++++++LOKAKUUSSA PLUSSAAVAT,marraskuuta suunnittelevat+++++++++

chili24 Mä en jostain syystä saa kuvaa auki (kone latailee ihan ihmeitä) mutta uskon muita ja sanon, että onnea tuhannesti =)

Tänne ei mitään uutta. Samat ja uudet raskausoireet pyörii, paine alamahassa (vois johtua oviksesta) mutta testata en aio. Katsotaan sitten kp 40 miltä näyttää, ja sinne on vielä matkaa =(
 
Päivän poissa ja johan alkaa plussia satelemaan =)
Paljon onnea chili24 :flower: Ihan selkeä plussa sun eilisessä testissä komeili ;)

Meillä taudit alkaa helpottaa(ennen seuraavia :eek: )
Ja päästin me hiukan peittojakin heiluttamaan :D
Nyt kp 16/27-30 ja ei auta kun vaan odotella muutama viikko miten kävi...
Kovat oviskivut mulla ainakin oli tästä kierrosta :D

Erityiskiitokset piupulalle pinon päivitysten hoitoon otosta :flower:
Hyvä siitä tulee,en mäkään alkuun mitään osannut :LOL:
Nii ja varmaan tuossa marraskuun ekana kannattaa aloittaa ihan uusi pino"marraskuussa plussaavat,joulukuuta suunnittelevat"......
 
Mahdunko mukaan jännittämään?

Täällä olisi yksi hämmentynyt odotuksen odottaja,miehen myöntymys uuteen vauvaan tuli aivan puun takaa!

Kiertopäivät muistaakseni ovat 17/28 ja jännittyneenä odotan voisiko jo ensimmäisestä yritys kerrasta raskautua?

Onnea kaikille plussan testiin saaneille!

bebetobee
 
Tein tänään taas herkän clearbluen testin... kp 28/28 ja NEGA... :( No nyt vaan täytyy toivoo että jos ovis ois tapahtunu pari päivää myöhässä ... Mutta iha on semmoset menkkamaiset jomotukset,että eiköhän se täti kurvaa paikalle viel tänään.
Plussatuulia kaikille !!!
 
Mä sorruin kans testaa ja NEGA :headwall: Voihan se viel muuttua mut epäilen kyllä kovasti :( Miehen kans juteltiin et pitää alkaa laihduttaa ku ollaan molemmat vuoden aikana lihottu 10kg.Ihan kauheesti :ashamed:
Joten taas on hyvä aika aloittaa dietti.Ehkä miljoonannen kerran :LOL:

Tervetuloa hipsu2010 ja bebetobee
 
sintsu, mä aloitin viikonloppuna dieetin. mul on tullu noin neljässä kuukaudessa 5 kg.. ettei käy niin että neljän kuukauden kuluttua vaaka näyttää taas 5 kg enemmä... yleensä mun painoindeksi on nipinnapin normaalipainoisen puolella, ja nyt siis lievää ylipainoa. Eiköhän tää tästä... pikkuhiljaa. Aaattelin että jos jaksaisin tätä kuuria tuonne joulukuun puolelle, sit ku on pikkujouluja ni voisin taas vähä herkutella.

Muoks.. Ja Sintsu pahoittelut negan johdosta.. :( Toivotaan että jos kuiteki ois vaik ovis ollu myöhemmi ja hedelmöittyminen tapahtunu vähä oletettua myöhemmi .. Paljon jaksuja!!
 
Olen vietellyt alkukierron taas hiljaiseloa, jotta säilyn järjissäni :LOL: Näin loppupuolella on vaan aina pakko tulla jännäilemään teiän kanssa. Oviksen olin bongailevani tässä kierrossa hieman aikaisemmin, eli kp 14. Hirmuisesti ei olla kyllä tässäkään kierrossa vauvantekoharjoituksia tehty, on se niin väärin kun iltaisin meinaa niin paljon väsytyttää ettei milllään jaksaisi :ashamed: Oikein harmittaa kun huvittaisi, eikä silti jaksa...

Sylintäydeltä onnitteluje uusille plussanneille!!! Täytyy lukaista teidän kirjoitukset vielä paremmin läpi.
 

Keskiviikko 28.10


Ainoska......................kp 69/32...............................................yk2
Cisu............................kp 68/32-35..........................................yk
Oravannahka..............kp 65/28-?............................................yk1
kapa............................kp 63/32...............................................yk8
Huisi...........................kp 48/30...............................................yk1
Neila...........................kp 44/28...............................................yk2
Sintsu78......................kp 30/27-34......31v...........4.lapsi........yk9
Piupula........................kp 30/30-32......23v...........1.lapsi........yk3
Mahdotontako.............kp 29/27-29..........................................yk2
UuTeEnNoUsUUn.....kp 29/28-30 ..........................................yk4
Annmari-76.................kp 28/28...........33v...........2.lapsi.........yk
hipsu2010.....kp26/30-35(38)..31v...2.lapsi....yk1
MaybeSomeday..........kp 26/30............23v...........1.lap...........yk6
Ilmatar.........................kp 26/28...............................................yk3
Bebek..........................kp 24/?(41).......23v............1.laps.........yk2
Kaapo80.....................kp 22/28-37.......29v............1.lapsi........yk 6
pata-ässä.....................kp 21/28-30...........................................yk4
amati...........................kp 21/23-33.......37v............7.lapsi........yk3
Very important baby...kp 20/30-40........29v..........3.lapsi.........yk3
Ansku-82....................kp 20/30..............27v...........1.lapsi..... ...yk11
Bambina......................kp 17/26-31.................................... ........yk3
JKVY...........................kp 16/27-30.....34v...........8.lapsi........ yk3
Päpsy-79......................kp 14/35.............30v............4.lap si.......yk2
icefairy.........................kp 13/26-35........22v...........2.lapsi... ....yk2
KS09............................kp 13/40.............21v............2.lapsi. ......yk4
mammuli77..................kp 12/27.............31v...........3.lapsi....... .yk2
piprane ema.................kp 12/30................................................ ..yk4
aurella..........................kp 10/27-38......31v...........4.lapsi.........yk15
erka..............................kp 10/28-31..........36v...........3.lapsi........yk1
Perhonen87 ................ kp 10/?.................22.v..........1.lapsi.......yk 2
Zirppa..........................kp 8/34-35..........24v............2.lapsi.. ......yk2
Katinka-82..................kp 7/31-42...............................................yk5
Cladoceran..................kp 7/36-39...........29v...........1.lapsi...... ...yk9
Enkelinäiti...................kp 6/25-26 ..............................................yk2
Tulisit jo pieni.............kp?/?.................................................... ..yk10
bebetobee......kp17/28...................yk1


Taustalla


Dreaming86
wannabemama
Marta
höyrypää
Laura-vm86
Danuli79
Ilolintu
HayLina
Sanelma
Lilianne
marrr
Ella-83
Selmiina


Haamujengi:

Neila..........................kp37/28..................................... ...yk2
Celestial....................kp 24/28........................................yk1


Plussanneet


LillaMy83..................8.7.......(kp 24/25-30).....DPO 9......yk3
ÄitiysLomaIainen......11.7.....(kp 28/27-28)......................yk1
Minna77....................11.7......(kp ???18/26-30)................yk9
nan-nan-naa...............12.7......(kp 19/28-30).....................yk1
Hemmi......................26.7...
JääKyynel.................31.7...
Quukkeli...................20.8...
Varanikki..................23.8.......(kp 30/28)...........................yk4
Katyana.....................25.8......(kp 41/??)............................yk1
amati..........................3.9........(kp 23/18-31).....................yk1
Monkey....................12.9.......(kp ?/?)................................yk2
Adalia86...................25.9......(kp28/31-33 )...................... yk1
Jonnas1984...............28.9.......kp 27/28-29(?)....................yk2
Juupeli......................12.10.....kp30/28............................. ..yk6
Griffski73.................13.10.......................................... ......
SisunÄiskä...............14.10.....kp36/30-32.................... . .....yk1
Vaahtera-82.............17.10.....kp30/28-30...........................yk1
oliivitar..................................kp ?/28-30............................yk2
marjukka-82.............21.10....kp 31/25-31 ..........................yk3
Star86.......................26.10....kp24/25-28...................... ....yk1
Chili24.........27.10.....................
 
Toivottavasti kaikki on nyt oikein, eikä silmät harhaillu liikaa :p

Tein tänään taas r.testin, mutta ei siihen tullut kuin ihan haalee viivan paikka :/ odottelen nyt sitten sunnuntaihin ja teen sitten uuden testin, jos menkat ei ala tänään, koska nyt dpo14. Toivottavasti nyt viivan paikka vahvistuisi :) Ei kyllä mitään menkka fiiliksiä ole ollenkaan, viime kierrossa riesi heti kun sängystä nousi, että jaaha, siletä ne nyt sitten tulee. Mutta odotellaan... (kuhan vaan jaksais :headwall: ) :LOL:
 
:D Meiltähän tippuu kohta päivittäjät järekseltään! Jos sä piupula nyt plussaat (niin kuin kovasti toivotaan! ) kai mun on ryhdyttävä päivittäjäks, kun eikös muut ennen JKVY:tä ole lähteneet juuri plussan takia :D

No joo, tänne ei siis edelleen mitään uutta.
 
Täällä taitaa olla kp10. Mulla on nyt viikon ollut ihmeelliistä toispuoleista rintakipua (tississä) ja oon ihan että :eek: . Huomenna kun menen gynelle niin käsken tutkia rinnat kans kun pessimistinä tiätty pelkään aina kaikkein pahinta... :( . Tosin mulla on kyllä semmoinen erikoisuus myös että vaikka olen imetyksen lopettanut jo puolitoistavuotta sitten niin puristmalla saan kummastakin rinnasta tulemaan maitoa :eek: :whistle: . Eikö se koskaan lopu!!!!? Ajattelin wttä kun on kylmät ilmat mniin jos oolis vaan jotenkin päässyt tulehtumaan toinen niistä kun kerran sitä maitosa siellä sisällä on (optimistinen minäni ajattelee noin). Jäi vähän taka-alalle nyt oviksen metsästys kun huolestuin tuosta rintajutusta.
 
