+ + + LOKAKUUSSA PLUSSAAVAT, marraskuuta suunnittelevat + + +

Moi!

En nyt tiedä, menikö ihan oikein:ashamed:, mutta kuulun kai tänne? :wave: Pääseekö listalle: ulleli83 ja mies83, 1. lapsi toiveissa, yrityskerta 1, kierto normaalisti 28-32, tänään kp33.

Tein seuraavan testin eilen, eli kp32, menkkoja ei kuulu, jos tästä tulee lapsi, niin jonkun netistä kaivetun raskauslaskurin mukaan LA ois 13.6..

Aijaa.com - 6848080.jpg
Sama salamalla:
Aijaa.com - 6848081.jpg

Vauvatuulia kaikille! Nyt luen ketjun läpi, että pääsen kunnolla mukaan! =):flower:
 
Apua, Clearblue digitestin mukaan olen RASKAANA!! Viikkoja 1-2 eli rv3-4 niinkun kuuluuki, huomenna olis menkkojen mukaan 4+0. Kai se nyt on pakko uskoa!

MG: nyt voit laittaa plussanneisiin!

Taidan olla positiivisin mielin ja siirtyä johonkin sopivaan odottajien ketjuun. Joten en tiedä poistatteko kokonaan vai miten? Haikeeta kun niin lyhyt tuttavuus tuli..Toivon teille kaikille niiiin paljon ovulaatioita, kiinnittymisia ja plussatestejä!! =) Palaan sitten tänne häntä koipien välissä jos meneekin kesken, se on luontoa se, niin voi käydä....Toivotaan että minulla ja muilla haamuilijoilla ja plussanneilla kuitenkin pikkaraiset pysyy mukana!
 
ulleli83 > Tervetuloa! Tuo testituloshan on plussa. :) Isosti onnea ja vahvaa vauvaliimaa! :flower: Taidat päästä parin päivän sisällä odottajien joukkoon. :) (Vai meinaatko tehdä varmistustestin?) Lisäilen tietojasi listalle seuraavan kerran päivittäessäni.
 
lumihiutale85 > Onnea ja tarrasukkia vielä! :flower: =) Toivottavasti odotuspuolelta löytyy mukava pino ja saat pysyä siellä vauvan valmistumiseen saakka. Nimimerkkiäsi en päivityksestä poista vaan siirrän sinut plussanneisiin. :) Olet myös tervetullut kertomaan kuulumisia ja tietenkin kuumeilemaan ikävän menetyksen kohdatessa. Toivottavasti tuota jälkimmäistä ei kuitenkaan tarvitsisi edes ajatella.
 
Kiitos,MG! No pakkohan tuohon on tehdä vielä tarkistus, kun ei tunnu mitenkään todelliselta..! :O :)

Olen vähän epäilevin mielin liikenteessä, sillä en todellakaan olettanut tärppäävän mitenkään nopeasti..! Tein myös päivää aikaisemmin saman testin eikä siinä näkynyt yhtään mitään, vaikka kuinka yritti tiirailla kaikista kulmista.. Jotenkin myös tuntuu, että tuo plussa näkyy tuossa kamerassa paljon voimakkaammin kuin päivänvalossa silmin katsottuna, voiko olla, vai kuvittelenko vain?? :confused:
 
Täällähän on hurjia plussatuulia puhallellut! Onnittelut Okaasan ja lumihiutale85 hirmuisesti onnea:wave:

Iloksi
mäkin nään sen viivan, musta siinä on jopa vähän väriä. Nyt kaikki peukut pystyyn, että viiva vahvistuisi!

Ulleli83 mä kyllä tulkitsisin viivan plussaksi, en haamuksi. Onnea=)

Mg onnea työn hakuun. Toivottavasti saat toivomasi paikan!

On: Ei ihmeempiä. kaikki "oireet" ohi, eli ovikseen liittyviä tuntemuksia taisivat olla.. Mietin jo nyt milloin uskallan testailla. Tai siis kauanko pysyn testeistä erossa. Ei vielä kummallisempia tuntemuksia kumpaankaan suuntaan. Ehkä muutaman päivän sisällä tulee tunne raskausesta jos on tullakseeen.
 
Hui kun täällä on tapahtunut jänniä! Plussatuulia on näköjään puhallellut!!! Ihanaa =):heart:

Okaasan: Olipa hieno kuva! Ihan plussalta näyttää =) Onnea kovasti!!!

lumihiutale85: Paljon onnea plussasta!!!

Mulla näkyi ovistestissä haamu taas. Eli Se torstainen vähän haamua vahvempi viiva tais sit olla se ovisplussa mun kohdalla (jos siis koko ovista tapahtui). Oonkohan mä ymmärtäny oikein, että ovis tapahtuu 24-32 tunnin päästä siitä plussasta? Eli siis jos sain torstai-iltapäivällä plussan ovistestiin, niin ovis on todennäköisesti tapahtunut perjantai-iltana? Mä yritin kovasti eilen illalla kuulostella oireita ja olin tuntevinani vasemmalla puolella vähän vihlontaa. Jospa se oli sit se ovis. Hmmm.... Tosin oon voinu kyllä kuvitellakin itselleni oireita kun niin kovasti halusin sen oviksen tuntea :D No peittoja tuli kyllä sit heilutettua :ashamed:
 
Lumihiutaleelle Hirmuiset Onnittelut plussasta <3 Ihana juttu! Toivottavasti kaikki menee hyvin ja vauva pysyy matkassa maailmaan asti :)

Ulleli83 minä onnittelisin sinuakin plussasta! Minusta tuo on aivan selvä plussa... ei mitään epäselvää :) Joten tervetuloa ja etenkin tervemenoa odottajiin :)

tirpula toivottavasti oireet lopulta päätyisivät plussaan :) Plussatuulia ja tsemppiä :)

Sisa78 niin se taitaa mennä, että LH-piikin jälkeen noin 24h päästä munasolu irtoaa. Ja sitten se elää noin 24 h elimistössä. Eli ennen ovista kannattaa laittaa uimareita matkaan ja sitten vielä oviksen aikaan :) Toivottavasti on tärpännyt :)


Kiitos testien tiirailijoille. Minäkin siinä näen jotain viivaa, mutta tiedä siitä sitten, että mikä se on. Ihan uskomattomalta tuntuisi, että se enteilisi plussaa. Vielä täytyy odotella, kun vähän vatsassa on tuntemuksia siihen suuntaan, että menkat saattaisivat alkaa. Toivottavasti ei ala.
Huomenna ajattelin tehdä aamulla predictorin raskaustestin, mutta äsken sitä etsiessa totesin, että se on kadonnut??? Noh, jospa se löytyy. Digitestiä en raaski tehdä.
Kyllä suoraansanottuna toivon ihan hirveästi, että sinne joku plussantapainen tulisi. Vaikka ihan käsittämättömältä se tuntuu ajatuskin, että saattaisin oikeasti olla raskaana.

Äsken mittasin lämpöä, se oli ainakin vielä koholla (37), mutta voi johtua levottomasta illasta. Mitenkähän tässä oikein saa unta.
No, mut parasta kuitenkin mennä edes yrittämään nukkumista... Hyvää yötä ja

ONNEA PLUSSANNEILLE! Ja tsemppiä piinailijoille ja tärppionnea ovistelijoille!
Olen niin äärettömän kyllästynyt pettymiseen, etten haluaisi taas pettyä. Haluaisin kerrankin olla iloinen tässä asiassa. Mutta minkäs teet, tulosta ei voi pakottaa. Täytyy vaan toivoa parasta.
 
Kiitoksia haluttomuudessa tsempanneille :)

Kantoi hedelmää se ovulaation odottelu, eilen illalla bongasin niin mojovan oviksen, ettei mitään rajaa. Melkeinpä minuutilleen voin sanoa, milloin munasolu irti poksahti, vieläkin on alavatsa kipeänä. Käytinpä sen myös hyväksi ;) Isännälle en sanonut tilannetta ihan suoraan, ei tullut mitään suorituspaineita eikä alkanu ajattelemaan, mihin oikein johtaa tämä meno ja sit ois tullu jarru päälle, niin herkästi kun tuo yläpää alapäähän täällä vaikuttaa. Pitänee illalla varmistella ja sitten odotella, mitä tapahtuu. Jos ei nappaa niin huuhdon sitten parin viikon päästä tulosta Punaisessa meressä lomaillessa, lie meri siis entistä punaisempi sen jälkeen...

