>>> Lokakuun laihduttajat, uudet tervetuloa mukaan! <<<

Huomenia! :) Mulla on punnituspäivä aina näin maanantaisin, joten ekat tulokset voisin laittaa vaikka mukana on muutama syyskuunkin päivä. Paino on pudonnut nyt viikossa 1,3 kiloa. Tosi hyvin, sillä tällä viikolla tuli tosiaan testattua, pitääkö paikkansa, että pätkäpaastossa saa syödä mitä vain. Ja ainakin tällä viikolla piti.

Empuuu Yllättävän helppoa tämä on ollut. Toki jos on tottunut syömään kunnon aamupalan, voi tämä minun rytmini olla työn takana :) Mie kun syön päivällä ekan kerran 11 tai 12 aikoihin, iltapala on sitten vastaavasti 19 tai 20 tienoilla. Aamulla menee puoli litraa vettä, samoin illalla iltapalan jälkeen.

Kurjenkellolle vastailikin yksityisviestillä :)

Mie sain viikonloppuna "ihanan" flunssan ja sitä paratelen nyt täällä kotosalla. Eilen illalla nostatti ihan kunnon kuumettakin jo, joten sen perusteella olis toivoa, että menis ohi parissa päivässä. Keväällä mulla oli sellainen "pieni" kahdeksan viikon sairasteluputki, joka ei tosissaan meinannut ohi mennä. Ei kiitos sellaisia nyt...

"tiitu"
mäkin haluisin mukaan tähän.. painoa on nyt 65kg ja tavoite olisi 57-58...eli tekemistä riittää vielä! annoskokoja olen pienentänyt ja juoksemassa(2km-4km)käyn kolme-neljä kertaa viikossa,sen lisäksi jokapäiväiset koirien lenkittämiset ja lasten kanssa touhuumiset...mitä voisin tehdä enemmän,että tuloksia näkyisi...paino on nyt junnannut paikoillaan jonkun aikaa... tulee masennus vaan kun ei tipu mihinkään... :(

"PeSSi"
Voisin liittyä tähän ryhmään! Tulen kiusaamaan teitä kysymyksilläni ja paljon :D Juoksen/punttitreenaan 3krt viikossa tunnin kerrallaan, syön treenipäivinä 1800kcal ja ei treenipäivinä syön 1500kcal. Kiloklubin mukaan pallurat pysyy vihreinä joka päivä.. Mutta sitten se ongelma, paino ei tipu ei sitten millään :S Painan nyt 82kg ja pituus 164, joten läskiä kyllä löytyy aivan liikaa... enkä usko legendaan että läski muuttunu lihakseksi.
Huomaan pieniä muutoskia kropassa, jenkat ehkä aavistuksen tiukemmat, vatsa ei niin löllerölyllerö vaan tiiviimpi ja perse muuttanu muotoa. Ihan kiva, mutta haluan painoa pois 15kg ainakin!!! Senttejä ei ole lähteny ollenkaan :/

Mitä voin vielä tehdä, että paino alkaisi tippumaan????

En asteta tavoitetta...kun ei tää paino taida enää ikinäkoskaan tippua :(

"Vaaka"
[QUOTE="tiitu";24750240]mäkin haluisin mukaan tähän.. painoa on nyt 65kg ja tavoite olisi 57-58...eli tekemistä riittää vielä! annoskokoja olen pienentänyt ja juoksemassa(2km-4km)käyn kolme-neljä kertaa viikossa,sen lisäksi jokapäiväiset koirien lenkittämiset ja lasten kanssa touhuumiset...mitä voisin tehdä enemmän,että tuloksia näkyisi...paino on nyt junnannut paikoillaan jonkun aikaa... tulee masennus vaan kun ei tipu mihinkään... :([/QUOTE]

Ala pidentää juoksumatkoja, vaikka puoli kilsaa kerrallaan. Jos kerran jaksat juosta 4 km lenkin, niin pidä se minimimatkana :) Uskon, että kun juokset vaikka 5-7 kmsen kolme-neljä kertaa viikossa, alkaa tuloksiakin tulla. Hölkätessä/juostessa kunto kohoaa nopeasti; ennenkuin huomaatkaan juokset 7-8 km helposti :)

"Vaaka"
Juu, huomenta vaan!

