+ + + LOKAKUUSSA PLUSSAAVAT, marraskuuta suunnittelevat + + +

Mg mielelläni sinne plussanneisiin jo siirtyisinkin mutta taitaa mullakin olla kemiallinen?:( Eilen alkoi pieni vuoto sellasta hennon vaaleanpunaista ei edes kuukautissuojaan tule mitään, joten loppu viikosta odottaa tk:n labra r-testi verikokein....Ullelli :hug: taidetaan olla "samassa" veneessä.:'( Vielä on pientä toivoa kunnes hanat aukeaa täysillä jännää painontunnetta mahassa, vilun puistatuksia, ja äklö olo jatkuu. pikkasen helpottaa juttu tuokio miehen kanssa, aiomme hakeutua nyt jo kunnallisen puolen lapsettomuushoitoihin, jonot ovat tosin useita kuukausia! Juttelin oman lääkärin kanssa joka oli sitä mieltä että hoitoihin voi hakeutua jo vaikkei täyttä vuotta vielä yrittämiselle olekkaan täyttynyt, jotenkin helpottava tieto, että jossain vaiheessa saa selville mistä johtuu???
 
juu ei ilmeisesti noi davidit ole hyviä tai no sen näkee sit ku oletetumpi ovis lähenee,mut ihan selvä viivat tulee kontrolliviivan viereen mut ohjeissahan sanotaankin että se tarkoittaa silloin negaa,eli kun väri on saman tummuinen kuin kontrolliviiva tai tummempi niin silloin ovis tapahtumassa... joten periaatteessa en tiedä onko noi huonoja ku ohjeis sanotaanki..plaa plaa.. =D mulla tullu siis kahteen ovistestiin(en malttanu olla kokeilematta ;) ) kontrolliviiva ja haalee viiva viereen(ei viivanpaikka vaan värin kans) saas nähä ens vkn alkupuolel mitä näyttää..
Ulleli83 :hug:
 
Huomenta.

Minulle saa tälle päivälle merkitä kp 1 ja yk4,5v
Yön aikana vuoto runsastui ihan kunnon menkkavuodoksi, joten lasken tämän päivän sitten ensimmäiseksi kiertopäiväksi.

Harmittaa kyllä vietävästi, mutta niinhän se on vaan asiasta taas selvittävä yli ja eteenpäin. Hyviä puolia on luteaalivaiheen pidentyminen ja kierron pysyminen kohtuullisena.

Mietin tuossa jopa, että määrittelisinkö tuonne listaan tuon oletetun kierron pituuden... mutta en taida sitä tehdä, koska sitä ei ikinä tiedä, milloin alkaa heittää häränpyllyä.

Oikein mukavaa päivää kaikille ja parempaa onnea niille, joita täti ei ole vielä tavoittanut ja mahdollisuudet ovat vielä kaikki auki.

Plussatuulia!
 
Tämä radiohiljaisuus johtuu varmaan siitä että ei ole mitään uutta kerrottavaa...kp 7 menossa ja päivät menee niin hitaasti, vielä n. 25 päivää kunnes tietää onko tämä SE kierto, argh ei jaksa odottaa :headwall:! Harjoittelu on tosin jo aloitettu :whistle: nyt pitäisi vain bongata se ovis. Ei auta muu kuin heilutella peittoja jokatoinen päivä:LOL:
 


keskiviikko 13.10.2010



KUUMEILEVAT
Vuokko84.................kp84/30.........................2. lapsi....yk1
Constance................kp63/25
miimii10...................kp63/?...........................1. lapsi....yk5
wilkat.......................kp56/35........................3. lapsi.....yk10
angelfish...................kp52/30-34....................4. lapsi....yk2
Joko.........................kp51/28-30.......28v........3. lapsi.....yk1
PohjanTuuli...............kp41/27.........................2. lapsi....yk3
Millukka.....................kp37/32?.........31v.........6. lapsi
Aawatar....................kp33/28-35......33v.........1. lapsi....yk3
Mischa10...................kp33/31..........27v..........2. lapsi....yk7
Kristen......................kp32/~40.........22v.........2. lapsi....yk14
lumihiutale85.............kp32/27-29....................2. lapsi....yk1
iines83......................kp31/26-32....................2. lapsi....yk3
Okaasan...................kp31/28-30.....33v....4. lapsi....yk7
MolliMelooni..............kp31/28?..........32v.........2. lapsi...yk3½v
An-nie......................kp28/30-35...................................yk5
Mimmimami..............kp28/29-35.......29v..........4. lapsi...yk4?
tirpula.......................kp26/30-32.......31v.........2. lapsi....yk5
HelinäKeiju10.............kp25/?............................3. lapsi...yk2
Manzu.......................kp24/31-33......26v..........3. lapsi...yk10
Hiipu1.......................kp24/27-29.......27v..........1. lapsi...yk4
Viulu.........................kp23/28-30......................4. lapsi...yk3
hemari......................kp22/36...........................2. lapsi...yk2
SiSa78......................kp22/28...........32v...........2. lapsi...yk1
MiiJane76..................kp20/27-34
MyDream...................kp20/28..........................1. lapsi...yk10
sandemar..................kp20/?............................3. lapsi....yk1
skumppis..................kp19/28-30......................1. lapsi....yk1
Liina87......................kp18/30........................................yk5
Pikku-Saara...............kp17/35............27v..........1. lapsi...yk2
Minnäi.......................kp13/31.............31v.........4. lapsi....yk1/12km2
Viola30......................kp13/27.............31v..........2. lapsi...yk3
kolmannen haaveilja...kp12/28-30.........28v..........3. lapsi...yk1
vimmu.......................kp12/25-28.........26v.........1. lapsi....yk5
Gabrielle....................kp8/32..............28v........1. lapsi....yk2
JiiMii82......................kp8/30..............27v.........2. lapsi....yk4
Huldasharks...............kp7/40-44.......................3. lapsi....yk5
kaneli83.....................kp7/32..............27v........1. lapsi....yk2
bluebaby...................kp3/28..............26v.........1. lapsi....yk3-4v
ulleli83......................kp2/28-32.......................1. lapsi....yk2
macy gray.................kp2/30..............30v.........2. lapsi....yk12
iloksi.........................kp1/?................28v.........1. lapsi....yk4,5v+
karvatonkoira.....................................32v.........4. lapsi....yk2
Peppi Pitkäkorva.................................27v.........3. lapsi
mileon.............................................................5. lapsi
inspire.............................................................1. lapsi
Viuhti10...........................................................2. lapsi



TAUSTALLA
mahara, Agaetis, Amf, Sanelma, Coya, Paha päivä, Marble, very important baby, Nasukka82, Heathy, A-H, pia, Mukiin menevä, viuhpiipore, toiveikas -87, Safiirix, Sarmiina, Taikapeili, Shiny, Nallekarkki, Liljah, Mariel85, adora, BloodyEnd, valtsukka, marika 83, skorpioni07, Nuplu



PIINAILIJAT
Mischa10..........dpo17
iloksi................dpo14
Okaasan...........dpo13
Hiipu1..............dpo11
Mimmimami.....dpo11/8
tirpula..............dpo8
iines83.............dpo8
Kristen.............dpo6
Aawatar...........dpo6
sandemar........dpo4
hemari............dpo3



PLUSSANNEET
2oo9 joulukuu:
MaybeSomeday ~ Tellu30
2o1o tammikuu:
Riemu ~ tyyty85 ~ Lara- ~ ennie ~ Hyväsetti ~ jemppero ~ Auroora
2o1o helmikuu:
HayLina ~ Leli82 ~ Neila ~ sutulii ~ Sintsu78 ~ Eveny
2o1o maaliskuu:
RiikkaVaan ~ piprane ema ~ Sanelma ~ Ezziina ~ Tinker Bell ~ miya ~ AaVee
2o1o huhtikuu:
Unelmahöttö ~ babar ~ Neppi
2o1o toukkokuu:
Piupula ~ icefairy ~ Milja Sivupolku ~ Sophie84 ~ vauvahaaveilija85 ~ Onnellinen x5 ~ onnipellervo
2o1o kesäkuu:
Auneliini ~ samara88
2010 heinäkuu:
mimia85 ~ Jade- ~ ToinenToive ~ tombatar ~ Jinda ~ Plink ~ Allie81
2010 elokuu:
äizikkä ~ nereida ~ Yaden ~ NeliApina ~ äiti x4 ~ tatskattu ~ dyyni

PLUSSANNEET 2010 syyskuu:
Aada87...........7.9. .....kp29/28..................2. lapsi.....yk1v+
Iksu81............8.9. .....kp40/28-34.....29v....2. lapsi.....yk5
Diipeli.............11.9. ....kp25/29-31..............2. lapsi.....yk2
Ciba...............13.9. ....kp26/25
JA82...............13.9. .....kp27/25?........28v....3. lapsi.....yk1
TUUtikiks.........19.9. ...kp33/28...........29v....2. lapsi....yk4
MyrskyMaija....24.9. ...kp28/29-30...............3. lapsi...yk2
PohjanTuuli.....26.9. ...kp24/27...................2. lapsi....yk3
amma.............28.9. ...kp30/30-32...............5. lapsi....yk2

PLUSSANNEET 2010 lokakuu:
sannikki...........4.10. ....kp31/30..........28v....2. lapsi....yk2
lumihiutale85...7.10. ....kp26/27-29...............2. lapsi....yk1



HAAMUILIJAT
Okaasan..........9.10. ....kp27/28-30.....33v....4. lapsi....yk7




Tervetuloa uudet ja vanhat! :wave:




