Onpa
Viena nätti tyttö :heart: Ollaankos me aikasemmin Vienasta kuvaa nähtykkään?
Nooralle paljon onnea 1-vuotis päivänä! :flower:
Ajattelin kanssa, että kangas kauppaan pitäs päästä, muttei ainakaan tänään, kun mies meni mun autolla töihin, kävellen en viiti lähteä, kun lähimpään rupuseen kangaskauppaan on 11km matkaa ja bussikaan tästä meidän ohi ei kulje, tai kulkee, kaks kertaa aamulla ja kaks kertaa iltapäivällä. Lähimmälle pysäkillekkin josta bussi kulkee, on kolme kilsaa matkaa. Joten ei kiitti, ainakaan tässä tuulessa.
Miehen auto on tuola tallissa, mutta ilman renkaita kun vaihtaa siihen jarrupaloja.
Katjanna, kiitti vastauksesta
taidan piirtää talon kuvat tosta paperilta koneelle ja lähettää tarjouspyynnön tosta vinyyliverhouksesta.
Siitä tulikin mieleeni, että mulla on useempi kuukausi ollu jo yks viraapeli homma, mutta en oo ees alottanu sitä
:ashamed: Pitäs Juhon kummin ulkosaunasta piirtää rakennuslupakuvat... ei muuta, mutta se saunakin on jo pystyssä
No onneks on haja-asutus alueella
Hahaa, ja mikä riemu voitto
Juho oppi vihdoin juomaan nokkamukista kunnolla
Useiden kuukausien harjoittelu tuotti vihdoin tulosta ja mä jopa voin pakata tuttipullot pois.
Tommosesta nukin silikoni nokkasesta mukista tykkää juoda, hommaan ei tarvittu edes tupperin nokkista
Onhan tuo siitä aina pari hörppyä ottanu, muttei enempää, nyt on pari päivää jo juonu kunnolla, äskenkin lounaalla joi melkein koko mukillisen.
Vähän meinaa tylsistyttää, täytyy keksiä jotain puuhaa. Ulos ei paljon viiti, kun talokin natisee liitoksissaan, niin kamala tuuli.