+ + + LOKAKUUSSA PLUSSAAVAT, marraskuuta suunnittelevat + + +

Täällä testattu aamulla nega ja vähän pillitettykin kun oli jotenkin semmonen olo että olisin raskaana. Kierto siis ilmeisesti jotain ihan muuta kun oletin. Tosin ovisplussakin tuli vasta kp 26 ja ihan sattumaa että sillon edes testailin. Mun kierto siis luultavasti jotain yli 40:n ja menkkojen pitäiskin tulla vasta ens viikon puolivälissä. Masentaa toi kierron piteneminen, pysyis nyt edes tossa 40:n tienoilla eikä venyis sinne 50:en...
 
Voi Minnäi.. :hug:

Kiitos MG, kun viitsit pohtia mun oireita :) Kipujahan oli kunnolla eilen ja tänäänkin kyllä, mutta laita nyt vaikka tästä päivästä dpo1. Leikitään, että ovis oli eilen, kun oli kunnon limatkin ja lämmöt ei ole enää laskeneet. Aloitan terot myös tänään, nii nyt ei vaan sitten muuta kuin odotellaan!
 
Minniäi ja Gabrielle: :(

Täällä flunssan kourissa kotona jumittanut. Aamulla juili mahaa kovasti, selkä ja alamaha tuntu kipeeltä, ihan ku semmosta lihaskipua, jomotusta. Sit oliki oireetonta, kunnes yhtäkkiä 18 aikaan iski tuttu paha olo ja piti käydä kakomassa veskissä. Mitään ei taaskaa tullu. Kaupassa vähä sen jälkee kassalla oksetti ku haistoin jonkun hajuveden ja hyvä etten alkanu siinä kakoa :D Niin eilen en kertonukkaa että hajuaisti ihan salettii outo, esim kanapaketin avasin, ja oli päivän vanhaa ni haistelin. Hyi hitto et se hais KANALLE :LOL: Siis ei kai mädälle vaan kuvottavan kanalle ni oli pakko heittää pois, et jos luulin mätää hajua kanan hajuks. Sit tos monta päivää sit ostin kylmäsavulohta ja en voinukkaa omaan tapaani syödä kylmänä, vaan alko oksettaa ni mikrotin. Sinne jäi kaappiin loput kun ei oikee inspaa, yäk. Saa nähä sit et oliko nää mielikuvituksen tuotetta :p

Ainiin tilasin mammaksi raskaustestejä 6kpl, tuli hintaa postikuluineen 9,50e. Herkkiä eli 10 herkkyys. Testasin esikoisen noilla, muistaakseni 4 päivää ennen menkkojen oletettua alkua ja tuli haamu. Eli luotan itse.Oletteko te kokeilleet mammaksi testejä?
 
Juu, minäkin voisin tulla tänne vähän "purkaan" omia asioita nyt kun nuo pojan-viikarit olen saanut unten maille ja miehen ajoin koiran kanssa ulos... :kieh:ei meinaan ole tänään ollut ensimmäinen kerta kun miehen olen ulos ajanut...:whistle: Reppana ei varmaan oikein tiedä missä mennään, kotona sisällä riehuu oikea hormoonihirviö!!!!:ashamed:
Kaverikin tänään ilmoitti odottavan lasta ja mä sitten pillahdin itkuun...kai sitä on itse hieman herkkänä mutta menin sitten lupaamaan melkein kaikki vauva-tavarat hänelle...sitten vasta mieleen tuli, minä ja minun suuri suuni...kolmattahan tässä itsekkin koitetaan saada jos nyt mies enää edes uskaltaa kotiin tulla... :LOL: miten tuo muisti on niin lyhyt??? :headwall:

Että näin täällä, kierron alkupuolentunnelmissa!!!
 
