamu esiteltävänä. Hitto että ärsyttää, että ostin koko testin. Tulos on tullut n. 2h testauksen jälkeen...



Aijaa.com - 6862920.jpg

Onko muut käyttäneet tuota first signal-testiä? Minkälaisia kokemuksia?
Pakko vielä tähän kommentoida, et tuo samainen testi oli toinen niistä jolla sain tuollasen hailakan plussan, mutta kyytiläinen ei pysynyt kyydissä. Ekassa raskaudessa sain vahvemman plussan heti alkuun, siitä päättelinkin ettei kaikki oo tällä kertaa välttämättä hyvin. Toivottavasti sulla iloksi plussa vahvistuu. =)
 
Ulleli toivottavasti tuhruilu on loppunut. Se on kai aika yleistä alkuraskaudessa, joten toivottavasti kaikki on kunnossa:)

Mg pahoittelut tädistä ja paranemisia :hug:

Kristen
jälkimmäisissä kuvissa näen kyllä hailukkaa viivaa, toivottavasti se vahvistuu!

Käytin ovistesteinä kotitesti.fi sofi- merkkisiä(?) liuskoja. Olivat halpoja 21kpl n.15-16 € ja sain todella selkeän ovisplussa. Plussa oli selkeästi kontrollia vahvempi.

Viola30 mun ymmätääkseni ei tarvitse käydä gynellä kemiallisen jälkeen. Harvoinhan sitä edes huomaa, että sellainen on ollut. Itse sain keskeytyneen km:n viikolla 12 (vaavi menehtynyt vk 7) eikä edes silloin tarvinnut käydä gynellä. Negatiivinen raskaustesti riitti. Kävin oman mielenrauhani puolesta kuitenkin tarkistuttamassa tilanteen. Mielestäni ei ole mitään syytä miksette voisi aloittaaa peittojen heiluttelua ja yrittää uutta raskautta. Onnea yritykseen=)

ON: Ei kummempia, alavatsaa olevinaan nippailee ja selkää särkee, mutta taitaa johtua huonosti nukutuista öistä. Rintavarustuskaan ei ole kasvanut. Toivottavasti Kristen ole oikeassa ja ne ei aina toimi samalla tavalla:p Tuntuu että keksimällä keksin itselleni raskausoireita koska haluan olla raskaana. Perjantaina taidan kuitenkin testata oli miten oli. Silloin on dpo 10 ja jos jotain masussa on uskon, että pitäisi jo haamuja näkyä. Hullun hommaahan tää mun testailu on, mutta minkäs sitä itselleen voi.
 
Kristen minä näen jotain noissa sinun testeissäsi. Toivottavasti se nyt olisi ihan oikea viiva tulossa!

macy gray pahoitteluni minultakin kierron päätöksestä ja paljon onnea uuteen kiertoon :) Ja metsästysonnea oviksen metsästykseen :) Minulla on ollut Sofi One step- ovistestejä, joista oon ihan tykännyt, vaikkei ne plussaa mulle näyttäneetkään ihan sellaisena kuin piti. Tunnistin sen kuitenkin, koska vahvistuivat reilusti sekä sitten digitesti näytti hymynaamaa. Kuvia ovistesteistä- ketjussa on kuvat mun testeistä. kotitesti.fi :stä tilattu ja mielestäni kohtuuhintaisia.

Omasta navasta sen verran, että aamulla lämmöt olivat romahtaneet takaisin alkukierron lukemiin (36,3) ja tässä pitkin päivää on ollut kipuilua siihen malliin, että vuoto alkaa hetkenä minä hyvänsä. Puolituntia sitten vessassa käydessä huomasin vaaleanpunaisen vuodon, joten tänään varmaan on muuttumassa se kp 1. Kunhan kunnon vuoto alkaa, niin ilmottelen,e ttä kiertopäivän voi vaihtaa.

Jos jotain positiivista tästä etsitään, niin luteaalivaihe oli aavistuksen pidempi kuin aiemmin (vuosikaudet ollut 10-11pv) ja kierto pysyi kohtuumittaisena.
 
MG: Poistaisitko mut piinailijoista ja listalta ja laittaisit mut vaikka taustalle? Ilmeisesti ei ole sitten tapahtunutkaan ovista, vaikka testit niin väittivätkin ja luvassa on ihan peruskierto 120 päivää. Eli taustailen kunnes taas vuoto alkaa ja palailen sitten ehkä kuumeilemaan, joskus helmikuussa tajjotain.

David-testeissä sitten ON viivanpaikka, joka ei tarkoita raskautta tai muutakaan. MOT

Kiitos ja onnea matkaan kaikille. =) Enköhän mä täältä taustaltakin säännöllisesti lue ja välillä kommentoi.
 
