Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
en tiiä,ja ei mitää ilmotusta etukäteenAlkuperäinen kirjoittaja dogtor:milla-maria kuis teillä noin iso vesikatkos?huij kamala
Alkuperäinen kirjoittaja katjanna:Piituli; mulla on tuollainen Tupperin harmaa iso juomapullo ja olen tykännyt siitä tosi paljon. Eilen näin jumpalla yhdellä ulkolaisella naisella samanlaisen, mutta pienemmän ja limen vihreänä. Onko sellaisia nykyään myynnissä? En saanut selvää siltä naiselta mistä oli ostanut kun puhui niin hoonosti soomi...Annille haluaisin sellaisen kun se lillittää tuosta mun pullosta joka päivä ja sitten kun itse menee hakemaan vettä jääkaapista niin pullon pohjalla on sentti jäljellä kun neiti ei osaa itse täyttää pulloa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja milla-maria:oliivia: ootkos aatellu sellasta kuvaa kakun päälle?niitä on tosi nättejä ja hintakaa ei oo paha.
tosin en tiiä kauanko toimitus kestää.. :/
Alkuperäinen kirjoittaja katjanna:Piituli; sain jo yhden myyjän täältä kiinni, mutta silläkään ei ollut niitä kuin vihreänä jäljellä. Onko teillä sellaista tarjousta että jos ostaa kaksi saa edullisemmin? Oulun alueella oli sellainen tarjous, mutta en tiedä onko se joku myyjän oma juttu. Ja miten jos tilaan sulta tuleeko ne postissa ja kulut päälle? Vai kuinka?