LOKAKUUN 2007 TAAPEROT

|O :LOL: mulle soitettiin aamupäivällä kun olin ns. jouluostoksilla jotka jäi ostamatta että kiinnostaisko mennä tänään tuohon lähisairaalan osastolle illaksi :D ÖÖööh, juu.. Tosin soitin ukolle varmistuksen kun on pekkasella ettei ole mitään tärkeää sopinut. Elikäs työelämä kutsuu n. miltei 6v kotona olon jälkeen. Mahaa kipristelee ja jalat vatkaa :LOL: Piitulille soitinkin jo paniikissa ja toinen nauroi mulle :kieh:

Hui että kun jännittää nimittäin kyseisen sairaanlan yhdellä osastolla oon ollut harjoittelussa 4 viikkoa noin vuonna 95-96... Mahtaa olla muikilla sormi suussa :ashamed:

Niin ja tarjottiin seuraavaksi v.lopuksi pe ja la välisen yön valvomista ja lisää kuulemma tulee jos työt tuntuu maistuvan..

Njaa, jokos sitä jotakin ennättäs kirjottamaankin, meillä on tää viikko ollu kovaa menoa, kotona ollaan käyty vaan tyyliin nukkumassa. Tänään ollaan tähän asti oltu kotona, mutta lähetään taas jahka Juho herää päiksyiltä. Toivottavasti nyt nukkuu hyvin, nukuttaminen kesti pikkasen reilun tunnin :eek: tiiä sitten mikä oli, masua vissiin väänsi kun itkeskeli ja pyöriskeli massullaan sängyssä.
Mistähän alottas..

Katjannalle tervetuloo takas koto suomeen :wave:

Joka ikiselle sairastelijalle pikaisia paranemisia!! :flower:

Itse syömisestä,Juho syö ja juo itse.

Vitamiininä menee minisun D-vitamiini, syönyt noita tabletteja jo 6kk ikäsestä. Ihan sinällään annan pojalle eteen napin, ja tuo sitten sen poimii suuhunsa ja pureskelee.

Hyviksi kengiksi on todettu tepsut merkkiset kengät, tehtaanmyymälästä saa melkeestä puolta halvemmalla kun kaupasta.

Meillä on edelleen ongelma tutin heittelyn kanssa, viime yönä nukuin ite vissiin 6 tuntia ja sinä aikana nousin 8 kertaa hakemaan tutin :/ ja äsken päikkäreille laittaessa hain tutin varmaan 15 kertaa. Mutta päätin kuitenkin, että vielä ei vieroiteta, mä kun menen tammikuussa takas töihin ja Juho lähtee hoitoon, niin saa se tutti nyt olla vielä sitten sinne hoitoon mennessä. Joku turva edes, vaikka eipä tuo sitä lutkutakkaan kun nukkuessa.

Yhtään en enempää kommentoitavaa muista :ashamed:

Ai juu, tuutikselle onnea työhön!!

Etin kameran piuhan ja paan kohta muutaman kuvan, lähinnä noita 1v kuvia, neljän sarjasta oli kaks vääriä :headwall: no toisen käskin tekemään uudestaan ja toisen hyväksyin. Mutta oli viimenen kerta kun tuon paikan palveluksia käytän. Vielä menee kaks viikkoa että saadaan se puuttuva kuva ja sukulaisten kappaleet....
Perhekuvasta voin laittaa kuvan tonne toiseen paikkaan, tähän en paa kun ukkokin siinä kuvassa.

Mutta hetki

Nää on vähän tummia, kun en jaksanu skannata, vaan otin kameralla kuvat, juu ja ei oo kovin hymyileväinen poika meillä noissa kuvissa :|

Ja sen yhden kuvan olis pitäny olla semmonen jossa juholla autopaita päällä...

Juu ja meilläkin tuli eilen lunta |O

ompas täällä hiljasta...mitäs työ kaikki touhuutte =)

täällä mulla alkaa pikkusen sairasolo helpottaa!
saa vaan nähä tuleeko taas iltaa vasten kuumetta..toivotaan ettei...
pojan kanssa otettiin päikkärit,sen jälkeen tosiaan parempi olo!!
pikkumies nukkui yli 4h supon avulla ja meikäläinen koisas 2h.
nyt oon illala saanu pyyhittyä pölyjä,siivottua lattiat ja pyykättyä.
matot sais vielä ulkoa hakkee.
perhana nyt pitää tilata imuriin yks juttu..se ei varmankaa kallis oo muta ne helkutin kaliit postimaksut :headwall: ärtsyttää!
niin ja ku meillähä tuota imuria tarvii suunnillee jokapaivä(ainaki nyt karvanlähön aikaa)
pitää lähtee kattelee anttilaan sitä suodatin(mitälie) juttua :wave:

Sanoista meillä ei tule vielä juuri mitään, äittää kyllä sanoo jo 6kk iästä alkaen mutta muuten on sitten satunnaisia osumia. No mun mies alko puhuun vasta 3v joten siihen nähen ei vielä mitään kiirettä :LOL: Olivat neuvolasta hänet aikanaan lähettäneet puheterapeutille joka sitten tutkimisen jälkeen oli todennut että kaikki sanat on kyllä hallussa mutta ei ole lapsella tarvetta vielä sanoa niitä ääneen. Noh, hiljanen tuo on vielä tänäkin päivänä joten taitaa edelleen pitää paikkaansa tuo terapeutin diagnoosi :LOL:

tuutille tsemppiä töihin!! Hyvin se menee ;)
Niinukka, hyvin on mennyt harjottelu, eikä oo kyllä ollu rankkaa ollenkaan..tosin mähän en tee noita ääripään vuoroja ollenkaan, meen siis aikasintaan 7 ja pääsen viim.16.30...

mutta muuten mä oon ihan kuoleman väsynyt |O en tajua mistä tää nyt taas johtuu... ei kivaa oo yhtään. Nyttenkin painun suoraan nukkumaan kyllä..päivisin meinaan välillä istuvilteen nukahtaa |O ja meillä siis molemmat pojat nukkuu vielä kaiken lisäks koko yöt... niin väsyny että on kroppakin ihan sellanen painavan ja raskaan olonen |O

Ainii,pakko kertoa Peetun letkautuksen tänään :LOL: muutaman kerran kyl kysyin että mitä sä sanoit :eek: "äiti,mä haluaisin että meille tulis uus vauva" :LOL: "sulle pitäis tulla taas iso maha" "käyt sairaalassa ja sit sulle tulee iso maha" :LOL: :LOL: :LOL:
Sit kyselin että niin haluaisitko sä että tulis sellanen ihan oikea vauva niin kun Pessi, "joo-o, haluan" "äiti haluan meille paaaaljon vauvoja" :LOL: :LOL: mikähän tota lasta vaivaa,mistä se tollasen keksi...ihana :heart:

tuutilulla enkös mie sanonu että kun töitä rupeevat tarjoomaan,niin saatkin sitten aret pyhät siellä olla :D no rahaahan se tiettää,ainakin pe-la tai la-su välinen yö.

itekki täs miehelle sanoin että pitäsköhä joulun pyhät kysyy jonnekki vo.lle töihin..mutta en taija kuitenkaan..vaikka olishan se ihan kiva käydä keikkaa heittämässä..sais muutaman eurosen lisää..mutta kyllä tonkin nykysen työn kanssa aika puhki oot,vaikka ei tuo ruumiillisesti niin rankkaa ole.vaikka tänään tuli kyllä hiki,kun juokset mukula ja pulkka perässä ympäri pihaa..selkä ainakin on sen tuntunen että voip huomenissa olla kipiä.

mie viritin tossa äsken ulos (yöpaitasillee ) ulkovalot :D miullakin tuli tänään ihan sellanen olo että nyt pitää saada jotain joulun tuntusta..toivottavasti nyt ei kaikki lumet sulas pois..on se tainnu sunnuntaiksi tänne luvata aika lumimyräkkää..

tyty nukkuu,se oli niin puhki kun hain hoidosta että taas nuohos pitkin lattioita vaan..no aamulla tietysti kukkuu jo kuuden aikaan ylös.. :eek:

yksäiti mie olin sillo ekaviikon jälkeen aivan rättipoikkiväsyny kun alotin tuolla ryhmiksessä.on se melutaso ja kokoaikanen varpailla olo,ja se että kun koko ajan joku on äänessä niin äkkiikseltää aika raskasta,vaikka onhan meillä kotonakin ääntä,mutta kun ei niitä kotona ole sitä 10-12 muksuu joista lähtee hirmunen melu.
mutta jotenkin sitä tohonkin turtuu.
vaikka perjantaina oot ihan puhki työviikon jälkeen.

Hengissä selvitty ja tuossa puolen jälkeen kotiuduttu =) Ja olin kyllä pää niin pyörällä ens alkuun että :ashamed: Sitte helpotti pikku hiljaa ku osastolta lähti muu poppoo pois ja iltavuoro vain jäi. KOvasti nuo lupasivat ens alkuun ettei yksin tarvi tehdä mitään vaan parityönä edetään... juu parina käytiin peräti kolmen potilaan luona :LOL: Ihanasti kyllä neuvoivat mitä voin tehdä ja minne mennä (todella mukavat sairaanhoitajat oli vuorossa). Mutta kyllähän se vähän sellaista haahuilua oli. Tosin kun kaikissa huoneissa oli muutaman kerran käynyt, helpotti vastata kutsuun ite yksikseen. :) Perushoitoa se oli.

Mut täytyy sanoa et en muistanutkaan kuinka pahalle ne pissavaivat haisevat :x Ja nyt jäi leivät syömättä kun tuo meetwursti haisee samalle :x :LOL:

Jalat kipeet kävelystä ja seisomisesta mutta mulla oli KIVAA :D Nopsaan meni aika ja eväitäkään en muistanut syödä :eek:

Nyt tää menee hakemaan kahvia kun on ilmiselvästi jäänyt tän päivän kiintiö vajaaksi :whistle:

*Palajaa kohta*

Pupu ihan hyviä kuvia nuo on mutta kurjaa jos kuvaamo möhlii kun kumminkin on aikasta tyriistä kuvista kyse.