Näin unta että painoindeksini oli 18.8. :D Unessa nousin vaa'alle joka näytti suoraan painoindeksin eikä kiloja ja 18.8 luki näytöllä. Samassa huoneessa oli joku lääkäri (tms auktoriteetti) joka kirjoitti lukeman ylös liitutaululle ja oli vihainen koska olen jo liian laiha. Itse olin eri mieltä mutta olin ihan kusi sukassa vihaisen lääkärin edessä.

Että sellaista :D

"Vaaka"
[QUOTE="PeSSi";24750805]Voisin liittyä tähän ryhmään! Tulen kiusaamaan teitä kysymyksilläni ja paljon :D Juoksen/punttitreenaan 3krt viikossa tunnin kerrallaan, syön treenipäivinä 1800kcal ja ei treenipäivinä syön 1500kcal. Kiloklubin mukaan pallurat pysyy vihreinä joka päivä.. Mutta sitten se ongelma, paino ei tipu ei sitten millään :S Painan nyt 82kg ja pituus 164, joten läskiä kyllä löytyy aivan liikaa... enkä usko legendaan että läski muuttunu lihakseksi.
Huomaan pieniä muutoskia kropassa, jenkat ehkä aavistuksen tiukemmat, vatsa ei niin löllerölyllerö vaan tiiviimpi ja perse muuttanu muotoa. Ihan kiva, mutta haluan painoa pois 15kg ainakin!!! Senttejä ei ole lähteny ollenkaan :/

Mitä voin vielä tehdä, että paino alkaisi tippumaan????

En asteta tavoitetta...kun ei tää paino taida enää ikinäkoskaan tippua :([/QUOTE]

Vähennä kaloreita: treenipäivinä 1500 (max) ja muina päivinä 1200 kcal.

"tiina"
Uusi kuukausi, vanha tavoite - kiloja pois! Mukaan mahtuu kaikki, oli liikakiloja sitten 3 tai 30. Tarkoituksena toimia vertaistukena, jakaa vinkkejä ja kokemuksia.

Kuun alussa jokainen asettaa tavoitteen itselleen. Edistymistä voi ilmoitella vapaasti pitkin kuuta. Painonmuutoksen voi ilmoittaa pudonneina kiloina, lähtöpainoa ei tarvitse kertoa.

Vieläkö vanhat konkarit jaksaa ja pysyy uusien laihduttajien mukana? ;) Vaikka laihdutus ei mitään ydinfysiikkaa ole, niin helpompaa on jatkaa niitä vanhoja, huonoja tapoja. Tsemppiä kaikille, sitä tarvitaan. :flower:
Aloitin painon pudotuksen 29.9 eli kuudes päivä alkaa tänään.
Tähän mennessä tippunut 3,6kg, tällä hetkellä painan 72,2kg ja tarkoitus olis saada vielä 4-5kg pois tän vuoden aikana. Pituutta multa löytyy 173cm.

"tiina"
[QUOTE="tiina";24756794]Aloitin painon pudotuksen 29.9 eli kuudes päivä alkaa tänään.
Tähän mennessä tippunut 3,6kg, tällä hetkellä painan 72,2kg ja tarkoitus olis saada vielä 4-5kg pois tän vuoden aikana. Pituutta multa löytyy 173cm.[/QUOTE]

niin ja oon jättänyt hiilari mahdollisimman vähiin. Liikkumaan en pahemmin pääse, mulla 2 lasta ja mies jatkuvasti reissussa. Aamuisin yritän kävellä lapsen tarhaan viennin jälkeen n 2km, eli osan työmatkastani, toivottavasti olis edes jotain hyötyä vaikka matka noin lyhyt.

