[QUOTE="Nainen";23858354]Olen aika samaa mieltä, sillä meillä on sama tilanne, sillä erotuksella, että minä haluan jatkuvasti ja mies ei. Tai siis, mies haluaa, mutta uuvuttavan duunin ja parin muun jutun takia ei oikein nyt jaksa/aika ei tahdo riittää, minkä ymmärrän. Se vaan on johtanut siihen, että mä tulkitsen kaiken kosketuksen että "jes, nyt saan"- enkä osaa enää nauttia vaan läheisyydestä. Jos mies sängyssä sivelee mun kättä- ennen nukahtamistaan, vedän herneen nenään (joo'o, olen puutteessa!). En tosin miehelle raivoa, ihan itsekseni kihisen..Ollaan keskusteltu enkä todellakaan syytä miestä mistään, elämäntilanne kun on nyt tosi raaka. Onnekseni mies nauttii meidän seksijutuista aivan älyttömästi ja harmittelee sitä, että kun harrastetaan niin paljon harvemmin (n. 3xkk!!) siitä on tullu aika nopee...
Eli joo, meillä yllä ehdotettu järjestely otetaan käyttöön heti kun vain voidaan, molempien mielenterveyden takia. Ennen niin nautin vain meidän hellittelyhetkistä (halaillaan ja pussaillaan kyllä päivittäin), mutta nyt mulla on koko ajan taka-ajatuksia. Se ei oo oikeasti kovin kivaa.[/QUOTE]
Jep, peesi tälle. Sellaisen naisen voi olla tosi vaikea ymmärtää tätä, joka ei ole ikinä joutunut elämään parisuhteessa puutteessa. Mutta jos on joutunut, niin ymmärtää kyllä paremmin miestäkin - helposti ainakin itselläni puutteessa ollessa riemu nousi jo, kun toinen painautui sängyssä kiinni ja laittoi kädet ympärille. Sitten kun se ei johtanutkaan mihinkään, harmitti.
Kai kaikille on tuttu sanonta siitä, että jos seksi toimii, se on 10 % suhteesta, mutta jos ei toimi, se on 90 %? Niinhän se menee. Jos seksi pelaa ja sitä on riittävästi, sitä ajattelee vain ohimennen, mutta jos sitä ei saa, se täyttää ajatukset ihan koko ajan ja värittää myös toimintaa, eleitä jne.