+ + + LOKAKUUSSA PLUSSAAVAT, marraskuuta suunnittelevat + + +



maanantai 4.10.2010



KUUMEILEVAT
Vuokko84.................kp75/30.........................2. lapsi....yk1
Constance................kp54/25
miimii10...................kp54/?...........................1. lapsi....yk5
marika 83.................kp47/35-55....................1. lapsi....yk7
wilkat.......................kp47/35........................3. lapsi.....yk10
angelfish...................kp43/30-34....................4. lapsi....yk2
Joko.........................kp42/28-30.......28v........3. lapsi.....yk1
Gabrielle...................kp39/32............28v........1. lapsi....yk1
Huldasharks..............kp37/40-44.....................3. lapsi....yk4
Liina87.....................kp37/30........................................yk4
skorpioni07...............kp32/30............32v........2. lapsi.....yk1
PohjanTuuli...............kp32/27.........................2. lapsi....yk3
JiiMii82.....................kp29/30?..........27v.........2. lapsi
kaneli83....................kp30/30?..........27v........1. lapsi....yk1
Nuplu........................kp28/32-35..................................yk5
Millukka.....................kp28/32?.........31v.........6. lapsi
Aawatar....................kp24/28-35......33v.........1. lapsi....yk3
Mischa10...................kp24/31..........27v..........2. lapsi....yk7
iloksi.........................kp24/?.............28v.........1. lapsi....yk4v+
macy gray.................kp23/19-47......30v.........2. lapsi....yk11
Kristen......................kp23/~30.........22v.........2. lapsi....yk14
lumihiutale85.............kp23/27-29....................2. lapsi....yk1
bluebaby...................kp23/28...........26v.........1. lapsi....yk3-4v
iines83......................kp22/26-32....................2. lapsi....yk3
MolliMelooni..............kp22/28?..........32v.........2. lapsi...yk3½v
Okaasan...................kp21/28-30.......33v.........4. lapsi....yk7
An-nie......................kp19/30-35...................................yk5
Mimmimami..............kp19/29-120....................4. lapsi...yk4?
tirpula.......................kp17/30-32.......31v.........2. lapsi....yk5
HelinäKeiju10.............kp16/?............................3. lapsi...yk2
Manzu.......................kp15/31-33......26v..........3. lapsi...yk10
Hiipu1.......................kp15/27-29.......27v..........1. lapsi...yk4
Viulu.........................kp14/28-30......................4. lapsi...yk3
hemari......................kp13/36...........................2. lapsi...yk2
MiiJane76..................kp11/27-34
MyDream...................kp11/28..........................1. lapsi...yk10
Pikku-Saara...............kp8/35..............27v.........1. lapsi....yk2
Viola30......................kp4/27.............30v..........2. lapsi...yk3
kolmannen haaveilja...kp3/28-30.........28v..........3. lapsi...yk1
vimmu.......................kp3/25-28.........26v.........1. lapsi....yk5
Minnäi...............................................31v.........4. lapsi
karvatonkoira.....................................32v.........4. lapsi....yk2
sandemar........................................................3. lapsi....yk1
Peppi Pitkäkorva.................................27v.........3. lapsi
inspire.............................................................1. lapsi
Viuhti10...........................................................2. lapsi



TAUSTALLA
mahara, Agaetis, Amf, Sanelma, Coya, Paha päivä, Marble, very important baby, Nasukka82, Heathy, A-H, pia, Mukiin menevä, viuhpiipore, toiveikas -87, Safiirix, Sarmiina, Taikapeili, Shiny, Nallekarkki, Liljah, Mariel85, adora, BloodyEnd, valtsukka



PIINAILIJAT
skorpioni07.......dpo15
Huldasharks......dpo11
macy gray........dpo10?
MolliMelooni......dpo9
Mischa10..........dpo8
bluebaby..........dpo8
iloksi................dpo5
Okaasan...........dpo4
Mimmimami......dpo2



