Parisuhde kunnossa, mutta seksi ei.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja möbö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Inhosin seksiä eksän kanssa. Hän tajunnut mitään naisen anatomiasta. Kuivana kakkoseen tuntui olevan motto. Yököttävää, kun jotkut haluaa vaan hoonata paskareikää, tietämättä, miten paljon sattuu, kun kuuvana änkee sinne kullia, vaikkakin pientäkin.
Tunkekoot omaan persereikäänsä ensin kuivan puunuijan ja miettiköön sitten, miten kivaa se on, tai EI ole.
Oikean kumppanin kanssa tuostakin nauttii, mutta sen miehen täytyy todellakin olla oikea!

Nainen ei halua seksiä, jos se ei ole hänelle syystä tai toisesta tyydyttävää. Niin yksinkertaista. Mikä EI ole yksinkertaista, niin on selvittää, miksei seksi kanssasi tyydytä naistasi.

Syy (älä koskaan puhu viasta!) voi olla hänessä tai sinussa tai molemmissa.

Meillä ongelmana oli miehen jatkuva halu, mistä syystä kaikki läheisyys muuttui pian seksin vokaamiseksi, sitten ajan myötä ja minun halujeni hiipuessa seksiin painostamiseksi. Tämä taas sai minut ahdistumaan ja välttelemään tilanteita, jotka olisivat voineet johtaa seksiin, jota en juuri silloin tai tuossa tilanteessa halunnut. Ei kiinnostanut enää edes katsoa miestä silmiin, koska se tulkittiin heti luvaksi kouria haaroväliä tai rintoja. Ongelmana oli siis seksihalujen erittäin suuri epäsuhta.

Vakavan keskustelun paikkahan tuo oli sitten aikanaan, kun sain kasvatettua itselleni munat ja nostettua kissan pöydälle. Nyt mies vetää käteen muutaman kerran päivässä, jolloin minun kanssani voi sitten joskus olla ihan vaan vaikka sylikkäin ilman, että heti alkaa armoton vonkaus. Nyt sitä seksiä on sitten kompromissimäärä, mutta erona aiempaan MOLEMPIEN halusta, ei pelkästään miehen. Mieskin on tyytyväinen, tai ainakin tyytyväisempi kuin silloin, kun minua ei haluttanut koskaan. Minä taas teen aloitteita, vaikkei aina aluksi niin haluttaisikaan. Molemmat joustavat, molemmat voittavat.

KESKUSTELKAA!

Mulla seksissä tökkii se, kun tuntuu että mies ei halua minua, vaan häntä vaan panettaa. Pitäisi olla valmiina hommiin ihan kylmiltään. Ja kun päivät on yhtä riitelyä mutta illalla ollaan seksinhimoissa mielin kielin, niin ei kyllä vaan tee mieli. Äh mutta joo, tuskinpa teidän halut jatkossakaan sen paremmin kohtaa, vähenee vaan jos lapsia tulee... Hyväksy se tai eroa.

Ikää 25, ei lapsia ja noinkin iso juttu kuin erilaiset toiveet sänkyelämän suhteen... en voi antaa muuta neuvoa kuin että erotkaa. Uutta putkeen vaan, nuorena ehtii ja pitääkin! Ensimmäistä ei tarvitse ottaa, jos jokin mättää.

[QUOTE="elli";30137227] Syy (älä koskaan puhu viasta!) voi olla hänessä tai sinussa tai molemmissa.

ja muutamaa riviä myöhemmin...

Meillä ongelmana oli miehen jatkuva halu. [/QUOTE]

Tässä kiteytyy aika yleinen asetelma. En nyt puhu halujen epäsuhdasta vaan parisuhdetaidoista. Teoriassa ymmärretään olla syytelemättä, mutta käytännössä toisen halu onkin ongelma.

Alkuperäinen kirjoittaja Vanha kääkkä;30138325:
Tässä kiteytyy aika yleinen asetelma. En nyt puhu halujen epäsuhdasta vaan parisuhdetaidoista. Teoriassa ymmärretään olla syytelemättä, mutta käytännössä toisen halu onkin ongelma.
Kyllä, miehen jatkuva halu oli ongelma MINULLE. Jos hän olisi ollut tuota kommenttia kirjoittamassa, siinä olisi varmaankin lukenut, että vaimon haluttomuus oli ongelma. Kumpikaan meistä ei kuitenkaan ole millään lailla VIALLISIA. Mikä tässä on sinulle ongelma?

