>>> Lokakuun laihduttajat, uudet tervetuloa mukaan! <<<

"Karkki"
Paino junnaa.. :( Liikuntaa en ehdi harrastamaan ihan samalla tavalla nyt kun pääsin töihin, mutta ruokailu pitäisi olla ok. Alkupaino hurjat 75,9 kg. Kevään ja kesän aikana painoa tippui -21kg noin kilo/viikko tahtia, mutta nyt junnaa ja pahasti. Syyskuun paino on sahannut ja viimeiset n. 5kg on vielä jäljellä. Paino tänä aamuna 54,3kg
 
IhanaValo
Hienoja tuloksia muillakin!

Mie nyt kuitenkin tänä aamuna vaa'alle nousin, 85,2kg. Ihan vaan muistiin laitan itelleni luvun kun viimeks olin näköjään unohtanu..siitäpä sitten taas.
Mietin pitäskö miun lopettaa tää pinossa roikkuminen ku mitään ei tapahdu, turhaan vien palstatilaakin junnaavan painoni kans.
Tsemppiä teille! Varmasti ainakin lueksimassa käyn.
 
poignant harmaana
Ihanavalo ei saa luovuttaa ja missään nimestä ei kannata poistua. Paino junnaa itse kelläkin ja itse ainakin haen täältä juuri sitä vertais tukea, että ei tulisi luovutettua.
 
IhanaValo
Ihanavalo ei saa luovuttaa ja missään nimestä ei kannata poistua. Paino junnaa itse kelläkin ja itse ainakin haen täältä juuri sitä vertais tukea, että ei tulisi luovutettua.
No sillä vaan aattelin kun tää paino ei tästään muutu kun ei oo selkärankaa korjata syömisiä ja muuta. Siihen lopputulokseen oon tullu :(
Kuhan saan motivaation nousemaan niin ehkä sit paremmalla onnella/tuloksella.
 
nyyh!
mä olin listalla,mut mä jäin pois ja PAINO NOUSI laiskuudesta johtuen nyt aattelin ottaa 2 ja puolen viikon rutistuksen ja painaa 24 pvään mennes 54kg,nyt tuo näytti karmivan lukeman 58.6,mut aamustahan se punnitus tehään.
 
Hyvä, että täällä on edes joillakin hyvä meno laihdutuksessa, mulla ei nimittäin ole! Ärsyttävää, koko ajan tekee mieli syödä jotain, ja on tullutkin syötyä liikaa. En tajua, mikä mua taas vaivaa. Vaa'alla en ole käynyt vielä tälle kuulle. Liikuntaa tulee sentään harrastettua tarpeeksi, mutta eipä se paljon auta, jos syömiset on mitä on.

Yritän koota itseni, ja saada taas hyvän fiiliksen tähän hommaan. Rentouttavaa viikonloppua kaikille! :wave:
 
empuu mulla kans liikunta puoli kunnossa,mutta tota syömistä joutuu kokoajan vahtimaan....ja sit kun se nälkä äkkiä koittaa niin popsin jääkappista jtn.ei hyvää(nakkia lihapullia,esim.)

mulla tekee tää ilta kaikista pahinta...tekis vaan mieli mässätä jtn.vaikkei oo edes nälkä.... outoa tää ihmisen mieli|O
 
Tönt
Täällä myös pientä motivaatiopulaa. tai no..taukoa pitelen. paino ei ole noussut muttei laskenutkaan. ihan kiva saavutus sekin kun on jo melkein 30kg laihduttanut. pitäisi tsempata koska tiedän että voisin saada vielä 10kg pois. mutta joo..jos tuntuu ettei saa mitään aikaseks eikä löydy motivaatiota niin tauko tekee hyvää. lievittää stressiä ja ehtii miettiä tarkasti mitä oikeesti haluaa. tsemppiä ja haleja IhanaValo:lle. :hug:
 
"Vaaka"
Hyvä, että täällä on edes joillakin hyvä meno laihdutuksessa, mulla ei nimittäin ole! Ärsyttävää, koko ajan tekee mieli syödä jotain, ja on tullutkin syötyä liikaa. En tajua, mikä mua taas vaivaa. Vaa'alla en ole käynyt vielä tälle kuulle. Liikuntaa tulee sentään harrastettua tarpeeksi, mutta eipä se paljon auta, jos syömiset on mitä on.

Yritän koota itseni, ja saada taas hyvän fiiliksen tähän hommaan. Rentouttavaa viikonloppua kaikille! :wave:
Täsmälleen samat fiilikset :/
 
Viikko ja viisi päivää takana pätkäpaastoa Jussi Riekin ohjeistuksella. Painoa lähtenyt 3,1 kg. Tänään siis 59,1 kg! ;) Vau, mä melkein jo rakastan Jussia! Pituutta mulla on kai yhä se 168 cm, eli BMI alkaa olla jo aika hyvä, 20,94. Tavoite siis 56 kg, jonka jälkeen alkaa hieman rankempi treeni, tarkoituksena saada lihaksisto kuntoon!
Mä vedän kaksi 12 minuutin treeniä viikossa, plus tietenkin lämmittelyt ja jäähdyttelyt, nyt ei oikein ole aikaa muulle liikunnalle. Osaava nainen-messut tähtäimessä, sinne pitää tehdä myytävää.... Messujen jälkeen on tarkoitus ottaa muutama luukuntasessio viikossa, treenien lisäksi, no, katsotaan!

Tsemppiä kaikille rasvasta eroon haluaville, suosittelen pätkäpaastoa, jos pahasti jumittaa! :)
 
No ei paljon tee mieli kertoa, mitä vaaka näytti tänäaamuna. Mutta koska sen kertominen ei tunnu kivalta, niin ihan ehdottomasti sen kerron. Jospa tämä tunne sitten muistuisi mieleen ninä hetkinä, kun menee syömiset överiksi.

75,3 kg. Että näin!

Ei tässä mitään hengenhätää ole, sillä alimmillani olen tämän laihdutusurakkani aikana painanut vain kilon vähemmän, mutta silti. Voin ehkä paljastaa senkin, että eilen painoin enemmän. Ja se taas ravisti hereille. Eilisestä lähtien olen taas ollut tarkka siitä mitä suuhun laitan. Mutta tällä kertaa tämä on ihan helkutin vaikeaa. Mulla ei ole niin pienintäkään motivaatiota laihduttaa. Ei sitten yhtään. Nyt pitää koittaa muistella sitä, että aika kuluu ja mä saan päättää kulutanko sen ajan laihtumalla, lihomalla vai pitämällä painon samassa. Se paino on pysynyt melkolailla samassa jo 4 viikkoa, joten eiköhän nyt kumminkin ole aika taas saada se laskusuuntaan.

Kokeilen punnitusta kerta viikkoon menttaliteetillä. Katsotaan kuin ämmän käy.

Tavoitteena oli 72 kg lokakuun loppuun mennessä...mutta se taitaa jäädä saavuttamatta. Mutta niin lähelle tuota lukemaa mennään, kuin suinkin mahdollista.
 
IhanaValo
Sain tänään sen verran aikaan, että vaikka herkkuja vähän söinkin (oltiin taas kyläilemässä) niin raivasin vihdoin viimein vaatehuoneen perälle hautautuneen stepperin taas esiin ja vartin kävin sillä steppaamassakin.(vau..)
Se näytti että kaloreita olis kulunut 140, liekkö miten realistista?

Jospa se taas, pikkuhiljaa..

Lohdullista kuulla että jollain muullakin tökkii, vaikkei se tietty hyvä asia olekaan. Yritän nyt ottaa rennosti, koska jos ajattelen ja stressaan liikaa niin ei hyvä.
 
"Vaaka"
Sain tänään sen verran aikaan, että vaikka herkkuja vähän söinkin (oltiin taas kyläilemässä) niin raivasin vihdoin viimein vaatehuoneen perälle hautautuneen stepperin taas esiin ja vartin kävin sillä steppaamassakin.(vau..)
Se näytti että kaloreita olis kulunut 140, liekkö miten realistista?

