LOKAKUUN 2007 TAAPEROT

Keiju07
Pupu, juu ensiesittely oli neidistä, johtuen pääosin siitä, että mun läppärille eli työpaikan koneelle ei saa asentaa mitään, mikä tarkoittaa myös kameran johtoa tms. (Aivan idioottia!) Eli kuvien siirtäminen koneelle on vähäsen työlästä... ööö ei jaksa avata pöytäkonetta, ladata tikulle ja siirtää läppärille... vähänkö laimeeta :ashamed: . Ja pöytäkone taas harvemmin suostuu yhteistyöhön langattoman verkon kanssa, monet kerrat olen meinannut heittää koko koneen alas yläkerran ikkunasta! Ja osaks johtuu mun perusvarovaisuudesta netissä. Välillä oikeen hirvittää, että mitä kaikkea infoa on tullut laitettua itsestään ja perheestä. Ei niin, että mun elämä olisi salaista tai siinä olisi jotain salailtavaa, mutta kun maailma on täynnä friikkejä. Ja tällä palstalla tarkoitan mahdollisilla friikeillä mahdollisia taustailijoita - en teitä rakkaat mammat!

MaMalla alkaa viikot vähenemään, mikäs on ollut vointi?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Keiju07:
MaMalla alkaa viikot vähenemään, mikäs on ollut vointi?
Vointi on ihan hyvä, normaalit raskauden aikaiset vaivat nyt on ilona (närästys, liitoskivut ja huonot yöunet..) :D mutta nehän kuuluu asiaan..

Mitenkäs sinulla on alkuraskaus mennyt, onko ollut pahoinvointia?

 
Keiju07
Huh, mä en vielä yritäkään muistella, miltä liitoskivut ja muut loppuraskauden vaivat tuntu... mulle riittää tämä pahoinvointi, joka kyllä mielestäni on jo helpottamaan päin. Noi parjaamani kilot eivät siis ole tulleet itsekseen, vaan ihan siksi, että syön koko ajan pitääkseni pahoinvoinnin loitolla. Ja muutenkin on niin vetämätön olo, että ei tule edes paljoa liikuttua... eli ihan oma moka. Mutta kaiken kaikkiaan voin oikein kivasti ja huomista ultraa tietenkin hieman jännitän.
 
Keiju07 Alkuraskaus oli minullakin pahoinvoinnin sävyttämää ja sitä tuli syötyä sitä mikä maistui. Mutta pahinta siinä oli se että minusta tuli todella epäsosiaalinen tapaus ja jäi nuo ystävät vähän paitsioon :ashamed:
Täällä odotellaan huomenna sinun ultrakuulumisia :D
 
Juu joo.... :ashamed:
Onnittelut tämän päivän Sankarille :flower: :heart:

Mulla olis auto pakattu.... nyt vielä vaatteiden vaihto yms ja menoksi... Toivottavasti saan paljon tavaraa myytyä.... Mun ompelija muuten tarjosi mulle lasten leivontasettejä myyntiin... Lupasin ottaa niitä kokeiluun (kun tarvii maksaa vasta sitten, jos jotain menee) ja enkelikorvakoruja myöskin.... Laitan kuvat niistä teillekin heti, kun saan ne käsiini... Jos vaikka joku haluisi. En tiedä mitä hällä on nyt tehtynä, mutta viime vuonna oli ollut ihania muumeja....
Gwendolynen kanssa oli muuten vähän juttua noista vauvanpesistäkin ;) Olishan ne hienot lisät, kun onhan hän kuitenkin meidän kannustuksesta niitä alkanut ihan urakalla tekemään.... Pistän kuulumisia sieltä heti, kun niitä saan....
 
tilda missä kävitte kuvauksessa?

onko ihan tyhmä idea?
mä meinasin että olis kotona otettu pojasta ja koirasta kuva ja sit koko perheestä,olis laitettu joku musta tai muu lakana taustalle siististi,tulis vähä niinku kuvaamossaki ja ottas sit extrafilmiltä kuvat niille canvas tauluille? 90x120 kokoisille?onko ihan pöhkö idis?ku melkeinpä samalla hinnalla menis ja sit kotona sais kuitenkin pojan ja koiran yhteistyöhön kun tuo koira nyt on hmmmm.vähä laiska :whistle:
lillis paljos se leivontasetti maksaa?mä voisin sellasen ostaakkin sille mun siskolle kun tykkää leipoa.
 