:'( Hanat auki noin tunti tuhruilun jälkeen ja on jatkunut koko illan. :'(

Mitä mun nyt pitää tehdä, ehdin jo innostuksissani varata neuvolan, mutta se pitää ilmeisesti perua? Varmaan myös olisi syytä käydä lääkärillä, kun oli noita plussia?
 
MolliMelooni > Poistan ja siirrän. :) Toivottavasti ei kiertosi ihan mahdottomaksi veny ja pääset kuumeilemaan pian takaisin.

David-testeissä on minunkin mielestäni viivanpaikka, koska nuo mulle tulleet viivaset eivät mitään meinanneet ja nään jotain myös käyttämättömissä testeissä. Punertava hailakka haamunen onkin sitten jo eri asia.

Nyt lapsi nukkumaan ja sitten ehkä päivitystä. :)
 
ulleli83 > Itse en kemiallisten jälkeen käynyt tarkistuksella. Jos itsestäsi tuntuu tarpeelliselta tarkistaa tilanne, niin ei siitä haittaa ole. Pahoittelut vuodosta! :hug: (Voihan olla, että onkin ollut kaksi ja toinen vuotaa pois, joten kannattaa tehdä uusi r-testi muutaman päivän päästä, jos itsestä siltä vähänkin tuntuu)

Viola30 > :hug: Sinulle vastausta myös tuossa ylempänä. Mielestäni voit jatkaa ihan normaalisti eli peitot vaan heilumaan. :) Vauvaliimaista plussaonnea uuteen kiertoon!
 
Tänään onkin ikävämpää luettavaa :hug:

Mä testasin kanssa tänään (en kyllä odottanut mitään) Davidin testillä ja taas aivan puhdas nega. Tiirailin valoa vasten, kääntelin ja vääntelin ja ei mitään muuta, kun kontrolliviiva. Kumma juttu, että muilla näkyy jotain ylimääräistä :confused:

MG, menikö oksetukset ohi? Mullahan on kanssa ollut joku virus ja ääni poissa. Eilen illalla nousi tavaraa suuhun asti, mutta ei mitään muuta eikä sen jälkeenkään mitään. Vois sullakin liittyä siihen flunssaan??
 
Mimmimami > Liittyy varmaankin flunssaan. Mulla on aamuisin muulloinkin vähän tukkoinen olo, mutta tällä kertaa se limailu keskittyi tuonne kurkun puolelle ja se sitten ärsytti yökkäilemään. Huono olo tulee herkästi, koska syöminen on vähän mitä sattuu ja olen nyt kuumien mehujen, kiisselin ja hunajaisen teen myötä sokeriakin pumpannut itseeni melkoiset määrät, mitä en tavallisesti tee. Tällä hetkellä tuntuu vaihteeksi kelvolliselta, mutta johtuu iltapäivällä juodusta parista kahvimukillisesta ja Burana 600 tabletista. Yöksi lääkitsen itseäni lisää ja kohta varmaankin pitää turruttaa kurkkua iltapalaa varten imeskelytabletilla. Burana hoitaa samalla menkkakipuja eli siksi niin vahvaa.

Kiitos ovistestiaihetta kommentoineille! :flower: Käyn sitä testikuvapinoa selaamassa jossain vaiheessa ja pistän sitten tilauksen. david taitaa olla vältelty merkki. :whistle:

Nyt sitä päivitystä sitten, ettei unohdu ja että huomenna olisi helpompi päivitellä. :)
 


