Parisuhteen seksielämä tökkii ja pahasti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "voi elämä"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="joo";23858126]Eli parisuhteen seksielämän tulee mennä juuri kuin nainen haluaa ja miehen kuuluu olla siihen tyytyväinen. Mies ei saa haluta enempää, eikä vähempää.[/QUOTE]

Ap:han sanoi, että hänen miehensä olettaa saavansa seksiä heti, jos ap edes nauraa tai vitsailee.. Kyllä mulle ainakin tulisi siinä tilanteessa äkkiä mieleen muuttaa erilleen, jotta saisin vapautuneesti edes nauraa kiherrellä tietsikkani ääressä ilman että heti olisi pukkaamassa "parrua" pesään..

[QUOTE="joo";23858204]Ap ja palstamammat pitävät seksistä, kunhan sitä on heidän haluamansa määrä. Ei enempää, ei vähempää. Muuten ratkaisuna on pakkopihtaaminen.[/QUOTE]

Etkä sinäkään putkiaivo vieläkään tajua, että seksin määrä ei ole vakio, joka suoritetaan vaikka aviomies ei kunnioita vaimoa, on kusipää ja vonkaa kuin teinipoika kerran minuutissa?

Naisella on omanarvontuntonsa, teistä miehistä en tiedä.

Ei tietenkään. Kyllä nainen varmasti suostuu seksiin silloin kun mies sitä ehdottaa/tekee alotteen JOS se aloite on oikeesti sellainen, että siinä pysyy ne halutkin! Se että mies tulee vaa kourasee kesken tiskauksen alapäästä, ei todellakaan herätä mitään haluja. Nainen vaatii pidemmän esileikin syttyäkseen, sille ei vaan voi mitään. Päivän mittaan voi aloitetta aloittaa tekemällä hellavarasesti, pussata niskaan, tunnin päästä uudestaan jne.. Illalla onkin sitten valmiiksi halukas nainen sängyssä. Mutta se, jos mies tulee ja kourasee alapäästä/tisseistä ei ole yhtään seksikästä eikä naiset oikeesti tykkää siitä.

Haluja saa olla ja pitääkin olla, mutta se tunnelman latistaminen on paha juttu seksin kannalta.

Se, että sinä et tykkää siitä, ettei tarkoita, ettei kukaan muukaan nainen tykkäisi siitä!

• Tykkää
Reactions: har mi
En ymmärrä, miksi pitää sekstailla sitten sellaisilla tuntemuksilla, että nainen ajattelee negatiivistä, mies positiivistä, kun molemmat voisi olla positiivisella mielellä seksiä harrastaessaan.
Ei se oikeesti vaadi mitään tutkintoja tai suorituskortteja että vois saada naisenkin hyvällä mielellä sekstaamaan.
Noi ap:n kertomat miehen teot ei vaan oo just niitä sellasia, joilla ne halut syttyy.

[QUOTE="joo";23858126]Eli parisuhteen seksielämän tulee mennä juuri kuin nainen haluaa ja miehen kuuluu olla siihen tyytyväinen. Mies ei saa haluta enempää, eikä vähempää.[/QUOTE]
Ei kai tämä aloitus ihan niin mennyt. Käsitin, että ongelma on niin, että seksi ja kopostelu ovat ainut läheisyyden muoto. Joku kultaisen keskitien löytäminen olisi paras vaihtoehto.

Mulle tuli tuossa mieleen semmonen juttu, että jos en saisi ohimennessä purhauttaa miestäni takapuolesta, tuntisin itseni kyllä aika surulliseksi ja kokisin, ettei mieheni tykkää minusta.

joka parisuhteessa on omat juttunsa. Puristelut voi olla toisille kivaa ja toiset taas ei harrasta.

Aloittajan mies ei vaan selvästikään kunnioita vaimonsa toiveita, mikä on suuri haitta parisuhteelle ja seksielämälle. Minkäs takia sitä on naimisiin menty, jos toinen ei ole kunnioittamisen arvoinen?