PLUSSANNEET
2oo9 joulukuu:
MaybeSomeday ~ Tellu30
2o1o tammikuu:
Riemu ~ tyyty85 ~ Lara- ~ ennie ~ Hyväsetti ~ jemppero ~ Auroora
2o1o helmikuu:
HayLina ~ Leli82 ~ Neila ~ sutulii ~ Sintsu78 ~ Eveny
2o1o maaliskuu:
RiikkaVaan ~ piprane ema ~ Sanelma ~ Ezziina ~ Tinker Bell ~ miya ~ AaVee
2o1o huhtikuu:
Unelmahöttö ~ babar ~ Neppi
2o1o toukkokuu:
Piupula ~ icefairy ~ Milja Sivupolku ~ Sophie84 ~ vauvahaaveilija85 ~ Onnellinen x5 ~ onnipellervo
2o1o kesäkuu:
Auneliini ~ samara88
2010 heinäkuu:
mimia85 ~ Jade- ~ ToinenToive ~ tombatar ~ Jinda ~ Plink ~ Allie81
2010 elokuu:
äizikkä ~ nereida ~ Yaden ~ NeliApina ~ äiti x4 ~ tatskattu ~ dyyni

PLUSSANNEET 2010 syyskuu:
Aada87...........7.9. .....kp29/28..................2. lapsi.....yk1v+
Iksu81............8.9. .....kp40/28-34.....29v....2. lapsi.....yk5
Diipeli.............11.9. ....kp25/29-31..............2. lapsi.....yk2
Ciba...............13.9. ....kp26/25
JA82...............13.9. .....kp27/25?........28v....3. lapsi.....yk1
mileon............14.9. ....kp31/28-32..............5. lapsi.....yk2
TUUtikiks.........19.9. ...kp33/28...........29v....2. lapsi....yk4
MyrskyMaija....24.9. ...kp28/29-30...............3. lapsi...yk2
PohjanTuuli.....26.9. ...kp24/27...................2. lapsi....yk3
amma.............28.9. ...kp30/30-32...............5. lapsi....yk2

PLUSSANNEET 2010 lokakuu:
sannikki...........4.10.....kp31/30..........28v....2. lapsi....yk2



HAAMUILIJAT




Tervetuloa uudet ja vanhat! :wave:

Listalla näkyvät tiedot nimimerkin lisäksi:
kp??/?? tai kp??/??-?? = Meneillään oleva kiertopäivä / kierron pituus.
??v = Kuumeilijan ikä
?. lapsi = Monettako lasta yritetään
yk? = Monesko yrityskierto meneillään (Jos yritystä on ollut pitkään, voi merkitä myös vuosina)
Yk?/? voidaan merkitä silloin, kun yritys jatkuu keskenmenon takia (Ensimmäinen luku on meneillään oleva yrityskierto ja jälkimmäinen yrityskiertojen kokonaismäärä. Plussakierto ja raskausaika lasketaan yhdeksi kierroksi)
Yksi kierto on kuukautisten alusta seuraavien alkuun kierron pituudesta riippumatta.
Jos yritystä ollut pitkään eikä kiertomäärä selvillä, voi ilmoittaa myös vuosina.
Piinailijoiden lista:
dpo? = Päivät ovulaation jälkeen. Ovista tikuttavat voivat ilmoittaa plussapäivän (dpo-1)

Kysymysmerkit tarkoittavat numeroita :D

Plussarikasta lokakuuta!
 
Viimeksi muokattu:
Murr. Ärsytystä ilmassa. Just siivosin kun *itutti niin paljon, perujutut eli se että mies tekee liian vähän kotitöitä ainakaa oma-aloitteisesti ja silla on aina parempaa tekemistä. Siivosin sit kämpän sen jälkee ku valitin sille. Kummallisesti tää sama riita käydään aina kerran kuussa...? :D

Mä oon vaan niin varma että olen raskaana. Putoan siis korkeelta ja kovaa jos en olekkaan. Mulle iski pari niitä pahan olo kohtauksia taas tänään, kesken kouluharkan ja keskellä kauppaa. Menivät onneks ohi ajatuksen voimalla. Maha on tänään erityisen alamahapallo. Rinnat on turvonnu, mun silmään nännit isommat ja verisuonia enemmän ku normikierroissa, ehkä. Rinnoista en kyl menis sanoo et selvästi poikkeavat. Sit ihan ku olisin huomaavinani et alapään huulet olisivat oikeesti tummemmat ja sinertävämmät :ashamed: Sehän on yks merkki. Sit mahaa tänään koskenu kovaa, ei tällä kertaa pelkkää jomotusta vaan semmosta tylppää vihlontaa, kuin jotain survottais mahaan kovaa, ei kuitenkaan terävää kipua. Napaa kohti vihlo eilen kans. Tää ei oo ollenkaan menkkakierroilla tyypillistä kipua, sillon nipistää ja jomottaa. Valkovuotoa on tullu tasasen reilusti, ei nyt mulle erityisen paljon. Mut kuivaa ei oo ollu :p

