Parisuhteen seksielämä tökkii ja pahasti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "voi elämä"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="voi elämä";23859403]Täällähän on tullut kunnon keskustelut.
Miehelle jo alustavasti puhuin,mutta syy on yksin minussa.Minusta tässä on kummallakin peiliin katsomisen paikka.
Meidän parisuhteen aikana on tapahtunut paljon(10v yhdessä).Minä olin miehen ensimmäinen seksikumppani.Ensin kaikki sujui ok,mutta miehellä joku naksahti päässä ja asiat meni siihen että en saanut normaalisti kieltäytyä seksistä,jos ei sille päivää haluttanut.
Mies piti väkisin hereillä vaikka aamuun saakka,että sai minusta välittämättä.
Lopussa meni siihen että olisi pitänyt kakkoseen saada lykkiä joka kerta.Lähdin pois ja erossa ollessa saatiin terapiassa suhteen solmuja auki.
Seksi sujui normaalisti,mutta viime vuoden aikana alkoi tulla taas kaiken näköisiä lisävivahteita sänkyhommiin,joista en tykännyt ja suoraan sanoin joka kerta.Aina vain uudelleen samaa yritti ja tuntuu että molemminpuolinen luottamus on mennyt.
Tykkään että seksissä on kaikkea muutakin kuin perussettiä,mutta jos mies tekee toistuvasti samaa mistä en tykkää niin maku menee.Ja uteliaille voin sanoa että jos joka panon yhteydessä sormi tungetaan pers silmään ja siitä ei tykkää niin ei ole kivaa.

Ja tosiaan jos minuun ei voi koskea ilman,että kassit pitää saada tyhjäksi niin pahalle se tuntuu.Tunteet ne minullakin on.[/QUOTE]

Kuulostaa ihan seksuaaliselta hyväksikäytöltä tuo, sanoivat nuo tämän ketjun seksihullut mitä tahansa. En itse pystyis elämään tuollaisessa suhteessa enkä varmasti nauttimaan minkäänlaisesta seksistä pitkään aikaan sen jälkeen.

[QUOTE="eee";23858845]Tietääkö miehesi, miten sinua saa ja miten ei saa koskea? Ettei vahingossa kosketa väärällä tavalla?
Kuulosti vaan siltä, että tuo opettaja on kosketellut sinua niin monesta paikasta, että pystytkö lainkaan nauttimaan miehesi kosketuksesta samoilla alueilla? :/[/QUOTE]

Kyllä se tietää, vaan ei aina muista. Kosketuksen pitää olla sellaista reilua ja rehellistä eikä saa tulla yllätyksenä. Tosin ei se opettajankaan koskettelu tullut enää yllätyksenä, kun tiesin, että se käpälöi aina, kun vaan pääsi lähelle.
Sama on sitten tuon riisuuntumisen suhteen. En vain pysty riisuuntumaan, jos mun mies katselee. Sekin on sen saman opettajan syy. Jollain konstin se sai junailtua asiat niin, että oltiin kahden jossakin ja se pakotti mut riisuuntumaan samalla kun katseli. Mies mielellään katselisi riisuuntumistani, mutta mua se ahdistaa niin paljon, että melkein oksennan.

[QUOTE="Vivian";23859221]Minulle eräs vanha herra kerran sanoi viisaasti, että esileikki kestää koko päivän. Kerropa tämä miehellesi.[/QUOTE]

Toihan on viisaasti sanottu! Olen yrittänyt miehelle sanoa samaa, mutta en vaan osannut noin ytimekkäästi sitä sanoa.

Alkuperäinen kirjoittaja ahdistaa vieläkin;23859469:
Kyllä se tietää, vaan ei aina muista. Kosketuksen pitää olla sellaista reilua ja rehellistä eikä saa tulla yllätyksenä. Tosin ei se opettajankaan koskettelu tullut enää yllätyksenä, kun tiesin, että se käpälöi aina, kun vaan pääsi lähelle.
Sama on sitten tuon riisuuntumisen suhteen. En vain pysty riisuuntumaan, jos mun mies katselee. Sekin on sen saman opettajan syy. Jollain konstin se sai junailtua asiat niin, että oltiin kahden jossakin ja se pakotti mut riisuuntumaan samalla kun katseli. Mies mielellään katselisi riisuuntumistani, mutta mua se ahdistaa niin paljon, että melkein oksennan.

Kamalalta kuulostaa, olen tosi pahoillani sun puolesta :( Voi olla, ettei se ammattilaiselle puhuminen oikeasti olisi niin huono ajatus, jos et ole koskaan päässyt noita asioita purkamaan... Toki jos susta tuntuu, että se olis vain vanhojen haavojen auki repimistä, niin en tiedä... Ootko netissä jutellut kohtalotovereitten kanssa tms?

Jos seksin todellakin kokee vastenmieliseksi pakkoantamiseksi, niin ehkä pitää alkaa miettiä että onko parisuhteessa mitään säilytettävän arvoista.

Vemputtaminen ei ole sama asia kuin seksi puolison kanssa. Kyllä sillä fyysistä puolta saa helpotettua, mutta henkisellä puolella siitä jää pidemmän päälle ylle vain vitutus ja katkeruus eikä kumpikaan näistä tuntemuksista edesauta parisuhteen ongelmien ratkaisuja.

Ei sen pitäisi olla näin kamalaa yrittää joskus ymmärtää näitä juttuja miehen näkökulmasta. Tuollainen viikkojen selibaatti ennen keskustelua johtaa hyvin todennäköisesti riitaan, joka ei johda mihinkään.

Jos haluatte mukavan, tasapainoisen, huomioonottavan ja reippaan miehen, joka pyytettömästi hieroo niskat ja osallistuu iloisella mielellä arjen askareisiin niin pitäkää hänet seksuaalisesti tyydytettynä.

:laugh:

Eikös sellainen pumpattava BArbara olisi sulle ihan hyvä kumppani. Aina valmis. =)

[QUOTE="eee";23859499]Kamalalta kuulostaa, olen tosi pahoillani sun puolesta :( Voi olla, ettei se ammattilaiselle puhuminen oikeasti olisi niin huono ajatus, jos et ole koskaan päässyt noita asioita purkamaan... Toki jos susta tuntuu, että se olis vain vanhojen haavojen auki repimistä, niin en tiedä... Ootko netissä jutellut kohtalotovereitten kanssa tms?[/QUOTE]

En ole noista asioista jutellut oikeastaan kenenkään muun kanssa kuin mieheni.

[QUOTE="eee";23858202]Ilmeisesti ap:tä ärsytti sekin, että jos hän on itse tehnyt aloitteen seksiin, mies hehkuttaa seuraavat päivät sitä, miten on kiimainen vaimo. Mikä tässäkin nyt sit on niin pahaa, jos mies on asiasta riemuissaan?[/QUOTE]

En haluaisi, että mieheni hehkuttaa, että olen "kiimainen". Koko ilmaisu on kuvottava.

[QUOTE="Lila";23859542]:laugh:

Eikös sellainen pumpattava BArbara olisi sulle ihan hyvä kumppani. Aina valmis. =)[/QUOTE]
Tuolla asenteella olet pian vain yksi valittaja palstalla lisää, kun mies petti tai lähti jonkun muun mukaan. Tyydyttävä seksielämä koskee parisuhteessa niin miestä kuin naistakin. Ja Rampo on antanut varsin hyvän kuvan miehen näkökannasta yleisellä tasolla.

Tuolla asenteella olet pian vain yksi valittaja palstalla lisää, kun mies petti tai lähti jonkun muun mukaan. Tyydyttävä seksielämä koskee parisuhteessa niin miestä kuin naistakin. Ja Rampo on antanut varsin hyvän kuvan miehen näkökannasta yleisellä tasolla.

Mun puolesta mies saa mielummin käydä vaikka vieraissa kuin kohdella mua parisuhteessa pelkkänä pilluna. Jättäminenkin on suotavampi vaihtoehto.

En myöskään tee mitään AVIOmiehellä, jonka inhimillisen ja rakastavan käytöksen ehtona on että mun pitäis suostua seksiin vaikkei itseäni huvitakaan. Jos haluisin miehen, jonka mielestä tärkeintä meidän suhteessa ja minussa on seksi ja jos sitä saa niin voi ehkä olla kiva mulle muutenkin, niin varmaan tyytyisin ihan vaan johonkin hoitoon ja nauttisin muuten poikamiestyttöelämän vapaudesta. Naiselle tämä on erittäin helposti mahdollista.

Musta seksin pitäis olla parisuhteessa se kuorrutus kakun päällä, ei mikään kaiken perusta. Jos mies on eri mieltä, niin tervemenoa. Mielummin elelen yksin kuin leikin kenenkään pumpattavaa barbaraa.

Alkuperäinen kirjoittaja ahdistaa vieläkin;23859469:

Minkälainen sairas sika "unohtaa" tuollaisen asian?

Yhteistyössä