Voi kurja Minnäi :hug: :(

gabrielle sulla siis on vielä mahdollisuudet. älä siis vielä menetä toivoasi!
Vaikkakin pitkät kierrot on tostisesti sieltä ja syvältä :(

Taitaa omakin kierto taas venyä ja venyä. Tänään aamulämpö oli 36.18 eli tosi matala, eli ovista ei sitten vielä ole tapahtunut :( Että hyppää tuo kierron pituuskin pitkästi yli 30... Jos jotain hyvää, tuskin vuoto pääsee ainakaan yllättämään tutkimusten lähestyessä. Ei olisi kiva mennä vuotavana sinne.
Tosi tässä on nyt pienoinen ongelma. Jotenkin, no, onkohan kenelläkään muulla tällaista?
Kun nosta petipuuhista on mennyt mielenkiinto. En jaksiaisi enää, vain satunnaisesti silloin tällöin. Ajattelin jo, että loppukierron saisin olla ihan rauhassa, ettei ovulaation takia enää tarvitsisi ainakaan stressata. Mutta nyt vesittyi sekin, Jos ovulaatiota ei kerta vielä ole ollut, täytyisi jossakin vaiheessa lähiaikoina jotakin tapahtua!
En tajua mistä tämä nyt johtuu. Minulla liene liikaa asioita tehtävänä ja väsytän itseni niissä loppuun. Päivällä poika on hereillä ja kun hän menee nukkumaan, siirryn koulutehtävien kimpuun. Taon niitä niin kauan, että olen lopulta täysin petikunnossa, nukkumisen suhteen. Jos taas jätän kouluhommat tekemättä, ne jäävät kaivertamaan mieltäni, enkä pysty rentoutumaan. Ja jos en pysty rentoutumaan, seksistä ei tule kuin paha mieli :(
Oonko mä ihan toivoton? Mikähän tähän voisi auttaa?
 
Mukavaa maanantaita kaikille :D
MG Upea uusittu nippu :) Kiitoksia minultakin että jaksat tehdä paljon työtä meidän kaikkien eteetn :flower:

Hmm... mietin tässä oloani... luulen että ovis meni ohi suun, mut mut... menkkoja odotellessa, kaik halut on hävinny, väsyttää ihan tautisesti |O ja en tiiä on vaan outo olo...
Mietin jos hakisin testin , on kierto täys joten pitäis näkyä plus jos on tulossa ja negaan voisi luottaa jo.
Oon vaan niin pihi että harmittaa jos turhaan testin maksan :D Noh ukko tekee 2 viikkoa ympäripyöreetä päivää tehtaan huoltoseisokilla joten ehkä se kustantaa testit:)
 
Heippa kaikille!

Minnäi :hug: Toivottavasti kaikki pikkuisella hyvin!

Viikonloppu vierähti remppahommien aloittamisessa enkä ehtinyt tänne päivittelemään...
Mulle voisi siis merkitä kp 3 :'(. Lupaavista oireista huolimatta menkat alkoivat jopa päivää etuajassa eli dpo 13, tai sit ovis olikin päivää aikaisemmin ja kierto oli 27 päivää. Pettymystä lievittää tuo remppa homma ja haaveet omassa talossa asumisesta, mutta olisi se lastenhuone ollut kiva laittaa. Mutta iloksi, sovitaan niin päin että sä menet eka odottajien puolelle ja mä seuraan sua sinne sit parin viikonpäästä :)! Hyvällä tuurilla siis ehdin plussata vielä tämä kuun puolella!

Mitenköhän muut piinailijat, oletteko testailleet?

Tässä pikainen päivitysviesti, työt kutsuu... Aurinkoista maanantaita kaikille :)!

-Vimmu-
 
Moiii:wave:

Pikainen käynti,illalla ehki enemmän =)
Tervetuloa kaneli83 ja muut uudet =) ja aivan ihana tää uus pinkka ,suurkiitokset MG:lle!!!!!:flower:

Eilen aamulla tein testin ja nega oli =( mut ei viel hätäillä eli nyt siis kp29/30? menossa.... vkloppuna oli hieman punertavaa vuotoa mut ei ole tätiä kuulunu,menkkakipujen tyylistä kipua ollut nelisen pv kylläki... odottavan aika on pitkä..!!!ajattelin tänään käydä parit testit ostaan ja jos huomisaamuna testais,pitää vaan yrittää malttaa odotella:D
Illalla mittasin lämmön ja oli 37! ja nyt aamulämpö 36,6(norm. 36,3) oliks se niinku niinki et raskaus nostaa lämpöö ei vain ovulaatio..??

Luin just vanhaa päiväkirjaa ja esikoinen nappas samoilla kerroilla ku nyt eli 3kk pillereiden lopettamisen jälkeen eli tavallaan tää on jo yk3 pillereiden lopettamisen jälkeen ja testailin jo eka kierron jälkeen..
eli siis mulle voi päivittää kp29/30? ja yk3.. nyt täytyy mennä kauppaan..
 
ei vauvaa meille tälläkään kertaa..
Kohtu täysin tyhjä ultratessa. Joko tällä pienellä vuodolla tyhjentynyt taikka epäilys kohdunulkoisesta. Toivotaan ensimmäistä. Verikokeet otettiin, niiden tulokset huomenna ja sitten kahtellaan taas jatkoja..

Minnäi jonka unelmat ToukoPoukosta haihtui ...
 
Voi Minnäi...voimia sinne :hug:

ON: Tänään kp 30/30?, eikä tädistä tietoakaan...tosin välillä alavatsassa menkkamaisia tuntemuksia mutta täällä tietysti toivon että olisi merkki jostain muusta :D. Tekisi mieli jo testata (ClearBlue:n digi-testi jo polttaa kaapissa). Ristiriitaisia tunteita testaamisen suhteen, sillä haluaisin jo tietää onko ketään matkassa mukana mutta toisaalta ei haluaisi tuhlata sitä testiä negan takia. :headwall: Se tässä harmittaa/mietityttää eniten kun en tiedä kiertoni pituuttakaan tarkkaan... Nyt siis eka kierto luomuna, eli ei tiedä miten sekaisin se keho on pillereiden jälkeen. Tosi ärsyttävää kun ei pysty sanomaan onko kuukautiset nyt myöhässä vai ei:confused:
 
Kaneli83, jos sulla on eka luomukierto niin toi pillereiden aikainen väli ei varmaan pidä,tasoittuu parin kolmen kk päästä...itselläni oli pillerit n.vuoden käytössä,sitä ennen nuvaring ja eka kierto nyt pilsujen lopettamisen jälkeen oli 35pv,toinen 30 ja nyt katellaan et olisko se toi 30,mikä tulee huomenna.. ennen ehkäisyä kierto oli kutakuinkin 28pv.. et sinuna en vielä käyttäis ainakaa tuota kallista testiä,vaikka tiedän että se polttelee käsissä ;) mutta voithan testata vaik halvemmilla ja jos jotain tulee esille niin sit tarkistaa parin pvn päästä :) Onnea vain yritykseen!! :)
 
Heipparallaa kaikki lokakuun plussaa toivovat! :)

Täällä elellään kp 11. Tänään olin ultrassa ja yksi hiivatin pikkuinen rakkula vasemmalla puolella, kokoa en ees kysynyt. Katse jo ens kierrossa. Ens viikon torstaina verikokeet ja ens kierrossa aukiolotutkimus. Se sentään selvisi, että minussa vika. Miehen sperma ihan ok. Niin ja tyroksiinia lisättiin, arvot oli taas pompanneet, nyt siis 5 ja ainakin Jorvissa lapsettomuudesta kärsiville se on liikaa. Kesällähän se oli alle 1, kun etsittiin oikeanlaista annosta. Nyt näyttäis siltä, että mun annos on 0.1mg päivässä ainakin..

Ovulaatiotesteistä oon luopunut, en jaksa enää niillä leikkiä. Omat nippailut on ihan paikkaansa pitäviä.

Aikas omanapaista pohdiskelua tänään. Hirveesti onnea plussanneille ja pettymyksen kokeneille jaksuja. Niin toivoisin, että itseni kanssa pitkään täällä hilluneet saisivat jo plussia-- pysyviä sellaisia. En tällä väheksy kenenkään plussia, mutta osa täällä jo pitkään notkunut ja heille soisin plussan jo tulevan ja pysyvän. :)

Niin, kipeenä oon ollut 2 viikkoa, ääni lähti kokonaan. Nyt keskiviikkona oisi tarkoitus palailla töihin.