Kalenteria katsoin ja huomasin väärin laskeneeni eli ovis olikin vasta kp 16 eli nyt siis menossa dpo 1. Alkaa siis kituviikot, jolloin jokainen mielihalu, nipistys, aatos ja mielenvikaisuus on raskausoire :)
 
Huomenta. Niin se taitaa tämäkin kierto päättyä niinkuin muutkin tähän asti. Aamupissistä tein erittäin herkän predictorin, eikä siihen kyllä tule minkäänlaista toista viivaa, vaikka kuinka yrittäisi katsoa. Aamulämmöt laskivat pari päivää sitten sillä asteen kymmenyksellä ja siinä ovat pysyneet. Aavistus menkkakivuista tuntuu jo.
Ei tainnut tulla sitä onnellista loppua vieläkään.

Sandemar
tärppionnea teille :)
 
iloksi, :hug:

Sandemar, tärppionnea! :flower:

MG, kovasti onnea työnhakuun! :flower:

Lumihiutale, jeeee, ihanaa! :flower:

).( En voi käsittää. Tein tänään aamupissasta predictorin r-testin, eikä siinä näy mitään kun vain ihan hämärä viivantapainen ja sekin tuli vasta sen puolen tunnin jälkeen, minkä sisällä testi pitäis lukea..! :confused: Onko siinä olemassa jokin viivanpaikka tms? Tänään siis kp 34/28-32. Todella outoa!!?! :( Tämän lisäksi mies kävi jo kertomassa parhaalle kaverilleen, vaikka minä en ole hiiskunut kenellekään yhtään mitään. :kieh: (Yleensä minä olen se juoruaja..)
 
Kyllähän on plussia tullut, ONNEA:flower:

Itse olen kanssa meinannut ens kierrossa yrittää tikuttaa ovista ja tulipa sellainen mieleen nuukalle immeiselle;) että onko kukaan puolittanut liuskatestejä. Muistelen jostain kuulleeni, että vois terävillä saksilla leikata pituussuunnassa kahtia... tsadaa tuloksena tuplamäärä testejä. Kokemusta kellään??? Meniköhän vallan liian sniiduilun puolelle:ashamed:
 
Päivää kaikille! Päivitän kohta listaa, mutta ensin kuulumisia ja kommentteja. :)

Hieman sain nukuttua väsymystäni vähemmäksi, mutta liian myöhään. Eilen alkoi kurkku kipuilla ja jotain siellä on nyt vialla, kun nieleminenkin sattuu. Yritän huomenna saada päivystysajan tai päästä ainakin hoitajan näytille. Vaikea viikko on tulossa, kun mies lähtee taas töihinsä ja vanhempani ovat reissussa. Miten minä komennan uhmaikäistä, kun ääni on paineessa ja melkein hengittäminenkin sattuu? :headwall:

Menkkajuilinnat saapuvat alavatsalle aaltoina eli välillä ei tunnu mitään. Vuodosta ei ole vielä merkkiäkään eikä menkkojen alkua enteilevää halukkuuspuuskaakaan ole ollut havaittavissa. Nukun jälleen hassussa asennossa melkein mahallani ja rinnat jatkavat aristeluaan etenkin nännien alueelta. Aamulämpö oli 36.7 eli reilusti koholla, mutta saattaa olla tämän kurkkukivunkin aiheuttamaa. Illalla lukema oli 37 (hieman viime päiväisiä lukemia korkeampi) ja päivälläkin on ollut aikaisempaa enemmän koholla. Ei palella, mutta muuten on sellainen olo, että on syytä katsoa mitä mittari näyttää. Joku jälkitauti tämä varmaankin on kuten lapsellakin, koska molemmilla toipuminen sujui huolimattomasti edellisen flunssan aikaan.