Nämä miehet, joille saanti on pakollista tilanteessa kuin tilanteessa, voivat tietenkin tehdä Schwarzeneggerit ja katsoa sitten, kannattiko. Oikea avioliitto on kuitenkin kahden kauppa ja ongelmista keskusteluun on oltava tilaa.

Naisilla on hyvin usein myös ennen avioliittoa ollut ikäviä kokemuksia, esim. raiskausyrityksiä tai väkisinpuristeluja yms.yms. Jatkuva karkea kouriminen tuskin tuo hyvää mieltä ja hyviä muistoja.

Nämä on hankalia asioita. Miehet ja naiset eivät pysty toisiaan täysin näissä ymmärtämään kun tarpeet ja seuraukset ovat niin erilaisia.
Minä en naisista tiedä, mutta itsestäni tiedän sen että seksin puute vaikuttaa aivan ratkaisevasti arkielämän sujumiseen, mielen tasapainoon ja voi johtaa myös hyvin epämiellyttävään fyysisen kivun tunteeseen. Toivon ja uskon että AP löytää puolisonsa kanssa keinot saada asiat kuntoon. Seksielämä kun on tasapainossa, niin kaikki muu on paljon helpompaa.

Keskustelemallahan asiat pitää hoitaa, mutta ensin pitäisi jotenkin järjestää se kunnollinen keskusteluyhteys. Tähän ehdotin avuksi sitä seksikuuria.

Tuota selibaattihommelia en kyllä tosiaankaan suosittelisi. Haluan keventää aiemmin sanomaani pöhköllä analogialla:

A
Ismo on pari päivää syömättä ja on valtavan nälkäinen. Hänen ystävänsä Suppo pyytää Ismolta että: "Teeppä minulle kinkkusämpylä ja pidä näppisi erossa siitä lihamurekkeesta." Ismoa vituttaa. Ulkona sataa räntää ukkospilvestä toukokuussa.

B
Ismo ja Suppo ovat syöneet mukavasti lounaat ja päivälliset. Suppo katselee iltauutisia sohvalla ja ilahtuu kun Ismo tuo hänelle yllättäen teetä ja voileivän. Ulkona valkoinen yksisarvi katselee ylväänä auringonlaskua.

[QUOTE="joo";23858204]Ap ja palstamammat pitävät seksistä, kunhan sitä on heidän haluamansa määrä. Ei enempää, ei vähempää. Muuten ratkaisuna on pakkopihtaaminen.[/QUOTE]

Kyllähän se niin oikeastaan on vähän joka lajilla, että naaras päättää, että antaako vai eikö anna. Urokset vaan yrittävät tehdä naaraaseen vaikutuksen. Jotkut taitavammin toiset köpelömmin.

Mies elää selvästi kroonisessa puutteessa. Seksin tarve vaihtelee, mutta yleensä kahden päivän tauon jälkeen miehelle alkaa tulla ahdistusta. Mitä pidemmälle se jatkuu, sitä vaikeampi on miehen olla puolisonsa kanssa oikein missään tekemisissä ilman että seksi on jatkuvasti mielessä.

Yksi tapa koittaa avata tuo solmu on se että harrastatte vaikkapa viikon seksiä niin paljon kuin mies haluaa. Yksi seksikerta kun helpottaa vain hetkellisesti. Viikossa häneltä luultavasti lähtee ylimääräiset höyryt jonka jälkeen hän kykenee keskustelemaan asioista vakavasti ja pystyy ottamaan toisenkin tarpeet huomioon. Pyydä häneltä sitten niitä niskahierontoja ja selitä että tarvit läheisyyttä ilman seksiä. Yrittäkää pitää säännöllistä 2-5 kertaa viikossa seksielämää yllä, jotta mielenterveys säilyy puolin ja toisin.

Toinen tapa on että raivoat miehelle itsekkyydestä ja pakotat hänet puutteessa munapystyssä hieromaan niskaasi ja jalkoja, jonka jälkeen jätät hänet illaksi nettiin runkkaamaan ja haaveilemaan paremmasta elämästä.