Jospa se taas, pikkuhiljaa..

Lohdullista kuulla että jollain muullakin tökkii, vaikkei se tietty hyvä asia olekaan. Yritän nyt ottaa rennosti, koska jos ajattelen ja stressaan liikaa niin ei hyvä.
Mä uskon että se 140 kcal on ihan realistinen kulutus!

Joo älä vaan lähde tästä pinosta siksi, että paino junnaa paikallaan tai motivaatio on hukassa. Meitä on tässä muitakin yhtä surkeassa jamassa, mutta tsempataan toisiamme eikös vaan. Minullakin kyllä kävi mielessä että pitäisiköhän poistua ketjusta, kun en uskalla käydä vaa'allakaan ja syömiset lipsuu pahasti. Mutta ajattelin roikkua kuitenkin mukana vielä.

Olen syönyt tänään illalla neljä lettua kermavaahdon ja vadelmahillon kanssa. Voi helkkari miten karkasi käsistä se homma.
 
juu,kyllä tässä ketjussa pysyminen kannattaa vaikka motivaatio olis hukassa ja paino junnaa, ja lukea et mitä teille muille kuuluu,siitäkin saa jo itelleen taas lisä innostusta.

mut joo eilen oltiin synttäreillä,ja voi apua,tuli syötyä kaks kakkupalaa,yks pulla,pikku pizzapala,ja karjalanpiirakka muvavoilla...:ashamed: sitten vielä illalla söin kaks palaa ite tehtyä piirakkaa,ja semmotteen fazerin suklaa pötkön....

tänään kova kuri taas päälle itelleen...yhtään lepsumista en salli itelleni..ja rankat jumppa treenit ens vk lähtien, mä sen 900g yritän saada ens pe pois.

tänään zumbaileen:D
 
Tiiättekö, mulla ei oo hajuakaan paljonko painan nyt, mutta eilen hoksasin, että vyötäröltä on näitten kuukausien ja ketjujen ja tsemppien avulla lähteny 20 senttiä. Siis 20! Ihan mieletön luku.

Tai sitten oon mitannu ihan väärin. :D

Pari kolme viimesintä kuukautta on kyllä menneet aika huonosti, oon luisunut melkein takas siihen normaaliin syömiseen, mutta toisaalta - ei ainakaan vaikuta siltä, että paino ois noussu kauheesti. Tässä on niin kamalasti kaikkea hommaa ja välillä se masennuski iskee, niin en aina ehkä välttämättä uskalla edes avata näitä ketjuja. Tsemppaan silti mielessäni teitä, lähettelen liikkuvuusajatuksia. ;)

Ruokatottumukset on muuttuneet ehkä ihan vähän. Oivariinin käyttöön oon palannut, mutta ruuat ei ole enää mitään tyyliin "kermaa sienillä" vaan enemmänki "sieniä pikkutilkassa kermaa". ;) Ja välillä on päiviä, että syön paljon vähemmän ku normaalisti enkä tunne niin vahvasti nälkää. Yllättävän kaukana on ne ajat ku haettiin pitsat lähipitseriasta ja sain syötyä melkein kokonaisen yhdeltä istumalta. Enää ei tee edes mieli. Herkkuja sallin itelleni silloin ku niitä tekee mieli, välillä enemmän ja joskus ei ollenkaan.

Toivottavasti teillä kaikilla riittää into kilojen karistamiseksi, ja sen verran mitä oon lueskellut niin aika moni teistä on saanu jo ison kasan kiloja tiputettua! Joskus on toki vaikeaa löytää motivaatiota ja jaksamista, silloin täytyy ehkä koittaa lähestyä laihdutusta jotain muuta kautta. On olemassa jotain rentoutuslevyjäkin, jotka tukee laihdutusta ja aina voi ja kannattaa tehdä mielikuvaharjotuksia ja vaikka jotain mind mappeja tai kollaaseja.

