pessille jaksuja korvien kanssa :hug: toivottavasti yksäiti saisit hoitajan pojille :wave:
huuuuuuuh,tein 2 pellillistä joulutorttuja erilaisia kuvioiltaan,johan ol homma,sit tein pellillisen pizzaa illaks ja sisko kävi tääl,sain patistettua sen imuroimaan kun söi rasiallisen suklaa nameja,joi puol pulloo kokista,söi pizzaa ja pari joulutorttua
mihin senki mahaan mahtuu?sellanen luuviulu,no teinit on teinejä
tuntuu olevan heillä jotku sala treffit meillä,siis miehen veljellä 17v ja mun siskolla 15v,nyt kolmena päivänä tulleet samaan aikaan meille,olleet 4-5 tuntia
ja koko ajan "kiusaavat" toisiaan
pyykit pitäs vielä laittaa ja astianpesukone tyhjentää,ukko saa sen tehä kyllä
meidänpä poika ei enää tohtis syödä kaupan sapuskoja :headwall: vain äidin tekemä ruoka kelpais,kerspeles sentään..tänään ei millään meinannu syödä kaupan ruuista omaa herkkuaan makaroneja ja jauheliha kastiketta,ja sitten kuitenki mun tekemä keitto hupeni hyvin nopsaan :saint: hyvähän se siltikin on..
poitsu halailee mua koko ajan :heart: ja sanoo samalla silleen söpösti aiiii :heart: noh,halaili tuo tänään lattiaa ja mopokypärääkin
ja kirjoja on alkanu lukea ihan urakalla,aamulla heti pottailujen jälkeen menee tv tasolle ja repii kaikki kirjat alas ja alkaa sit yksitellen niitä siinä selailla,sitten mulle huutelee ko ko ko ja näyttää kaikkia juttuja,jos on elukoita,haukkuu,jos on koneita,murisee