tiistai 12.10.2010



KUUMEILEVAT
Vuokko84.................kp83/30.........................2. lapsi....yk1
Constance................kp62/25
miimii10...................kp62/?...........................1. lapsi....yk5
wilkat.......................kp55/35........................3. lapsi.....yk10
angelfish...................kp51/30-34....................4. lapsi....yk2
Joko.........................kp50/28-30.......28v........3. lapsi.....yk1
PohjanTuuli...............kp40/27.........................2. lapsi....yk3
Millukka.....................kp36/32?.........31v.........6. lapsi
Aawatar....................kp32/28-35......33v.........1. lapsi....yk3
Mischa10...................kp32/31..........27v..........2. lapsi....yk7
iloksi.........................kp32/?.............28v.........1. lapsi....yk4v+
Kristen......................kp31/~40.........22v.........2. lapsi....yk14
lumihiutale85.............kp31/27-29....................2. lapsi....yk1
iines83......................kp30/26-32....................2. lapsi....yk3
MolliMelooni..............kp30/28?..........32v.........2. lapsi...yk3½v
An-nie......................kp27/30-35...................................yk5
Mimmimami..............kp27/29-35.......29v..........4. lapsi...yk4?
tirpula.......................kp25/30-32.......31v.........2. lapsi....yk5
HelinäKeiju10.............kp24/?............................3. lapsi...yk2
Manzu.......................kp23/31-33......26v..........3. lapsi...yk10
Hiipu1.......................kp23/27-29.......27v..........1. lapsi...yk4
Viulu.........................kp22/28-30......................4. lapsi...yk3
hemari......................kp21/36...........................2. lapsi...yk2
SiSa78......................kp21/28...........32v...........2. lapsi...yk1
MiiJane76..................kp19/27-34
MyDream...................kp19/28..........................1. lapsi...yk10
sandemar..................kp19/?............................3. lapsi....yk1
skumppis..................kp18/28-30......................1. lapsi....yk1
Liina87......................kp17/30........................................yk5
Pikku-Saara...............kp16/35............27v..........1. lapsi...yk2
Minnäi.......................kp12/31.............31v.........4. lapsi....yk1/12km2
Viola30......................kp12/27.............31v..........2. lapsi...yk3
kolmannen haaveilja...kp11/28-30.........28v..........3. lapsi...yk1
vimmu.......................kp11/25-28.........26v.........1. lapsi....yk5
Gabrielle....................kp7/32..............28v........1. lapsi....yk2
JiiMii82......................kp7/30..............27v.........2. lapsi....yk4
Huldasharks...............kp6/40-44.......................3. lapsi....yk5
kaneli83.....................kp6/32..............27v........1. lapsi....yk2
bluebaby...................kp2/28..............26v.........1. lapsi....yk3-4v
ulleli83......................kp1/28-32.......................1. lapsi....yk2
macy gray.................kp1/30..............30v.........2. lapsi....yk12
karvatonkoira.....................................32v.........4. lapsi....yk2
Peppi Pitkäkorva.................................27v.........3. lapsi
mileon.............................................................5. lapsi
inspire.............................................................1. lapsi
Viuhti10...........................................................2. lapsi



TAUSTALLA
mahara, Agaetis, Amf, Sanelma, Coya, Paha päivä, Marble, very important baby, Nasukka82, Heathy, A-H, pia, Mukiin menevä, viuhpiipore, toiveikas -87, Safiirix, Sarmiina, Taikapeili, Shiny, Nallekarkki, Liljah, Mariel85, adora, BloodyEnd, valtsukka, marika 83, skorpioni07, Nuplu



PIINAILIJAT
Mischa10..........dpo16
iloksi................dpo13
Okaasan...........dpo12
Hiipu1..............dpo10
Mimmimami.....dpo10/7
tirpula..............dpo7
iines83.............dpo7
Kristen.............dpo5
Aawatar...........dpo5
sandemar........dpo3
hemari............dpo2



PLUSSANNEET
2oo9 joulukuu:
MaybeSomeday ~ Tellu30
2o1o tammikuu:
Riemu ~ tyyty85 ~ Lara- ~ ennie ~ Hyväsetti ~ jemppero ~ Auroora
2o1o helmikuu:
HayLina ~ Leli82 ~ Neila ~ sutulii ~ Sintsu78 ~ Eveny
2o1o maaliskuu:
RiikkaVaan ~ piprane ema ~ Sanelma ~ Ezziina ~ Tinker Bell ~ miya ~ AaVee
2o1o huhtikuu:
Unelmahöttö ~ babar ~ Neppi
2o1o toukkokuu:
Piupula ~ icefairy ~ Milja Sivupolku ~ Sophie84 ~ vauvahaaveilija85 ~ Onnellinen x5 ~ onnipellervo
2o1o kesäkuu:
Auneliini ~ samara88
2010 heinäkuu:
mimia85 ~ Jade- ~ ToinenToive ~ tombatar ~ Jinda ~ Plink ~ Allie81
2010 elokuu:
äizikkä ~ nereida ~ Yaden ~ NeliApina ~ äiti x4 ~ tatskattu ~ dyyni

PLUSSANNEET 2010 syyskuu:
Aada87...........7.9. .....kp29/28..................2. lapsi.....yk1v+
Iksu81............8.9. .....kp40/28-34.....29v....2. lapsi.....yk5
Diipeli.............11.9. ....kp25/29-31..............2. lapsi.....yk2
Ciba...............13.9. ....kp26/25
JA82...............13.9. .....kp27/25?........28v....3. lapsi.....yk1
TUUtikiks.........19.9. ...kp33/28...........29v....2. lapsi....yk4
MyrskyMaija....24.9. ...kp28/29-30...............3. lapsi...yk2
PohjanTuuli.....26.9. ...kp24/27...................2. lapsi....yk3
amma.............28.9. ...kp30/30-32...............5. lapsi....yk2

