Dogtor sinuna taitaisin ihan ensin testata että laittaisin sen lakanan ja kokeilisin räpsiä sen eessä ihan muuten vaan kuvia pojasta ja koirasta...sitten tietää että millasia niistä suurin piirtein tulis. Sisällä kuvaaminen näin pimeeseen syysaikaan on aika haastavaa ja salama vääristää värejä aika paljon mun makuun :/ Meillä on hyvä Nikonin järjestelmäkamera sekä siihen lisänä 50mm objektiivi mikä on tarkotettu nimeenomaan ihmisten lähikuvaamiseen ja hyviä kuvia sillä saakin, mutta käytetään kumminki kuvaamossa kun halutaan että nää 1-v kuvat olis laadukkaita, tämän kuvauksen jälkeen ei enää aiotakkaan kuvaamossa käyttää. Ja kamerahan tuohon paljon vaikuttaa että minkälaista laatua ottaa. Mutta tee muutamia testivedoksia ja kokeile että millasta spottivaloa tarttet! =)
Ja samalla huomaat sitten että minkä värinen tausta on sopiva. Meidän tytölle musta tausta olis liian tumma kun vaatteetkin mitkä oon sitä varten varannu on tummaa sorttia. Joku nätin sininen tai ruskehtava vois olla kans hyvä.
Ja samalla huomaat sitten että minkä värinen tausta on sopiva. Meidän tytölle musta tausta olis liian tumma kun vaatteetkin mitkä oon sitä varten varannu on tummaa sorttia. Joku nätin sininen tai ruskehtava vois olla kans hyvä.