LOKAKUUN 2007 TAAPEROT

... ja hienoja ja upeita kakkuja. Taidan vaan olla vanhanaikainen - kun en taida alkaa ihan noin hienoihin varusteluihin alkaa ... sama kuin se halloweenin kanssa .
Mutta huh ja huh - eipä sitä tiedä mihin joutuu myöhemmin taipumaan - jos 'kaikilla muillakin on ' - mutta onneksi tuo ei vielä osaa vaatia ...
Mutta mihähän olinkin synttäreiden suhteen sillä kotipizza ja piparkakku linjalla enempikin :)
 
Kyllä sitä täälläkin herkistellään joka päivä. Varsinkin illalla kun olen saanut molemmat nukkumaan ja on hetki omaa aikaa niin kyllä sitä ajattelee että kuinka onnellinen saakaan olla kun on kaksi ihanaa lasta olemassa.

Herkistelijät; katsokaapa Yle areenalta viime viikon Inhimillinen tekijä siinä sitä vasta taas saakin hetkeksi ajattelemisen aihetta ja muistaa kyllä varmasti olla onnellinen sekä kiitollinen. Meikäläinen ainakin löi kyynärpäitä myöten kädet ristiin ja yläkertaan aikamoiset kiitokset. Koskaan kun tästä elämästä ei tiedä.
 
Tai oikeastaan, herkistelijät älkää katsoko! Mulla ainakin teki mieli alkaa märisemään täysillä kun katsoin sitä ohjelmaa. Niin läheltä kuitenkin liippasi omaa elämää siinä mielessä kun itselläkin on kohta viisi vuotias tyttö.
 
Tässä meidän Ellan 3v kakku.

Ja tässä hieman juhlista kuvia.....naamiaiset olivat kyllä tosi hauska juttu monelle lapselle.

http://www.aijaa.com/v.php?i=3024939.jpg

Ja tässä notkuva ruokapöytä.....



Ja tässä toinen juhlijoista (meillä oli yhteissyntttärit kaverin pojan kanssa)

 
Meidän Ella painoi tänään 3v neuvolassa 12700g ja oli 89,5 cm pitkä. Onkohan se jonkun sortin mini-ihminen (hienompi nimitys kääpiölle). :LOL: :LOL:

Kun osa meidän 1 vuotiaistakin menee jo kohta ohitse.

Ja oli kuulemma liian helppoja tehtäviä neidille neuvolassa. :eek:
 
hei vaan taapero-toverit!
Meillä Eerolla molemmat silmät tulehtunu ja kauhee räkis. Ihan jatkuvaa tää sairastelu!! :headwall:

Upeen mahtavia kakkuja teillä, mä en kyl osais moisia värkkäillä.

Piituli, meitin Onni paino 4v neuvolassa 14 kiloo ja 102cm. Aika mini-ihminen, kengätkin numeroo 26. No, mä OLIN samanmoinen, lyhyt ja laiha. Nyt vaan lyhyt :kieh:

Mukavaa viikkoa kaikille!!
 
Mun särkee päätä :headwall: Ja muksut tappelee ja ukolla iltavuoro :kieh:

Leaylla (meniköhän nimi ees sinne päin) oli kivoja kuvia juhlijasta ja hienoja kakkuja :p Eikä tuo Piitulin kakkukaan pahalta näyttänyt :D

Komiat oli mitat Leayan typykällä =) Ei tuo kipsutin paljoa häviä, vajaan kilon :D Eikös tiedä lasta kantaneensa jos joutuu hetken kauemmin kantaa ;)
 
Paranemisia kaikille sairastajille :hug: En ala yksitellen luettelemaan un kumminkin unohdan jonkun :ashamed:

Joko krisulle on rautalangasta väännetty ohjeet ompeluun :D Jos ei niin minkä kaavoja kaipaat, pupun vaiko enkelin?
 
Keiju07
Iltaa, kiukkuinen tyttö ja risainen päivä takana... ja mä en enää pääse koneelle koskaan, kun neiti on hereillä. Siis, miten te muut onnistutte? Meillä jos tyttö tajuaa, että äiti on koneella/kone on auki, niin kiireen vilkkaa viereen näpyttelemään tai jalkaan kiinni kitisemään, jos pöydän ääressä olen. En vaan jaksa toista kitisyttää, joten jää sitten väliin koneella olo. Mikään leikki tai lelu ei ole avonaista läppäriä kiinnostavampi!

