Huomenta kaikille!
Fantti ja Mamma64...se on Retafer se rautatablettimerkki mitä haette
Kylläpäs heräsin aikaisin, no toisaalta, luulin että kello olisi jotain 10-11 välillä mutta eihän se ole edes 9 vielä. Me yö taas niin levottomasti, isoin kiitos kissoillemme, en tiedä mikä niitä vaivasi mutta piti melkein naamalle tulla nukkumaan ja kehräsivät kokoaika, ja en niitä poiskaan viitsinyt heittää. Olivan niin onnellisen näköisiä.
Oltiin eilennä siellä viimeisessä perhevalmennuksessa....Mitäs nyt sanoisi..Oli ihanaa päästä pois sieltä. Ihan kamalat kaksi tuntia, se nainen oli ihan yli-rauhallinen siveellisyyden perikuva...niiiiiiin hitaasti kertoi kaikesta jne.
Käytiin läpi hieman parisuhdetta ja miten sitä pidetään yllä. Meinattiin ukon kanssa lähteä kesken kaiken pois sieltä mutta nippa nappa oltiin loppuun, niin tylsää ja ahdistavaa = lue..pienessä huoneessa noin 20 ihmistä ja kaikki ovet ja ikkunat kiinne, mie ainakin meinasin kuolla sinne..hapenpuutteeseen
Ei enää ikinä!
Oli siellä yksi hauska tapaus kun istuttiin sellasessa ringissä periaatteessa.
Niin siellä oli yksi pariskunta joka ei ennen ollut siellä ollutkaan (la joskus marraskuussa, mutta naisen maha oli ihan viimesillään mun mielestä) niin ne istahti mein eteen siten että sill naisel oli hame niin suoraan hajareisin mun ukon eteen, hieman meinasin revetä siinä...Ukko katteli pitkin seiniä...heh. Kysyinkin että minkä väriset housut sillä oli, niin ei ollut tohtinut kattoa..
Tänään sinne Pohjanmaalle leppoiseen ympäristöön tosiaan. Kokkolassa olisi jotkut venetsialaiset, juhlat siis mutta katsotaan lähtiskö sinne huomenna käväseen kun mökillekin tarttisi mennä. Sunnuntaina sitten kotiin.
Kiva mennä taas ihmeteltäväksi kun olen kasvanut...noh, ei siitä aina tykkää.
Hyvää viikonloppua kaikille teille!
PS. Mies ei kuulemma laske minuu enää yksin niin kauas silloin 13sta pvä...
On vain huolehtivainen *love love*
Craviz ja pikkuinen 34+4