Lokakuu

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lumihippu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti


Ylin on toissa illalta eli kp 19
seuraava on eiliseltä eli kp 20 klo 14 ja seuraava klo 21 tjtn ja alin on
tänään klo 12.45 eli kp 21

minusta tuo kp 20 klo 14 on plussa...

En ole ikinä näin vahvaa rivistöä saanut, taitaa royal jellyt tehota :)

Että mikähän dpo olisi menossa... hmmm, 0, vai 1...
 
Viimeksi muokattu:
Tänään ei tullut minusta viivaa wondfoon joten taitaa olla ovulaatio sitten kuitenkin, onneksi se on hyödynnetty vaikka flunssa onkin... :) Eli voisi sanoa että nyt onkin dpo 2 tai dpo 1 :D ota tästä selvää...
Noh sanotaanko että viimestään kahden viikon kuluttua pitäisi asia olla selkiytynyt joko uudella vuodolla tai plussa testillä :D Jään siis odottelemaan.

Wondfo voi siis antaa ns. turhaakin viivasta. ja minusta siinä eilisessä oli selkeä vaaleanpunainen haamu niin sillä ihmettelin.
 
Uusi kuu ja vanha kierto todellakin:) Olen testannut negan eilen ja tänään ja enää en viitsikään testata. Paitsi jos nyt niin hassusti kävis, ettei täti tulisikaan. Mutta kyllä sitä jo kovasti odotellaan, en voi uskoa ettei näillä päivillä mitään näkyisi jos tärpännyt olisi.

Paljon onnea uuteen kiertoon Helena, ja kaikille muille tärppionnea lokakuulle! Itse olen jo siirtynyt haaveilemaan heinävauvasta, kun kesä- ja elovauva meillä jo onkin<3
 
Moi Äitikissa:heart:Kiitos samoin sinne! Onnea uuteen kiertoon! :)

Mäkin haaveilen heinävauvasta, kun kesävauva meni jo. Esikoista yritetään.. katsotaan miten käy :)

Mun pitäs tilata ovistestejä mut en oikeen tiiä mitkä olis hyviä. Ja kun ei viittis törsää niihin digeihin.
 
Ite en voi oikein luottaa noihin ovistesteihin, kun viime kierrossa tuli vielä ovisplussa päivää ennen menkkoja, eli ilmeisesti mulla pco antaa vääriä tuloksia.

Mutta sen huomasin, että paremmin pystyy tikuttaa ovista, kun jäähdyttää sen pissan kunnolla, ja dippailee sitten jäähtyneeseen..

Ite oon laskeskellu, että jos nyt tärppäis, ni laskettu aika olis kesäkuussa, uuteen ammattiin pitäis valmistua 20.5 että silleesti :D
 
moi!

Tilasin nyt sofi one step ovistestejä.. mietin vaan milloin pitäis alkaa tikuttelee? viimenen kierto oli niin outo, ensinäkin tosi pitkä kp 34, yleensä mulla ollut 28-30. Ja sit menkat kesti 2 päivää, yleensä kestää 5 päivää. Taulukkojen mukaan mun kannattaa tikuttaa ovista vasta kp 12.. onkohan se ok?
 
+++LOKAKUUSSA PLUSSAAVAT, marraskuuta suunnittelevat

Ilmoitathan listaan tulevat lisäykset/muutokset selkeästi erillään boldattuna ja/tai eri värillä, kiitos.





KESKIVIIKKO 3.10

KUUMEILEVAT
Nimimerkki................Kiertopv:t........Ikä.......Toive.....Yritys

Sanuk.....................76/??.........................3.lapsi......yk1
Hyppy....................56/32.........................2.lapsi.....yk1
Tiituliini....................1/28-29.....................2.lapsi.......yk2
jenni_noora...............44/27?...........28v......1.lapsi.......yk8

HopeAgain.................44/32..............36v......4.lapsi/1.yhteinen...yk2
Helena2013...............4/28-30.........27v.........?.lapsi......yk2
Shiili........................34/40.............................2.lapsi......yk?
Äitikissa...................32/32-36..........31v.........3.lapsi.......yk7
Lumihippu................27/28.............................2.lapsi......yk1
Naapurin tyttö...........23/29-??...........28........1.lapsi......yv10
Miss_piggy................21/27..............31v......1.lapsi......yk5
Moona83...................17/30.................29v......3.lapsi.....yk2/5
Bambini...................16/30............31v........2.lapsi.....yk2
Pippurihäntä..............9/28-34...........35v........2.lapsi......yk5

LilliLotta...................?/28-60.........26v......2.lapsi......yk2
Toivoliini..................?/29-31..........34v......5.lapsi.....yk3
Rulla-Katriina............?/27-30...........33v......2.lapsi.....yk6
Manzu......................?/??................27v.......4.lapsi.....
PIKKUVIIKINKI...........?/??................31v.....3/4.lapsi.....yk1




PIINAILIJAT
Lumihippu, Helena2013




Taustalla
MaybeSomeday, Rakkauspakkaus83, Vogue, Ansku83







PLUSSANNEET 2012

Lokakuu:
Daheca.........29.9..............1.lapsi....yk 3
Suhveli........6.9.....28v.....3.lapsi.....yk1
Quu.............8.9.....35v.....2.lapsi.... ..yk3/yv2,5

Heinäkuu:
Lara_84.......3.7...............1.lapsi......yk 3

Kesäkuu:
Tiuhti83.......2.6.....28v…...2.lapsi......yk' 11'
Moona83.....11.6....29v.....3.lapsi......yk3
Iloksi..........14.6....29v.....1.lapsi......y v6+
Suikkis........18.6....28v.....2.lapsi......yk1 2
Mam_87..........
Sone* ........30.6...28v.....3.lapsi......yk3
Sopla.........1.5......31v.....1.lapsi.....yv2
Ranskis.......8.5.....29v......2.lapsi.....yk1
aliisa10......11.5.....28v......2.lapsi.....yk4
ÄitiliiniX5....14.5.....29v......6.lapsi.....yk6
Emma82.....22.5....29v.......2.lapsi.....yk2
Keltakukka...31.5....28v.....1.lapsi......yk10

Huhtikuu:
Lily-87.......22.4......25v....1.lapsi.....yk3

Maaliskuu:
Tähtitaimi...29.3......35v....2.lapsi.....yk7

Helmikuu:
Micaela.......21.2.....26v.....1.lapsi

Tammikuu:
Mantu82......2.1.....29v......1.lapsi.....yk1
New..........17.1......21v......1.lapsi....yk1
Jensar........26.1.....32v......2.lapsi.....yv2



Plussanneet 2011
Helmikuu: Pikku-Saara, Neiti-81, koiksa-79, Gabrielle, Matilda-08, Epa_88
Maaliskuu: MiiJane76, EevaN, Mariel85
Huhtikuu: äiti x4, Viena, mileon, Mango86, Miimau, Camilla31, Jul, Viola30
Toukokuu: Maira, Lisey
Kesäkuu: Rhonda74, Emmuska10, Viola30, PIKKUVIIKINKI
Heinäkuu: Minnarun, Bla-bla, SiSa78, xamora, Midia
Elokuu: Lintsa, vomppis, Hanspili
Syyskuu: LepikonHeta, Tuulia81, kissendaal, pillipöllö, Sanmar82
Lokakuu: Tiituliini, Barbamama35, Laurelle
Marraskuu: Kati82, mirkku76
Joulukuu: Rakkauspakkaus83,Ellamae, Metku, Krumeluu





uudet ja vanhat! :wave:

Listaa päivittää: Lumihippu. Muutkin saa päivittää =)

Listalla näkyvät tiedot nimimerkin lisäksi:

kp??/?? tai kp??/??-?? = Meneillään oleva kiertopäivä / kierron pituus.
??v = Kuumeilijan ikä
?. lapsi = Monettako lasta yritetään
yk? = Monesko yrityskierto meneillään (Jos yritystä on ollut pitkään, voi merkitä myös vuosina = yv) Yksi kierto on kuukautisten alusta seuraavien alkuun kierron pituudesta riippumatta.
Yk?/? voidaan merkitä silloin, kun yritys jatkuu keskenmenon takia (Ensimmäinen luku on meneillään oleva yrityskierto ja jälkimmäinen yrityskiertojen kokonaismäärä. Plussakierto ja raskausaika lasketaan yhdeksi kierroksi)
km? = yrityksen aikana tapahtuneiden keskenmenojen määrä
(ku = kohdunulkoinen, tm = tuulimuna)

Piinailijoiden lista:
dpo? = Päivät ovulaation jälkeen (Days Past Ovulation). Ovista tikuttavat voivat ilmoittaa plussapäivän (ovistestiplussa = dpo -1)

Kysymysmerkit tarkoittavat numeroita.


Linkki syyskuun pinoon:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapse...akuuta-suunnittelevat/sivu6.html#post27241529



Räjähtävää plussakuukautta kaikille!!
 