Tässä taas omaa napaa, jos sitten näistä on iloa kun selviää oonko ihan seko ja kuvittelen vai asuuko siellä pieni. Ainaki todella outo olo jos tämä normikierroksi osottautuu.

Odottelen mammaksi-testejä, jos vaikka huomenna saapuisivat. Jos tekisin sit saapumista seuraavana aamuna yhden testin....Ja jos negaa niin ainaki yks välipäivä. 6kpl niitä ja digitesti kaapissa ni en pihtaile ihan kauheesti :whistle:
 
sannikille suuret onnittelut upeasta plussasta! :heart:

lumihiutale85 sulla on kyllä nyt niin vahvat oireet, että on kumma jos ei plussa pärähdä ruutuun! Plussaonnea!!! :)

macy gray ja samalla ).( en ihan tainnut ehtiä luvatun päivän puolella tulla ilmoittamaan miten kävi... Mutta joo, eli aamulla ei ollut vielä lämmöt nousseet, mutta erittäin vahvat ovisoireet on ollut tän menneen päivän limojen perusteella. Davidin ovistestiin sain tänään vieläkin vahvemman viivan. Ekaa kertaa ikinä oikeen komeasti vahvemman, kuin kotrolliviiva! :p Digitesti myöskin hymyili edelleen mulle. :) Todennäköisesti jos ovis todella tapahtuu, niin huomenaamusta on lämmöt nousseet. Toivottavasti. Pääsisin vihdoin aloittamaan ne Terot. Tulen sitten ilmoittamaan miten kävi, niin josko sitten voisit siirtää mut noihin piinailijoihin. :D
 
Minnäi Paljon paljon voimia sinne :hug: :'(

Sannikille paljon onnea selvästä plussasta!

).( Vitjat. Samaan aikaan uskon, että ovis tekee tuloaa, toisaalta luulen olevani raskaana ja palaan taas ajattelemaan ovista, sillä lämmöt ei ole ylhäällä... Toinen rinta on alkanut aristaa. Huono olo tulee, jos on pidempään syömättä, väsymys on ihan kamalaa ja pienikin tilkka kahvia alkaa närästää, mutta koko ajan on nälkä. Lisäksi on nuhaa ja kurkku kipua.
No nuhaa ja kurkkukipua voi olla muutenkin; pojalla juuri ohi menossa kamala räkätauti. Nälkä voi johtua lisääntyneestä energiankulutuksesta, sillä reippailimme viime viikolla lapissa ihan urakalla. Ja kaiken muun vesittää se, että mulla ovis tekee monesti hyvin raskausmaisia oireita.
Tää väsymyskin menis flunssan piikkiin...
Mutta tuo rinta vähän mietityttää, sillä mulla oli samanlaisia oireita sillä viikolla kun lähdettiin lappiin ja rinnat oli vielä vähän aristavat sielläkin. Kipu katosi ja on palannut nyt viikon päähän uudelleen. joku viisaampi joka osaisi sanoa, voiko niin tapahtua, että edellisellä kerralla kun oireet olivat, keho yritti tehdä ovulaatiota, mutta epäonnistua ja yrittää sitä nyt uudelleen?
En vain tajua mikä sitä ovista olisi sitten siirtänyt, sillä stressi kyllä laukesi lomareissulla!

Ja sitten jos se ovis onkin nytten, on tämän kuun mahdollisuudet täysin menetetty. Petipuuhat ei voisi vähempää kiinnostaa! Pelkkä ajatuskin saa kylmät väreet pintaan eikä minua saa pakottamalla sillä saralla mihinkään... :( Niin, siis lisää muuttuneeseen olotilaan on nuo täysin kadonneet halut kammarin puolella...
 
