Heipat Taaperoihin :wave: . Jotenkin oli haikeeta lukee noita vauva-puolen viimeisiä sivuja, kun väki jätti jäähyväisiä :'( . Mutta kuten muutkin todennut, pitkään ollaan jo yhdessä taivallettu, tosi hienoa! Ja ei kun sama rata jatkukoon
.
Upeita
kakkuja, iki-ihana Kitty ja wau mikä poni! Tosi upeet koristelut. Oliko Kitty tilattu? Ite meinaan kyllä tehdä Kitty kakun, mutta tavallisemman, itetehdyn. Jäänköön noin hienot :ashamed: .
Ja ihania kuvia,
Leyan prinsessa pinnissään ja ihanasti taipuvissa hiuksissaan. Yksäitin pojat oli kans niin suloisia että. On pojissa samaa näköä, mutta
Peetu on musta enemmän Yksäidin näköinen
. Komeat kemut ollut
Piitulilla. Ja Tuutilla oikein fiinejä Kittyjä, oikein hienostelevia
. Tuuti oikein tehtailijaksi alkanut! Löysit vielä noita sivujakin... Ja Krisu näyttää täällä sitten heti, mitä on tehnyt
. Ja kysyy kaikkea mitä tarvii!
Yksäiti, me on menty vielä syyshaalarilla. Tänään oli sukkikset, sisähousut, villahaalari ja syyshaalari ja iltapäivällä oli hikinen. Aamulla tuo oli varmaan sopiva. Mä meinaan vielä säästellä talvihaalaria, kunnes tulis vähän selkeemmin nollaa.
Tsemppiä kaikille sairasteleville, on Pessikin aika tavalla kipeä ollut, kun hoitoon on mennyt :/ . Kop kop, meillä kyllä ihmeen vähällä vielä selvitty.
Voimia myös kaikille yökukkijien äideille :hug: . Tuoreess muistissa vielä minullakin!!! Nyt meillä mennään nukkumaan 19.30-20 ja herätään 6.30-7. Yleensä ei enää heräile yöllä ja se on kyllä niiiin ihanaa.
Ai niin, ihana nimi
Tyttelin rinsessalla :heart: . Hilma on ihana ja minä tykkäsin erityisesti myös Elviirasta :heart: (Apua, kai se elviira oli :ashamed: ). Hieno kastemekkokin!
Topsy, mun kranssin oli tehnyt Tiimari
, ite lisäilin vaan koristukset. Pitäs kyllä itekin koittaa. Samoin jotain muita pikkujuttuja ollut, mitä oon joskus kaupassa katellessa ajatellut, mutta ovatpa jääneet tämän kaiken alle. Havupalloja oon joskus tehnyt, köynnöstä olis kiva kokeilla. Mites se nyt tehtiinkään, rautalangalla nippuja ja mites yhteen? Vai miten se meni? Kunpa joku tois mulle havuja, tuntuu, ettei ite ehdi tarpeeks syviin mettiin, mistä vois keräillä...
Jaa, mutta mun pitäs kyllä olla jo nukkumassa!! Ihanaa, huomenna meen vasta 11 töihin, meinaan kävellä, saan samalla lenkkiä ja silti ehdin tässä kotona ensin kaikenlaista. Tänään saatiin vaareille ym kortit tehtyä. Niin ja mä olin tänään kampaajalla
. Olipa ihanaa luksusta ja kyllä pisti väsyttään aamuvuoron päälle. On tää muuten tietyllä tapaa PALJON helpompaa olla töissä kuin kokopäiväisesti kotona. Aika hassua. Silti kyllä jäisin vaikka heti kotiin, jos mahdollista.