Loistava parisuhde ja hyvä elämä, mutta seksielämä tökkii ja masentaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ikinä ei kai ole hyvä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

ikinä ei kai ole hyvä

Vieras
Tai periaatteessa meillä on seksielämäkin ihan ok. Saan orgasmeja ja seksiä on paljon, molempien aloitteesta, mutta se ei ole koskaan sitä mitä haluaisin ja tarvitsisin, vaan elän sen suhteen ns. jatkuvassa puutteessa ja olo on ontto ja kaipaava kaiken aikaa. Mies tietää asian ja paljon on puhuttu ja puhuttu ja vielä puhuttu, mutta minkäs teet jos jokin asia ei vain luonnistu. Ymmärrän tilanteen ja en vaadi mieheltäni mitään, mutta kyllä tässä vuosien varrella huomaa katkeroituvansa, kaipaavansa sitä erilaista seksiä ja himoitsevani aivan hullun lailla miehiä joiden kanssa sitä saisi, vaan pettämään en koskaan ole menossa. Mitä tässäkin nyt tekisi, omien halujeni kieltäminen tai tukahduttaminen ei ainakaan auta näemmä pätkääkään ja eihän tämä miehen vika ole, vaikka alusta asti tiesikin näistä asioista ja vakuutteli, että kiinnostaa häntäkin samat asiat.

Ikinä ei sitten ole hyvä, vaan aina on joku asia kaihertamassa, kai sitten, mutta milläpä sen uskoisi ja osaisi tyytyä osaansa.

Sinulla vaikuttaa olevan jokin juttu "hieman" vinksallaan tämän asian suhteen. Vähän vaikuttaa siltä, että sinulla olisi jokin muu perimmäinen ongelma taustalla oikeasti, joka sitten purkautuu tällaisena pakonomaisena tarpeena joihinkin seksi juttuihin. Sinun kannattaisi varmaan käydä keskustelemassa tästä ongelmastasi jonkin ammattilaisen kanssa...

Minkä tason asioista on kyse...voisiko jonkin sortin kompromissia löytää?

Kenenkään ei pidä ryhtyä sellaiseen, mikä ei tunnu itsestä hyvältä. Mutta tiettyyn pisteeseen saakka kannattaa kuitenkin edes yrittää olla avoin ja kokeilunhaluinen. Mutta rajat tulee tosiaan sitten kuitenkin itse kullakin ennemmin tai myöhemmin vastaan, eikä niiden yli kannata ns. toisen vuoksi mennä, sillä kyllä molemmilla on oltava hauskaa.

Omia haluja ei tarvitse kieltää, eikä tukahduttaa, mutta saattaa tosiaan silti olla, ettei niitä koskaan pääse kumppaninsa kanssa toteuttamaan. Mutta mun nähdäkseni elämä on melko monilta osin sellaista, ettei aina saa kaikkea, mitä haluaa. Pitää siis koittaa miettiä, että minkälaisen painoarvon antaa kullekin halulleen. Onko tuo kyseinen seksiin liittyvä asia niin iso, että sitä on pakko saada kokea? Oikeasti? Vai voisiko sitä kuitenkin olla tyytyväinen, vaikka sitä ei pääsisikään kokemaan?

Väitän, että melko monessa suhteessa seksiin liittyvät asiat eivät 100% kohtaa. Varsinkin silloin, kun ne seksiin liittyvät halut poikkeavat vähän jyrkemmin sellaisesta "perus-seksistä".

Ihan tervepäinen ihminen olen ja ammattilaisen kanssakin puhuttu asiasta, normaaleja tarpeita ja mieltymyksiä kuulemma vain, ihmisillä kun on erilaisia haluja ja tarpeita ja ne eivät vain ihan klikkaa miehen kanssa. Voisi kai verrata siihen, että vaikka saisi orgasmin käsihoidolla tai yhdynnässä, niin ei saisi ikinä suuseksiä vaikka se olisi tärkeää ja siitä kiihottuisi ja nauttisi paljon. Ilman sitä osaisi elää, mutta ei se ihan niin kivaa olisi ja olisi tunne, että itsessä on jotain vikaa kun ei kelpaa tai haluaa sellaista mitä toinen ei halua tai kokee inhottavaksi ja ikinä ei saisi kokea niin kovin suurta nautintoa.

Ja nimenomaan juuri (bd)sm:stä kyse, sekä myös ihan vain tavallisesta kiihkeästä seksistä, jota meillä ei myöskään ole oikeastaan koskaan, vaikka kuinka yrittäisi olla miten villikissa sängyssä, on toinen auttamattoman intohimoton ja passiivinen vaikka olisi kuinka himoissaan ja jotenkin koskeekin niin laimeasti ja tylsästi, kepeästi, jos ollenkaan. Tuonkaltaisten kautta saan tasapainoa muuhunkin elämään, koen itseni eheäksi ja vahvaksi ihmiseksi ja olo on kertakaikkisen hyvä ja eheä, juuri sellainen kuin tyydyttävän seksin ja orgasmin jälkeen ihmisellä nyt olo on. Mies nauttii kyllä tiettyyn rajaan asti samoista asioista, mutta homma jää siten keskeneräiseksi, että en oikein osaa nauttia siitä kun mies ei ole ollenkaan dominoiva, ei sitten yhtään, vaan pikemminkin haluaisi että meillä tämä olisi ihan toisin päin; eli minä veisin, hyvinkin kovaa, ja mies vikisisi.

Niin ja siis mies ei koe noita asioita ollenkaan vastenmielisenä, vaan haluaisi kyllä olla juuri sellainen kuin minä tarvitsisin ja ajatuksena nauttii siitä hyvinkin paljon, mutta kun ei ole tarvittavaa mielenkiintoa, niin ei jaksa paneutua ja selvittää, eikä edes kunnolla yrittääkään, vaan homma menee ihan lekkeriksi. Minä olen ihan mielelläni sitten leikkinyt toisin päin kun mies siitä niin pitää ja ärsyttää kun toinen ei viitsi yrittää samalla tavalla tai edes ajatella asioita. Eli siis aivan samanlaiset mieltymykset meillä melkein on, samat fetissitkin jopa, mutta mies ei vain jaksa nähdä vaivaa ja paneutua, ei ole sitä sorttia kai joka erityisemmin saisi kiksejä naisen nautinnosta tai ole muutenkaan niin hirveän kiinnostunut seksistä tekevänä osapuolena, vaikka sitä pitääkin saada joka päivä ja joskus montakin kertaa. Esim. nauttii lähetyssaarnaajasta suunnattomasti, mutta kokee sen liian vaivalloiseksi usein, vaikka on todella hyväkuntoinen ja terve ihminen, niin hemmetin laiska vain.

Alkuperäinen kirjoittaja ikinä ei kai ole hyvä;30022080:
Ihan tervepäinen ihminen olen ja ammattilaisen kanssakin puhuttu asiasta, normaaleja tarpeita ja mieltymyksiä kuulemma vain, ihmisillä kun on erilaisia haluja ja tarpeita ja ne eivät vain ihan klikkaa miehen kanssa. Voisi kai verrata siihen, että vaikka saisi orgasmin käsihoidolla tai yhdynnässä, niin ei saisi ikinä suuseksiä vaikka se olisi tärkeää ja siitä kiihottuisi ja nauttisi paljon. Ilman sitä osaisi elää, mutta ei se ihan niin kivaa olisi ja olisi tunne, että itsessä on jotain vikaa kun ei kelpaa tai haluaa sellaista mitä toinen ei halua tai kokee inhottavaksi ja ikinä ei saisi kokea niin kovin suurta nautintoa.

Ja nimenomaan juuri (bd)sm:stä kyse, sekä myös ihan vain tavallisesta kiihkeästä seksistä, jota meillä ei myöskään ole oikeastaan koskaan, vaikka kuinka yrittäisi olla miten villikissa sängyssä, on toinen auttamattoman intohimoton ja passiivinen vaikka olisi kuinka himoissaan ja jotenkin koskeekin niin laimeasti ja tylsästi, kepeästi, jos ollenkaan. Tuonkaltaisten kautta saan tasapainoa muuhunkin elämään, koen itseni eheäksi ja vahvaksi ihmiseksi ja olo on kertakaikkisen hyvä ja eheä, juuri sellainen kuin tyydyttävän seksin ja orgasmin jälkeen ihmisellä nyt olo on. Mies nauttii kyllä tiettyyn rajaan asti samoista asioista, mutta homma jää siten keskeneräiseksi, että en oikein osaa nauttia siitä kun mies ei ole ollenkaan dominoiva, ei sitten yhtään, vaan pikemminkin haluaisi että meillä tämä olisi ihan toisin päin; eli minä veisin, hyvinkin kovaa, ja mies vikisisi.

Ihan tavallista, kiihkeää seksiä voi mielestäni ns. vaatia. Sen ei luulisi olevan sellainen asia, joka menee minkäänlaisen rajan yli.