Ärtymys 10! :kieh: Mä en sitte välillä voi ymmärtää miestä! Tuntuu, että meidän seksielämä on laskussa.. tai siis, olemme yksinkertaisesti niin väsyneitä illalla pitkän työpäivän ja lastenhoidon takia (minä pph+iltaopiskelija+mll sihteeri+konsulentti ja mies vakitöissä pitkiä päiviä), joten seksiä on ollut vähemmän. Olemme yleensä olleet ahkerampia oviksen aikaa.. ja sit loppukierrosta toiveet heränneet ja yllätys yllätys nega!

Noh, mä huomasin tänään, että oltaiskohan kerran tämän kierron aikana rakastelleet.. ja laitoin viestiä ukolle, että mitä mieltä se on tästä asiasta.. niin vastaus tuli, että ei se plussa tekemällä tuu.. siis täh? En ymmärtäny sitte ollenkaan.. Tokihan se tekemällä tulee, millä sitten? kuinka???!!!! :confused: Mikä järjen heitto ukolta!:headwall: Noh, vastasin siihen vain, että jos oot vielä halukas tähän kiertoon osallistumaan, niin loppuviikko todennäköisimmin ovis.. siihen sit tuli vastaus: Hyvä.

Ärsyttävää, kun mies sai mut alunperin mukaan haluamaan lisää lapsia.. olin ensin tyytyväinen 2 lapseen.. mutta mies sai mieleni muuttumaan, kun puhui siitä koko ajan, että vielä saisi tulla.. Olisi nyt sitten mukana!

Juuh, sori naiset oma napaisuus ja laiskuus (kopion tekstin toisesta pinosta johon kirjoitin).. :ashamed:
 
Manzu Ihanaa, tai ei tietysti teidän kannalta, mutta että jollain toisella on vähän samoja ongelmia seksin saralla! Mutta miehes on kyllä siinä suhteessa oikeassa, ettei se plussa tekemällä tule. Jos jatkuvasti miettii, että nyt pitää ja pitää, eikä anna oman kehon ns. rentoutua siihen touhuun mukaan, on hyvin epätodennäköistä, että tärppi kävisi. Mulla on ihan omakohtaista kokemusta tästä, sillä ne kemialliset ja varhain keskenmenneet raskaudet on alkanut juuri sellasesta kierrosta, että petipuuhia on harrastettu silloin kun hyvältä tuntuu ja vain vähän ovisajankohtaa ajatellen. Eli jos on yhtään tiivis seksielämä ei kannata miettiä koko ovulaatiota ollenkaan!
Mutta sitten kuten teillä ja meillä ,kun väsymys menee edelle, eikä sitä aikaa tahdo löytyä, tiedän, että sitä ovista bongaa vähän väki pakolla ja täysin sen mukaan ajoittaa noi petipuuhat. Mutta niinkuin itse olen kokenut, ei se pakottamalla siitä parane, eli käytännössä on ihan sama laitetaanko lasti muhimaan vai ei, jos mieli ei tee kuin ovulaation takia...
Tsemppiä kuitenkin yrittämiseen, koita saada ajatukset rentoutumaan tästä aiheesta niin se rakastelukin tuntuu paljon paremmalta ;)

Huldasharksille halit negasta... Jos ovis olis sullakin ollutkin myöhemmin tai plussa näkyisi vasta myöhemmin. Vanha kliseinen lause; niin kauan on toivoa, kunnes vuoto alkaa kunnolla!
 
Hei kaikille pitkästä aikaa! En ole ollut netin ääressä hetkeen ja kyllä on kirjoituksia sadellut:)

Onnittelut Sannikki , vauvaliimaa ja tarrasukkia sylin täydeltä!
Minnäi:hug: Kurjuuden, kurjuus, km:t on todella rankkoja ja hajottavia. Kovasti voimia ja jaksamista uuteen yrityksessn.

Kiitos Mg:lle minunkin puolestani aivan ihanasta päivityksestä:wave:

On: Nyt kp 18/32 ja eilen klo 11 ovisliuska neg, klo 17 Pos (jee!!!!) ja tänään klo 16 taas pos. Tikuttanut olen jo kp 12 ja aikaisemmat täysin negoja. Eli onko nyt niin että ovulaatio tapahtuu tänään illallla vai vasta huomenna? Eli onko tänään dpo -1? Limailuja on, eilen mittasin iltalämmön muuten vaan ja oli 37.1, enkä ole kipeänä:confused: Tänään on ollut ovis tuntemuksia, mutta ei vielä ehkä ihan kunnolla...
 
