LOKAKUUN 2007 TAAPEROT

Meillä muuten neiti myös hirveesti halailee kaikkee... jos vaikka sanoo,että anna kirjalle hali niin neiti tekee työtä käskettyä ja aiiii aiiii vaan kuuluu :heart: ja äitillä ja isillä on hauskaa :D
Ja toinen millä äiti ja isi hauskuuttaa on kun sanoo melinalle,että laita varpaat suuhun. Neitihän laittaa ja nauraa räkäsesti vielä päälle :LOL: :heart:

henkalta piti kysyä jo eilen että onko mitään tietoa kuinka pitkästä lomautuksesta on kyse? :/

Pessille paranemisia ja toivottavasti saat yksäiti hoidon järjestymään :hug:

Mitäs muihin sairastupiin kuuluupi?

L-S tarkottaakos tuo nyt sitä etten sulta enää voi mitään tilata :whistle: :LOL: Ilmeisesti kun koneetkin jo laittaa hanttiin :LOL:

Onnea Noora-neitoselle ekana synttärinäsi!!

Tää sairastupa on täys räkää ja rähmää. Ei toi silmätulehdus meinaa nyt ollenkaan talttua. Tai en mä tiä onko normaalia, että se kestää? Apteekissa sano, että se 6 pvän kuuri riittää.
Saas nähä haenko toisenkin satsin..

Eli avoin jäi väliin jälleen, johan me sielä kerta päästiin käymään syyskuun jälkeen...

Onko noihin sairasteluihin odotettavissa helpotusta?? Onni kun ollut perusterve, jotain hassuja lenssuja ollut. Eerolla triplasti jo enempi kasassa... :headwall:

Nyt aamukahvetta lisää!

Huomenia kaikille!
Meillä taas viimeyönä oli hulabaloota..ukkeli heräsi 23
(meni nukkumaan 21 ja nukkui sikeesti ton 2h)
nousi istumaan ja huusi hysteerisenä,nukahti syliin mut heti ku laskin omaan sänkyynsä nii suoraa huutoa!!
ihan hysteeriseksi välillä meni :/
sit se onnellisena rauhouttu meijän keskelle,pakko oli mennä maate että saadaa ukko rauhalliseksi.
nooh,se siinä aikansa piti uniääntä mut ei nukahtanu,alkoi villintyyä(päristelyä ja juttelua)
laitoin sit omaan sänkyyn 00.30,huusi alle 10min ja nukahti!!¨
nukkui aamuun asti hyvin,tai sit tää mamma ei oo heränny..
harmittaa miehen puolesta ku taas meni tuo nukkumaanmeno noin myöhäseen ja taas enen kuutta sen piti nousta.
no,jospa tää tästä..joka aamu sama laulu:whistle:

mun pitäs siivota...mut jos vähän vielä siirtäs..

milli:täällä toinen vauvakuumeilija :wave:
mää oon alkanu kattomaan kaikkia vauvaohjelmia ja oih että ne onkii lutusia :heart:
kohta tuleeki se vauva tulossa...

äkkii hoitaan aamupuuhia että kerkee nähdä ees vähän :wave: :LOL:

Alkuperäinen kirjoittaja Dirlittan:
henkka: Koska se lomautus siis alkaa? Ajattelin vaan, että työnantajan on lain mukaan ilmoitettava lomautuksesta VÄHINTÄÄN kahta viikkoa ennen sen alkua.
Ei kovin taaperoaiheista, mutta tuli vaan mieleen..

Onnea kaikille 1-vuotiaille myös täältä!
juu elikkäs 2viikkoo aikaa ku lomautus niinku oikeesti alkaa 19pvä...mut työnantaja sanoi,et voi jäädä jo kotiin "hoitamaan asioita" ja hän maksaa kyllä palkan siltä kahelta viikolta...
...niin ja arvioitu kesto on 4kuukautta....

meilläki ny sit poika korvatulehduksessa...hienoo hienoo...kohta lääkäriin...käytiin aamul vaan terkkaril,et katto korvatja silleen!!!