Tuo dominointijuttu on kyllä varmasti vähän hankala. Jos kumpikaan ei haluaisi olla se joka vie, vaikka molemmat haluaisivat, että se kumppani on se, joka vie. Ehkäpä miehen olisi syytä koittaa vähän tsempata itseensä lisää puhtia asian suhteen ja sun tulisi toisaalta sitten myös viedä "omalla vuorollasi".

Vaikka mies ei nyt osaa, voi hän opetella. Vaikka sitten jonkun roolileikin kautta, jos se olisi sitä kautta helpompaa?

Alkuperäinen kirjoittaja ikinä ei kai ole hyvä;30022097:
Niin ja siis mies ei koe noita asioita ollenkaan vastenmielisenä, vaan haluaisi kyllä olla juuri sellainen kuin minä tarvitsisin ja ajatuksena nauttii siitä hyvinkin paljon, mutta kun ei ole tarvittavaa mielenkiintoa, niin ei jaksa paneutua ja selvittää, eikä edes kunnolla yrittääkään, vaan homma menee ihan lekkeriksi. Minä olen ihan mielelläni sitten leikkinyt toisin päin kun mies siitä niin pitää ja ärsyttää kun toinen ei viitsi yrittää samalla tavalla tai edes ajatella asioita. Eli siis aivan samanlaiset mieltymykset meillä melkein on, samat fetissitkin jopa, mutta mies ei vain jaksa nähdä vaivaa ja paneutua, ei ole sitä sorttia kai joka erityisemmin saisi kiksejä naisen nautinnosta tai ole muutenkaan niin hirveän kiinnostunut seksistä tekevänä osapuolena, vaikka sitä pitääkin saada joka päivä ja joskus montakin kertaa. Esim. nauttii lähetyssaarnaajasta suunnattomasti, mutta kokee sen liian vaivalloiseksi usein, vaikka on todella hyväkuntoinen ja terve ihminen, niin hemmetin laiska vain.

No jopas...aikamoista. Koska kyse on asennevammasta, ei tuohon liene muuta ratkaisua, kuin miehen asenteen korjaaminen. Ja se voi tehdä vain mies itse.

Kyllä mies periaatteessa osaa, joskus on ollut aivan täydellistä, mutta yleensä ei vain viitsi. Ja kun asiasta puhuu mies vetää johtopäätöksen että kaikki on huonosti, vaikka miten nätisti puhuisi, ja ei halua enää yrittää edes enää senkään vertaa. Nytkään seksirintamalla ei ole puoleen vuoteen ollut oikein mitään minulle tärkeää ja en nauti enää juurikaan kun omilla haluilla ei ole väliä.

Meillä mies taas on hulluna alistettuna olemiseen. Ja mitä rajumpaa sen parempaa. Itseäni homma välillä kiinnostaa, mutta useimmiten tympii.. Ja on sitä tullut tehtyä välillä asioita mitkä ei itseä edes innosta, mutta miehen mieleksi. Ärsyttää kun toisella pitää olla niin voimakkaita fetissejä ihme asioihin. Välillä tuntuu että oma seksuaalisuuteni tukahtuu noiden miesten fetissien alle.. Ymmärrän ap kyllä miestäsi.

Jos kumppanisi on enemmän lempeän rakastelun ihmisiä, voi tollanen olla liikaa vaadittu. Ei se varmaan ole luontevaa suoritukseltaan hänen puoleltaan, jos se häntä kammottaa. Ei minusta kumppania, sukupuolesta riippumatta, saa pakottaa vastahakoiseen seksiin tai fetissiin. Jos et voi elää loistavassa parisuhteessa ilman bdsm-touhuja, ei kai oikeasti ole muuta vaihtoehtoa kuin teidän lähteä eri teille? Jos sukupuoliroolit ois toistepäin, en usko, että kukaan kehottaisi naista jäämään miehen luo, joka painostaa sidontaan ja sadomasokismiin vastoin naisen haluja?

mies kyllä pitää sellaisesta seksistä, mutta kun se on liian vaivalloista ja pitäisi paneutua asiaan.. Samasta syystä mies saa suuseksiä miltei joka päivä ja minä kerran parissa kuussa kun on niin vaivalloista vaikka siinä menisi vain se 5min ja tykkää kyllä siitäkin touhusta. Mies fantasioikin kokoajan naisen alistamisista ja katsoo niitä videoita, puhuu siitä jne, mutta ei saa aikaiseksi. Haluaisi ostaa mulle lateksisen catsuitin ja ties mitä "yli kaiken" mutta kamala vaiva selata nettiä ja ostaa sellainen.

Yhteistyössä