Viimeksi muokattu:
Päivitin listan ku lupasin Lumihipun kaverina touhuta. Tai ainakin yrittää :whistle:

Helena, tunnistatko ollenkaan itsestäsi ovisoireita? Tai onko mitään hajua, milloin suunnilleen ovis voisi olla? Mulla on ovis yleensä itsellä kp15-16, tunnistan myös ovisoireet, joten aloitan tikuttamisen vaihtelevasti kp12-14 välillä, vähä sen mukaan mitä kroppa viestittelee (esim. kummalliset menkkakivistelyt tms.). Toki jos on epäsäännöllinen kierto tai ei oo varma ovuloiko, sitten onkin tiukempi paikka. Siinä en taas osaa neuvoa :x

Omanapa: aamulla vahva ovisplussa. Katsotaan tuleeko tästä päivästä dpo-1 vai dpo0. Veikkaan että dpo0, eilen oli alakerta niin hellän tuntoinen ja nyt selkeää jomotusta, mikä enteilee minulla juurikin tuota ovista tälle vrk:lle. Viime kierrossa tämä päivä oli myös dpo0, ovis tuli oireineen 12 h sisään ovisplussasta. Nyt siis kp16. Ajattelin että tämä kierto menee hukkaan, mutta ei nyt ehkä pidä ihan heittää kirvestä kaivoon - täsmäiskut kunniaan :whistle: Eilen siis talleteltu, ihan vaan unilääkkeenä, pikaisesti :laugh: Josko vielä tänään sais houkuteltua miehen täsmäiskuihin..;)

Tuossa tuli taas mieleeni miehen kanssa eilen käyty keskustelu raskautumisesta ym. Mies oli sitä mieltä, että jos aletaan tekemällä tekemään ja vääntämään pientä ihmistä aluille, siinä tulee vielä kiire kastraatioon kun seksin tarkoituksena on vain ja ainoastaan lisääntyminen. On varmasti aika kärkkäästi sanottu, mutta toisaalta meidän perheessä ehkä sinällään jo totta toinen puoli, kun noita lapsia on jo saatu maailmaan. Ja mieheni on tunnetusti teräväkielinen, joka sanoo mitä ajattelee. Ja kaiken huipuksi on vielä nautiskelijakin :D Noh, tällaista tänään.

:heart:
 


Mie en oikeasti enää ymmärrä, siis kp 19- kp 21 asti tein sillä digilaitteen tikulla testit ilman että laite oli käytössä kun ei toimi. antoi vahvaa viivaa koko ajan, halppistestit ei niinkään, hädin tuskin mitään, eilen sitten halppis ovistesti antoi vahvempaa testiviivaa mutta ei todellakaan vielä plussaksi ees tulkittavaa, nyt sitten rtestin yhteydessä tein niin tuossa lopputulos...

Minun pitää kait uskoa että ovulaatio se on... tai sit oon raskaana mutta testit ei vielä näytä... sillä tuossa rtestissä ei oo mitään...
Olo on kyllä hämmentynyt pakko myöntää...
 
Täällä kierto venyy ja venyy.. Nyt jo kp 18 eikä ilmeisesti vieläkään ole ovis ollut. Olen reilun viikon tikutellut ovista (davideilla ja pergcheckillä) ja voi että inhoan tuota pregcheckiä, koska antaa koko ajan ärsyttävän vahvaa testiviivaa. Mutta ilmeisesti ei kuitenkaan niin vahvaa kuin oviksen aikaan pitäisi. Taidan tästä lähtien jatkaa vanhaan totuttuun tapaan ja tikutella vain davideilla, vaikka välillä niissä se kontrolliviiva näkyykin niin hailukkana.

Oliko ne terolutit, jotka voisivat tasata kuukautiskiertoa? Tietääkö joku viisaampi? Ärsyttää nämä liian pitkiksi venyvät kierrot. :(

Lisäys: Digillä tänään hymynaama, joten nyt on Dpo -1
 
Viimeksi muokattu:
+++LOKAKUUSSA PLUSSAAVAT, marraskuuta suunnittelevat

Ilmoitathan listaan tulevat lisäykset/muutokset selkeästi erillään boldattuna ja/tai eri värillä, kiitos.





TORSTAI 4.10

KUUMEILEVAT
Nimimerkki................Kiertopv:t........Ikä.......Toive.....Yritys

Sanuk.....................77/??.........................3.lapsi......yk1
Hyppy....................57/32.........................2.lapsi.....yk1
Tiituliini....................2/28-29.....................2.lapsi.......yk2
jenni_noora...............45/27?...........28v......1.lapsi.......yk8

HopeAgain.................45/32..............36v......4.lapsi/1.yhteinen...yk2
Helena2013...............5/28-30.........27v.........?.lapsi......yk2
Shiili........................35/40.............................2.lapsi......yk?
Äitikissa...................33/32-36..........31v.........3.lapsi.......yk7
Lumihippu................28/28.............................2.lapsi......yk1
Naapurin tyttö...........24/29-??...........28........1.lapsi......yv10
Miss_piggy................22/27..............31v......1.lapsi......yk5
Moona83...................18/30.................29v......3.lapsi.....yk2/5
Bambini...................17/30............31v........2.lapsi.....yk2
Pippurihäntä..............10/28-34...........35v........2.lapsi......yk5