Heips pitkästä aikaa!

MG tuolla jo kyselikin meistä listan yläpääläisistä. Ei ole tullut kommentoitua, kun asiat reippaasti sekaisin. Verikokeet otettu neuvolassa tässä kierrossa pitkien kiertojen takia, kaikki hormonit viitearvossa :O Terot kuitenkin kolmeksi kierroksi käyttöön ensi kierrosta alkaen. Ovis bongattu 8 päivää sitten, mutta siitä asti ollut kevyttä vuotoa joka loppui tänään. Ei mitään aavistusta mistä kysymys..huomiseksi sain vasta gynen joten siellä toivottavasti selviää jotain. Tämän kierron pituudeksi arvelisin tulevan 53 päivää.

Jos teille passaa, jään taustailemaan ja toivomaan että tilanteeseen saadaan selvyyttä. Lukemassa käyn kyllä ahkerasti teidän tilanteita, en vaan ole malttanut itse kertoilla omista jutuistani..
 
Vimmulle ja Minnäille :hug:

Sannikille onnittelut mojovasta plussasta. =)

ON: Mä en tiedä mitä ajatella. Mulla on nyt jotenkin tosi vahvoja olotiloja, hirveää kuvotusta, vilunväristyksiä ja sen semmoisia. Toivottavasti en ole tulossa kipeäksi, vaan nämä olisivat merkkejä jostain mukavammasta. Tilasin mammaksista noita herkkiä liuskatestejä, taitavat olla David-merkkisiä. Tietenkin sellainen oli pakko kokeeksi tehdä, vaikka päivät ovat tosi pienet vielä. Ei siihen väriä tullut, mutta jonkinasteinen viivanpaikka kyllä. Saa nähdä, onko se mitään muuta kuin toiveajattelua. Mulla on kyllä tapana nähdä viivoja ihan kaikissa testeissä, joten en luota omiin silmiini tässä asiassa.

Tää oksetusolo on kyllä tosi karmea. Ehkäpä tää on vaan huonosti ajoitettu vatsatauti.
 
Eli nyt dpo10 tällainen liuska (kuvissa siis sama testi):







Ei siinä väriä ole mistään suunnasta katsottuna, mutta tulipahan ihmeteltyä. =) Pahoittelut niille, jotka eivät jaksa näitä liian aikaisin testattuja epämääräisyyksiä...
 
MolliMelooni > Viivahaukka tunnustaa näkevänsä viivat, mutta ei väriä. Toivottavasti se värikin sinne ilmaantuu ja mieluusti pysyvänä ja vahvana. :) Minun puolestani saa kuvia laitella. Jännää tiirailla viivoja aikaisillakin päivillä ja olla piinailun hengessä mukana. :)

Hiipu1 > Yritän saada illan aikana päivityksen tehtyä. Lapsen sairastelu on sotkenut rytmiä ja kotihommiakin pitänyt saada tehtyä, mutta en minä tältä palstalta pois malta pysyä. :D
 
Hiphei :wave:

Täällä mennään kp 30/30,aamun testi nega,mutta tällä kertaa löysin viivanpaikan,mitä en ole ennen löytäny:p....hmm...ja tosiaan noi on kaupasta ostettuja liuskatestejä..tänään ollu muutenki jotenki sellanen olo et joko nyt olis tärpänny,rinnat kipeet(eikä tarvi ees koskee niin jotenki vihloo,todentuntuiset unet pari yötä,vilu,huono olo ja tihentynyt pissimisen tarve...mut saa nyt nähä,huomis aamuksi on testi valmiina ellei ennen sitä räjähä... :whistle:

Mollimelooni,kyl mieki jonkulaisen viivanpaikan tos huomaan,peukut pystyyn notta pääsisimme plussaavien joukkoon :) ja kaikille muillekin tietenkin!! :)

Skorpioni07, on niin ressaavaa jos tuollainen kierto...mulla on yks kaveri joka oli testannu 3krt negan ja ku menkkoja ei edelleenkään kuulunu oli päässy verikokeisiin ja niistä oli tullu plussa ja nyt on jotai rv27... ikinä ei voi tietää, ja ku voiski olla ressaamatta... :/
 
Miekin tykkään viivoja tiirailla ja kyllä noissa viivanen näkyypi. :)

Itsellä outo päivä. Vaaleanpunaista vuotoa tullut koko päivä, johtunee eilisestä ultrauksesta (sattui, munasarjat hellänä) ja seksistä. Outoa silti on.

