LOKAKUUN 2007 TAAPEROT

Dogtor - olisi ne synnytyksen käynnistänyt jo aiemmin, jos olisin halunnut. Mulla oli kuitenkin älyttömän hyvä olo ja Hilmalla masussa kaikki hyvin, joten viimeiseen asti yritettiin saada synnytystä käynnistymään luonnollisesti. Eli ihan oma valinta :)

niinukka hyvä että tuli perille :) En miä ole nyt enkeleitä ommellut aikoihin. Kuins nii?

katjanna MIä oon niitä pyyhkeitä tehnyt niille jotka on pyytäneet :) Eikä ole lilliksen sivuilla näkyvissä kun ovat tossa vasta kankaana :LOL:

tääsä niistä ekoista se kuva http://www.aijaa.com/v.php?i=3031542.jpg

Muokkasin kaavaa ja tein seuraaville lyhyemmät kädet
http://www.aijaa.com/v.php?i=3031577.jpg

Tuutilulla; nyt et sitten naura mulle. Onko tuo pyyheosa irroitettava vai laitetaanko tuo koko koriste kissa systeemi pesukoneeseen? Minä en ole mikään käsityö ihminen ja mulla tuli heti tuollainen käytännön asia mieleen. Mietin vaan sitä onko nuo liian hienoja meikäläisen arki käyttöön jos siis tuota pyyhettä ei voi erikseen irroittaa. Mulla kun ei ole olemassakaan mitään pyhä pyyhkeitä :LOL: Näytti kyllä vähän siltä että voisi irroittaa pelkän pyyhkeen kun kissan olkapäillä oli napit, mutta pakko varmistaa. :D :LOL:

Alkuperäinen kirjoittaja dogtor:
tuuti,meil on sellanen hiiri jolla on ns.mekko joka on pyyhe :D mekko on sininen,ja niitä on kans sit monena erivärinä,noi pyyhe jutskat on kivoja..
Miä oon luvannut jouluksi kehitellä tontun/enkeli pyyhehomman. Missähän välissä... Ja pojat oottaa siitä hello kitystä sitä mustaa pingviiniä.... :/

nonnii...päivää(iltaa) taaperoihin =) ja onnea Hilmalle :flower: :flower:

meikällä ei sit mee kyl mikään putkeen :ashamed:
tänään olin toista päivää töissä ja ny jo lomautettiin :eek: tiesin kyl,et oli yt-neuvottelut menos,mut prkle.....ois voinu ilmoittaa pikkasen aikasemmin...turhaan ny ne 2pvää kävin...
ainut hyväpuoli on varmaan se,et kotihoidontuen tilalle saan 75%palkkaa :D meikä on taas rikas :LOL: :LOL:
mut paska puoli se,et en tie miten pojan hoidossa olon kans käy......pikkasen sitä tänään jo sumplittiin varhaiskasvatuspäälikön kans ja ainut mahd.15pvää/kk ku on pph:lla!

et simmosta tänne...meillä otetaan vieläkin vaan muutamia askeleita....pirun varovainen toi jätkä :D sais jo kävellä...Emmakin kovasti odottaa!!!

henkka: Koska se lomautus siis alkaa? Ajattelin vaan, että työnantajan on lain mukaan ilmoitettava lomautuksesta VÄHINTÄÄN kahta viikkoa ennen sen alkua.
Ei kovin taaperoaiheista, mutta tuli vaan mieleen..

Onnea kaikille 1-vuotiaille myös täältä!

Ei tuu mun pupusta mitään :kieh: :kieh: :kieh: EN OSAA EN! siit tuli ihan kaameen ruma...
Roskiin menee. Miten ne jalat ja kädet saa siististi liitettyy kroppaan?! En mä ainakaan saanu.
Ja sit oli tosi vaikeeta täyttää ne osat..teinkö sitten liian pieniä vai mitä...
Voisko joku viel laittaa omasta pupustaan kuvaa(rontti,tuutis..)?

Alkuperäinen kirjoittaja krisu:
Ei tuu mun pupusta mitään :kieh: :kieh: :kieh: EN OSAA EN! siit tuli ihan kaameen ruma...
Roskiin menee. Miten ne jalat ja kädet saa siististi liitettyy kroppaan?! En mä ainakaan saanu.
Ja sit oli tosi vaikeeta täyttää ne osat..teinkö sitten liian pieniä vai mitä...
Voisko joku viel laittaa omasta pupustaan kuvaa(rontti,tuutis..)?
Äläs luovuta! :hug: Kukaan ei oo seppä syntyissään :)
Just kun enkelin käsiä täytin, niin jokunen ärräpää tais lentää :ashamed: Mutta sukkapuikko tms on oiva apuväline. Sit taitat sisäänpäin hieman sitä kangasta siitä aukon suulta ja siitä vaan harsit/pienillä pistoilla kiinnität.

Krisulle pupukuva

Jalat miä oon liittänyt sinne alapäähän samalla kun oon ommellut vartaloa kiinni. Kädet ne on hankalammat. Miä ompelin pienillä pistoilla ne. Sehän on sellanen viistonmallinen se käden yläpää... Hei ja vaatteillahan saa aika hyvin peittymään ne käden liitännät... Kumpaa pupua kokeilit, isoa vai pientä. Isosta miä en muistanut ottaa kuvaa mut se oli minusta huomattavasti helpompi tehdä kuin pieni pupu.