Listalla näkyvät tiedot nimimerkin lisäksi:
kp??/?? tai kp??/??-?? = Meneillään oleva kiertopäivä / kierron pituus.
??v = Kuumeilijan ikä
?. lapsi = Monettako lasta yritetään
yk? = Monesko yrityskierto meneillään (Jos yritystä on ollut pitkään, voi merkitä myös vuosina)
Yk?/? voidaan merkitä silloin, kun yritys jatkuu keskenmenon takia (Ensimmäinen luku on meneillään oleva yrityskierto ja jälkimmäinen yrityskiertojen kokonaismäärä. Plussakierto ja raskausaika lasketaan yhdeksi kierroksi)
km?= yrityksen aikana tapahtuneiden keskenmenojen määrä
Yksi kierto on kuukautisten alusta seuraavien alkuun kierron pituudesta riippumatta.
Jos yritystä ollut pitkään eikä kiertomäärä selvillä, voi ilmoittaa myös vuosina.
Piinailijoiden lista:
dpo? = Päivät ovulaation jälkeen. Ovista tikuttavat voivat ilmoittaa plussapäivän (dpo-1)

Kysymysmerkit tarkoittavat numeroita :D

Plussarikasta lokakuuta!
 
Viimeksi muokattu:
Tänään näyttää olevan hiljainen päivä kirjoittelun osalta. Päivitin kuitenkin tuon listan ja lisäsin väliaikaisesti väriä. Tarkoitus on erottaa ketä meistä täällä oikein kirjoittelee ja ketkä on tällä hetkellä taustalla. Vihreällä on siis mainittu ne, jotka ovat tässä pinossa kirjoittaneet (paitsi taustalle jääneet ja plussanneet). Jos siis näet nimesi kuumeilijoiden listalla mustalla, niin ole hyvä ja ilmoita ajan tasalla olevat tietosi. =) Muutan sitten vihreäksi ja ne joista ei mitään kuulu, siirrän taustailijoihin. Tavoitteeni on pitää lista mahdollisimman ajan tasalla (vaikka mokia välillä sattuukin). Kuumeilijoihin pääsee kyllä takaisin sieltä taustailijoista ihan vaan kirjoittelemalla kuulumisia. :)

Nyt lapsi nukkumaan ja sitten omaa aikaa viettämään. Häiriötöntä palstailua ja fb-pelejä. :LOL:
 
Jep, hiljasta on ollut.
Ne herkät puikot tuli tänään ja mähän sellasen sitten tein ja ei siihen oikein mitään tullut, joten tein päätöksen odottaa tuonne asti, että kierto on kp40 ja katsoa sitten uudestaan. Mistään oireista mun on turha intoilla, koska niitä näyttää olevan. Rinnatkin aristaa nyt molemmat. Aamulla lämpö oli entistä korkeammalla, 36,96 vaikka yleensä ovulaation jälkeen se on tuolla 36,6-36,8. Olisko sitten kiinnittymistä? Ken tietää. Punaviiniä mä olen nyt ovulaation jälkeen kitannut, josko se auttais jotakin. Nyt tulee parin päivän tauko, sillä mies ei ole kotona ja omaan sen perjaatteen, että lapsen ollessa kotona pitää olla ainakin yksi ajokuntoinen aikuinen jos jotain sattuu! Ja ei täällä sillon muutenkaan saa kännipäissään riehua, ei ollenkaan :D
Eli siis mä varmaan vaivun nyt hiljaisuuteen odottamaan viikon täyttymistä ja katselen sitten miltä näyttää. Toki käyn päivittäin lukemassa mitä teille muille kuuluu ja infoan jos jotakin tapahtuu ennen sitä :)
 
KP1:headwall: Hanat aukes yöllä valtavin mahakivuin, todella runsasta vuotoa ja hyytymiä paljon... taisi olla kemiallinen??? Hitto soikoon kun harmittaa:( parempaa onnea muille.
Voi ei! :hug: Kylläpäs osaa nyt näyttää surulliselta tämä kokonaistilannekin, kun lupaavalta näyttänyt piinailijoiden ja haamuilijoiden joukko yksi toisensa jälkeen tipahtaakin listan pohjille. :( Olisi ollut paljon mukavampaa toivotella onnelliset odotukset. Jaksamista pettymykseen ja onnea uuteen kiertoon!