Ota tyttöystäväs kanssa romantiikkaspurtti. Ens alkuun ehdotat, että teillä olis kuukauden mittanen selibaatti. Sinä aikana saa suukottaa ja koskettaa, mut HUOM ei seksiä!! Lupaa, ettet hiiskahda sanaakaan takapuoliosastosta ja varsinkaan pyllynreiästä. Sopikaa säännöt, millanen kosketus (ja ehkä jopa katsominen) on ok. Nainen tahtoo, että hänessä katsotaan kasvoja. Kehu niitä kasvoja!! Ja kaulaa, tai niskaa sekin olis juvä.

Ja sitten se romatiikkaspurtti. Alat tuoda kukkia, lähettelet rakkauskirjeitä, viet ravintolaan, viet piknikille, liimaat sydämiä peilikaapin sisäpuolelle. Mut ei mitään sekistisiä pitsialkkarinostoyllätyksiä! Siivoot talon ja sytytät kynttilän. Tarjoudut selkähierontaa tekemään. Annat naisellesi kirjan käteen, suklaata viereen, määräät sohvalle lekotellen ja hierot samalla jalkoja. Hemmottele, hemmottele ja hemmottele!

Sitten, kun kuukausi on ohi ja jos seksiä ei ole ollut tai minkään laista halua ilmaantunut, niin pyydä tyttöystävää kirjottaan paperille, mistä ei ainakaan pidä. Ja olemaan rehellinen. Ja sitten, jos osaa kertoa, mistä pitää. Ja lopuksi lähdette pariterapiaan. Ei sekään ole hyväksi hänen psyykelle, että ahdistuu omasta seksuaalisesta riittämättömyydestään. Sano sekin.

Minun kohdallani noin oli kun mies oli liian kiltti ja tylsä, etenkin sängyssä, ei mitään seikkailullisuutta ja kokeiluja, pelkkää tylsää perusseksiä, pelkkää romantiikkaa romantiikan perään ja liian epäitsekästä, mies keskittyi jo ihan liikaa minun nautintooni kun olisin vain halunnut kovan ja himokkaan, itsekkään panon. Halusin kovempia otteita ja määrätietoisuutta, kipuakin, mies koskikin jotenkin niin lässysti, ettei siitä vain voinut nauttia. Vaihtamalla parani ja nyt elän kiltin ja ihanan, kunnollisen, mutta sängyssä tuhman ja armottoman miehen kanssa.

Koita nyt vaikka pariksi viikkoa padota ne himosi ja olla vaan. Panosta omaan ulkoiseen olemukseesi, puhtauteen, hyvään tuoksuun, kohteliaaseen ystävälliseen käytökseen. Annat joskus pusun ja taputat pepulle ja hymyilet ja jatkat puuhiasi. Jos hän tulee antamaan sinulle pusun, niin patoa himosi ja pussaa takaisin, hymyile ja jatka omia puuhiasi, älä jää kähmimään ja kokeilemaan, että joko nyt irtoaisi seksiä.

Kyllä sä nyt aikuinen mies pystyt olemaan hetken ilman seksiä ja antamaan vähän aikaa ja olemaan muuten vaan mukava. On niin ärsyttävää, että jos esim. antaa pusun ja halauksen miehelleen, niin se tavallaan ei riitä, vaan aina alkaa kova rutistelu ja kähmiminen ja läähätys.

Pidä huolta itsestäsi ja tee itsestäsi haluttava ja anna vaimon vähän tavoitella sinua. Jos hän silittelee sinua, anna silitellä ja nauti siitä äläkä heti käy hänen kimppuun kuin sika limppuun.

[QUOTE="elli";30138386]Kyllä, miehen jatkuva halu oli ongelma MINULLE. Jos hän olisi ollut tuota kommenttia kirjoittamassa, siinä olisi varmaankin lukenut, että vaimon haluttomuus oli ongelma. Kumpikaan meistä ei kuitenkaan ole millään lailla VIALLISIA. Mikä tässä on sinulle ongelma?[/QUOTE]

Henkilökohtaisesti ei mikään. Mutta totta kai oli (ja on koko ajan) mielenkiintoista tehdä huomioita keskustelijoiden tavasta keskustella. Aluksi puhuit nimenomaan miehen halusta "teidän ongelmananne".

Yhteistyössä