Hellou!
Luoja mikä väsy mulla on |O Tekis mieli kampeutua peiton alle hetkes uneen, mut mites meet kun nää kaikki kolme täällä temmeltää ja isi tänään pidempään töissä :/
Jospa sitä illalla edistys aiemmin uinumaan :whistle:
Kiitti tohtori muuten ruokavinkistä/ohjeesta, tänään tehtiin ja puoli vuokaa kadonnut :eek: Vähän oli liikaa se 4dl kermaa, mutta ensi kerralla vaik desi vähemmän :)
Sitä pepin voimavuokaa vai mikä se oli, minkä katjanna laittoi, täytyy kans kokeilla :)
Lillikselle toivotellaan hyvää myyntiä täältä :wave: Jännä et jo joulumyyjäisiä on :) Laitas tosiaan tarkempaa infoa niistä korvakoruista, kummitytölle vois sellaset vaikka aatella lahjaksi ja ne leivontasetit kans kiinnostaa.
Ja kaikille sairastelijoille paranemisia :hug:
Ihana oli tuo keijun tyty, ja ihana kun muitakin nöösejä löytyy :D Siis tän varovaisuuden suhteen ;) :ashamed:
Tohtorilla oli hyvä idea valokuvien suhteen =) Me on kans otettu paljon kuvia tuollai kotona. Ei raaski aina valoluvaamoon viedä.
Nopsaanpa tilda saa koevedokset :eek: Meillä meni aika pitkään...
Niin,löytyykö isänpäiväkorttivinkkejä lisää ?? :attn:
Ja joulukorttejakin kohta pitäs alkaa väkrään...varmaan lapsista kuva siihen laitetaan.
Kukas muuten kyseli jotain joulukorteista ja lasten kuvista??????? En nyt saa mieleeni....
MaMalla onkin viikkoja ihan reippaasti jo :heart: Ei ole enää huisin pitkä aika kun oman pienen nyytin saa syliin...snif...
Kukahan mahtaa olla seuraava plussaaja? =) Missäs muuten shenda on?
Mut jospa nyt keittelis vaik kahvit, jos se vaik piristäis :)
 
Heips,


Keijun neitistä hienoja kuvia. :heart:

Laitanpa itsekin Apinanpojan yksi vuotis kuvia sitten kun saa teetettyä omani. En oikein meinaa saada aikaiseksi mitään- :ashamed: Matkalaukut sain haettua sisälle ja pitäisi niitä vissiin alkaa täyttelemäänkin.

Huomenna on molemmilla ipanoilla influenssa rokotukset. Ja mummukin soitteli että sitä pitäisi lähteä kuskaamaan asioille. Saa nyt nähdä jaksanko lähteä kun huomenna olisi perhekerhokin ja siellä on niin kiva käydä aina.

Tänään oltiin koko päivä Muhoksella kylässä mun lapsuuden ystävän luona. Talossa asuu suurin piirtein Aatun ikäiset kaksostytöt jotka kiipeilee paljon enemmän joka paikkaan mitä tuo meidän Apinanpoikanen. Kyllä pienet tytöt on vaan ketteriä :D


Tuutillulla; kaikki niin kehuu noita sun pyyhkeitä että pitää kai sitten itsekin hurahtaa tämän hetken villitykseen :D Miten on? Suostutko/ehditkö ompelemaan meidän neidin pukin konttiin Kitty pyyhkeitä?

 
moikka :) oon käyny lueskelemassa mut ei oo ehtiny kirjottelemaan. meillä alkoi nyt muuto niin joksikin aikaa pikkusen vähemmälle nyt jää..tehään pientä pintaremppaa ja kuun lopussa varsinainen muutto. nyt tultiin tyttöjen kanssa vähän syömään ja huilimaan, illalla vielä takas sinne uudelle talolle :)