Olen aika samaa mieltä, sillä meillä on sama tilanne, sillä erotuksella, että minä haluan jatkuvasti ja mies ei. Tai siis, mies haluaa, mutta uuvuttavan duunin ja parin muun jutun takia ei oikein nyt jaksa/aika ei tahdo riittää, minkä ymmärrän. Se vaan on johtanut siihen, että mä tulkitsen kaiken kosketuksen että "jes, nyt saan"- enkä osaa enää nauttia vaan läheisyydestä. Jos mies sängyssä sivelee mun kättä- ennen nukahtamistaan, vedän herneen nenään (joo'o, olen puutteessa!). En tosin miehelle raivoa, ihan itsekseni kihisen..Ollaan keskusteltu enkä todellakaan syytä miestä mistään, elämäntilanne kun on nyt tosi raaka. Onnekseni mies nauttii meidän seksijutuista aivan älyttömästi ja harmittelee sitä, että kun harrastetaan niin paljon harvemmin (n. 3xkk!!) siitä on tullu aika nopee... :D

Eli joo, meillä yllä ehdotettu järjestely otetaan käyttöön heti kun vain voidaan, molempien mielenterveyden takia. Ennen niin nautin vain meidän hellittelyhetkistä (halaillaan ja pussaillaan kyllä päivittäin), mutta nyt mulla on koko ajan taka-ajatuksia. Se ei oo oikeasti kovin kivaa.

Alkuperäinen kirjoittaja niinpä niin;23858346:
Kyllähän se niin oikeastaan on vähän joka lajilla, että naaras päättää, että antaako vai eikö anna. Urokset vaan yrittävät tehdä naaraaseen vaikutuksen. Jotkut taitavammin toiset köpelömmin.

Se on justiin näin. Kun oppii että mistä nappuloista kannattaa painella ja mistä ei missään nimessä saa painella niin pysyy pussit tyhjinä ja kaikilla on mukavaa.

Alkuperäinen kirjoittaja niinpä niin;23858346:

Antiikkiselta kuulostaa. Kyllä mä ainakin olen ollut myös parisuhteessa, jossa mies päätti, milloin seksiä oli. Itse halusin enemmän ja itsetunnon päälle se kävi. Koin itseni torjutuksi, itkin paljon.

[QUOTE="Nainen";23858354]Olen aika samaa mieltä, sillä meillä on sama tilanne, sillä erotuksella, että minä haluan jatkuvasti ja mies ei. Tai siis, mies haluaa, mutta uuvuttavan duunin ja parin muun jutun takia ei oikein nyt jaksa/aika ei tahdo riittää, minkä ymmärrän. Se vaan on johtanut siihen, että mä tulkitsen kaiken kosketuksen että "jes, nyt saan"- enkä osaa enää nauttia vaan läheisyydestä. Jos mies sängyssä sivelee mun kättä- ennen nukahtamistaan, vedän herneen nenään (joo'o, olen puutteessa!). En tosin miehelle raivoa, ihan itsekseni kihisen..Ollaan keskusteltu enkä todellakaan syytä miestä mistään, elämäntilanne kun on nyt tosi raaka. Onnekseni mies nauttii meidän seksijutuista aivan älyttömästi ja harmittelee sitä, että kun harrastetaan niin paljon harvemmin (n. 3xkk!!) siitä on tullu aika nopee... :D

Eli joo, meillä yllä ehdotettu järjestely otetaan käyttöön heti kun vain voidaan, molempien mielenterveyden takia. Ennen niin nautin vain meidän hellittelyhetkistä (halaillaan ja pussaillaan kyllä päivittäin), mutta nyt mulla on koko ajan taka-ajatuksia. Se ei oo oikeasti kovin kivaa.[/QUOTE]

Jep, peesi tälle. Sellaisen naisen voi olla tosi vaikea ymmärtää tätä, joka ei ole ikinä joutunut elämään parisuhteessa puutteessa. Mutta jos on joutunut, niin ymmärtää kyllä paremmin miestäkin - helposti ainakin itselläni puutteessa ollessa riemu nousi jo, kun toinen painautui sängyssä kiinni ja laittoi kädet ympärille. Sitten kun se ei johtanutkaan mihinkään, harmitti.

Kai kaikille on tuttu sanonta siitä, että jos seksi toimii, se on 10 % suhteesta, mutta jos ei toimi, se on 90 %? Niinhän se menee. Jos seksi pelaa ja sitä on riittävästi, sitä ajattelee vain ohimennen, mutta jos sitä ei saa, se täyttää ajatukset ihan koko ajan ja värittää myös toimintaa, eleitä jne.

Mulle tuli tuossa mieleen semmonen juttu, että jos en saisi ohimennessä purhauttaa miestäni takapuolesta, tuntisin itseni kyllä aika surulliseksi ja kokisin, ettei mieheni tykkää minusta.

Löytyiskös ymmärrystä kiellolle tällaisessa tapauksessa? Koulussa opettajani hiplasi ja kouri minua lähes päivittäin 3 vuoden ajan. Takapuolesta, sisäreidestä, sormet kävi jalkovälissä ja käsi hivuttautui lantiolle, vyötärölle ja päätyi hiplaamaan kehittyviä, pieniä lapsen tissejäni. En voi vieläkään antaa mieheni hyväillä itseäni samoin. En vaan ahdistumatta sitä kestä!

Alkuperäinen kirjoittaja ahdistaa vieläkin;23858430:
Löytyiskös ymmärrystä kiellolle tällaisessa tapauksessa? Koulussa opettajani hiplasi ja kouri minua lähes päivittäin 3 vuoden ajan. Takapuolesta, sisäreidestä, sormet kävi jalkovälissä ja käsi hivuttautui lantiolle, vyötärölle ja päätyi hiplaamaan kehittyviä, pieniä lapsen tissejäni. En voi vieläkään antaa mieheni hyväillä itseäni samoin. En vaan ahdistumatta sitä kestä!

En tarkoita olla mitenkään ilkeä, mutta oletko käynyt asian tiimoilta terapeutilla, psykologilla tms.?

No ei tarvi joo pakolla antaa, mut ei nainen ole parisuhteessa ainut jolla on tarpeet.. Ja onko se nyt niin pakolla antamista? Eikö seksi enää olekkaan ihanaa? Hmm.. Meidän naisten isoin ongelma on se, että me mietitään liikaa.. pitäs vaan nauttia ja heittäytyä tilanteeseen, eikä antaa ajatusten pilata fiilistä.. =)

Tarpeeksi seksiä elämään, se elvyttää tilanteen.. ensin alote saattaa olla juurikin "muna pystyssä selkään hieromista", mutta sit kun sitä seksiä on tarpeeksi, niin se muna ei vaan nouse niin helposti pystyyn lääppimisestä.. Ja sit ollaan ihannetilanteessa, kun joutuu jo tekemään töitä, että mies kiihottuu.. mutta jos seksiä on liian vähän, niin se kalu todella nousee tyyliin jo halaamisesta.. sille ei vaan voi mitään..
Meillä on siitä hyvä tilanne tämänKIN asian suhteen, että kummallakin meillä on samat tarpeet.. Jos en saa seksiä tarpeeksi usein niin minä naisenakin myös ahdistun ja pelkkä halaaminen saa jo "sille tuulelle", mutta jos seksiä on tarpeeksi niin asiat pysyy palanssissa ja kummallakin on hyvä olla ja läheisyydestä voi nauttia ilman seksiäkin..

Noh kaikilla on eri halut ja mieltymykset.. tätä ketjua lukiessa saan taas olla onnelinen, kun mulla on vaan niin ihana mies.. ja ihana parisuhde pitkän yhdessä olon jälkeen ja pienistä lapsista huolimatta..=)

Voisko mies käydä hiplaamassa itteensä muutaman kerran ja sitten tulla lähelle jos on muuten niin vaikeaa? Jos kuitenkin mies käy kuumana niin AP:n täytyy olla uskomattoman seksikäs nainen ja siihen liittyy ongelmansa.