Viulu > Olen täältä lukenut useamman henkilön puolittelevan testejä. Osa liuskoista on kuitenkin aika kapeita, joten niistä on varmaan sitten vaikea tulosta lukea. Jos liuska on aika leveä (esim. apteekin oman raskaustestinkokoluokkaa), niin sitten varmaankin näkee tuloksen hyvin puolitetustakin liuskasta. :)

ulleli83 >Tuo plussan antanut Clearblue on käsittääkseni luotettava testi. Voisikohan olla kyse herkkyyserosta ja sen takia tämän päiväisessä testissä vain epämääräinen viiva? Clearbluen herkkyys on näköjään 25 mIU/ml ja Predictorin noin 50 IU/l. En osaa verrata keskenään, mutta olen käsittänyt Clearbluen olevan selkeästi herkempi. Kannattaisi käyttää saman merkkistä ja herkkyistä testiä kierron aikana, jotta tulokset olisivat vertailukelpoisia. Toivottavasti raskaus on totta ja saat kesäkuussa nyytin syliisi. :)

iloksi > Taidamme elää aika samanlaista vaihetta. Tsemppiä piinailuun ja plussaonnea! Toivoa on niin kauan kuin täti pysyy poissa. :D

Sandemar > Hienoa! =) Tsemppiä piinailuun ja plussaonnea!

Kiitos kaikille työn saantia koskien toivotelleille! :flower:
 
MG
en mitenkään toivoo liiaksi halua nostattaa,mut...
mulla ainoot oireet oli kurkkukipu/flunssaa enteilevä olo, tissit kipeet ja mahan nippailut + valkkarin yltiömäinen lisääntyminen. sai koko ajan juosta vessas,ku tuntu,et ny alkaa menkat. oikeen lorahteli :headwall:
tärppionnee kaikille kuumeilijoille :heart:
 


sunnuntai 10.10.2010



KUUMEILEVAT
Vuokko84.................kp81/30.........................2. lapsi....yk1
Constance................kp60/25
miimii10...................kp60/?...........................1. lapsi....yk5
wilkat.......................kp53/35........................3. lapsi.....yk10
angelfish...................kp49/30-34....................4. lapsi....yk2
Joko.........................kp48/28-30.......28v........3. lapsi.....yk1
PohjanTuuli...............kp38/27.........................2. lapsi....yk3
ulleli83......................kp34/28-32....................1. lapsi....yk1
Nuplu........................kp34/32-35..................................yk5
Millukka.....................kp34/32?.........31v.........6. lapsi
Aawatar....................kp30/28-35......33v.........1. lapsi....yk3
Mischa10...................kp30/31..........27v..........2. lapsi....yk7
iloksi.........................kp30/?.............28v.........1. lapsi....yk4v+
macy gray.................kp29/19-47......30v.........2. lapsi....yk11
Kristen......................kp29/~40.........22v.........2. lapsi....yk14
lumihiutale85.............kp29/27-29....................2. lapsi....yk1
bluebaby...................kp29/28...........26v.........1. lapsi....yk3-4v
iines83......................kp28/26-32....................2. lapsi....yk3
MolliMelooni..............kp28/28?..........32v.........2. lapsi...yk3½v
An-nie......................kp25/30-35...................................yk5
Mimmimami..............kp25/29-35.......29v..........4. lapsi...yk4?
tirpula.......................kp23/30-32.......31v.........2. lapsi....yk5
HelinäKeiju10.............kp22/?............................3. lapsi...yk2
Manzu.......................kp21/31-33......26v..........3. lapsi...yk10
Hiipu1.......................kp21/27-29.......27v..........1. lapsi...yk4
Viulu.........................kp20/28-30......................4. lapsi...yk3
hemari......................kp19/36...........................2. lapsi...yk2
SiSa78......................kp19/28...........32v...........2. lapsi...yk1
MiiJane76..................kp17/27-34
MyDream...................kp17/28..........................1. lapsi...yk10
sandemar..................kp17/?............................3. lapsi....yk1
Liina87......................kp15/30........................................yk5
Pikku-Saara...............kp14/35............27v..........1. lapsi...yk2
Minnäi.......................kp10/31.............31v.........4. lapsi....yk1/12km2
Viola30......................kp10/27.............30v..........2. lapsi...yk3
kolmannen haaveilja...kp9/28-30.........28v..........3. lapsi...yk1
vimmu.......................kp9/25-28.........26v.........1. lapsi....yk5
Gabrielle....................kp5/32..............28v........1. lapsi....yk2
JiiMii82......................kp5/30..............27v.........2. lapsi....yk4
Huldasharks...............kp4/40-44.......................3. lapsi....yk5
kaneli83.....................kp4/32...............27v........1. lapsi....yk2
karvatonkoira.....................................32v.........4. lapsi....yk2
Peppi Pitkäkorva.................................27v.........3. lapsi
mileon.............................................................5. lapsi
inspire.............................................................1. lapsi
Viuhti10...........................................................2. lapsi