Paranemisia sairastajille :hug:

Ai niin en usko että meen valvomaan ens viikonloppuna. Yksinkertaisesti en uskalla olla yksin siellä. Se osasto ois sellanen aivoinfarktipotilaita toipumassa ja muita samantyylisiä. En usko että viel semmoseen oisin valmis vaikka tarpeen vaatiessa voi toisen yökön kutsua avuksi mutta silti.

tuutis , minä ainakii oon vielä hereillä!
niin ja onnittelut työpaikasta!!mahtava juttu :D

kattellaa ukon kaa töllöä,alkaskohan tuo hieromaan niskoja jos oikeen kinuais :whistle:

vai peetu siellä tilailee lisää vauvoja,ihana poitsu =)

meillä muuten eka kerran poju sano tänää iti(isi)
mies tuli parvekkeelta sisälle ja yks ihan touhussaan köpötteli vastaan ja sano ITI!
mieskin oli aivan onnessaan :heart:

nyt jatketaa töllön vahtaamista :wave:

ainiin,meidän pikku pupu osaa kävellä jo ulkonakin itse,ihan kun tänään ajeltiin stigalla ja sit läks siitä itte kävellä töpöttämään teille tuntemattomille :heart: mahoton tuo napero,meinaa jo alkaa juosta,sillon jo jalat kyllä sanoo että eivät taho pysyä mukana :LOL:
ja joo-o,tuolle on se poni hommattava,tänään tuolla meidän keijukaisella ratsasti :LOL: koiraki virkos siitä kun sai kyyditä tärkeetä lastia,poika vaan nauroi-kirkui ihan hurjana :heart:

Miä menin nukkumaan ja nousin ylös. Pää käy vielä ylikierroksilla ja uni ei tuu vaikka väsyttääkin. Ukko paineli isompien kanssa yösaunaan kun eivät illalla päässeet :LOL:

Ei meillä ulkona tallata askeltakaan. On kuin kengissä ois painot ja ne vaikuttaa siihen persaukseen :D

Vai että milla-maria tilailee niskojen hieromista :whistle: Arvaas vaan uskonko :D

Dogtor meillä ponin virkaa Kiian mielestä hoitavat Jeppe ja Daniel. Tosin ovat saaneet kunnian toimia neidin höykytyskohteenakin. Tuo tekee kiusaa minkä ehtii ja auta armias jos jompi kumpi pojista erehtyy lattiale istumaan/makaamaan, Kiia on alta aika yksikön siellä päällä pomppimassa, kiipeilemässä, repimässä ja riekkumassa. Sohva on toistaiseksi turvapaikka kun sinne tuo mukula ei ole tajunnut yrittää edes kiivetä :D

Ei ollut muutes ukko saanut pimua maate. Oli kyllä tuolla nukuttamassa mut neiti teki kaikkiea muuta kuin nukkui. Äitin kun näki tuli itkut ja isi ei kelvannut enää ollenkaan :/ Miä annoin typylle pullon ja lysähdin ite sänkyyn ja jopa nukahti hetkessä. Äitin tyttö :heart: Ja sitähän tuo hokeekin äätä tytö tai äiti tytö, riippuen päivästä :heart: :D

Saitkos rontti ne kassit tehtyä? Ja millä tavalla teit kityt? ja kuvia ois kiva nähdä :D

Entäs krisun ompelut, kuin sujuu? ja äitivaan pupukuvia odottelen edelleen :D

ai niin, mitens tinin pieni potilas jaksaa?

Ei, pakko se on yrittää mennä nukkumaan.. :wave:

heips vaan...

Nukkumaan olin matkalla,mutta päätin täällä vielä piipahtaa :D
Melinakin herännyt jo 2kertaa puol ysin jälkeen :headwall: viime yönä heräs klo.24 ja 04.
tosi hyvillä fiiliksillä,kun huomenna pitäis tyttö viedä yökylään ja kun tietää,että se tulee siellä yöllä heräilemään. Ja kun mummi on sitä luokkaa,että jos melina inahtaakin niin onhan sillä joku hengenhätä :kieh: eli niillä voi olla mielenkiintonen yö edessä. Nyt kun tuo on heräillyt niin se on ollut niin,että samantien alkaa aivan kaamea huuto :eek: johtuiskohan siis vaan hampaista?! toivotaan...

Hitto,että ketuttaa..mulla on me and i kutsut viikon päästä ja nyt kun oon niitten sivuilta katsellut niin lähes kaikki tuotteet jo loppu :eek: miten voi olla mahdollista? Toooopsy?
Mitä ne luulee myyvänsä? eioota vissiin..harmittaa sen myyjänkin puolesta,kun tuskin se mitään saa meillä myytyä,kun kaikki parhaat menny :/

Ei vaan,kyllä se täytyy nukkumaan mennä |O

Yhteistyössä