LOKAKUUN 2007 TAAPEROT

Leya - ihania kuvia, niin suloinen taapero :heart: - loit nyt kyllä mulle melkoiset paineet...meillä olisi tällä viikolla kolmet eri kutsut synttäreiden merkeissä ja mä en ole vielä edes päättänyt minkälaisia kakkuja tekisin niihin. Antakee vinkkejä... mä haluaisin tehdä ihanuuksia, mutta on vähän ongelmia. Mä olen ihan suht hyvä leipoamaan, mutta koristelua en hallitse sitten yhtään. Joten neuvokaahan, et miten saisin hienon, tyttömäisen koristelun näillä tumpelokäsillä..??
 
kiitoksia tsempeistä,ootte ihania:hug:
jospa me taas pian saatas nukkua koko yö.
mua kyllä vähän ihmetyttää että mitäs tää nyt on...voisko lie olla jotain ikään liittyvää hulinaa?
ku just oppinu vähän kävelemään ja mies lähtenyt töihin,on paljon pois kotoa ja tietty poika tottunut että kumpiki ollaa kotona päivät.
kai se voi kaikki vaikuttaa??en tiiä,mietin vaa :/
kun tuntuu että ei se kipeä oo,erilasita käytöstä.
viime yönäki tosiaan nukkui hyvin sinne 12sta,sitte alkoi huuto,muutaman keran sain tutilla rauhottumaan hetkeksi.
mutta eii..itku vaan meni pahemmaksi,oikestaa suoraa huutoa!!
menin kattomaan nii kädet pystyssä siellä ja syliin piti päästä.
no muutaman kerran yritin laskea omaan sänkyynsä vaa aina heräs ja hermostu.
otettiin sitten viereen että saadaa kaikki nukuttua.
kyllähä se ukkeli pyöri siinäki mutat itku lakkasi.
ja se on kova mönkimään unissaan.
kuulostaa kyllä joltain uhmalta??
 
Alkuperäinen kirjoittaja dogtor:
milla-maria kuis teillä noin iso vesikatkos?huij kamala
en tiiä,ja ei mitää ilmotusta etukäteen :eek:
soitin taloyhtiöön ja ne sanoivat etä piti olla vaan kahdessa talossa ja nyt kuitenki kaikissa taloissa katkos.
aamulla soitin ja sanoivat että katkos kestää iltakymmeneen,piti kyllä sanoa että sanotko uudestaa...
ihan hullua hommaa,ja pitäskai niiden järkätä joku "vesipiste"
täytyy hakee sukulaisilta vettä että saa lapsi puurot ja pesut illalla.
mutta sekin kävi mielessä että eihän täällä kaikilla oo tuttuja lähellä jotka vois auttaa ton veden kaa,ja kaikilla ei oo mahollisuutta autolla hakia.

 
Alkuperäinen kirjoittaja katjanna:
Piituli; mulla on tuollainen Tupperin harmaa iso juomapullo ja olen tykännyt siitä tosi paljon. Eilen näin jumpalla yhdellä ulkolaisella naisella samanlaisen, mutta pienemmän ja limen vihreänä. Onko sellaisia nykyään myynnissä? En saanut selvää siltä naiselta mistä oli ostanut kun puhui niin hoonosti soomi...Annille haluaisin sellaisen kun se lillittää tuosta mun pullosta joka päivä ja sitten kun itse menee hakemaan vettä jääkaapista niin pullon pohjalla on sentti jäljellä kun neiti ei osaa itse täyttää pulloa :D
katjanna, niitä pulloja ei enää virallisesti ole myynnissä mutta meidän tukusta niitä löytyy vielä muutama ja lime sekä pínkki. joten jos haluat voin tilata sinulle semmoiset. :D hinta 9,90 kpl.
 
