Mä katson jos näkyisi, ja saa ultraaja kertoa jos näkyy. Pojilla näkyny kyl niin selkeästi ettei oo tarvinnu edes miehenkää kysästä, et kumpi tulee.Onko täällä ketään muita ketä ei aijo selvittää vauvan sukupuolta rakenneultrassa?
Mä katson jos näkyisi, ja saa ultraaja kertoa jos näkyy. Pojilla näkyny kyl niin selkeästi ettei oo tarvinnu edes miehenkää kysästä, et kumpi tulee.Onko täällä ketään muita ketä ei aijo selvittää vauvan sukupuolta rakenneultrassa?
Lohduttaa vähän, kiitos kun jaoit. Mua kiinnostaisi myös tietää miten herkästi tuon tartunnan saa eli vaatiiko minkälaista kontaktia jo-sairastuneeseen että se hyppää ihmisestä toiseen. Tiedät siis mistä sait sen?Jos ketään korona ajatusten kanssa kamppailevia lohduttaa, niin täällä ainakin oireilut on siis todella minimaalisia tällähetkellä. Että ei se kaikille onneksi tule tuollaisena että joutuu kuolemanvaraan teholle. Toivotaan että pysyykin tällaisena oireet, koronapositiivinen tulos tuli nimittäin mutta voidaan erinomaisesti. Pienenpieni kurkkukipu, jota en ilman korona tilannetta edes olisi noteerannut.
Muutoinkin olen esikoisen odottajana varmaan vähän naiivisti suhtautunut tähän raskauteen, etten ole vielä ”osannut” alussa pelätä juurikaan, eli koen kyllä nauttineeni. Olen ollut myös tosi hyvävointinen eli käynyt kyllä ihan tosi hyvä tuuri, tuo nt vähän jäi viimeksi mietityttämään mutta nyt sekin huoli aikalailla haihtunut. Jotenkin tuntuu että kun en itse voi asioihin vaikuttaa, niin se on pitänyt hyvää fiilistä yllä.
Syön sellasta raskausvitamiinia missä on tuota foolihappoa ja ajattelin syödä sitä koko raskauden ja imetyksenkin
Haluan myös uskoa että lokakuussa pääsisi tukihenkilö jo synnytykseen mukaan, eiköhän näitä suurimpia rajoituskeinoja aleta nyt purkaa ja koronapiikki vastaanottamaan
Nyt kun olen jo viikolla 16 niin vähän alkaa mieli rentoutua ja uskoa siihen että kyllä tässä nyt loppuun asti mennään ja saadaan vauva syliin silloin lokakuussa. Neuvolassa oli kiva taas kuulla sydänääniä, ne jotenkin antaa sitä vahvistusta kun liikkeitä ei vielä itse tunne. Ilmeisesti pitäisi liikkeet alkaa tuntua vkoilla 18-20 eli sitä odotellessa! Vai onko joku jo tuntenut vauvan liikkeitä?Joko ootte pystyny hieman "rentoutumaan" ja nauttimaan raskaudesta, nyt kun riskiviikot on takanapäin?
Noh, me asumme väliaikaisesti nyt vuokra-asunnossa kun talomme valmistuu marras-joulukuussa. Ja tätä vuokra asuntoamme nyt maalattiin ja vähän remontoitiin, joten olen asunut viikon päivät vanhempieni kotona evakossa. Sain tartunnan äidiltäni, joka on sairaalassa töissä (ei korona osastoa siellä) mutta kuitenkin. Ja tämän vuoksi hänet myös testattiin, koska ei voi mennä töihin jos on riskiä koronasta.Lohduttaa vähän, kiitos kun jaoit. Mua kiinnostaisi myös tietää miten herkästi tuon tartunnan saa eli vaatiiko minkälaista kontaktia jo-sairastuneeseen että se hyppää ihmisestä toiseen. Tiedät siis mistä sait sen?