Oli tuuti aika pirun hankala saada sulle se pakettikortti :LOL: :LOL: No joka tapauksessa paketti odottaa tuossa vieressä postitusta. Huomen aamulla lähtee!

Mä olen pakannut tänään kaikki kamat huomisia joulumyyjäisiä varten... Oli tosi hankala päättää mitä ottais ja mitä jättäis... On varmaan taas ihan kamalasti liikaa kamaa... Mutta katsotaan nyt mitä kaikkea saa myytä. Ne palapelit tuli vihdoinkin mulle tänään käsiin... On aivan ihanat. Mietin jo, että raskisko tuosta ottaa Eemelille jemmaan ainakin tuon Carsin.... Joskin, kun niitä ei saa enää lisää mistään, niin ehkä minun pitää yksi jättää....

Synttärisankarille isot onnittelut! :flower:

Sankareille isot onnittelut :flower:
Mä pikaseen vaan pyörähdän.. Pessi yski alkuyön viime yönä ja sit Peetu pissas sängyn litimäräks,ei olla siis nukuttu ei...
Ja korvat tuolla taas punottaa,perjantaina uudestaan lääkäriin ja sit lähete korvalääkärille ilmeisesti. Mua väsyttää ja vituttaa!!! :kieh: Yritän tässä keksiä jostain hoitajaa torstaiks ja perjantaiks Pessille, mummo kun voi hoitaa enään huomisen :headwall: huomena uus yritys perhetyntekijälle mutta suuresti epäilen että saa. Ja MLL kun maksaa 6,50? tunti niin ei ihan raaski kahta 8tunnin päivää ottaa :headwall: :headwall:

pessille jaksuja korvien kanssa :hug: toivottavasti yksäiti saisit hoitajan pojille :wave:

huuuuuuuh,tein 2 pellillistä joulutorttuja erilaisia kuvioiltaan,johan ol homma,sit tein pellillisen pizzaa illaks ja sisko kävi tääl,sain patistettua sen imuroimaan kun söi rasiallisen suklaa nameja,joi puol pulloo kokista,söi pizzaa ja pari joulutorttua :LOL: mihin senki mahaan mahtuu?sellanen luuviulu,no teinit on teinejä :D tuntuu olevan heillä jotku sala treffit meillä,siis miehen veljellä 17v ja mun siskolla 15v,nyt kolmena päivänä tulleet samaan aikaan meille,olleet 4-5 tuntia :whistle: ja koko ajan "kiusaavat" toisiaan ;)

pyykit pitäs vielä laittaa ja astianpesukone tyhjentää,ukko saa sen tehä kyllä :p
meidänpä poika ei enää tohtis syödä kaupan sapuskoja :headwall: vain äidin tekemä ruoka kelpais,kerspeles sentään..tänään ei millään meinannu syödä kaupan ruuista omaa herkkuaan makaroneja ja jauheliha kastiketta,ja sitten kuitenki mun tekemä keitto hupeni hyvin nopsaan :saint: hyvähän se siltikin on..
poitsu halailee mua koko ajan :heart: ja sanoo samalla silleen söpösti aiiii :heart: noh,halaili tuo tänään lattiaa ja mopokypärääkin :LOL:
ja kirjoja on alkanu lukea ihan urakalla,aamulla heti pottailujen jälkeen menee tv tasolle ja repii kaikki kirjat alas ja alkaa sit yksitellen niitä siinä selailla,sitten mulle huutelee ko ko ko ja näyttää kaikkia juttuja,jos on elukoita,haukkuu,jos on koneita,murisee :D

Mies lupas huolia tuon pupun,kun roskiin olin sitä heittämäs :LOL:
Täytyy varmaan vielä uusiks kokeilla...ne vaatteetkin kyllä tuottaa ongelmia. Hamosta yritin väsätä(vapaalla kädellä),mutta eihän siitä mitään tullu :ashamed:
Kyllä tuo tuutiksen pupu vaan komia oli :D ja ne vaatteet,miten sä noin hienot oot onnistunu tekee? :p

Missäs muuten milli luuraa??? :wave:

Ja tohtuurikin ollu taas ahkerana..joulutorttuja nam :p

Iltoja vaan kaikille...kai tänne taaperoihin on tänkin ryömittävä... ;)

Meille ei mitään ihmeempiä. Synttärit pidettiin ja hyvin mänivät. Ihania lahjoja sai lapset ja ruuat vissiin kelepas :D

Töissä oon taas ollut 3 iltaa ja nyt olis vapaata.

Sara marakatti on aika menevää sorttia. Oppi nyt kiipeämään työntöauton kyytiin ja painelee sillä eteenpäin, hitaasti mutta varmasti. :D Tänään kaivoin imurin esille, niin neitokainen nappas imurin johdon ja sovitteli sitä pistorasiaan ihan oikein päin :eek: Ei ihan mennyt paikoilleen kun pistorasiassa oli tulppa. Silti siis tajusi että mitä pitäis tehdä :D

Mites sitten sellainen juttu...että...voiko vauvakuumeesta mitenkään parantua...? :ashamed:
Ihan armoton kuume on löytänyt tiensä tänne, ihan vatsanpohjassa tuntuu kun asiaa aatteleekin. :eek: Piti sitten katsoa Saran vauvavideoitakin yks päivä...ei se ainakaan auttanut asiaa :ashamed:

Yhteistyössä