Meillä mentiin nukkumaan tänään jo 18.45... ilman iltapuuroa. En keksi muuta selitystä, että on vaan tulossa kipeäksi... huoh... ei jaksaisi. Viime yökin oli tosi rikkonainen. Normaalisti unille noin klo 20 ja ylös klo 7-8. Välillä selvitään vain klo 5-6 syötöllä, mutta useimpina öinä joudutaan tutittamaan ja rauhottelemaan noin neljästi ja sitten kuudelta viereen syömään ja jatkamaan unia. Vieressä nukkuminen on nykyään vaan sellaista möngerrystä, että en itse meinaa saada enää nukutuksi. Meenkin nykyään tooosi aikaisin ite nukkumaan, nytkin jo kaipailen sänkyyn. Milla-marialla silti toki rankempaa, toivottavasti teillä pian helpottaa!!

Tuutille lähti rahaa tulemaan!

Nyt ei riitä effortia enempään, kiitokset kuitenkin mammalle tästä uudesta pinosta ja toivottavasti kaikki löytävät tänne edelleenkin!

Ai niin, onnittelut Hilma-Inkerille kauniista uudesta nimestä!
 
Tuutis, mulla on oikeen käden hauis varmaan puolta isompi kuin vasemmassa :LOL: Samoten olen vino oikealle, kun tulee tyttöö aina kannettua oikealla puolella. Sen huomaa varsikin hevosen selässä...
 
oi mitä kakkuja!!kyllä te osaatte! =)

keiju
: toivottavasti teilläkin pian helpottaa nuo yöt,se on niin tympee valvoa.
menee päivätki pökkyräsä.ihan olin kuvitellu että vuoden iässä jo nukutaa yöt hyvin.
päivät kyllä menny hyvin,tänääki oli niin hyvällä tuulella.
muskarissa käytii ja oli tosi ilosta äijää.
enne nukkumaan menoa sai hirmusen kiukkukohtauksen,kesken puuron syönnin!!
kai se ois pitäny saada se lusikka mun kädestä...en tiiä...aikamoisen tulinen jätkä meillä vissii =)

täykkäreitä vahtaan :wave:
 
Kilisee kilisee kulkuset... :LOL: Mullon melkein joulufiilis :LOL: :ashamed:
Kädet verillä sidoin pari kranssia tossa iltatuimaan, samperi et tekee kipeetä nyt :/ Se on aina noi ekat havutyöt... :headwall:
Täällä on aika hiljaista, palstalla meinaan, eiks kukaan löydä tänne vaiko missä te ootte :eek: :attn:
Oliivia, mietinkin jo tässä et pitäs kysellä onko kukaan niitä rieskoja kokeillut :) Hyvä että ainakin teille maistui :) Mites topsykka, teitkö sinä??
milla-marialle toivotaan parempia öitä taaperon kanssa :) Keijulle myös!!Täällä ollut kans jotain ihmettä noiden unien tiimoilla, meinaan viime yönä poju tuli ekaa kertaa meidän väliin yöllä sitten vauva-aikojen :eek: Parina yönä on alkanu karjumaan keskellä yötä, ja viimeyönä sit viekkuun vain rauhottui. Merkillistä...Ikäänliittyvääkö tää nyt on, hampaita tms?
tuutiksella oli hienot kittyt, ja komeen kokoiset :) Saako untsia, et paljonka pidät noilla hintaa nyt sit? Sulle on tainnut kivasti tilauksia poikia ? =) Hyvä juttu!!
Hienoi oli kakkukuvat ja muut tarjoilut teillä... :)
Piitulilta pitänyt kysyä et millasella toimitusajalla nokkiksen kansia saa???
Eiliseen huonoäiti fiilikseen jäi kommentoimatta, et olo parani kummasti kun yksäiti ja rontti ottivat osaa asiaan ;) Kiitos !!
Tänään ei ihan niin korkeelle ole agret nousseet, mutta melkein... mä jo mietin et mitä hormonaalista juttuu on, vai oonko mä tylsistynyt täällä kotona oloon, vai pitäskö munkin jotain vitamiinia koklata :/ Ahdistaa oikein itteäkin kun tulee rähjättyyn noille isommille(ja miehelle siinä samalla :whistle: ) ja välil tuntuu et aika pienestäkin...niin ja ei noiden lasten kiukkuun se äidin kiukku ainakaan auta yhtään :headwall: Joku viikonlopun irtiotto arjesta vois olla paikallaan...puuuuuuuuuuuuuh!!!!!!!
Ja nyt pätkii ajatus, jotain kyllä vielä piti kirjoittaa, mut ei muista nyt...palajan :wave:
 