LilliLotta...................?/28-60.........26v......2.lapsi......yk2
Toivoliini..................?/29-31..........34v......5.lapsi.....yk3
Rulla-Katriina............?/27-30...........33v......2.lapsi.....yk6
Manzu......................?/??................27v.......4.lapsi.....
PIKKUVIIKINKI...........?/??................31v.....3/4.lapsi.....yk1




PIINAILIJAT
Lumihippu, Helena2013




Taustalla
MaybeSomeday, Rakkauspakkaus83, Vogue, Ansku83







PLUSSANNEET 2012

Lokakuu:
Daheca.........29.9..............1.lapsi....yk 3
Suhveli........6.9.....28v.....3.lapsi.....yk1
Quu.............8.9.....35v.....2.lapsi.... ..yk3/yv2,5

Heinäkuu:
Lara_84.......3.7...............1.lapsi......yk 3

Kesäkuu:
Tiuhti83.......2.6.....28v…...2.lapsi......yk' 11'
Moona83.....11.6....29v.....3.lapsi......yk3
Iloksi..........14.6....29v.....1.lapsi......y v6+
Suikkis........18.6....28v.....2.lapsi......yk1 2
Mam_87..........
Sone* ........30.6...28v.....3.lapsi......yk3
Sopla.........1.5......31v.....1.lapsi.....yv2
Ranskis.......8.5.....29v......2.lapsi.....yk1
aliisa10......11.5.....28v......2.lapsi.....yk4
ÄitiliiniX5....14.5.....29v......6.lapsi.....yk6
Emma82.....22.5....29v.......2.lapsi.....yk2
Keltakukka...31.5....28v.....1.lapsi......yk10

Huhtikuu:
Lily-87.......22.4......25v....1.lapsi.....yk3

Maaliskuu:
Tähtitaimi...29.3......35v....2.lapsi.....yk7

Helmikuu:
Micaela.......21.2.....26v.....1.lapsi

Tammikuu:
Mantu82......2.1.....29v......1.lapsi.....yk1
New..........17.1......21v......1.lapsi....yk1
Jensar........26.1.....32v......2.lapsi.....yv2



Plussanneet 2011
Helmikuu: Pikku-Saara, Neiti-81, koiksa-79, Gabrielle, Matilda-08, Epa_88
Maaliskuu: MiiJane76, EevaN, Mariel85
Huhtikuu: äiti x4, Viena, mileon, Mango86, Miimau, Camilla31, Jul, Viola30
Toukokuu: Maira, Lisey
Kesäkuu: Rhonda74, Emmuska10, Viola30, PIKKUVIIKINKI
Heinäkuu: Minnarun, Bla-bla, SiSa78, xamora, Midia
Elokuu: Lintsa, vomppis, Hanspili
Syyskuu: LepikonHeta, Tuulia81, kissendaal, pillipöllö, Sanmar82
Lokakuu: Tiituliini, Barbamama35, Laurelle
Marraskuu: Kati82, mirkku76
Joulukuu: Rakkauspakkaus83,Ellamae, Metku, Krumeluu





uudet ja vanhat! :wave:

Listaa päivittää: Lumihippu. Muutkin saa päivittää =)

Listalla näkyvät tiedot nimimerkin lisäksi:

kp??/?? tai kp??/??-?? = Meneillään oleva kiertopäivä / kierron pituus.
??v = Kuumeilijan ikä
?. lapsi = Monettako lasta yritetään
yk? = Monesko yrityskierto meneillään (Jos yritystä on ollut pitkään, voi merkitä myös vuosina = yv) Yksi kierto on kuukautisten alusta seuraavien alkuun kierron pituudesta riippumatta.
Yk?/? voidaan merkitä silloin, kun yritys jatkuu keskenmenon takia (Ensimmäinen luku on meneillään oleva yrityskierto ja jälkimmäinen yrityskiertojen kokonaismäärä. Plussakierto ja raskausaika lasketaan yhdeksi kierroksi)
km? = yrityksen aikana tapahtuneiden keskenmenojen määrä
(ku = kohdunulkoinen, tm = tuulimuna)

Piinailijoiden lista:
dpo? = Päivät ovulaation jälkeen (Days Past Ovulation). Ovista tikuttavat voivat ilmoittaa plussapäivän (ovistestiplussa = dpo -1)

Kysymysmerkit tarkoittavat numeroita.


Linkki syyskuun pinoon:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapse...akuuta-suunnittelevat/sivu6.html#post27241529



Räjähtävää plussakuukautta kaikille!![/QUOTE]
 

Similar threads

Yhteistyössä