Huomentarallaa kaikille!!
Ihanasti plussia tullut ja monta lupaavalta kuulostavaa oirehtijaakin matkassa. Wow!! Nyt kaikki joukolla odottajiin!
Täällä ei kummempia, flunssa jatkunut jo reilun 3 viikkoa, josta 2 olin totaalisesti äänetön. Nyt vielä limaa irtoaa ihan kiitettävästi. Outoa, kipeä ollut viimeksi 2008.
Kpt on täällä 18. Vasemmalla puolella oli se yksi munarakkula kasvamassa viikko sitten. Nyt eilen ja tänään tosin kipuillut oikea munasarja.
D Itseäkin naurattaa, mutta ehkä se on merkki oviksesta. En tiedä.
Valkovuotoa on tässä kierrossa hirveä määrä, ainakin tällä hetkellä. Eilen seisoin kirppiksellä koko päivän ja ihmettelin, kun jotain kuumaa/lämmintä oikeesti valahti pöksyihin. Kotona sitten tarkastin asian, joten sitä ja miehen jämiä lauantailtahan sieltä oikein hulahti. Sori muuten kaikille herkkäsieluisille nuo mun yksityiskohtaiset sepustukset.
Niin ja se viime tiistain tiputtelu oli vain päivän ja uskon sen johtuneen tosiaan maanantain ultrasta, joka teki suht kipeetä. Ovulaatio se ei voinut olla, koska sanoivat, ettei se rakkulanpoikanen ole vielä valmis, mutta kypsyy.
Torstaina otetaan loppukierron verikokeet, joten uskoisin, että siihen mennessä siis ovulaatiokin tapahtuu.
Hirveesti ei olla peittoja heiluteltu. Ilmassa on pientä suhdekriisiä. MUtta kai tää tästä. Iltasin olen niin väsynyt, ettei kyllä petipuuhat kamalasti käy mielessä. Pitäis tsempata sillä saralla.
Mukawaa alkavaa viikkoa kaikille!!