Mitä luultavammin palaan itkemään tänne marraskuussa kun huomaanki, että paino on noussut (muutan ens kuussa ja saan silloin varmaan helpommin punnittua itseni Wiillä ku ei tarvi aina olla vaihtelemassa johtoja telkkariin jne. niinku tässä asunnossa), mutta se on sen ajan murhe. Sitte voiki lähteä tutustumaan uusiin lenkkipolkuihin ja maisemiin. :)
 
IhanaValo miekii sitä mieltä että tässä pysyt mukana vain. Joten älä sie meitä jätä :)

Mie voisin jollekin "innokkaalle" lähettää tämän minun flunssani vai mikä lie nyt sitten onkaan. Vie niin hyvin ruokahalun sellaiseltakin, joka on aina ennen taudissa kuin taudissa pystynyt syömään normaalisti. Yli kolme kiloa on tauti vienyt, toivottavasti pysyvästi : / Ole tarvinnu turhaan kärsiä. Tänään on eka aamu reiluun viikkoon, että olo on jo kohtalainen. Jospa se tästä.
 
Muumiomamma
Heippa!

Iskee kohta epätoivo. En ole yhtään jaksanu tarkkailla että mitä syön, ja on tullu syötyä sitte vaikka mitä. Paino ei ole noussu, mutta ei ole laskenutkaan ja varmaan kohta tällä menolla alan taas lihomaan. :(

Ja miksi ihmeessä minä en ole laittanu tämän ketjun aikana kertaakaan painoani tänne? Hyvähän sitä on seurata jos ei ole merkannut. Mutta katsoin että syyskuussa painoin 80,2 kg ja laihduin 3 kg, niin luultavasti painoin tämän kuun alussa 77,2 kg. Yhdessä välissä paino oli jo 76,5, mutta nyt on taas tuossa 77,1 kg.

Tänään on pakko mennä lenkille ja syödä vähemmän. Onneksi tein eilen niin pahaa ruokaa että lounas ainakin jää vähäiseksi. :D
 
"PeSSi"
Niin jäi perjantain juoksulenkki tekemättää... Ei vain yksinkertaisesti jaksanu lähteä, mehut aivan poissa koko päivän :/ Eilen tein Amerikkalaista appelpie:ta ja olihan se hyvää... Syömiset aika vähiin jääny koko viikonlopun aikana. Mutta mutulla mennään ja katsotaan mihin suuntaan alkaa paino menemään :)

Eilen tuli tuijoteltua niskat linkussa tähdenlentoja <3 Mahtavat revontulet vielä loimusi pohjoisella taivaalla! Mikä ihana ilta olisikaan ollut istua paljussa, kun vain olisi hoksannut lämmittää sen...
 
"karkki"
Ei sitä aina jaksa jumpata tai tarkkailla syömisiään niin viimeisen päälle. Itse ole yrittänyt olla armollinen itselleni, vaikka vaikeaa se välillä onkin ;) Toisaalta ehkä se armollisuus saakin kehon toimimaan paremmin kuin tiukka kituuttaminen?

Esim. mulla 7.10 painoa oli 54,3kg. Nyt tänä aamuna viikonlopun mässäysten jälkeen (siideri, sipsit, juustot + hyvät ruuat) 53,8kg. Plussaa odotin ja oli tosi yllättänyt tuosta -500g. Kai se herkuttelu ja hemmottelu oli kehollekin tarpeen. Henkisesti teki kyllä hyvää :)

No jospa tuo junnaus nyt lähtis purkaantuun.
 
  • Tykkää
Reactions: chef
Muumiomamma
Hiphei! Nyt se paino sitte alkoi taas laskemaan. :) Tänään aamulla paino 76,2 eli sunnuntaista tippui melkein kilon verran. :)

Lenkillä en ole kyllä käynyt, mutta syönyt vähemmän. Ei ole onneksi nälkä ollut yhtään joten ihan helppoa syödä niitä pienempiä annoksia. Maha tuntuu täydeltä paljon nopeammin.
Katselin tuossa äsken neljän vuoden takaista äitiyskorttia jossa oli mekintä; paino ennen raskautta 74 kg. Eli tuo olis seuraava ettappi, en olekkaan neljään vuoteen painanut nuin "vähän" :)
 
  • Tykkää
Reactions: chef

Yhteistyössä