Mie oon nyt vissiin kans tuntenu . Ehkä viime viikolla tai nyt tällä viikolla (rv 19). Ehkä tää alkaa tästä tuntumaan todellisemmalta .Ihan ku olisin liikkeitä alkanut tuntemaan, tai sit ne on noi vappupunkkien kaasu, hih. Rv 17 meneillään
Mie oon nyt vissiin kans tuntenu . Ehkä viime viikolla tai nyt tällä viikolla (rv 19). Ehkä tää alkaa tästä tuntumaan todellisemmalta .Ihan ku olisin liikkeitä alkanut tuntemaan, tai sit ne on noi vappupunkkien kaasu, hih. Rv 17 meneillään
Kyllä kiva kun lapsi tulossa minä en saanut raskaaksi kävin lääkärissä meillä kova vauva kuume puhuimme ystävän kanssa ja hän lupasi auttaa toivoimme että onnistuu nytIhan ku olisin liikkeitä alkanut tuntemaan, tai sit ne on noi vappupunkkien kaasu, hih. Rv 17 meneillään
Enemmän jännittää, että siel on rakenteellisesti kaikki ok . Sukupuolella ei väliä ja oon yrittäny olla miettimättä. Kumpikin yhtä tervetulleita, vaikkakin tytölle mein ois helpompi keksiä nimi .Huh, alkaa jännittää rakenneultra jo. Pari viikkoa vielä jännitettävää. Onko teillä millaisia oloja? Tyttö vai poika fiilis? Onko kukaa tehny niitä sooda testejä tms?
Sama juttu tytölle on nimi valmiina! Pojallekkin ajatuksia mutta siitä en ole ihan yhtä vsrma.Enemmän jännittää, että siel on rakenteellisesti kaikki ok . Sukupuolella ei väliä ja oon yrittäny olla miettimättä. Kumpikin yhtä tervetulleita, vaikkakin tytölle mein ois helpompi keksiä nimi .
Minä en edes saanut postitse mitään. Köytiin siellä nt ultrassa läpi kaikki arvot ja sitten ne kirjattiin sinne sähköiseen neuvolakorttiinHei te ketkä ootte käyny siinä nt-ultrassa, niin kauanko onko menny että on tullu tulokset postissa? Kätilö sanoi että menee viikko, mulla tosiaan yli kaks viikkoa siitä aikaa eikä oo vieläkään tullu. ja sano se tietty että soittavat jos jotain tuloksissa ilmenee.. Huomenna sokerirasitukseen apuva.
Mulla meni alle viikko että vastaus tuli postissa (ja välissä oli siis vielä viikonloppu). Sinuna ehkä soittaisin vastauksen perään, ties vaikka hukkunut postissa.Hei te ketkä ootte käyny siinä nt-ultrassa, niin kauanko onko menny että on tullu tulokset postissa? Kätilö sanoi että menee viikko, mulla tosiaan yli kaks viikkoa siitä aikaa eikä oo vieläkään tullu. ja sano se tietty että soittavat jos jotain tuloksissa ilmenee.. Huomenna sokerirasitukseen apuva.
Meillä Eksotella ei ainakaan tullu paperisena. Neuvolassa kerto ne arvot, koska näkyvät potilastietojärjestelmässä .Hei te ketkä ootte käyny siinä nt-ultrassa, niin kauanko onko menny että on tullu tulokset postissa? Kätilö sanoi että menee viikko, mulla tosiaan yli kaks viikkoa siitä aikaa eikä oo vieläkään tullu. ja sano se tietty että soittavat jos jotain tuloksissa ilmenee.. Huomenna sokerirasitukseen apuva.
Nimenomaan joutuu jos tulokset on normaalit.Sokerirasituksen tulos oli hyvä. Eli ei ollut koholla, jee joutuukohan siihen silti vielä uudestaan silloin joskus 24 viikolla..
Kaikki työyhteisössä tietävät, mut vakkari asiakkaille en ole kertonut vielä. Katsotaan millo alan kertomaan, tuntuu vaikealtaOotteko kertoillut jo työpaikalla raskaudestanne? Muille kuin pomolle?
Olen pahoillani, voimia!Poistunut, kävi huonosti
Okei kiitos tiedosta! Onpa tylsää jos lukua ei saa kuulla, ymmärrän kyllä syyn mutta haluaisin kovasti tietää... Pitänee siis oikeasti odottaa paperikirjettä!? Kuulin että muilla se näkyi netissä samana päivänä...EMMAQWERTY, kävin sikiöseulonnassa Lohjalla (HUSiin sekin kuuluu) ja verinäyte otettiin hus-labissa. En saanut tuloksia ollenkaan nähtäville. 3-4 päivän päästä ultrasta tuli kirje, jossa kerrottiin että ei kohonnutta riskiä. Itse seulontalukuja ei siinäkään ollut. Toisaalta hyvä niin, koska jos sanotaan että ne on ok, niin siihen pitää luottaa. Neuvolassa terkkari ne luvut jostain näki ja totesi vaan, että ei nää ole lähelläkään riskirajoja, kun viimeksi siellä kävin. Mutta itse en niitä nähnyt, eikä ne ole koskaan ilmestyneet omakantaan.
Kävin nyt katsomassa vielä oma kannan ja neuvolakäynnin jälkeen oli riskiluvut ilmestyneet sinne. Ei ole ollut aiemmin siellä. Siis yli kuukausi verikokeen jälkeen ne ilmestyi sinne. Oho. Eli olin aiemmin väärässä.Okei kiitos tiedosta! Onpa tylsää jos lukua ei saa kuulla, ymmärrän kyllä syyn mutta haluaisin kovasti tietää... Pitänee siis oikeasti odottaa paperikirjettä!? Kuulin että muilla se näkyi netissä samana päivänä...