TAUSTALLA
mahara, Agaetis, Amf, Sanelma, Coya, Paha päivä, Marble, very important baby, Nasukka82, Heathy, A-H, pia, Mukiin menevä, viuhpiipore, toiveikas -87, Safiirix, Sarmiina, Taikapeili, Shiny, Nallekarkki, Liljah, Mariel85, adora, BloodyEnd, valtsukka, marika 83, skorpioni07



PIINAILIJAT
macy gray........dpo16?
MolliMelooni......dpo15
Mischa10..........dpo14
bluebaby..........dpo14
iloksi................dpo11
Okaasan...........dpo10
Hiipu1..............dpo8
Mimmimami.....dpo8/5
tirpula..............dpo5
iines83.............dpo5
Kristen.............dpo3
sandemar........dpo1



PLUSSANNEET
2oo9 joulukuu:
MaybeSomeday ~ Tellu30
2o1o tammikuu:
Riemu ~ tyyty85 ~ Lara- ~ ennie ~ Hyväsetti ~ jemppero ~ Auroora
2o1o helmikuu:
HayLina ~ Leli82 ~ Neila ~ sutulii ~ Sintsu78 ~ Eveny
2o1o maaliskuu:
RiikkaVaan ~ piprane ema ~ Sanelma ~ Ezziina ~ Tinker Bell ~ miya ~ AaVee
2o1o huhtikuu:
Unelmahöttö ~ babar ~ Neppi
2o1o toukkokuu:
Piupula ~ icefairy ~ Milja Sivupolku ~ Sophie84 ~ vauvahaaveilija85 ~ Onnellinen x5 ~ onnipellervo
2o1o kesäkuu:
Auneliini ~ samara88
2010 heinäkuu:
mimia85 ~ Jade- ~ ToinenToive ~ tombatar ~ Jinda ~ Plink ~ Allie81
2010 elokuu:
äizikkä ~ nereida ~ Yaden ~ NeliApina ~ äiti x4 ~ tatskattu ~ dyyni

PLUSSANNEET 2010 syyskuu:
Aada87...........7.9. .....kp29/28..................2. lapsi.....yk1v+
Iksu81............8.9. .....kp40/28-34.....29v....2. lapsi.....yk5
Diipeli.............11.9. ....kp25/29-31..............2. lapsi.....yk2
Ciba...............13.9. ....kp26/25
JA82...............13.9. .....kp27/25?........28v....3. lapsi.....yk1
TUUtikiks.........19.9. ...kp33/28...........29v....2. lapsi....yk4
MyrskyMaija....24.9. ...kp28/29-30...............3. lapsi...yk2
PohjanTuuli.....26.9. ...kp24/27...................2. lapsi....yk3
amma.............28.9. ...kp30/30-32...............5. lapsi....yk2

PLUSSANNEET 2010 lokakuu:
sannikki...........4.10. ....kp31/30..........28v....2. lapsi....yk2
lumihiutale85...7.10. ....kp26/27-29...............2. lapsi....yk1



HAAMUILIJAT
ulleli83............8.10. ....kp32/28-32..............1. lapsi....yk1
Okaasan..........9.10. ....kp27/28-30.....33v....4. lapsi....yk7




Tervetuloa uudet ja vanhat! :wave:




Listalla näkyvät tiedot nimimerkin lisäksi:
kp??/?? tai kp??/??-?? = Meneillään oleva kiertopäivä / kierron pituus.
??v = Kuumeilijan ikä
?. lapsi = Monettako lasta yritetään
yk? = Monesko yrityskierto meneillään (Jos yritystä on ollut pitkään, voi merkitä myös vuosina)
Yk?/? voidaan merkitä silloin, kun yritys jatkuu keskenmenon takia (Ensimmäinen luku on meneillään oleva yrityskierto ja jälkimmäinen yrityskiertojen kokonaismäärä. Plussakierto ja raskausaika lasketaan yhdeksi kierroksi)
km?= yrityksen aikana tapahtuneiden keskenmenojen määrä
Yksi kierto on kuukautisten alusta seuraavien alkuun kierron pituudesta riippumatta.
Jos yritystä ollut pitkään eikä kiertomäärä selvillä, voi ilmoittaa myös vuosina.
Piinailijoiden lista:
dpo? = Päivät ovulaation jälkeen. Ovista tikuttavat voivat ilmoittaa plussapäivän (dpo-1)