Alkuperäinen kirjoittaja henkka81:
Alkuperäinen kirjoittaja Dirlittan:
henkka: Koska se lomautus siis alkaa? Ajattelin vaan, että työnantajan on lain mukaan ilmoitettava lomautuksesta VÄHINTÄÄN kahta viikkoa ennen sen alkua.
Ei kovin taaperoaiheista, mutta tuli vaan mieleen..

Onnea kaikille 1-vuotiaille myös täältä!
juu elikkäs 2viikkoo aikaa ku lomautus niinku oikeesti alkaa 19pvä...mut työnantaja sanoi,et voi jäädä jo kotiin "hoitamaan asioita" ja hän maksaa kyllä palkan siltä kahelta viikolta...
...niin ja arvioitu kesto on 4kuukautta....

meilläki ny sit poika korvatulehduksessa...hienoo hienoo...kohta lääkäriin...käytiin aamul vaan terkkaril,et katto korvatja silleen!!!
ok.

Pojalle pikaista paranemista!!

Keiju07
Täälläpäs on ollut hiljaista. Onko kaikki mammat hoitamassa pieniä sairastelijoita? Meillä meni kuumeilu jo ohi, taisi vaan olla jonkin sortin vilustuminen. Ihanaa, ettei ole kertaakaan vielä mennyt korviin.

Mulle tuli masis tänä aamuna, kun päätin kokeilla elokuun lopussa ostamiani kesän alevaatteita... juu, ei menneet enää päälle. Ostin varta vasten joulun matkaa varten paljon kesävaatteita alesta, tooosi halvalla. Alkoi vanhat kesävaatteet olemaan, no vanhoja ja aika isojakin, kun onnellisesti olen imetysaikana laihtunut melkoisesti. Jep, nyt tuntuu taas nousu näihin vanhoihin kiloihin karulta... mutta minkäs teet. Jotain se on uhrattava tämän onnen eteen! :D Oikeesti, jottei tule väärinkäsitystä: en mä purnaa, olen tyytyväinen raskaana ja kiloja saa tulla, harmittaa vaan vähän tuo turha investointi ja pohdituttaa, että missä kyötissä sitten kuljen siellä jouluna...

Kyllä miä ainakin täällä taustalla pyörin ja hyörin. teen vaan montaa asiaa taas samaan aikaan. Ompelen, taustailen ja vahdin noita kahta tohelöä kun touhuavat keskenään :D

Tulipa tuosta keijun viestistä mieleen että milläs viikoilla nää meijen odottajajat nyt menevätkään?

Varmasti keijua harmittaa. Ei muuta kun makkarankuoret päälle reissuun :D

ONNEA sankareille täältäkin! :flower:

Tarvii sanoa että olen yllättynyt taapero-puolen hiljaisuudesta!!! :eek: Tuo toinen puoli oli paaljon aktiivisempi! Liekö sitten että ei ole sitäkään aikaa enää kirjotella kun ovat isompia...Tehkäämme muutos tähän! :D

Meillä neidillä oli ekaa kertaa kuumetta! Muuta oiretta ei sitten tullutkaan, oli 3 päivää kuumeessa ja siinä se. Tänään ei oo enää ollu kuumetta. Ihan hassua...No hyvä näin jos sillä ohi kerran menee!

Noista makkarankuorista...just kun oliskin joku syy makkaroille! Tiiviisti tuossa pysyy eikä lähe sitten millään! ARGH!!! Ei mahu kaik vanhat vaatteet VIELÄKÄÄN päälle ja sen verran luupää oon että uusia en osta! :LOL: Sitten kulen rytkyissä mutta periksi ei pysty antaan! Kun sais itteänsä kunnolla niskasta kii...kukahan tulis nostaan...??!! :LOL:

Keiju07
Jeps, tässä muutamia meidän koevedoksia valokuvauksesta...

