:hug: :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:Jos miä lähetän ton neitin teille viikoksi vierottumaan pullosta Meillähän tuo ukko s..tana mitään nouse. Tai nousee sitten kun ite nostan korvasta pitäen tai potkin sen koivet mustelmille :kieh: Helpompi se on lykätä toiselle pullo kun ajaa ukko ylösAlkuperäinen kirjoittaja Topsy2:Tuutis! Meillähän oli sama yöhässäkkä kuin teillä, ja vaan maito auttoi. Sit päätin eräänä torstaina että nyt loppuu! Yhden päivän jaksan silmät ristissä (perjantain) ja sitten tapellaan viikonloppu miehen kans vuorotellen huutajan seurana. Ja mites kävi? Sen yhden yön (to-pe) riekkui kaksi kertaa tunnin, sen jälkeen nukkunut yöt Että vedäs vaan tuttipullot vessanpöntöstä alas ja kerrasta poikki. Ei vesiä, ei mitään. Ei tietty voi tietää onko kaikilla näin, ei välttämättä, vaan itekin sitä siirsin ja siirsin, kyllä olin sit ihmeissäni kun näin kävikin. Jaksuja sulle sinne :hug: Anni on meillä kans sellainen unihäirikkö, kyl se nukkuu, on hiivatin sikeäuninen, mut unissaan huutaa, itkee, yskii kiljuu. Ja ainahan mä siihen herään :headwall:
Ompelet ne vaan siihen kroppaan suurinpiirtein oikeille paikoille (käsin)Alkuperäinen kirjoittaja krisu:Mites nuo kädet liitetään kroppaan,kun tuohon kroppaan ei mitään aukkoja jätetä? :ashamed:
Mulla on ainakin ollut ihan jotain puuvillakangasta (kai)Alkuperäinen kirjoittaja krisu:Kiitos nuista kuvista taas..vähän selkis
Mimmoselle kankaalle ootte tehny?
Ok,kiiiiitos :flower: :flower: :flower:Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:Ompelet ne vaan siihen kroppaan suurinpiirtein oikeille paikoille (käsin)Alkuperäinen kirjoittaja krisu:Mites nuo kädet liitetään kroppaan,kun tuohon kroppaan ei mitään aukkoja jätetä? :ashamed:
Kopsasin pikkusen kesti aikaa. Valitsin sen diakuvat vai mikä se oli ja aloin räpsyttelemmään. Siinä se vaihtaa itekseen seuraavan kuvaAlkuperäinen kirjoittaja Mamma3:Tuutis, kopsasitko kuvat koneelle yksitellen??
Just siinäpä urakkaa...Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:Kopsasin pikkusen kesti aikaa. Valitsin sen diakuvat vai mikä se oli ja aloin räpsyttelemmään. Siinä se vaihtaa itekseen seuraavan kuvaAlkuperäinen kirjoittaja Mamma3:Tuutis, kopsasitko kuvat koneelle yksitellen??
Mä en tarkkaan tiedä noista pajuista, mutta sellanen käsitys on et niitä voi keväällä ja syksyllä kerätä, mutta sitten jommassakummassa tapauksessa pitäis liotella...ei sen puoleen, olen mä kerännyt niitä kranssin pohjiksi ihan lumienkin aikaan ja sisällä hetken niitä "sulatellut" ja sitten taivuttanut. Ja noiden mun esim havukranssien kun ei ole tarkoituskaan kestää kuin hetki, niin ei vissiin niissä väliä milloin kerää. Varsinaisissa hienoissa pajutöissä niillä sitten on merkitystä.Alkuperäinen kirjoittaja Topsy2:Huomenta
Meinasin jo ettei tässä mitään ehdi kirjoitaa vaan kirjoitanpa silti Mammalle kiitos ohjeista, olen paljon nähnyt ihmisten keräävän nyt pajuja tuossa tienvarressa, joten oisko otollinen aika nyt?
Juu, ainakin itse noin aattelisin et helpommat olisivat =)Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:mamma eikös ne sun enkulin kaavat ollut helpommat kuin tuon kirjan? Noi oli ainakin v..maiset kääntää ympäri, siis tuon joulukirjan.
Näin on Kokeiltu onAlkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:Sammaleesta on ja kiva tehdä kaikkea kanaverkon ympärille Taikka pohjaksi laittaa sanomalehteä..
Mitenköhän se luomu maito?? En tiedä...Alkuperäinen kirjoittaja milla-maria:mikähän se on seuraava vaihtoehto jos ei tuo laktoositon sovi??
eli kokeilussa ollut hyla ja nyt tää maitojuoma.
Sullon sama vika kun mullaAlkuperäinen kirjoittaja Leya:Huomenta!
pajut kerätään lepotilassa, eli nyt lehtien tiputtua tai sitten ennen kuin silmut turpoaa keväällä. Ovat sitkaampaa niin, eivätkä murru niin helposti. Ja sellaset piiskaversot on parhaimpia, mutta haaroittuneetkin käy. ne on vaan jäykempää tavaraa. Mä voin oululaisille pitää askartelukerhoo, jos haluatte voidaan tehdä pajukransseja, havukransseja, -köynnöksiä ja -palloja, jos vaan saadaan jostain materiaaleja Tiimarista sitten vaan ahetaan rautalankaa, koristeita ja kuumaliimaa, pyssy mulla onki täällä kotona Pieni floristi herää taas henkiin meikäläisessä :snotty:
Niin että sä olet ihan koulutukseltasi floristi ??Alkuperäinen kirjoittaja Leya:Mamma, mulla tulee aina ajoitaain haikuja että haluan takasin kukkakauppaan töihin... melkein ikävä joulu-, pääsiäis-, äitienpäivä- ja valmistujaisruuhkia
Mun on varmaan pakko mennä hakemaan tallilta havuja, että saan tehtyä havupallon. Rautalankaa ja kuivakukkapallo multa jo löytyykin... Sitten huomenna ostosreissulla Tiimariin ostelemaan nauhoja