[QUOTE="eee";23858450]En tarkoita olla mitenkään ilkeä, mutta oletko käynyt asian tiimoilta terapeutilla, psykologilla tms.?[/QUOTE]

Enpä ole käynyt ja olisiko siitä nyt mitään hyötyäkään alkaa vanhoja asioita vaan kaivelemaan. Minusta on parempi, ettei mies hipelöi minua samaan tyylin kuin se opettaja silloin, niin ei tuu vanhat asiat väärällä hetkellä mieleen. Ja mielelläni unohtaisin kaiken ikuisiksi ajoiksi.

Alkuperäinen kirjoittaja ahdistaa vieläkin;23858531:
Enpä ole käynyt ja olisiko siitä nyt mitään hyötyäkään alkaa vanhoja asioita vaan kaivelemaan. Minusta on parempi, ettei mies hipelöi minua samaan tyylin kuin se opettaja silloin, niin ei tuu vanhat asiat väärällä hetkellä mieleen. Ja mielelläni unohtaisin kaiken ikuisiksi ajoiksi.

Tietääkö miehesi, miten sinua saa ja miten ei saa koskea? Ettei vahingossa kosketa väärällä tavalla?
Kuulosti vaan siltä, että tuo opettaja on kosketellut sinua niin monesta paikasta, että pystytkö lainkaan nauttimaan miehesi kosketuksesta samoilla alueilla? :/

Täällähän on tullut kunnon keskustelut.
Miehelle jo alustavasti puhuin,mutta syy on yksin minussa.Minusta tässä on kummallakin peiliin katsomisen paikka.
Meidän parisuhteen aikana on tapahtunut paljon(10v yhdessä).Minä olin miehen ensimmäinen seksikumppani.Ensin kaikki sujui ok,mutta miehellä joku naksahti päässä ja asiat meni siihen että en saanut normaalisti kieltäytyä seksistä,jos ei sille päivää haluttanut.
Mies piti väkisin hereillä vaikka aamuun saakka,että sai minusta välittämättä.
Lopussa meni siihen että olisi pitänyt kakkoseen saada lykkiä joka kerta.Lähdin pois ja erossa ollessa saatiin terapiassa suhteen solmuja auki.
Seksi sujui normaalisti,mutta viime vuoden aikana alkoi tulla taas kaiken näköisiä lisävivahteita sänkyhommiin,joista en tykännyt ja suoraan sanoin joka kerta.Aina vain uudelleen samaa yritti ja tuntuu että molemminpuolinen luottamus on mennyt.
Tykkään että seksissä on kaikkea muutakin kuin perussettiä,mutta jos mies tekee toistuvasti samaa mistä en tykkää niin maku menee.Ja uteliaille voin sanoa että jos joka panon yhteydessä sormi tungetaan pers silmään ja siitä ei tykkää niin ei ole kivaa.

Ja tosiaan jos minuun ei voi koskea ilman,että kassit pitää saada tyhjäksi niin pahalle se tuntuu.Tunteet ne minullakin on.

En jaksanut lukea koko ketjua, mutta meillä oli periaatteessa hieman samantapainen ongelma. Mies ei tosin kourinut yms. mutta kaikki läheisyys johti aina seksiin. Siksi minulle itselleni tuli sellainen olo, että en halua edes sitä läheisyyttä silloin kuin ei itse seksi haluttanut. Puhuttiin sitten asiasta paljonkin ja päädyttiin pitämään 1kk selibaattia. Eli läheisyyttä sai ja pitikin olla, mutta itse tekoihin ei menty. Se oli itse asiassa aika mukavaa aikaa, ja auttoi molempia huomaamaan, että se pelkkä läheisyyskin on tyydyttävää ja mukanaa jne.

Kokeilkaa :)

Yhteistyössä