Täällä siis kp 12 ja jossain viikon sisällä pitäis olla ovulaatio. :) Tikutella en nyt sitten aio.

Pahoittelut kaikille pettyneille. Ja plussatuulia tasapuolisesti kaikille!
 
raskaushormooni laskussa ja alhainen. Ei pelkoa kohdunulkoisesta. Tää oli sitten nopee, siisti ja kivuton juttu. Sinänsä hyvä ettei mitää ylimääräistä tarvittu. Tokkiisa mieli on haikee ja surullinen...
Ei auta ku painia tän jälkivuodon kanssa ja kahtella siten elämää etiäpäin.
 
Testattu aamulla dop9 nega,testin herkkyyttä en tiedä. Sillä nyt ei niin väliä kun se periteinen nega taas tuli. Kyllä nuo välivuodot kp 15-20 oli sitä luokkaa että kiinnittyminen ei olisi onnistunutkaan. 26.10 terkalle aika,jos se lähetteen sairaalaan sais. Ei kuulemma vanha ollut voimassa...

Sannikki onnea plussasta!:heart:
 
Heippa!

Täällä olisi yksi vauvakuumeinen, joka haluaisi porukkaan mukaan :) En ole koskaan aikaisemmin kirjoittanut millekään palstalle, joten en ole ihan perillä siitä miten tämä homma toimii... Mutta olisi mukavaa päästä kuumeilemaan ja vaihtamaan ajatuksia muiden vauvakuumeisten kanssa :)

Olen 32-vuotias pienen pojan (synt. 10/08) äiti ja pikkukakkonen olisi siis haaveissa. Nyt on menossa eka kierto ilman ehkäisyä (kp 14/28). Tosin multa vasta poistettiin kuparikierukka kp 8 tässä kierrossa eli mahtaakohan se vielä jotenkin vaikuttaa...? Mutta odotan kovasti, että pääsisin jo jännäilemään =) En kyllä ole kovin optimistinen nopean tärpin suhteen, kun tuota esikoistakin tehtiin 1,5 vuotta...

Toivon kaikille kovasti plussatuulia :)
 
Sannikki, ISOT onnittelut plussasta! :heart: Perässä tullaan!

Minnäi, voimia sinulle. :hug:

Täällä ei muuta kuin ootellaan kuumia päiviä. Ollaan kyllä alkukierrosta jo treenailtu.:p Mutta miten tuo teiltä onnistuu, että ei mieti vauvaprojektia ollenkaan? Itse en varsinaisesti asiasta stressaa, mutta kyllä tämä silloin tällöin juolahtaa mieleen myös petipuuhien aikana. Meillä ei ole niin aktiivista tuolla makkarin puolella, että ihan pelkillä niillä kerroilla voisi vauva tulla... eli pakostakin joutuu asiaa miettimään ja sopivia päiviä jne.

Itsellä on sinänsä työkuvioiden kannalta vähän huono tilanne, nimittäin määräaikainen soppari loppuu joulukuun lopussa ja olen tässä jo käynyt muutamassa työhaastattelussa uutta työpaikkaa ajatellen. Itsestä tuntuu kauhean petturimaiselta jäädä heti sitten äitiyslomalle, tai jos raskaus ei suju hyvin niin olla sitten saikulla jatkuvasti. Asiaa ehkä pahentaa ainakin omasta mielestä se, että työ on asiantuntijatyötä, ja tässä työssä tyypillisesti sitoudutaan isoihin ja pitkiin projekteihin. Ja tiedän, että tämä on ihan liian aikaista ajattelua! Mutta jos joku pähkäilee samanlaisten ongelmien kanssa niin antaa tulla tänne.:)
 
