Päivitin listan ku lupasin
Lumihipun kaverina touhuta. Tai ainakin yrittää
Helena, tunnistatko ollenkaan itsestäsi ovisoireita? Tai onko mitään hajua, milloin suunnilleen ovis voisi olla? Mulla on ovis yleensä itsellä kp15-16, tunnistan myös ovisoireet, joten aloitan tikuttamisen vaihtelevasti kp12-14 välillä, vähä sen mukaan mitä kroppa viestittelee (esim. kummalliset menkkakivistelyt tms.). Toki jos on epäsäännöllinen kierto tai ei oo varma ovuloiko, sitten onkin tiukempi paikka. Siinä en taas osaa neuvoa :x
Omanapa: aamulla vahva ovisplussa. Katsotaan tuleeko tästä päivästä dpo-1 vai dpo0. Veikkaan että dpo0, eilen oli alakerta niin hellän tuntoinen ja nyt selkeää jomotusta, mikä enteilee minulla juurikin tuota ovista tälle vrk:lle. Viime kierrossa tämä päivä oli myös dpo0, ovis tuli oireineen 12 h sisään ovisplussasta. Nyt siis kp16. Ajattelin että tämä kierto menee hukkaan, mutta ei nyt ehkä pidä ihan heittää kirvestä kaivoon - täsmäiskut kunniaan

Eilen siis talleteltu, ihan vaan unilääkkeenä, pikaisesti

Josko vielä tänään sais houkuteltua miehen täsmäiskuihin..
Tuossa tuli taas mieleeni miehen kanssa eilen käyty keskustelu raskautumisesta ym. Mies oli sitä mieltä, että jos aletaan tekemällä tekemään ja vääntämään pientä ihmistä aluille, siinä tulee vielä kiire kastraatioon kun seksin tarkoituksena on vain ja ainoastaan lisääntyminen. On varmasti aika kärkkäästi sanottu, mutta toisaalta meidän perheessä ehkä sinällään jo totta toinen puoli, kun noita lapsia on jo saatu maailmaan. Ja mieheni on tunnetusti teräväkielinen, joka sanoo mitä ajattelee. Ja kaiken huipuksi on vielä nautiskelijakin

Noh, tällaista tänään.
:heart: