Syyskuiset 2020

vierailija
Matkasta tosiaan tulisi pitkä pysähdyksineen ja jos nyt sattuisikin synnytys alkamaan niin voisi olla henkisesti ikävämpi synnyttää muualla.. mutta mutta.. ei se varmaan auta kuin tehdä päätös hetkeä ennen :D Tärkeät juhlat kuitenkin tiedossa.

Korona tuo lisäpaineen, mutta näen että oma käytös ja hygienia on iso osa tartunnan estossa.

Tänään oli neuvola ja terkan mielestä olis kääntynyt rt mutta mennään Tays kuitenkin ultraan varmistaan ja kaikki muukin oli kunnossa ja painoarvioo saa varmaan..
odottelin omaa vuoroani ja suureksi yllätykseksi huoneesta tuli ulos meidän esikoisen kummitäti joka on mun miehen veljen vaimo oli ensimmäisellä käynnillä ja jos hyvin menee niin Saadaan uusi serkku lapsille huhtikuussa ❤

• Rakkaus
Reactions: NassuRessu
vierailija
Vitsit mun piti mennä eilen parturiin miehen veljen emännälle ja kun menin niin ne oli sinne järkännyt mulle baby showerit
Kaikki törkeet oli paikalle tullu vitsi oli ihana juttu
Vitsit mun piti mennä eilen parturiin miehen veljen emännälle ja kun menin niin ne oli sinne järkännyt mulle baby showerit ❤
Kaikki törkeet oli paikalle tullu vitsi oli ihana juttu
Kuulostaa ihanalle! ... ja toivotaan että sulla pysyy ja on pääalas päin vauva.. Millon sulla oli sinne Tayssiin meno? Mä kävin tänään pyöräilemässä niin sain kyllä kunnon naurut kun pyörän satulan muovinen osa petti ja satula putosi alas... painoa ilmeiseti kertynyt tarpeeksi. Tuli hyvää treeniä reisille!!

Tyhmää ei oo ilmottanu ollenkaan uusista viesteistä

KE oli äippäpolikäynti oikeinpäin oltiin käännytty ja alle 4kg olis tulossa niinku veljestään

kyllä olisin vaikka heti valmiina lähteen synnyttään :)
Eilen pojan kanssa poljettiin päiväkodilta kotiin jo oli maha kova kun kivi ja sama illalla kun kävelin pari sataa metriä kylään Kahville.
Yöstä asti ollu oikee kylki kipee tiiä onko neiti hanuriaan tunkenu kylkiluiden alle vai mikä niin kipeetä tekee

Täällä viikkoja nyt 39+0 Toissayönä supisteli ja olin että jes päästään synnyttään mutta sitten lakkasi ja eilen ei oikein juuri mitään ja tänään oon käyny kävelyllä pariinkin kertaan jos edesauttaisi :)
Päivällä oli närästys ylämaha ahdistus

• Tykkää
Reactions: NassuRessu