Taustan värisävy ja rajaukset toki tulevat vielä muuttamaan. Ihan kivoja, mua vaan kovasti harmittaa, että annoin ukin pukea tytön ennen kuvausta enkä sitten tarkistanut, että oliko laittanut nepit ja napit kiinni, nyt sitten tuo bodyn nappi repsottaa auki.... arghhh... tekisi mieli soittaa äidilleni ja valittaa, mutta tiedän, että valittaa sitten isälle, joten en viitsi, ei ole sen arvoista...

Keiju07
Alkuperäinen kirjoittaja Hemuli-76:
Noista makkarankuorista...just kun oliskin joku syy makkaroille! Tiiviisti tuossa pysyy eikä lähe sitten millään! ARGH!!! Ei mahu kaik vanhat vaatteet VIELÄKÄÄN päälle ja sen verran luupää oon että uusia en osta! :LOL: Sitten kulen rytkyissä mutta periksi ei pysty antaan! Kun sais itteänsä kunnolla niskasta kii...kukahan tulis nostaan...??!! :LOL:
Mä kuulun normaalisti samaan kastiin, todellakaan ei riitä itsekuri. Enkä osta uusia farkkuja ennen kuin mahdun vanhoihin...

Mulla vaan jotenkin tuo imetys vei kaikki tulleet kilot ja viisi kiloa ekstraakin... enpä ole ollut yhtä hoikassa kunnossa sitten kymmeneen vuoteen :whistle: . Nyt vaan kovasti pidän peukkuja, että seuraavakin imetys onnistuisi ja toimisi samoin. Tiedän vaan monta ystävää, jolla toisen raskauden kilot ovat istuneet paljon tiukemmassa...

Kerhossa käyty... nyt äkkiä pikku päikkäreille ennenkuin pitää alkaa pakkaamaan autoa ja lähteä Siuntioon....

Tuuti ei tarkoita sitä... :saint: Sä olit vain ensimmäinen, jolle jouduin tuolla ohjelmalla tulostamaan pakettikortin ja se ei ollutkaan ihan yksinkertainen juttu... No onneksi posti laittoi tänään 500 kpl käsinkirjoitettavia osoitekortteja :LOL: Eli anna mennä vaan.... :whistle: :LOL: :LOL: Niitä palapelejä voit ostaa koko perheelle ;) :p

Tere taaperot :wave:

Onnea synttärisankareille :flower:

Nää lähtee kohta neuvolaan, on kyllä niin inhottavaan aikaan kun olla ja voi, joutuu kesken unien lähtemään. Sit vähän touhuillaan mun kummipojan kanssa ja illalla taas ratsastamaan =) Ihan kiva päivä siis tulossa, aamulla kävi vielä viimesiä synttärivieraitakin kylässä.

Ja joo, minä kun oon viimeseen asti pidättäytynyt innostumasta noista ompeluhommista sun muista, niin jaapajaa mistä löysin itteni eilen, kangaskaupasta ja tiimarista ja mukaanhan lähti sitä sun tätä ja illalla tuli jo muutamat sydämet ja puput ommeltua ja koko ajan pitäs olla tekemässä lisää :LOL: just tämän takia en halunnu innostua kun sitten menee kaikki aika nuihin... harmittaa kun kirppispaikka ollu pari viikkoa ja on nyt jo lopuillaan, olis pitäny siis aiemmin innostua ja viedä sinne asti niitä myytäväksi, nyt ei oikein ehi enää. Pitääki äkkiä varata uus aika...Niin ja onhan nuo kyllä sen näköisiäkin, että on ite tuherrettu tehhä.

Joo, mut pitää joutua!

Keiju07
Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:
Tulipa tuosta keijun viestistä mieleen että milläs viikoilla nää meijen odottajajat nyt menevätkään?
Jos oikein olen veikannut, niin nyt menossa 11+3... huomenna siis eka ultra eli sitten viisaampi siitä, että a)onko mahassa muutakin kuin läskiä ja b)millä viikoilla oikeasti mennään. Odottavan aika on pitkä.

