V
vierailija
Vieras
Saattaako joku olla tyytyväinen tällaiseen? Ollaan vähän olosuhteidenkin vuoksi nähty ehkä kerran tai pari viikossa, mutta joka kerta ei edes ole seksiä. Seksiä on siis 2-3 kertaa kuukaudessa. Itse olen ajatellut, että määrä on aika vähäinen, mutta olen ajatellut sen johtuvan osittain tästä, ettei pystytä näkemään niin usein (ja syitä tähän on lapset, työt ja opiskelut, ja se ettei asuta kovin lähekkäin, vaikkakin samassa kaupungissa). Suhde on kestänyt puolisen vuotta, ja mietin että minkähänlaiseksi se mahtaa tällaisesta kehittyä. Joku kerta jutellessa uusi kumppani sanoi, että hänen mielestään seksiä kerran viikossa on aika iso määrä (siis jos on suhteessa). Itse taas olen ajatellut sen olevan aika vähäinen määrä, ja olen ajatellut, että vakiintuneessa suhteessa arjen keskellä sellainen 1-2 kertaa olisi varmaan ihan ok, mutta vielä parempi, jos olisi 2-3 kertaa. Ja uudessa suhteessa tyyliin "koko ajan". Nyt vähän mietityttää, että jos tämä meidän tahti on hänen mielestään paljon, niin mahtaakohan suhde muuttua aika seksittömäksi ajan mittaan?