Kristen > Tsemppiä piinailuun ja plussaonnea! Toivottavasti lämmön nousu tarkoitti kiinnittymistä. :)

Omanapaisesti: Korvakipu on nyt kiusannut lisääntyvissä määrin. Burana auttaa kurkkukipuun ja menkkajuilintoihin, mutta korviin ei näköjään. Jos vielä voimistuu tai lisääntyy muuten, niin käyn kyllä uudestaan näytillä. Maanataina ei korvissa näkynyt mitään, vain peitteet nielussa. Angiinaa mulla ei ole viljelyn mukaan eli lääkekuurilla tätä ei paranneta. Onneksi mies tulee huomenna, niin saan enemmän aikaa äänen lepuuttamiseen. Käheä en tosin edelleenkään ole, mutta hiljaisuus helpottaa yön kipuiluja. Täytyy kohta ottaa Burana ja Panadol yhdessä, jotta saisin nukuttua paremmin kuin viime yönä.
 
Noniin, tulihan se varmistus.. Käännyin neuvolan puoleen, joka ohjasi minut terveysasemalle, josta lähettivät minut Naistenklinikalle. Tekivät siellä ultraäänitutkimuksen ja tulos oli, että kohtu on tyhjä, vuoto alkanut 6+1. : / Kaks päivää meni itkiessä, mutta nyt jo onneks helpottaa. (Tosin mies teki harvinaisen tyhmästi, kun eka kommentti oli actimel-mainoksista tuttu "niin käy joskus"..! Ei oikein lohduttanut.. Tajus sentään kuitenkin, kun paasasin tälle sen kaks päivää kuinka mulle tää on ollu todellista monta viikkoa ja sille näemmä vain pari päivää.) Ei kai muuta kuin uutta yritystä..

Paljon plussatuulia kaikille!
 
ulleli83 ja Okaasan: Voi kamala, onpa ikäviä uutisia! Voi kurjuuksien kurjuus... Suuret voimahalaukset teille molemmille :hug:

macy gray: Kuulostaa kamalalta tuo tauti... Tiedän hyvin tunteen kun pelottaa, että miten jaksaa hoitaa lapsen kun on itse kipeänä. Se on kyllä tämän hoitovapaan varjopuoli, että "ei saa" sairastaa. Olen usein miettinyt, että mitä sitten jos joskus on oikeesti niin kipeä ettei kertakaikkiaan pysty ja jaksa hoitaa lasta..? No mutta toivottavasti sellainen tilanne ei tule koskaan eteen. Pikaista paranemista sinnepäin :)

ON: Mulla on tässä nyt oikein piinaviikko edessä. Eli menkat pitäs alkaa viikon päästä, jos alkavat. Toivottavasti ei ala! Mutta mulla ei ole kyllä tissit yhtään arat, ainakaan vielä. Eikä kai muitakaan oireita/tuntemuksia. Esikoisesta mulla ei ollut mitään muita oireita, paitsi että tissit oli aivan järkyttävän kipeet. Siis ihan kosketusarat. Siksi musta tuntuu etten voi mitenkään olla raskaana jos tissit ei ole kipeät... Mutta toivossa on hyvä elää :) Tiiättekö, onko kellään muuten käyny niin, että esikoisesta oli tissit kipeet, mutta ei kakkosesta? Kauankohan tämä himotestaaja malttaa pitää näppinsä erossa r-testeistä! Ne alkaa polttelemaan jo nyt pahasti tuolla kaapissa :D

Plussatuulia ja oviksen bongaustärppejä kaikille =)
 
ulleli83 > :hug: Voimia tilanteeseen! Onneksi sait nyt selvyyden vaikka se surullista onkin. Toivottavasti kaikki raskausmateriaali tulee itsestään pois ja tärppää pian pysyvästi. Useinhan km:n jälkeen nappaa helposti. Ei se menetystä poista, mutta tuo ehkä lohtua.
 
macy gray: Kuulostaa kamalalta tuo tauti... Tiedän hyvin tunteen kun pelottaa, että miten jaksaa hoitaa lapsen kun on itse kipeänä. Se on kyllä tämän hoitovapaan varjopuoli, että "ei saa" sairastaa. Olen usein miettinyt, että mitä sitten jos joskus on oikeesti niin kipeä ettei kertakaikkiaan pysty ja jaksa hoitaa lasta..? No mutta toivottavasti sellainen tilanne ei tule koskaan eteen. Pikaista paranemista sinnepäin :)
Kiitos! Onhan tämä aika inhottava tauti, kun koko ajan sattuu ja syöminen on vaikeaa. Yleensä mulla on apua vanhemmista, mutta tällä kertaa he eivät ole kotona ja käytettävissä. Yllättävän hyvin olen pärjännyt, sillä lapsi viihtyy leikeissään ja dvd-leffojen ääressä hyvin. Olen jopa saanut lepäiltyä lapsen kastoessa telkkaria. Hän ei normaalisti kovin paljon katso, joten tälläisissä tapauksissa voin hyvin antaa katsella enemmän. Mies kotiutuu huomenna ja lähtee takaisin tavallista myöhemmin, joten mulla on aikaa toipua viikonlopun aikana. Koitan haalia kaikki itsehoitokeinot ja lepäillä paljon.

Tsemppiä sinulle piinaviikkoon ja vahvoja plussatuulia! =) Mulla ekassa raskaudessa rinnat oli alusta asti todella kipeät. Silloin oli myös menkkojen edellä, mutta ei lähellekään niin kipeät kuin raskauduttuani. Näissä kemiallisissa on osassa olleet selvästi arat ja osassa vain nännit herkät ja lievää kipuilua. Ei siis ollenkaan niin kipeät kuin ekassa raskaudessa. En silti usko vähäisten kipuilujen liittyvän raskauksien nopeaan päättymiseen, sillä raskaudet ovat erilaisia samallakin ihmisellä.
 
HUomenet!

Vitsi, on näyttäny niin hienolta ku on porukka plussaillu ja haamuillu ihan kunnolla. Tosi harmillista nyt sitten lukea kuin usea joutuukin palaamaan takaisin listan hännille. Paljon voimia surun kohdanneille!
Mutta mehän ei luovutetan, eihän?
Itekki sieltä nyt taas kovasti koitan toistamiseen rämpiä ylös päin ja metsästää jälleen sitä plussaa. Vaikkakin tosi pelokkain mielin.
Mulla nyt km vuodon alusta 14pvä, kaikki meni tosi nopsaa ja kivutomasti. Kohtu ultrattu ja son tyhjä, vuotokin loppui alle viikossa. Joten positiivisin mielin kyllä nyt odotellaan että kierto palaa hetimiten samoihin päiviin. Ja uusi yritys laitettiin heti käyntiin. Saatiin siihen ihan lääkäriltäkin "lupa"

Ja paranemisia MG_lle!

Nyt Minnäi rientää töihin..
 
Voimia teille Okaasan ja Ulleli83! :hug:

ON: Rinnat kipeet ja raskaat, mahaa nipistelee, väsymys on jotain käsittämätöntä ja lämmötkin on ollut tavallista korkeammalla. Edellisen raskauden oireet on vielä tuoreessa muistissa... Tää on nyt eka "oikea" kierto keskenmenon jälkeen, eli yhdet menkat vain ollut välissä. Ja kaikki tuntuu ihan samalta, eli tunne raskaudesta on vahva. Miten vaan saisi tämän (mahdollisen) pikkuisen pysymään sisällä, kun ei edellinenkään pysynyt? :'(
 
:hug: Kaikille kovia aikoja kokeneille.

Viime kierrossa ,siinä ekassa kun alkoi se raskaus ( tosin tuli km), ni sillon mulla oli niin kumma mahakosku just silloin kiinnittymisen aikaan, niin nyt taas eilen ilalla oli melko samanlainen kosku alamahassa. Vieläkin on tuo alamaha arkana jos koittaa... Jäytävää kipua kesti noin tunnin, ihan niinku joku kesto supistus :confused:
Mullahan sillon se km:n vuoto alkoi 25.9... eli vois varmaan ehkä olla hyvinkinkin niitä aikoja et olis ovis ollut joitakin päiviä sitten. Vuotoa kesti silloin hieman yli viikon. En tiä voisko siitä vuodon alusta edes laskea uutta kiertoa?!?
Mut jos voi niin, toivotaan että tuo eilinen kumma mahakosku olis ollut sit kiinnittyminen. ( joo tuntee kyllä välillä ihan tyhmäksi kun kuvittelee kaikkea tämmöstä :popcorn: ) Ihan niinku taas näin helposti kävis tää raskautuminen, joopa joo. Mut toivossa on hyvä elää :)
 
Pikaseen vain,voimia ulleli ja okaasan :hug:
JA MG toivottavasti olosi helpottaa pian,löytykö muute niistä näytteistä mitään mitkä otettiin?ku olivat pikana negat.. toivottavasti saat muutaki ku buranaa..jos ei ala helpottaa meinaa...

).( Alkaa pikkuhiljaa oviksen metsästys,tai no pvt lähenee :D eli nyt kp9 ja ajattelin et alan tos maanantaina testailemaan =)
pitäis yrittää olla ressamatta mut miten se onnistuu...muutenki täs on ressiä ku naamaa särkee aamusta iltaan ja kiskot jotka sain yön ajaksi ei ole oikein hyvät,ne on vaan tehty päin persettä!ja mie olen jo kerran käyny niistä sanoon ja laittoivat ne niin et olivat hyvin mut ei olleet ku pari pv...mie puren ilmeisesti niin lujasti ampaita yöllä...sanoikin se lääkäri et luultavasti kohta hankkia uudet ku toinen puoli halki...
no kattoo jos sit sanois ku on viisaudenhampaanleikkaus 4.11. hei mites muuten tuos niitä lääkkeitä,saako burana 800 syödä?vai pitäiskö esim pronaxenia tms? jos sattuu et on tärpänny...luultavasti kyl testaan ennen sitä....
Jeps mut nyt poika pukemaan ja töihin 7.työpv putkeen,viel huominen ja sitte 3vapaata =)
 
Ensin omanapaista ihmettelyä, sitten päivityspuuhiin.

Kp3 menossa ja vuoto on vähäistä tuhrua. Eilenkin olisin päirjännyt pikkusiteellä. :O Eka vuotopäivä oli kyllä runsas, mutta kummallisen nopeaan tämän kertainen täti on pois menossa. :confused: Ihan mukava juttu sinänsä, että päästään viikonloppuna jatkamaan "harjoituksia". :whistle: On silti hieman puulla päähän lyöty olo, sillä ei tälläinen mulle yhtään tyypillistä ole. Varsinaisia vuotopäiviä mulla on aina 3-4 ja siihen päälle muutama tuhruilupäivä. Vain lyhyet kierrot ovat päättyneet tuhruiluun, mutta ne olivatkin vain 19 ja 23 päivää. Tarkoittaako tämä nyt sitten sitä, ettei 30 päivää mulla riitä limakalvon riittävään kasvuun vai onko vain Terolutien aiheuttama väliaikainen tilanne? :stick: Täytyy aloittaa greippimehu, kun en sitä vielä muistanut ja sitten punaviiniä mahdollisen oviksen jälkeen. Jos niillä saisi autettua asiaa. Tyrniä yritän myös muistaa napsia, sillä niitä meillä on ihan mukavasti ja tekee hyvää myös flunssan osalta.

JiiMii82 > Nega oli sekin viljely eli joku virus tämä on. Burana, Panadol, Strepsils ja kotikonstit ovat vain hoitoina. Toivottavasti alkaisi pian helpottaa. Kuume ilmeisesti on laskenut jo, sillä vain vähän on ollut enää lämpöä. Särkylääkkeet tosin laskevat lukemaa, mutta illalla mittasin 37.1 vaikutuksen jo lakattua. Otin sitten yötä vasten uuden annoksen ja sainkin nukuttua ihan kohtuullisen hyvin. Hirveästi vaan hiosti ja sen takia sitten taas heräilin. Harkitsen varmuustestaamista kummallisen lyhyiden menkkojen takia vaikka negaahan ne edelliset näytti korkeilla dpo-päivillä. Ajattelin nimittäin kokeilla, jos muutamalla paukulla saisi pöpöt lannistettua. Maa on luminen, joten on aika avata glögikausi. :D

karvatonkoira > Haluatko lisätä tietojasi listalle? :) Mielestäni kierron voi laskea vuodon alusta. Toivottavasti kipuilu on kiinnittymistä ja tällä kertaa olisi parempi onni matkassa eli kesällä nyytti sylissä. :)

An-nie > Plussaonnea ja vahvaa vauvaliimaa! En osaa sanoa millä kiinnittymisen onnistumisen voisi varmistaa. Onko sulla tutkittu miksi ei onnistunut? Kyllähän joillakin lääkkeillä voidaan tukea raskauden alussa omaa hormonitoimintaa, mutta eivät nekään keskenmenoja estä, jos sellainen on tapahtuakseen. Toivottavasti kuitenkin on kyse korjattavasti asiasta ja saat sinäkin kesällä nyytin syliisi. :)

Minnäi > Hienoa, että on "lupa" ja olette päässet jatkamaan yritystä. :) Paljon plussatuulia ja vahvaa vauvaliimaa! Toivottavasti sinnekin saadaan kesävauva! =)
 
Viimeksi muokattu:


torstai 14.10.2010



KUUMEILEVAT
Vuokko84.................kp85/30.........................2. lapsi....yk1
Constance................kp64/25
miimii10...................kp64/?...........................1. lapsi....yk5
wilkat.......................kp57/35........................3. lapsi.....yk10
angelfish...................kp53/30-34....................4. lapsi....yk2
Joko.........................kp52/28-30.......28v........3. lapsi.....yk1
PohjanTuuli...............kp41/27.........................2. lapsi....yk3
Millukka.....................kp38/32?.........31v.........6. lapsi
Aawatar....................kp34/28-35......33v.........1. lapsi....yk3
Mischa10...................kp34/31..........27v..........2. lapsi....yk7
Kristen......................kp33/~40.........22v.........2. lapsi....yk14
iines83......................kp32/26-32....................2. lapsi....yk3
MolliMelooni..............kp32/28?..........32v.........2. lapsi...yk3½v
An-nie......................kp29/30-35...................................yk5
Mimmimami..............kp29/29-35.......29v..........4. lapsi...yk4?
tirpula.......................kp27/30-32.......31v.........2. lapsi....yk5
HelinäKeiju10.............kp26/?............................3. lapsi...yk2
Manzu.......................kp25/31-33......26v..........3. lapsi...yk10
Hiipu1.......................kp25/27-29.......27v..........1. lapsi...yk4
Viulu.........................kp24/28-30......................4. lapsi...yk3
hemari......................kp23/36...........................2. lapsi...yk2
SiSa78......................kp23/28...........32v...........2. lapsi...yk1
MiiJane76..................kp21/27-34
MyDream...................kp21/28..........................1. lapsi...yk10
sandemar..................kp21/?............................3. lapsi....yk1
skumppis..................kp20/28-30......................1. lapsi....yk1
Liina87......................kp19/30........................................yk5
Pikku-Saara...............kp18/35............27v..........1. lapsi...yk2
Minnäi.......................kp14/31.............31v.........4. lapsi....yk1/12km2
Viola30......................kp14/27.............31v..........2. lapsi...yk3
kolmannen haaveilja...kp13/28-30.........28v..........3. lapsi...yk1
vimmu.......................kp13/25-28.........26v.........1. lapsi....yk5
Gabrielle....................kp9/32..............28v........1. lapsi....yk2
JiiMii82......................kp9/30..............27v.........2. lapsi....yk4
Huldasharks...............kp8/40-44.......................3. lapsi....yk5
kaneli83.....................kp8/32..............27v........1. lapsi....yk2
bluebaby...................kp4/28..............26v.........1. lapsi....yk3-4v
ulleli83......................kp3/28-32.......................1. lapsi....yk2
macy gray.................kp3/30..............30v.........2. lapsi....yk12
Okaasan....................kp2/28-30..........33v........4. lapsi....yk8
iloksi.........................kp2/?................28v.........1. lapsi....yk4,5v+
karvatonkoira.....................................32v.........4. lapsi....yk1/3
Peppi Pitkäkorva.................................27v.........3. lapsi
mileon.............................................................5. lapsi
inspire.............................................................1. lapsi
Viuhti10...........................................................2. lapsi



TAUSTALLA
mahara, Agaetis, Amf, Sanelma, Coya, Paha päivä, Marble, very important baby, Nasukka82, Heathy, A-H, pia, Mukiin menevä, viuhpiipore, toiveikas -87, Safiirix, Sarmiina, Taikapeili, Shiny, Nallekarkki, Liljah, Mariel85, adora, BloodyEnd, valtsukka, marika 83, skorpioni07, Nuplu



PIINAILIJAT
Mischa10..........dpo18
Hiipu1..............dpo12
Mimmimami.....dpo12/9
tirpula..............dpo9
iines83.............dpo9
Kristen.............dpo7
Aawatar...........dpo7
sandemar........dpo5
hemari............dpo4



PLUSSANNEET
2oo9 joulukuu:
MaybeSomeday ~ Tellu30
2o1o tammikuu:
Riemu ~ tyyty85 ~ Lara- ~ ennie ~ Hyväsetti ~ jemppero ~ Auroora
2o1o helmikuu:
HayLina ~ Leli82 ~ Neila ~ sutulii ~ Sintsu78 ~ Eveny
2o1o maaliskuu:
RiikkaVaan ~ piprane ema ~ Sanelma ~ Ezziina ~ Tinker Bell ~ miya ~ AaVee
2o1o huhtikuu:
Unelmahöttö ~ babar ~ Neppi
2o1o toukkokuu:
Piupula ~ icefairy ~ Milja Sivupolku ~ Sophie84 ~ vauvahaaveilija85 ~ Onnellinen x5 ~ onnipellervo
2o1o kesäkuu:
Auneliini ~ samara88
2010 heinäkuu:
mimia85 ~ Jade- ~ ToinenToive ~ tombatar ~ Jinda ~ Plink ~ Allie81
2010 elokuu:
äizikkä ~ nereida ~ Yaden ~ NeliApina ~ äiti x4 ~ tatskattu ~ dyyni

PLUSSANNEET 2010 syyskuu:
Aada87...........7.9. .....kp29/28..................2. lapsi.....yk1v+
Iksu81............8.9. .....kp40/28-34.....29v....2. lapsi.....yk5
Diipeli.............11.9. ....kp25/29-31..............2. lapsi.....yk2
Ciba...............13.9. ....kp26/25
JA82...............13.9. .....kp27/25?........28v....3. lapsi.....yk1
TUUtikiks.........19.9. ...kp33/28...........29v....2. lapsi....yk4
MyrskyMaija....24.9. ...kp28/29-30...............3. lapsi...yk2
PohjanTuuli.....26.9. ...kp24/27...................2. lapsi....yk3
amma.............28.9. ...kp30/30-32...............5. lapsi....yk2

PLUSSANNEET 2010 lokakuu:
sannikki...........4.10. ....kp31/30..........28v....2. lapsi....yk2
lumihiutale85...7.10. ....kp26/27-29...............2. lapsi....yk1