Eipä täällä muuta. Hiljaiseloa pitelen, ja välillä kirjoittelen. Mulla on aikas puuduttava vaihe tässä nyt menossa. Toisaalta tekis mieli heittää hanskat tiskiin ja toisaalta jatkaa. Toistaiseksi jatketaan tätä yrittämistä ja kai se syykin on kohta selvillä. Mies nauroikin tänään, että musta tulisi hyvä lääkäri. Oon netistä lukenut näitä hommeleita ja toistaiseksi olen itse lukeneena tehnyt ainakin omat diagnoosini oikein. Nyt siis seuraava vaihe on, että saan luget taikka jtn muuta keltarauhashormonia ja sitten voi tärpätä. ;D Kyllä tässä kaikenlaista oppii reilussa kahdessa vuodessa. :D

Jaksamisia kaikille! :)
 
TODELLA PALJON SUURESTI OMAA NAPAA:

Eli siis oletettu ovis olikin kaikkea muuta kuin metsään mennyt ja 14.30 pissasin tikulle, ja heti selvänä plussa:O
Kartta pyörii ja ajatukset lentää ei osaa sanoa mitään muuta kuin :D


Yritän saada selvempää kuvaa mutta ei siinä ollut epäilystäkään :D
 
Viimeksi muokattu:
Sannikki > Onnea ja tarrasukkia! :flower:

Lapsi on kipeänä, piti käyttää lääkärissä ja hakea apteekista lääkettä. Lopun aikaa olen päivystänyt hänen untansa, koittanut saada omia asioita hoidettua ja ylläpitää kodissa jonkinlaista järjestystä. Viikonloppu karkasi alta ihan liian nopeaan. Yritän jaksaa päivittää listan illan aikana, niin on huomenna sitten helpompi. Jospa sitten pystyisin keskittymään kommentointiinkin. Levoton yö saattaa olla tulossa, mutta toivotaan lääkkeistä olevan apua.
 
Sannikki: Onnea plussasta! :heart:

Kävin myös katsomassa mitä tarot-kortit mulle lupaa, kuten ainakin iloksi tuossa pari sivua takaperin kertoi käyneensä. Kysymys kuului että raskaudunko vielä tämän vuoden puolella, tulokset olivat nämä:

Maljojen 9 kohdassa menneisyys.
"Oikean kumppanin löytäminen tuo elämään tasapainoa. Vaikeudet ovat voitettavissa ja terveyskin kohenee."

Aurinko kohdassa nykyhetki.
"Rakkaus ja ystävyys tuovat tyytyväisyyttä. Myös yhteinen työ ja ponnistelu ovat vaivan arvoisia. Uusi ystävyyssuhde voi johtaa avioliittoonkin. Kuvassa on myös hauta-anthnoora, joka tarkoittaa alkemistien kullan polttouunia. Täällä hauta-anthnoorassa tapahtuu jotain tärkeää : Tavallisesta ihmisestä tulee maaginen ihminen. Henkinen aurinko luovuttaa oman voimansa ja samalla se on viittaus salaisiin harjoituksiin. Henkisesti kehittynyt ihminen osaa tehdä niitä auttaakseen omaa kasvuaan."

Lanttien 7 kohdassa tulevaisuus.
"Sato on valmistunut ja sato näyttää hyvältä. Kovalla työllä koriin tipahtelee aarteita. Täytyy vain kärsivällisesti odottaa."

Ai vitsi että mä haluisin nyt uskoa noihin kortteihin!! :D :D
 
Kiitos paljon kaikille ja anteeksi omanapaisuus :D on niin jännää :D
Toivon vilpittömästi kaikille onnistumisia ja plussatuulia :whistle: itselleni toivon että jyvä jaksaa pysyä mukana, lohduttaa kyllä vahva plussa näin alussa, aivan samanlaisen sain tytöstä -04 :) katsotaan löytyykö toista näin ihanaa ketjua minne liittyisi, Macy grey olet ollut aivan mahtava !! siitä vielä kiitokset :) taidan seurailla mitä täällä tapahtuu ja pysyn todella hengessä mukana:)

Nyt miehen kainaloon hykertelemään:heart:
 
Sannikille jättionnittelut komeesta plussasta! :heart:

Kristen: Kiitos tsemppauksesta! Ehkä vielä voi toivoa muutaman päivän ajan, ainakin!
Kyllä mä ainakin ymmärrän sun fiilikset. Kyllä vaan tulee semmosia hetkiä että seksi on ihan viimenen asia mikä kiinnoistais ja uni sit taas sitäkin enemmän. Eikä siitä nauti jos koko ajan kolkuttaa takaraivossa kuinka vaikee aamulla on herätä lyhyen yön jälkeen. Meillä ei lapsia vielä ole, mutta voisin kuvitella kun energiaansa täytyy jakaa vielä useampaan suuntaan niin ei ainakaan helpota. Harmi tosiaan jos ne väsypäivät osuu just oviksen kohdille...
 

Yhteistyössä