IhanaValo
Miulla on iltapalaongelma. Söin tänään viimeks joskus yhen-kahen maissa, sit oon vaan juonu kahvia ja vettä sen jälkeen.
Pelkään että iltapalalla syön, mässään taas oikeen kunnolla jos alan vaan syömään..hirveesti on tehny mieli herkkujakin taas, oltiin kyläilemäs ja siellähän sitä ois ollu mutten ottanu mitään.

Että vinkkejä kaipaisin, mikä olis sopivan täyttävä iltapala mut ei kuitenkaan liian tuhti?

Toss Foo
IhanaValo: päätä ensin että syöt vaan sen yhden annoksen, oli se mitä sitten olikaan. Juot ensin puoli litraa vettä ja syöt iltapalan sitten. Usko pois, ehdit pissata sen ennen nukkumista.. tai osa jää aamuun :). Ja jos nälkä on vielä, juo lisää.

Kasvikset olisivat kevyitä ja täyttäviä! Salaattia, porkkananpaloja, näkkäriä? Minä syön itse lähes joka ilta (maustamatonta) rahkaa ja marjoja (tai jotain) sen kanssa: täyttää vatsaa tosi hyvin ja on silti kevyttä - kiitos vaan sille joka sen omassa kirjoituksessaan kertoi, hyvä iltapalaidea mielestäni!

Toivottavasti tämä ilta ei sinulta ole överiksi mennyt - ja ehkä huomenna syöt jo tasaisemmin pitkin päivää?

Itse täällä tuskailen turvotuksen kanssa. Mistä ihmeestä tätä riittää? Ihan selkeästi on nestettä ihon alla, eikä se poistu millään :( Tosi kurjaa, muutenkin kuin painon kannalta.

Tuntuu kyllä siltä, että on hirmu hankala päästä takaisin hevosen selkään. Yskä on tullut takaisin ja tyttökin on taas sairaana. Sitten olisi kotitehtäviä ja kohta koekin, ja koti räjähtää käsiin. Ei pääse mihinkään ja tuntuu suorastaan mahdottomalta olla syömättä ja napostelematta.

Alimmillaan paino on ollut diaboliset 66.6kg, mutta turvotuksen tai lihomisen myötä (toivotaan ensinmainittua) nousi tuossa kuun alussa takaisin 67.3kg:n. Tästä kai sitä pitäisi lähteä ja asettaa tavoitteeksi vaikka tuo 2.5kg että tippuisi tässä kuussa alle 65kg:n, mutta aika pessimistisesti kyllä ajattelen että ei tuo tavoite onnistu.

Heinäkuussa -3.5kg
Elokuussa -2.4kg
Syyskuussa -0.8kg

mulla punnituspäivä tosiaan edelleen se perjantai :)
Mä epäilen että syön liian vähän ja siksi mulla ei tää paino meinaa tippua :( pitäs alkaa kirjaileen itselläkin kiloklubiin taas syömisiä, että näkis hieman suuntaan minkä verran tulee kaloreita päivää kohden.
Eilen oli siivous ja lenkkeily päivä. Tänään jäi liikunta kokonaan väliin, ku alotin koton massiivisen kaappien siivous urakan. No täytyy huomenna tehä sali ja uimatreeni niin korvaantuu tän päivän laiskottelu.
Mä tarvisin saliohjelman itelle, osaisko kukaan auttaa? Sellasen painopudotukseen hyvän saliohjelman.

Muumiomamma
Huh! Kerkesin säikähtää että nuo minun hirveät mässäyspäivät jättäis jälkeensä hurjan painonnousun. Onneksi ei, kilo tuli, mutta sen sain jo laihdutettua pois, eli nyt ollaan taas samoissa lukemissa kuin ennen mässäystä. :)

Eilen jäi lenkkeilyt väliin kun vettä satoi koko päivän, mutta tänään ajattelin ottaa lapset rattaisiin painoksi :)

Tönt
iltapalanaposteluun vihanneksia ja hedelmiä. auttaa myös kun laittaa deadlinen esim. ettei syödä enää 20 jälkeen. 1 sana; selkärankaa! jos haluaa tuloksia joutuu tehdä valintoja sen eteen ja pysyä niissä.