Mulla on nyt rv 15+4 ja oon jo pari kertaa tuntenut selviä potkuja. Esikoisesta tunsin joskus viikoilla 16-17. Neuvolatäti sitä viime viikolla jo kysyi, että onko tuntunut (kerroin että on) ja että uudelleensynnyttäjät usein tuntee aikasemmin kun tietää mitä kuulostella. Sanoi myös että ei mitään hätää vaikkei vielä olisikaan tuntunut. Istukka on kai taas takana niinkuin viimeksikin niin se kans vaikuttaa.Nyt kun olen jo viikolla 16 niin vähän alkaa mieli rentoutua ja uskoa siihen että kyllä tässä nyt loppuun asti mennään ja saadaan vauva syliin silloin lokakuussa. Neuvolassa oli kiva taas kuulla sydänääniä, ne jotenkin antaa sitä vahvistusta kun liikkeitä ei vielä itse tunne. Ilmeisesti pitäisi liikkeet alkaa tuntua vkoilla 18-20 eli sitä odotellessa! Vai onko joku jo tuntenut vauvan liikkeitä?
Tervetuloa joukkoon! Jos haluat salattuun fb ryhmään niin laita säpöosoitetta mulle yvnä niin laitan kutsua tulemaanMoikka! Meillekkin olis lokakuinen tulossa LA 31.10.
Mulla oli tota valvomista tossa pari viikkoa. Ja sitte sitä olisi tiedossa loppuraskaudessa myöskin, hohhoijaa. Väsyttää jo valmiiksiKauhee väsymys koko ajan. En tiedä onko henkistä väsymystä mukana myös. Yöt on aika levottomia ja heräilen koko ajan. Herään myös aamuisin jo ennen taaperoa klo 6, koska on niin valoisaa. Oi voi, on tää kyllä aikaa.
Tänään rv 16+0
En vielä ihan uskalla jos onkin tuttuja joukossa, ei olla vielä kaikille kerrottuTervetuloa joukkoon! Jos haluat salattuun fb ryhmään niin laita säpöosoitetta mulle yvnä niin laitan kutsua tulemaan
Itse tykkäsin kyllä kaikista mitä siinä oli, kova into olis päästä hypistelee joSöötti äippäpakkaus! Makuupussi vähän boring mutta muuten söpö!
Samana iltapäivänä näkyi omakannassa niin osasin heti lukea et noni, taas se paasto pompahti. Mulle sanottiin siellä labrassa et neuvolasta saa tulokset ja mulla olikin sopivasti seuraavana päivänä sillon neuvola.Hei te ketä olette käyneet sokerirasituksessa, soittiko neuvola teille tulokset vai tuliko ne omakantaan vai miten?
Omakannasta katsoin, ja usein neuvolasta on myös soitettu. Mut nopeammin omakannasta ne löytää.Hei te ketä olette käyneet sokerirasituksessa, soittiko neuvola teille tulokset vai tuliko ne omakantaan vai miten?
Esikoista odottaessa sanoivat, et soittavat jos on jotain ylitystä. Oma kannasta kävin itekki kattomassa.Hei te ketä olette käyneet sokerirasituksessa, soittiko neuvola teille tulokset vai tuliko ne omakantaan vai miten?
Ai, itellä sillon näky samana päivänä omakannassa. Mut jos kovasti mietityttää, ni soita ihmeessä neuvolaanOk! Kiitti vastauksista ei näy vieläkään omakannassa, vaikka tiistaina jo kävin. Sanoivat kyllä että torstaina viimeistään näkyisi. Olisi kiva tietää saako vappuna syöpötellä herkkuja
Pitänee soitella, meillä vaan joku 30min soittoaika per päivä niin en jaksaisi jonotellaAi, itellä sillon näky samana päivänä omakannassa. Mut jos kovasti mietityttää, ni soita ihmeessä neuvolaan
ai, no ompa tyhmästiPitänee soitella, meillä vaan joku 30min soittoaika per päivä niin en jaksaisi jonotella
Tervetuloa joukkoon! Meillä on myös salainen fb ryhmä, sinne pääsee kun laittaa mulle yvnä säpöosoitteen niin laitan kutsua tulemaan.Moikka! Voi miten kiva löytää tällainen lokakuisten ryhmä Minulla LA 4.10. Odotan itsellisenä naisena joten IVF takana. Mielenkiinnolla luin koronaan liittyvän viestin, kun pikkuisen se hirvittää. Kaikkia näitä en malttanut lukea, mutta jos tästä eteenpäin sitten. Pääkaupunkiseudulta kirjoittelen.