V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Kauankohan kestää ennen kuin Scarlett vetää kilarit
Ja mun pointti oli se, että jos mun ei tee seksiä mieli niin en mä sitä rupia toiselle säälistä antamaan. Kyllä mun pitää itteki haluta. Mä tuntisin oloni inhottavaksi jos antaasin toiselle vain sen takia, että toinen saa tyydytyksen eikä itte tekisi mieli ollenkaa.
Vähän mauton juttu, joka ei liity aiheeseen millään tavalla. Nekrofilia on ihan eri asia.
Kauankohan kestää ennen kuin Scarlett vetää kilarit
Ja mun pointti oli se, että jos mun ei tee seksiä mieli niin en mä sitä rupia toiselle säälistä antamaan. Kyllä mun pitää itteki haluta. Mä tuntisin oloni inhottavaksi jos antaasin toiselle vain sen takia, että toinen saa tyydytyksen eikä itte tekisi mieli ollenkaa.
Sulle on nähtävästi rakkaus aivan tuntematon käsite. Voihan sitä pildee antaa rakkaudesta vaikkei vastiketta saisikaan?
OT / Vähän sama kun se, että miehesi lahjottaisi spermaansa toisille, kiinnosti sua tai ei. Miksi mies alkaisi sun pillin mukaan hyppimään?
Tottakai voi antaa ja tuntea itsesnä raiskatuksi. So sweet.. :heart:Sulle on nähtävästi rakkaus aivan tuntematon käsite. Voihan sitä pildee antaa rakkaudesta vaikkei vastiketta saisikaan?
OT / Vähän sama kun se, että miehesi lahjottaisi spermaansa toisille, kiinnosti sua tai ei. Miksi mies alkaisi sun pillin mukaan hyppimään?
Tottakai voi antaa ja tuntea itsesnä raiskatuksi. So sweet.. :heart:
Kun kerran rakastetaan toisiamme.
Eihän se mitään raiskausta ole jos mies rakastelee vaimoaan.![]()
lopeta suhteesi jos koet miehesi raiskaavan sua.
Mutta ei se järvi oikeesti soutamalla kulu, se on ihan fakta.
Ja siis tottakai, jos itselle on ihan ok eikä tunnu pahalta/hyväksikäytetyltä,
niin senkus antaa ja katsoo salkkareita/kaunareita samalla.
Ei kai sitä kukaan voi tuomita.
En vaan voi henk.koht. ymmärtää sen miehenkään ajatusmaailmaa,
että on ihan ok panna sitä rakastettuaan vaikka tietää ettei toista kiinnosta/haluta.
Luulisi nyt helvetti soikoon ettei se miehestäkään tunnu hyvältä!
(Ja asia erikseen ne joille tällänen on roolileikkiä/fantasiaa)
Panemista on harrastettava, muuten suhde ei ole parisuhde. Myös seksin harrastaminen ruokkii sen haluamista.
Asennoitukaa nyt ihmeessä vähän muulla tavalla kuin antamalla säälistä. Antamalla iloiten, kuitenkin ilman omaa kiihkoa. Onko mahdotonta? Jos on niin miehelle seuraava kiertoon!
Panemista on harrastettava, muuten suhde ei ole parisuhde. Myös seksin harrastaminen ruokkii sen haluamista.
Asennoitukaa nyt ihmeessä vähän muulla tavalla kuin antamalla säälistä. Antamalla iloiten, kuitenkin ilman omaa kiihkoa. Onko mahdotonta? Jos on niin miehelle seuraava kiertoon!
Juu, siis ei toki, jos aloituksessa kerrottu tapa harrastaa seksuaalista kanssakäymistä oman kumppanin kanssa aiheuttaa noin suurta ahdistusta ja mielipahaa, niin on varmaan parasta jättää väliin.
Ymmärrät varmaan, että minun on vaikea kuitenkaan ymmärtää, miksi koet antamisen ilman haluja niin voimakkaasti vääränä. Ehkä sinulle on joskus tapahtunut jotain sellaista, joka saa sinut tuntemaan näin, en tiedä. Tai sitten sinä vain koet asian niinkuin koet, eikai siinä sen suurempia traumoja tarvitse olla takana.
Sulle on nähtävästi rakkaus aivan tuntematon käsite. Voihan sitä pildee antaa rakkaudesta vaikkei vastiketta saisikaan?
Huomaa kyllä ihmisten äärimmäisen erilaisen suhtautumisen seksiin. Olen ilmeisesti siitä onnekas, etten ole elänyt seksuaalisesti alisteisessa suhteessa tai ollut erityisen haluton muutenkaan. Tilanteita on (harvoin), jolloin mies lähtee selkäesti ehdottelemaan niin ettei itsellä ole halut huipussaan, mutta hyvin nopeasti sitä kyllä pääsee fiilikseen kun vaan menee mukaan. Kyllä mä koen lähteväni silloin tilanteeseen toisen aloitteesta, mutta ei se mitään vastentahtoista ole, todellakaan.
Uskomatonta. Ei oo tarvinnu tapahtua yhtää mitään pahaa jos on jotaki mieltä asiasta. Mulle seksi on asia jota molempien kuuluu haluta. Jos mun ei todellakaa tee mieli, niin sitte seksiä ei oo. En ala seksiin vain sen takia, että toinen saa ja rakastava ja ymmärtävä puoliso sen tajuaa. Jos mä en halua seksiä, niin siihen on todella hyvä syy ja vähäästä on mun seksistä kieltäytyminen.