IhanaValo
Söin illalla n.pari dl rasvatonta persikkajogurttia ja vettä ja sit menin äkkiä nukkumaan. Oon huomannu että jos valvon myöhään niin kerkee tulla nälkä uudelleen ja sit syö periaatteessa kaksi iltapalaa.

Pitää yrittää pitää ne ateriavälit, en tajua miten eilen meni silleen. Oli kaikkee hommaa ja sit lähettiinkin sinne kyläilemään.

Kiitti vinkeistä taas!

Unohdin aamulla punnita itseni :| Odotan nyt sitten ensi viikkoon ennen kuin tiedä mihin suuntaan paino menee vai meneekö mihinkään.

Aamu alkoi ihanasti juoksulenkillä. Hyvin jaksoin vaikka alla oli todella rikkonainen yö. Lisäksi zumbasin vähän kun sain naperon nukkumaan ja tälle päivää on tulossa vielä hyötyliikuntaa kävelyn ja siivoilun muodossa :D

Syömisten suhteenkin on ihan hyvä fiilis, eiköhän tämä tästä.

ugh:snotty: täällä alkoin menkat tnä...alkoikin ihan mukavasti joo.kun olin huluilla päivillä shoppailemassa...nooh...onneksa oli tummat farkut jalassa..

tän päivän jumppaukset taitaa jäädä väliin,hu sit taas...ja en tiä uskallanko mennä vaa alle lauantaina..ellei menkat ala tekeen loppuaan...

"tiitu"
Tänään heti juoksin 2,3 km pururatalenkin kaksi kertaa ja vielä niin että laitoin pojat kaksostenrattaisiin...luulin kyllä etteivät jaksa niin kauaa istua nätisti..jaksoivat kyllä,mutta eivät varmasti ihan joka päivä! mullakin liikkuminen jää sellain aika vähiin,kun mies on aina aamusta iltamyöhään töissä ja mulla kolme lasta ja pari koiraa.. mutta yritys ainakin kova!!ja täältä saa vähäsen tsemppausta.. :)

"PeSSi"
Jeeeeeeee :) Viimeinkin JOTAIN muutosta havaittavissa. Navan kohdalta kadonnut 4cm ja vyötäröltä 2cm :))))) Enkä ole syöny "ohjeiden" mukaan ollenkaan nyt viikkoon. Puntarilla käyn myöhemmin. Jospa sielläkin odottaisi mukava yllätys!
Tämän viikon liikunta saldo on aika hyvä, maanantaina 45min juoksulenkki, eilen 40min juoksulenkki, tänään vaunuttelua ja kaupungilla kiertelyä reilu 3h. Huomenna vielä juoksulenkki ja tämän viikon liikkumiset saa olla siinä!

IhanaValo
Hienolta kuulostaa, PeSSi!

Miulla on menny pari päivää enemmän ja vähemmän herkkujen parissa. Halusin juhlistaa vähän työharjotteluun pääsyä mut kuhan herkut loppuu niin sit alkaa taas yritys. En oo nyt vaa'allakaan käyny (/uskaltanu käydä)
Ens viikon pe alkaa toi harjottelu, siellähän sitä liikuntaa sit saa eikä ehdi syömään niin usein ku näin kotona ollessa. Toivon että se jotain vaikuttaa :)

Oon muuten miettinyt askelmittarit hommaamista, vinkkejä hyvään+miel.edulliseen mittariin? On mahtanut olla pinossa jo aiemmin aiheena mut en enää muista..

pessi hienoa..onnittelut sullekin!
Mä mittasin itseni eilen myös,ja voi vitsit alamahan kohalta lähtenyt 3cm,ja reidestä 2cm!!!!!! ilmankos housut tuntuukin paljon löysemmältä....vaa alla käyn tänään jumpan jälk. sit olisi viikon jumpat taas ohitse,ellen sunnuntaina mee vielä zumbaileen.

hu pit olla itsekuria ja rankasti...mennään synttäreille,ja siel taas herkkupöytä notkuuu tarjottavia....no selkärankaa selkärankaa..:whistle:

Yhteistyössä