PLUSSANNEET 2010 lokakuu:
sannikki...........4.10. ....kp31/30..........28v....2. lapsi....yk2
lumihiutale85...7.10. ....kp26/27-29...............2. lapsi....yk1



HAAMUILIJAT
Okaasan..........9.10. ....kp27/28-30.....33v....4. lapsi....yk7




Tervetuloa uudet ja vanhat! :wave:




Listalla näkyvät tiedot nimimerkin lisäksi:
kp??/?? tai kp??/??-?? = Meneillään oleva kiertopäivä / kierron pituus.
??v = Kuumeilijan ikä
?. lapsi = Monettako lasta yritetään
yk? = Monesko yrityskierto meneillään (Jos yritystä on ollut pitkään, voi merkitä myös vuosina)
Yk?/? voidaan merkitä silloin, kun yritys jatkuu keskenmenon takia (Ensimmäinen luku on meneillään oleva yrityskierto ja jälkimmäinen yrityskiertojen kokonaismäärä. Plussakierto ja raskausaika lasketaan yhdeksi kierroksi)
km?= yrityksen aikana tapahtuneiden keskenmenojen määrä
Yksi kierto on kuukautisten alusta seuraavien alkuun kierron pituudesta riippumatta.
Jos yritystä ollut pitkään eikä kiertomäärä selvillä, voi ilmoittaa myös vuosina.
Piinailijoiden lista:
dpo? = Päivät ovulaation jälkeen. Ovista tikuttavat voivat ilmoittaa plussapäivän (dpo-1)

Kysymysmerkit tarkoittavat numeroita :D

Plussarikasta lokakuuta!
 
Viimeksi muokattu:
Okaasan > Odottelen lupaa siirtää sinut plussanneisiin. :D

ulleli83 > Poistin sinut haamuilijoista. Hienoahan se olisi, jos vuoto olisi viatonta ja pääsisit plussaanneisiin. Onko vuoto runsasta, onko kipuja? Voimia tilanteeseen!
 
Viola Mä en ole käynyt, sillä olen ajatellut asian niin, että jos en olisi testihirmu ja testannut aikaisintaan silloin kun menkat on pari päivää myöhässä, en todennäköisesti olisi tietoinen koko kemiallisista...

ulleli Sinuna soittaisin neuvolaan ja selittäisin tilanteen. Kertovat kyllä sieltä mitä kannattaa tehdä...

Noista viivanpaikoista, joo, Davidissa on viivanpaikka ja mä saan sellasen näkyviin melkein mihin vain jos haluan, mutta mulla on hyvä tapa erottaa jyvät akanoista, eli viivat viivanpaikoista, sillä mies ei ole koskaan nähnyt mitään viivanpaikkoja tai edes tosi hailuja viivoja. Eli jos mies näkee, se on varmasti enemmän kuin viivanpaikka ja niinhän tuo näki tuon viivan...
Mutta ei olis eka kerta kun menee kemialliseks/varhaseks keskenmenoks/näyttää jotain ihan omaansa...
Odotellaan odotellaan
 
tirpula: Oon kans ihan mahdoton testailija, halu nähdä plussa kun on vaan niin kova eikä malttais odottaa. Sikälihän se on huono, että sitten putoaa korkeelta kun liikaa toivoo, mutta minkä sitä ittelleen mahtaa! Toivotaan että sun oireet ei ole keksittyjä vaan ihan aitoa kamaa!

Kristen: Mä näen kyllä noissa viimeks linkitetyissä kuvissa molemmissa jotain viivan paikkaa!! Peukut pystyssä niiden vahvistumiselle!

MolliMelooni: :hug: Koita jaksaa ja tuu jo pian meidän seuraks! Ihan sieltä ja syvältä noin pitkät kierrot ja varsinkin se, ettei olekaan ovista... :(
 
Ehti jo vaikka mitä tapahtuun viestin kirjottamisen alottamisen jälkeen kun menin tekeen muuta välillä...

ulleli83: Voi ei... Voimia... :hug:

MG: munkin olis näemmä pitäny lueskella tarkemmin mielipiteitä ennen tilaamista, just kävin hakeen postilaatikosta Raskauskeijusta tilaamani testit ja nehän näyttäis just Davidia olevan... Ihan niinkun siellä sivuilla ei olis mainittu merkkiä... Saas nähdä kuinka käy, en oo koskaan mihinkään testiin viivan paikkaa saanu aikaseks et tuleeko noihin.
 

Yhteistyössä