Alkuperäinen kirjoittaja milla-maria:
oliivia: ootkos aatellu sellasta kuvaa kakun päälle?niitä on tosi nättejä ja hintakaa ei oo paha.
tosin en tiiä kauanko toimitus kestää.. :/
pari-kolme päivää. riippuu kuinka nopsaan näkyy rahat tilillä siellä. mutta voihan sinne varmaan laittaa s-postilla kuittikopion niin lähtee heti. :D
 
Piituli; sain jo yhden myyjän täältä kiinni, mutta silläkään ei ollut niitä kuin vihreänä jäljellä. Onko teillä sellaista tarjousta että jos ostaa kaksi saa edullisemmin? Oulun alueella oli sellainen tarjous, mutta en tiedä onko se joku myyjän oma juttu. Ja miten jos tilaan sulta tuleeko ne postissa ja kulut päälle? Vai kuinka?
 
leya ihanat kakut ja ihana essi,hienot mitatkin on ollu :heart:
oliivia meillä oli suklaakakku jonka välissä oli kerma-kaakao-hunaja sekoitus :p ja toinen oli kermakakku jonka välissä kermaa ja banaani siivuja,kerma värjättiin siniseks,ja sellasella elintarvike geeli jutulla kirjoitin simppa 1v ja nallepuh marsipaani koriste nurkkaan.
ja suklaakakussa oli pieniä erivärisiä tähtiä,hopeisia smarties karkkien muotoisia juttusia ja sit sellasia sokerimassa hahmoja :)
 
Oliivia, tuossa ponikakussa on syötävälle paperille piirretty poni, alla vaahtokarkkikuorrute ja sitten vaan elintarvikevärillä värjätty kerma. Perhoset on suklaata, sydämet tuota vaahtiskuorrutetta. Keskiviikon kakussa on sama kuorrute, kirjotus suklaata ja perhonen suklaata. Tutustu osoitteisiin www.kinuskikissa.fi ja www.ullanunelma.fi ;)
 
Niin tuota syötävää paperia saa siis ilman kuvaa ja siihen voi piirtää elintarvikeväreillä, silleen mäkin tein ton ponikakun.

Väliin laitoin julmetun hyvää mansikka-kerma-rahkaseosta, joka löytyy tuolta Ullanunelma- sivulta :p
 
Alkuperäinen kirjoittaja katjanna:
Piituli; sain jo yhden myyjän täältä kiinni, mutta silläkään ei ollut niitä kuin vihreänä jäljellä. Onko teillä sellaista tarjousta että jos ostaa kaksi saa edullisemmin? Oulun alueella oli sellainen tarjous, mutta en tiedä onko se joku myyjän oma juttu. Ja miten jos tilaan sulta tuleeko ne postissa ja kulut päälle? Vai kuinka?
Se oli syyskuun tarjouksena eli jos osti kaksi ne maksoi 11 euroa. Mutta siis tuo tarjous on jo loppunut.... :(

Pistän ne yleensä postissa ja postikulut olen ottanut.
 
Moi moi mammelit ja,
terve taaperot :)

Täällä tylsistytään , kun yhä vaan ei ole talvikumeja alla menopelissämme ...
Jospa jo kohta ...
Hirvipaisti on uunissa - tosin on ollut pakkasessa tuo lihankimpale aikas kauan , en taida ensin Viulle uskaltaa hirveetä antaa .
Onnea vaan vielä viimoisille lokavauvoilla - Oliivian ja muille (unohtuo ketä olikaan ) .

Mulla taas ei oo hirmuisia menohaaveita . ja varmaan iskis kybällä nyt - jos joku maalailis että miten sä raaskit olla erossa. Tosin juuri tätä en ehkä olisi itsestäni olisi uskonut :)
Joku ihme hempeily ja liikuttumiskausi mulla - katselen välillä tuota tyttöä ja oon niin onnesta nyyhlkyllään että....
Vai onko tää tätä tekemisen puutetta ja lumimotissa olemisesta johtuvaa ?

Mites sinne huutonettiin laitettiin lisäkuvia , neuvooko joku vielä ? Silleen näkyviin asti ?

Tyttelille onnea - ihan pikku rinsessa ja ihana nimi !!!
 
En ole sit aamun jälkeen tänne päässyt :eek: :headwall: toisaalta hyvä niin, sillä olen saanut paaaaaljon aikaan :D
Mut pikaseen noista kakkukuvista, et noitahan on helppo itsekin maalailla. Elintarvikeväreillä siis.
 
yo aijaan ylimmän rimpsun kopsaat,sen joku mikälie html koodi :D ja täällä kans herkkistellen pojua katsellaan,varsinkin sydäntä lämmittää kun toinen tulee itse vapaaehtoisesti halailemaan (jonka seurauksena on yleensä joku pahanteko ) :heart:
 

Yhteistyössä