Moikka! Ja kiitokset että otitte mut mukaan jännäilemään! :flower: Ja Piupulalle superkiitos päivityksistä ja toivotaan että plussaat!

Mä oon ihan hermostunut kun mulla on alaselässä menkkakivut ja voimistuu päivä päivältä, silti on jännä olo vatsassa välillä. Mulla ois la pippalot, enkä tiedä nyt yhtään et osallistuako vai ei. Voiko ovis-tai raskaustesti la näyttää vielä ees haaleeta jos ois tärpänny eli sillon mun kp ois 29/30-35?Miks tää on tällasta hermoilua, annan miljoona halausta teille ketkä on jo odottaneet lasta pitkän aikaa, mä kun hermoilen jo nyt! Naisen mieli, kun jotain saa päähänsä todella, niin se on sitten mielessä 24/7! Argh :kieh:
 
Tiedän tunteen Hipsu2010 :headwall: täällä samat fiilikset..
Ei ole menkat alkanu vielä eikä mitään merkkejä anna sinne suuntaan, mutta eipä toiseenkaan :whistle: tänään tosin sattu aikas kovaan toho alavatsaan kohdun kohdalle ja olin ihan 100varma että nyt menkat alko, mutta ei ja sitten hävis mahakipukin... !?!?!tiedä sitä sitten.. teen testin su, jos maltan odottaa ja menkat ei ala :p ja voin toki jatkaa päivittämistä, vaikka plussaisinkin (jota en saata uskoa), kun täällä pyörin kuitenkin :)
 
Ja anteeksi nyt tulee maailman luokan vuodatus:
Mä oon niin vittuuntunu! Kaikki ympärillä tulee raskaaksi. Tuosta vaan. Suuria ponnistelematta. Minä en ollenkaan. Onnellinen oon toki kaikkien puolesta, mutta joka kerta se vaan tuntuu pahemmalta ja pahemmalta. Miksi niitä nallekarkkeja ei voida jakaa tasapuolisemmin? :'(
 
iltaa tupaan.. mä vihaan tätä syömisen määrää.. varmaan menkat alkaa (toivottavasti ei :D )
Mun rinnat ei oo ikinä ollu kipeet ku menkat on lähestynyt, mutta nyt niinku ihan saakutin kipeenä ollu 3 pvää.. viime su vai mikä pvä se nyt oli kun tuli se kadonneen jäljillä.. meidän isäntä meinas pissiä housuun ku katseli ku mä vollotin sydämeni kyllyydestä, mun mielestä se oli niin koskettavaa.. taidan olla sekoomassa jos ei plussaa puske testiin ku joku kaunis pvä testaan :D
 
Ansku-82: Samoilla fiiliksillä. Aivan tajuton ketutus asian tiimoilta. Nytkin TAAS yksi kaveri ilmoitti olevansa raskaana ja ekasta yrityskierrosta tietenkin. Toinen kaveri ilmoitti myös raskaudestaan ja abortista jonka aikoo tehdä. On se niin väärin!!!!!!!!!! :'( Mä en jaksa olla enää kenenkään kanssa tekemisissä jolla on lapsia tai joka on raskaana. Joudun varmaan suljetulle osastolle kohta... :ashamed: Vaikka myönnän sen, ei yk 6 ole vielä paljon mutta on se ihan tarpeeksi!
 
MaybeSomeday Mennään yhdessä sinne suljetulle! :LOL: Musta tää on niin sairasta, et vaikka on onnellinen toisen puolesta niin samalla sitä on niin vittuuntunu ja surullinen itsensä puolesta. Anteeksi, mut mä en nyt muista oliko sulla taustalla jotain mikä estäisi raskaaksi tulon? Vai onko vaan niin et yksinkertaisesti tärppi yrityksistä huolimatta ei oo osunu? Tsempataan toinen toisiamme niin eiköhän tässä molemmat jossain vaiheessa saa sen plussan testiin! :heart:

Mies eilen pyysi, että soitan Väestöliittoon. Mä olin jo asennoitunu odottamaan sen puoli vuotta, mut nyt tuntuu et ehkä ois ihan hyvä yrittää nopeuttaa prosessia ihan vaan jo oman mielenterveytensä puolesta. Voishan sitä yhden IVF:n käydä kokeilemassa yksityisellä (enempään ei taida lompakko antaa myöden) ja jos se ei tärppää niin sitte jatkais vaan jonottelua sinne julkiselle. Kattoo nyt ku on remppa saatu pois jaloista ja siitä aiheutuva stressi pois. Ensi viikon keskiviikkona pitäis olla valmista! JEE! =)
 

Yhteistyössä