Täällä on muutes maa valkoinen ja märkää. Kamalia rättejä satoi kun kävin äsken postissa :x
Muoks. ja taitaakin tuo kieputus ja päänsärky on hormonaalista |O
Muoks. ja taitaakin tuo kieputus ja päänsärky on hormonaalista |O
juu ei eiAlkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:Ja jos noita latvoja vähän kääntää niin eihän sieltä pari eripituista haituvaa erotu, eihän vaan
huonosti taas...heräili tiuhaan nyyhkyttämään ja nousi seisoskeleen.Alkuperäinen kirjoittaja krisu:Täällä taas huonosti nukuttu yö |O en tiiä mikä tuota neitoo taas vaivaa,kun on nyt 5yötä heräilly sen 2-4kertaa..viime yönäkin 2kertaa huuteli ennen ku oltiin nukkumaan itse edes päästy ja sit viel puol kolme alko kaamee huuto,tutilla hiljeni kyllä heti. kyllä tuo heräily vaan verottaa omia voimia :ashamed: nyt vielä kun mieskin painaa hulluna töitä,niin yksin joutuu kotona olemaan aamusta iltaan.
Mitenkäs milla-marian pojalla yöt mennyt?
ihanaa :heart:Alkuperäinen kirjoittaja Keiju07:Vielä lopuksi mahakuulumisia. Tunnistin toissapäivänä ekat liikkeet ja nyt olen niistä varma. Aika hassua, viime raskauspinossa olin jo miltei huolissani (ainahan mä oon kaikesta :ashamed: ) kun tunsin liikkeet vasta silloin 24 vkolla (tai sinnepäin kun en tarkkaan muista). Nyt tunnen ne jo melkein 10 vkoa aikaisemmin. No, nyt tietenkin tiesi, mitä odottaa, mutta eipä taida istukkakaan olla etuseinämässä niin kuin viimeksi, näin olettaisin. Pientä kutitustahan se vaan nyt on, mutta aika ihanaa. :heart: