Uuden kumppanin kanssa vaisu seksielämä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Saattaako joku olla tyytyväinen tällaiseen? Ollaan vähän olosuhteidenkin vuoksi nähty ehkä kerran tai pari viikossa, mutta joka kerta ei edes ole seksiä. Seksiä on siis 2-3 kertaa kuukaudessa. Itse olen ajatellut, että määrä on aika vähäinen, mutta olen ajatellut sen johtuvan osittain tästä, ettei pystytä näkemään niin usein (ja syitä tähän on lapset, työt ja opiskelut, ja se ettei asuta kovin lähekkäin, vaikkakin samassa kaupungissa). Suhde on kestänyt puolisen vuotta, ja mietin että minkähänlaiseksi se mahtaa tällaisesta kehittyä. Joku kerta jutellessa uusi kumppani sanoi, että hänen mielestään seksiä kerran viikossa on aika iso määrä (siis jos on suhteessa). Itse taas olen ajatellut sen olevan aika vähäinen määrä, ja olen ajatellut, että vakiintuneessa suhteessa arjen keskellä sellainen 1-2 kertaa olisi varmaan ihan ok, mutta vielä parempi, jos olisi 2-3 kertaa. Ja uudessa suhteessa tyyliin "koko ajan". Nyt vähän mietityttää, että jos tämä meidän tahti on hänen mielestään paljon, niin mahtaakohan suhde muuttua aika seksittömäksi ajan mittaan?

Kuulostaa kyllä siltä ettei teidän suhteesta voi mitenkään tulla hyvää. Ellet sä muutu jostain ihmesyystä eunukiksi.

No vähän on ollut itelläkin pahaenteiset aavistukset. Just nyt tämä on ollut silleen "ihan kiva", kun kyllä se muutaman vuoden sinkkuuden jälkeen sen sinkkuajan voittaa. Mutta onhan tämän enemmän sellaista tapailua ja ei-niin-kiihkeää. Tosi mukava tyyppi kyllä, mutta mutta...

No vähän on ollut itelläkin pahaenteiset aavistukset. Just nyt tämä on ollut silleen "ihan kiva", kun kyllä se muutaman vuoden sinkkuuden jälkeen sen sinkkuajan voittaa. Mutta onhan tämän enemmän sellaista tapailua ja ei-niin-kiihkeää. Tosi mukava tyyppi kyllä, mutta mutta...

Paska tilanne.

Mutta mieti tarkkaan ja päätä suhde ajoissa jos siltä tuntuu. Helpommaksi se (lopettaminen) kun ei ainakaan muutu ajan kuluessa.

Onko pakko paneskella koko ajan?
No ei se kyllä ole koko ajan paneskelua, jos ap:n kumppanin mielestä jopa kerran viikossa on 'aika iso määrä'.
Mä ymmärtäisin vielä, jos hänen mielestä kerran päivässä on liian usein, vaikka emmä kyllä sitäkään ihan ymmärrä.

• Tykkää
Reactions: m1es
Minusta olisi hyvä kun molemmat ovat ns samalla aktiivisuustasolla seksissä sekä alussa että myöhemmin. Tuo tyytyväisyyttä suhteeseen.
Meillä on 12 v. liitto, aluksi oli tosi aktiivista ja on sitten hiipunut, nykyisin viikonloppuisin x2-3 Ei sitä oikein työpäivien jälkeen löydy virtaa eikä halujakaan.
Minä 51 v ja mies 41 v.

Kyllähän te kaksi vaikutatte seksuaalisen aktiivisuuden ja halukkuuden tasolla olevan kaukana toisistanne. Se mikä toiselle on tarpeeksi/riittävää, on sulle liian vähän.

Nyt sun on vain mietittävä, mitä haluat. Missä roolissa seksi on suhteessa muuhun yhdessäoloonne ja -tekemiseen. Oletko nyt tyytyväinen? Onnellinen?

Taidat tietää jo vastauksen ja sen mitä tehdä.

Nelikypäsellä miehellä ei enää tee niin mieli paneskella joka päivä. Oletko harkinnut kakskymppistä miestä, ne jaksavat ja haluavat panna aina?
Nelikymppinen nainenhan on se aktiivisimmillaan olija ja miehellä se huippu on parikymppisenä eli siinä suhteessa sopivat toisilleen. Mutta en pidä sitä seksuaalista aktiivisuutta numero ykkösenä, kunnon suhteessa on paljon muutakin kuin pelkkää panemista.

Ette ole yhteensopivia seksuaalisesti. Valitettavasti. Ongelmallista on se, että olet käyttänyt suhteeseen jo puoli vuotta, vaikka olet varmasti tiedostanut asian jo ajat sitten. Nyt ero on paljon vaikeampi juttu kuin alussa.

Ette ole yhteensopivia seksuaalisesti. Valitettavasti. Ongelmallista on se, että olet käyttänyt suhteeseen jo puoli vuotta, vaikka olet varmasti tiedostanut asian jo ajat sitten. Nyt ero on paljon vaikeampi juttu kuin alussa.

Itse asiassa en tiedostanut asiaa alussa. Kun ei pystytä näkemään niin usein, en tajunnut, että toisen mielestä tämä seksin määrä olisi ok silloinkin, jos nähtäisiin useammin tai jopa asuttaisiin yhdessä. Itse koin, että kyseessä oli olosuhteen pakko. Joskus kun keskustelun yhteydessä tuli ilmi, että hänestä kerran viikossa oli "usein", tajusin vasta, että itse asiassa eihän meillä seksiä tosiaan ole ollutkaan edes joka kerta. Niinä kertoina oli tehty muita juttuja, mutta tajusin, että aiemmissa suhteissa olisi kyllä yritetty järjestää tilaisuus seksiinkin.

Yhteistyössä