Keiju07
Vielä jatkan yksinpuhelua... tuutilulla, paketti saapui tänään perille! On luonnossa vielä ihanampi kuin kuvassa ja kokokin yllätti mut - positiivisesti siis! Varsin ison paketin saa kummityttö lahjaksi!

heipsan!
meilläkin oli eilen kuvaus; eikä sitten irronnu hymyn hymyä :eek: ! istu kuin mafiapomo jakkarallaan :/ .......tänään sais jo koevedokset,saas nähdä jaksanko käydä hakemassa. koirakin oli kuvauksissa mukana,olis istunut vaikka tuntitolkulla kameran edessä,meidän pikku puudeli! olis kiva jos edes yksi lapsi+koirakuva onnistuisi!

täällä karmea myrskytuuli,muuten kaunis keli kun aurinko paistaa,mutta peltikatto rumisee!
keijulle lohduksi;mulle tuli +26kg painoa ja kaik on lähtenä! ei jääny ku löysät vatsanahkat :LOL: :| :ashamed: !

plääh mitähän tekisi :/ .....

Onpa Viena nätti tyttö :heart: Ollaankos me aikasemmin Vienasta kuvaa nähtykkään?

Nooralle paljon onnea 1-vuotis päivänä! :flower:

Ajattelin kanssa, että kangas kauppaan pitäs päästä, muttei ainakaan tänään, kun mies meni mun autolla töihin, kävellen en viiti lähteä, kun lähimpään rupuseen kangaskauppaan on 11km matkaa ja bussikaan tästä meidän ohi ei kulje, tai kulkee, kaks kertaa aamulla ja kaks kertaa iltapäivällä. Lähimmälle pysäkillekkin josta bussi kulkee, on kolme kilsaa matkaa. Joten ei kiitti, ainakaan tässä tuulessa.
Miehen auto on tuola tallissa, mutta ilman renkaita kun vaihtaa siihen jarrupaloja.

Katjanna, kiitti vastauksesta :D
taidan piirtää talon kuvat tosta paperilta koneelle ja lähettää tarjouspyynnön tosta vinyyliverhouksesta.
Siitä tulikin mieleeni, että mulla on useempi kuukausi ollu jo yks viraapeli homma, mutta en oo ees alottanu sitä :whistle: :eek: :ashamed: Pitäs Juhon kummin ulkosaunasta piirtää rakennuslupakuvat... ei muuta, mutta se saunakin on jo pystyssä :whistle: No onneks on haja-asutus alueella :whistle:

Hahaa, ja mikä riemu voitto :D Juho oppi vihdoin juomaan nokkamukista kunnolla :D
Useiden kuukausien harjoittelu tuotti vihdoin tulosta ja mä jopa voin pakata tuttipullot pois.
Tommosesta nukin silikoni nokkasesta mukista tykkää juoda, hommaan ei tarvittu edes tupperin nokkista ;)
Onhan tuo siitä aina pari hörppyä ottanu, muttei enempää, nyt on pari päivää jo juonu kunnolla, äskenkin lounaalla joi melkein koko mukillisen.

Vähän meinaa tylsistyttää, täytyy keksiä jotain puuhaa. Ulos ei paljon viiti, kun talokin natisee liitoksissaan, niin kamala tuuli.

Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:
30+6 :heart:

Onnittelut sankareille joita olen unohtanut onnitella :flower:
Meillä tulee vuosi täyteen lauantaina. Juhlimme ihan pienesti perheen kesken kun sunnuntaina on isänpäivä niin viikonloppu onkin yhtä juhlaa :D Jostain syystä ei tällä hetkellä jaksa ajatella mitään isojen juhlien järjestämistä, mutta en usko että Ilona siitä mieltänsä pahoittaa..

Yhteistyössä