Joukossa mukana miekii, vaikken oo ehtiny ees kirjoittamaan mittään. Kierukan poistosta nyt rapiat kk, odotin hölmönä, et ois heti tärpänny, mut ei tainnu edes ovulaatiota tulla. Ekat menkat oli ihan järkyttävät ja niiden pohjilta tässä oon nyt laskeskellu olevani vaiheessa kp 11/?, ei siis hajuakaan kuluvan kierron pituudesta. Harras toive on, et raskaudun tässä viikon sisään, näkee ny. Ihmetellen luen ovulaatiotestihommia, itse kun olen vaan matematiikalla eteenpäin kulkenut ja luottanut kropan viesteihin. Niillä taidan mennä nytkin :) Aina tärpännyt ekasta kierrosta nämä raskaudet, sama odotus tietty päällä siiten nytkin. Tipun siis aika korkeelta ja kovaa jos ei onnistu : / Ollaan tässä vielä lähdössä reissuun lämpimään ja miehelle jo manasin, et menkat ne alkaa kesken rantaloman eli eipä oo tässä muuta mahista, kun paukauttaa mut kantavaks ennen sitä ni ei mee loma pilalle keneltäkään! Mut juu, ovulaatiota odotellessa...
 


tiistai 5.10.2010



KUUMEILEVAT
Vuokko84.................kp76/30.........................2. lapsi....yk1
Constance................kp55/25
miimii10...................kp55/?...........................1. lapsi....yk5
wilkat.......................kp48/35........................3. lapsi.....yk10
angelfish...................kp44/30-34....................4. lapsi....yk2
Joko.........................kp43/28-30.......28v........3. lapsi.....yk1
Gabrielle...................kp40/32............28v........1. lapsi....yk1
Huldasharks..............kp38/40-44.....................3. lapsi....yk4
Liina87.....................kp38/30........................................yk4
skorpioni07...............kp33/30............32v........2. lapsi.....yk1
PohjanTuuli...............kp33/27.........................2. lapsi....yk3
JiiMii82.....................kp30/30?..........27v.........2. lapsi
kaneli83....................kp31/30?..........27v........1. lapsi....yk1
Nuplu........................kp29/32-35..................................yk5
Millukka.....................kp29/32?.........31v.........6. lapsi
Aawatar....................kp25/28-35......33v.........1. lapsi....yk3
Mischa10...................kp25/31..........27v..........2. lapsi....yk7
iloksi.........................kp25/?.............28v.........1. lapsi....yk4v+
macy gray.................kp24/19-47......30v.........2. lapsi....yk11
Kristen......................kp24/~30.........22v.........2. lapsi....yk14
lumihiutale85.............kp24/27-29....................2. lapsi....yk1
bluebaby...................kp24/28...........26v.........1. lapsi....yk3-4v
iines83......................kp23/26-32....................2. lapsi....yk3
MolliMelooni..............kp23/28?..........32v.........2. lapsi...yk3½v
Okaasan...................kp22/28-30.......33v.........4. lapsi....yk7
An-nie......................kp20/30-35...................................yk5
Mimmimami..............kp20/29-120....................4. lapsi...yk4?
tirpula.......................kp18/30-32.......31v.........2. lapsi....yk5
HelinäKeiju10.............kp17/?............................3. lapsi...yk2
Manzu.......................kp16/31-33......26v..........3. lapsi...yk10
Hiipu1.......................kp16/27-29.......27v..........1. lapsi...yk4
Viulu.........................kp15/28-30......................4. lapsi...yk3
hemari......................kp14/36...........................2. lapsi...yk2
SiSa78......................kp14/28...........32v...........2. lapsi...yk1
MiiJane76..................kp12/27-34
MyDream...................kp12/28..........................1. lapsi...yk10
Pikku-Saara...............kp9/35..............27v.........1. lapsi....yk2
Viola30......................kp5/27.............30v..........2. lapsi...yk3
kolmannen haaveilja...kp4/28-30.........28v..........3. lapsi...yk1
vimmu.......................kp4/25-28.........26v.........1. lapsi....yk5
Minnäi...............................................31v.........4. lapsi
karvatonkoira.....................................32v.........4. lapsi....yk2
sandemar...................kp11/?............................3. lapsi....yk2
Peppi Pitkäkorva.................................27v.........3. lapsi
inspire.............................................................1. lapsi
Viuhti10...........................................................2. lapsi