Kysymysmerkit tarkoittavat numeroita :D

Plussarikasta lokakuuta!
 
tombatar > :D Mulla ei valkovuotoa juurikaan nyt tule ja sitä olenkin ihmetellyt. Olen kyllä monta kertaa eilen ja tänään käynyt vessassa tarkistamassa alkoiko vuoto, kun on ihan siltä tuntunut. HUomenna testaan, jos tätiä ei ala näkymään. Viisaampi olisi odottaa tiistaihin tai keskiviikkoon, mutta en taida malttaa. :D

ulleli83 > Laitoin sinut nyt tuonne haamuilijoihin, kun tilanne on epäselvä. Siirrän sieltä sitten plussanneisiin, kun raskaus varmistuu. Toivottavasti Clearblue oli oikeassa ja pikkuinen pysyy mukana. :)
 
iloksi :hug:

mg Peukut pystyssä

Anteeksi tällainen hyvin pikainen kommentointi ja lähinnä omaan napaan keskittyminen (kaikki kyllä luin), mutta kouluhommat kolkuttaa oven takana...

Mutta siis, tein tänään vielä ovistestin, johon tuli tosi hailu viiva. Se puhuisi ovulaation puolesta. Tein samalla myös varulta raskaustestin, sillä oireita kyllä olisi: rintojoa vihloo silloin tällöin. Nuha, kurkku kipu, lämmöt koholla, heikotus jos ei syö tasaiseen, jos rehkii alavatsaa alkaa nipistelemään ja tulee heikotus olo ja illalla turvotus käsissä, jaloissa ja mahssa ihan hillitöntä. Lisäki valkkarin määrä on aika runsasta ja väsymys ihan kamalaa!
Testiajalla näin vähän jotakin, mutta ajattelin sen olevan vain viivan paikka, sillä olen aika kätevä bongaamaan niitä. niimpä jätin testit rauhaan, sillä ovulaatio testi ei tosiaan näyttänyt kuin sitä haaleaa viivaa.
N. puolituntia testiajan umpeuduttua viiva näytti kuitenkin kutakuinkin tältä:

Laitoin kaksi kuvaa, sillä mielestäni toisessa itse viiva näkyy paremmin ja toisessa se väri, joka sieltä hohkaa...
Huonot kuvat, sillä valokin on huono :ashamed: mutta josko joku siitä jotain erottaisi.

En tajua. Voisiko se lämmönnousu olla kiinnittymisestä johtuvaa? Entä miki ovulaatiotesti ei sitten näytä vahvaa plussaa, jos tuo oikeasti tarkottaisikin raskautta? Mietin vain, että jos lämmönnousu tarkoitti kiinnittymistä, tänään voisi olla dpo jotain 8-9... Ja siksi nuo testit ei näytä kunnolla mitään...
Antakaa mielipiteitä, ihan suoria sellaisia!
 
Kristen: Kyllä siinä viiva näkyy. =) Toivottavasti lupaisi nyt sitä parasta lopputulosta! Ainakin olosuhteet ja ajoitus kuulostavat hyvälle. Ovistesteistä sen verran, että ne eivät kaikki reagoi lainkaan ristiin raskaushormonin kanssa ja ovat todistetusti tuossa raskauden osoittamisessa äärimmäisen epäluotettavia. Joten sen takia ei ainakaan kannata murhetta ottaa.

Tuolta kannattaa lukaista ovistesteistä raskaustesteinä:
Pee On A Stick ~ OPK's as HPT's

ON:
Heitin eilen hanskat tiskiin ja sitten testasin tänään tällaisen:


Saa nähdä, onko tässä mitään perää vai onko vaan taas testeissä vikaa. Mä olin testiaikana näkevinäni siinä väriäkin, mutta testiajan jälkeen tuo tummui ja haalistui samalla.
 

Yhteistyössä