Keijulle IIIISO kiitos =)

Leya miä taas kannan tuota meijen reilun 12kg keijukaista aina vasemmalla lonkalla että oikea jää käsi jää vapaaksi. Välillä tuntuu ettei kättä pysty suoristamaan jos on pikkusen pitempään kantanut :D Ei tarvi salille lähteä :whistle:

Noista rauhattomista öistä niin Kipsutinhan on hillunnut siitä heinäkuusta lähtien kun liikkeelle lopulta lähti. Pahimmillaan on hereillä tunnin - puolen tunnin välein |O Tyytyy kyllä pulloon. Varmaan nuo yöt rauhottuis jos pullosta päästäis mutten jaksa tapella sitä pois. Milloin miä sitte nukkuisin edes sen vähän mitä nyt saa nukkua. Normaalina yönä mennään kolmen neljän herätyksen linjalla ja aamulla noustaan n. klo 6.30-7.00. :/ Mutta meillä nuo kaikki on heräilleet enempi tai vähempi aina. Elikäs kun lasken niin ei montaa kokonaista yötä ole tähän 7vuoteen siunaantunut :whistle: Ja jos sattuu että neiti nukkuu paremmin niin taatusti aina silloin näkee Jeppe painajaisia ja herättää minut. Perhana, kun ajaa minut ylös kun menee pissillekin :headwall: Valothan tääl palaa matkan varrella wc:hen ettei pimeästä ole kiinni.... Liekö vaan ihanaa äitiä ikävä :saint: Joka on niin hirveän hyvän tuulinenkin kun kesken unien herätetään :whistle:
 
Huh ja hei.kävin äsken talvirenkaat viskomassa auton takakontiin, vie tuo mummo sitten huomena vaihdettavaks. Pessi kun nyt sitten tuli taas kipeeks :headwall: onneks mummo voi olla huomisen pojan kanssa,keskiviikoks täytyy yrittää perhetyöntekijää :headwall: :kieh: ja mulla se näyttöviikko ja muutenkin vika viikko tuola harjottelussa,ei voi olla pois ei.

Nyt en muista enään kuka kysy mutta tuo Pessin haalari on kokoa 80cm. Peetulle se meni sillon koko talven ja tuossa kuvassa oli sen vajaan vuoden..Pessille varmaan menee kyllä myös koko talven,jos ei jotain kasvuspurttia keksi mitä kyllä epäilen että ei tuu.

Tyttelin rinsessalla nätti nimi :heart: meninpäs sitten oikeesti nukkumaan sen jälkeen kun eilen kirjotin niin tuli oikein kiusattua teitä :LOL: sori... :ashamed:
Mammalle kiitos uudesta pinosta :flower:

Kaippas tästä täytys kipasta nukkumaan, Pessi tuola yskii siihen malliin että saa nähdä mitä tulee yöstä :headwall: vielä kun 6 viikkoa jaksais niin sitten alkais ansaittu joululoma joka kestää tammikuulle, ehkä sillon sais pikkusenkin terveeks...
 
mamma onhan noita tilauksia muutama tullut ja sitten se isompi pyyhetilaus. Saapi ompelukone hurista kyllä jokusen päivän :D Ja meijen äiti alkoi puhumaan jostain joulumyyjäisistä (joita itekin jossain vaiheessa mietin mutta jätin ajatuksen sikseen). Totesin vaan etti taida aika nyt riittää alkaa mihinkään myyjäisiin tekemään kun siellä pitäis olla kuitenkin jonkun verran tavaraa..
 
Tuutis ei olla vielä rautalangasta väännetty :ashamed: :LOL: kaipaisin sekä pupun että enkelin kaavoja ja ohjeita..jos vaan sinä tai joku muu jaksaa?! Mä matti myöhäsenä vasta nyt noista innostuin ja tiedän,että ohjeet sun muut moneen kertaan kaikille kerrottu,mutta jos joku vielä kerran viittis? Mä todellakin oon kaamee tumpelo ompelujen suhteen,mutta vois kuitenkin yrittää :D
 

Yhteistyössä