1v mitat meillä oli 7985g ja 73,5cm pikkunen sirpukka :D
 
niin...yksäidille piti vie sanoo,et ny olis aikaa sit tavatakki :LOL: jotain hyvää lomautuksessa :D joten pistäppäs viestiä tulemaan ku teille sopii...ja ku ootte /ollaan terveitä


täs muutama kuva..veetin tarhakuvia ja sisaruskuva....1v kuvat vie hakematta










 
Keijulla suloinen typy :heart: Ootkos siä ite muuten vaalea vai tumma? *yrittää muodostaa mielikuvaa*

Pidetään huomiseksi peukkuja ja jännätään sun kanssa
:hug:

MaMallahan viikot sen kun täyttyy ja h-hetki lähestyy! Siä olitkin jo paljon pidemmällä kuin miä ajattelin :)

katjannalle lähtee kohta yv:tä :D

Ostikos shendakin uuden asunnon vai muistinkos väärin? Mietin vaan jos muuttokiireissä on..

tinakenkätyttö se pääseekin kohta puolin omaan uuteen kotiin. Pintaremppa on ihan kivaa, isompi karseaa :kieh: *asuu talossa jossa on kaikki rempat kesken varmaan vielä ikuisuuden*

henkalla on ihan äidin näköiset lapsukaiset. Tai ainakin niin tuntuu kun yrittää äidin ulkonäköä muistella tällä hataralla päällä :D

Painuu nyt lähettämään sitä yv:tä vielä kun muistaa :LOL:
 
ARRRRGGGGGHHHHH |O |O |O

Mulla mänöö hermot nuitten kirpparitavaroitten kanssa. Nyt on 10 banaanilootaa, 1 anttilan loota ja sitte sellanen telkkariloota. Nyt lopu lootat. Mutta tavaroitten lopumisesta ei oo tietookaan...
Harkihen just, että vienkö häkkisängynkii. Rattaat ym lähtöö :eek:
 
Alkuperäinen kirjoittaja henkka81:
Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:
Keijulla

henkalla on ihan äidin näköiset lapsukaiset. Tai ainakin niin tuntuu kun yrittää äidin ulkonäköä muistella tällä hataralla päällä :D

Painuu nyt lähettämään sitä yv:tä vielä kun muistaa :LOL:


tyttö on isänsä näköinen :D
NO miä sanoinkin (onneks) että hataralla päällä :LOL: :LOL: No on tuossa neidissä sunkin näköä. Eiks olekkin, muut henkan nähneet pelastakaa ny minut? :D
 
Mileko mihin kirppikselle viet tavarat myyntiin? Mulla olis tuo edessä kunhan alkaa noita vauvanvaatteita jäädä pieneksi, niitä kun on jostain syystä siunaantunut ihan kiitettävästi :whistle: Ja tällä kylällä ei ole oikein paikkaa jossa niitä myisi, Varkaudessa on pari paikkaa mutta hirveät jonot myyntipaikoille...
 
MaMa
Vien sinne pikkuvanhaan nurkkaan Kuopioon. Melkoset jonot on kyllä tuonnekkii, n. 5-8vkoa.
Mut siitä hyvä paikka, että sinne vaan viedään tavarat, he hinnottelee ja laittaa esille, myyvät ja tilittäävät sitte rahat asiakkaalle. 8 vkoa on myytävät siellä. Kiva kun ei tarvii koko aikana käydä ees siellä, eikä siivota pöytää tms.
 
Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:
Alkuperäinen kirjoittaja henkka81:
Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:
Keijulla

henkalla on ihan äidin näköiset lapsukaiset. Tai ainakin niin tuntuu kun yrittää äidin ulkonäköä muistella tällä hataralla päällä :D

Painuu nyt lähettämään sitä yv:tä vielä kun muistaa :LOL:


tyttö on isänsä näköinen :D
NO miä sanoinkin (onneks) että hataralla päällä :LOL: :LOL: No on tuossa neidissä sunkin näköä. Eiks olekkin, muut henkan nähneet pelastakaa ny minut? :D

sanotaampas ny vaik silleen,et likka on nenästä ylöspäin mun näköinen ja kaikki muu on isiltä peritty

:D :D ja poika on ihan meitsi :D :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja mileko35:
MaMa
Vien sinne pikkuvanhaan nurkkaan Kuopioon. Melkoset jonot on kyllä tuonnekkii, n. 5-8vkoa.
Mut siitä hyvä paikka, että sinne vaan viedään tavarat, he hinnottelee ja laittaa esille, myyvät ja tilittäävät sitte rahat asiakkaalle. 8 vkoa on myytävät siellä. Kiva kun ei tarvii koko aikana käydä ees siellä, eikä siivota pöytää tms.
Kuulostaa hyvälle :D Varkaudessa jonot on 4-5kk :eek:
 
meillä mies ja venla kilpaa tuossa kuorsaa :eek:

itellä on ihan sellanen olo et tulen kipeeks,kurkkua pistää,ja nokka valuu kirkasta nestettä :'(

niin tuutilulla kaipailin sellasta enkeliä jonka sais esim.laittaa ikkunalaudalle,et sen jalat jäis roikkumaan sillee jännästi..siis se enkeli istus siinä..en vaan ole jaksanu koluta huutiksessa,enkä mitään muitakaan kauppoja,jossa maholisesti saattas sellasia olla.
meillä mies nimittäin viritti minulle keittiön ikkunaan ikkunalaudan..et nyt se sit kaipais tilpehöörii(niinku ukko sanoo)

mileko teillä päinhän on todella pitkät jonot kirpputorille,ite oon huomannu että meidänkin kirppiksellä on nykysin ihmisiä toooodella paljon,välillä ihan ruuhkaakin.
tänään kävin ja löydin 1e/kpl kahdet lähes käyttämättömät jonathanin rukkaset,toiset oli välikausihanskat ja toiset oli toppahanskat,ja just venlan puvun värii..kattelin et onkohan näissä jotain vikaa..mutta siistit,eikä edes kulahtaneet..
mutta ihan järkkyjä hintoja siellä oli,no tosta pöydästä mistä ostin rukkaset, kattelin,niin varmaan halus tää myyjä päästä tavaroista eroon,kun oli niin matalat hinnat.
mutta eräässäkin pöydässä pyydettii todella tahrasesta bodystä 1.5e,eikä tää vaate ollu tuttaa tai muuta sellasta..sanoinkin miehelle et en edes ilkeis tollasia vaatteita viedä myyntiin..mutta onhan meitä ostajia ja myyjiä moneks..

minäkin siivosin venlan vaatekaappia..kolme muovikassillista tuli vaatetta mitä ei olla kamalasti pidetty..eikä pidetä..

jepulis..pitäsköhän painua ton kuorsaajan viereen.. :D
 
Iltaa :wave: En oo ehtiny kirjottaa mut oon käyny pika lukee tein juttuja :) Kauheeta kiirettä pukkaa koko ajan.Koulujutut ja kaikki ressaa. :( Viikonloppuna olin sielä halloween kemuissa Nummelassa.Oli ihan piristävää.Harmi vaan kun ei tuntenu oikeen ketään. Maanantaina alotin työharjottelun kkoulun ala asteella ykkösluokalla.Tosi vilkas luokka ja saa kyllä koko ajan itsekin olla vauhdissa.Mut kyl mie nautin.Oikeen hymy nousee korviin kun lapset kutsuu minuu opeksi :heart: Toivottavasti saan vielä joku päivä oikeita töitä koulusta.

Ellalla alkanu hoidossa menee tosi hyvin.Enää ei ole itkenyt vaan lähtee innokkaana viipottamaan jo leikkihuoneeseen.Hyvä mieli jättääkin hänet sinne kun hänelläkin hyvä mieli. Mitä ostatte/teette isänpäivälahjaksi??? en oo varma kysyttiinkö jo aijemmin?Mie en tiiä yhtään mitä ostaisin tai tekisin.Hoidossa Ella tekee kortin mut mitähän muuta... :whistle:

Mamalla on jo kanssa pitkällä raskaus.Miekin muistelin että viikkoja ois ollu siula vähemmin.Voi vitsi.Alkaako yhtään jännittää jo tuleva?Miula viikkoja vasta 8+2. Maha on jo nyt järkyttävän turvonnu pallo :eek: Siis turvotustahan se vielä on mutta voisi kyllä arvata muutkin että raskaana olen.

Tyttelille ja pikkuiselle prinsessalle onnittelut nimen saannista.Kaunis nimi :D

Joo mutta nyt nukkumaan (en jaksa valvoa edes puoleen kymmeneen :ashamed: ).
 

Yhteistyössä