TAUSTALLA
mahara, Agaetis, Amf, Sanelma, Coya, Paha päivä, Marble, very important baby, Nasukka82, Heathy, A-H, pia, Mukiin menevä, viuhpiipore, toiveikas -87, Safiirix, Sarmiina, Taikapeili, Shiny, Nallekarkki, Liljah, Mariel85, adora, BloodyEnd, valtsukka, marika 83



PIINAILIJAT
skorpioni07.......dpo16
Huldasharks......dpo12
macy gray........dpo11?
MolliMelooni......dpo10
Mischa10..........dpo9
bluebaby..........dpo9
iloksi................dpo6
Okaasan...........dpo5
Mimmimami......dpo3
Hiipu1..............dpo3
tirpula..............dpo-1



PLUSSANNEET
2oo9 joulukuu:
MaybeSomeday ~ Tellu30
2o1o tammikuu:
Riemu ~ tyyty85 ~ Lara- ~ ennie ~ Hyväsetti ~ jemppero ~ Auroora
2o1o helmikuu:
HayLina ~ Leli82 ~ Neila ~ sutulii ~ Sintsu78 ~ Eveny
2o1o maaliskuu:
RiikkaVaan ~ piprane ema ~ Sanelma ~ Ezziina ~ Tinker Bell ~ miya ~ AaVee
2o1o huhtikuu:
Unelmahöttö ~ babar ~ Neppi
2o1o toukkokuu:
Piupula ~ icefairy ~ Milja Sivupolku ~ Sophie84 ~ vauvahaaveilija85 ~ Onnellinen x5 ~ onnipellervo
2o1o kesäkuu:
Auneliini ~ samara88
2010 heinäkuu:
mimia85 ~ Jade- ~ ToinenToive ~ tombatar ~ Jinda ~ Plink ~ Allie81
2010 elokuu:
äizikkä ~ nereida ~ Yaden ~ NeliApina ~ äiti x4 ~ tatskattu ~ dyyni

PLUSSANNEET 2010 syyskuu:
Aada87...........7.9. .....kp29/28..................2. lapsi.....yk1v+
Iksu81............8.9. .....kp40/28-34.....29v....2. lapsi.....yk5
Diipeli.............11.9. ....kp25/29-31..............2. lapsi.....yk2
Ciba...............13.9. ....kp26/25
JA82...............13.9. .....kp27/25?........28v....3. lapsi.....yk1
mileon............14.9. ....kp31/28-32..............5. lapsi.....yk2
TUUtikiks.........19.9. ...kp33/28...........29v....2. lapsi....yk4
MyrskyMaija....24.9. ...kp28/29-30...............3. lapsi...yk2
PohjanTuuli.....26.9. ...kp24/27...................2. lapsi....yk3
amma.............28.9. ...kp30/30-32...............5. lapsi....yk2

PLUSSANNEET 2010 lokakuu:
sannikki...........4.10.....kp31/30..........28v....2. lapsi....yk2



HAAMUILIJAT




Tervetuloa uudet ja vanhat! :wave:

Listalla näkyvät tiedot nimimerkin lisäksi:
kp??/?? tai kp??/??-?? = Meneillään oleva kiertopäivä / kierron pituus.
??v = Kuumeilijan ikä
?. lapsi = Monettako lasta yritetään
yk? = Monesko yrityskierto meneillään (Jos yritystä on ollut pitkään, voi merkitä myös vuosina)
Yk?/? voidaan merkitä silloin, kun yritys jatkuu keskenmenon takia (Ensimmäinen luku on meneillään oleva yrityskierto ja jälkimmäinen yrityskiertojen kokonaismäärä. Plussakierto ja raskausaika lasketaan yhdeksi kierroksi)
Yksi kierto on kuukautisten alusta seuraavien alkuun kierron pituudesta riippumatta.
Jos yritystä ollut pitkään eikä kiertomäärä selvillä, voi ilmoittaa myös vuosina.
Piinailijoiden lista:
dpo? = Päivät ovulaation jälkeen. Ovista tikuttavat voivat ilmoittaa plussapäivän (dpo-1)

Kysymysmerkit tarkoittavat numeroita :D

Plussarikasta lokakuuta!
 

Yhteistyössä