HAAMUILIJAT




Tervetuloa uudet ja vanhat! :wave:




Listalla näkyvät tiedot nimimerkin lisäksi:
kp??/?? tai kp??/??-?? = Meneillään oleva kiertopäivä / kierron pituus.
??v = Kuumeilijan ikä
?. lapsi = Monettako lasta yritetään
yk? = Monesko yrityskierto meneillään (Jos yritystä on ollut pitkään, voi merkitä myös vuosina)
Yk?/? voidaan merkitä silloin, kun yritys jatkuu keskenmenon takia (Ensimmäinen luku on meneillään oleva yrityskierto ja jälkimmäinen yrityskiertojen kokonaismäärä. Plussakierto ja raskausaika lasketaan yhdeksi kierroksi)
km?= yrityksen aikana tapahtuneiden keskenmenojen määrä
Yksi kierto on kuukautisten alusta seuraavien alkuun kierron pituudesta riippumatta.
Jos yritystä ollut pitkään eikä kiertomäärä selvillä, voi ilmoittaa myös vuosina.
Piinailijoiden lista:
dpo? = Päivät ovulaation jälkeen. Ovista tikuttavat voivat ilmoittaa plussapäivän (dpo-1)

Kysymysmerkit tarkoittavat numeroita :D

Plussarikasta lokakuuta!
 
Viimeksi muokattu:
Pahoittelen listan liehuvuutta! Värikoodit hankaloittavat entisestään listan siistinä pitämistä, sillä kirjoituskenttä on tekstikenttää kapeampi ja heittää herkästi toiselle riville. Pitkät nimimerkit pakottaa pitämään kp-rivin aika kaukana lyhimmistä nimimerkeistä, joten tiedot vievät aika leveän tilan. Siistin tuota liehuvuutta siedettäväksi sitten, kun saan nuo värikooditukset pois. :) Voisin vaikka maanantaihin asti odotella tietojen päivitystä eli tähän pinoon osallistumista "mustilta" ja sitten siihen ensi viikon ekaan listaan tiputtaa mustaksi jääneet taustailijoihin.
 
Olen nyt sitten tilaamassa ovistestejä ja haluaisin ne huomiseksi. lisivat sitten alkuviikosta valmiina odottamassa, mutta saattavathan ne siihen maanantaihinkin asti viipyä. Nyt olisi siis kiire tilata. Kumpi on parempi Kotitestin Sofi-liuska vai Mammaksin liuska? Sofin herkkyys on 20 mlU/ml LH, mammaksin testin merkkiä ja herkkyyttä ei ollut mainittu. Hmm. Jos ei ehdi tulla pikaisia vastauksia (on niin hiljaista nyt täällä), niin ehkä kokeilen tuota Sofia. Ovistestipinossa siis kävin selaamassa, mutta ei siellä oikein ollut merkkejä mainittu. Pino on muutaman päivän ollut hiljaisena, jotenen sieltä uskaltautunut tässä vaiheessa kysymään. Täytyy seuraavan kerran olla aikaisemmin asialla.
 
MG-- mulle ainakaan Mammaksin liuskat ei koskaan näyttäneet ovista, vain haalua viivaa. Itse en niitä siis suosittele olleskaan! Muihin testeihin tuli selkeät viivat, noihin ei olleskaan tai hyvin heikko.

Täällä kp on jo 21/32 (viime kiertojen mukaan) ja tänään käyty verikokeessa.
Ovis lienee ollut, en tiiä siis milloin, kp 12 ja 20 välillä jossain. Lämmöt kohonneet ja melkein kuume lukemisissa. Ollut 2.5 ilman ääntä ja töistä pois juuri, nyt viikon ollut takaisin töissä ja viluinen olo ja lämmöt koholla.

Seuraavassa kierrossa aukiolotutkimus. :)

Pikaiset kuulumiset vain, kun voimat poissa.
 
macy gray: Ne Mammaksin liuskat on juuri niitä David-merkkisiä, mitä täällä on kovasti kritisoitu. Eli ei kande niitä tilata!!! Mulla on Mammaksista tilattuna niitä ja mähän en saanu mitään kunnollisia viivoja oviksesta niillä...
 
Räntää räpsäyttää tulemaan taivaalta: / Ei tykkää ei!!! Olen niin kesäihmisiä...

:hug: sitä tarvitseville!!

Omaa napaa... Pari kk ollut sellaista hiljaisempaa täällä palstalla käyntiä ja nyt kun olen käynyt aktiivisemmin lukemassa niin heti on alkanut raskausoireet:rolleyes: Etenkin kun tässä kierrossa tuo puuhastelu jäi ainoastaan kp9:n, mutta oireita pukkaa päivittäin... Milloin on huono olo, milloin tissejä aristaa... On tämä ihmeellinen palsta:D
 

Yhteistyössä