Uuden kumppanin pieni penis

  • Viestiketjun aloittaja Ei voi olla miettimättä
  • Ensimmäinen viesti
Ei voi olla miettimättä
Olen löytänyt aivan ihanan miehen elämääni, sovimme kaikinpuolin hyvin yhteen ja rakastamme toisiamme.
Siksi minua vähän hävettääkin, että kirjoitan tänne tästä asiasta. Emme ole miehen kanssa vielä päätyneet petipuuhiin (toistaiseksi suhde on vielä etäsuhdekin, vaikka asia on muuttumassa joulun tienoilla).

Olemme kuitenkin puhuneet seksistä yms. ja mies on kertonut että hänen peniksensä koko on hänelle arka asia. Miehen sanojen mukaan hänen peniksensä kun on erektiossa 8 cm pitkä. Itse ajattelin ettei sillä koolla nyt ole mitään merkitystä, koska mies on muuten aivan ihana tapaus.

Mutta väkisinkin tullut mietittyä, että miten sitten seksin laita? Miten tulee sujumaan ja voinko esim yhdynnästä nauttia paljon ollenkaan. Sillä onhan tuo 8cm erektio.. Todella pieni, melkein mikropeniksen kokoinen (mikropeniksen raja on että enimmillää 7cm erektiossa). Tietty se läheisyys siinä on tärkeintä ja seksiin kuuluu paljon muutakin, mutta itselleni yhdyntä on myös ollut tärkeä osa seksiä ja saan myös yllättävän helposti orgasmin yhdynnässä.

Onko kellään ollut vastaavanlaisia tilanteita tai osaisiko joku sanoa jotain neuvoa tähän. Miehen kanssa pitäisi kai puhua,joo, mutta hänelle on arvattavasti tosi arka aihe tämä, hänelle oli hyvin vaikea kertoa koko asiasta :(
 
Jos kaksi naista keskenään voi viettää hyvää seksielämää niin teilläkin on mahdollisuus. Leluja käyttöön ja paljon suuseksiä. Anaaliseksin luulisi olevan mahdollista helposti tuon kokoisella.

Kokeilemalla se selviää.
 
  • Tykkää
Reactions: astrolabe
kokemuksen syvä rintaääni
No ei se pituus vaan se paksuus.... Eli jos on normi paksu toimii jos ei niin ei tunnu.. toki riippuu omasta rakenteesta ja siitä mihin on tottunu. En pitäisi tuota lyhyyttä ongelmana, enemmän minua kiinnostaisi paksuus, se ratkaisee :) Voihan sitä ostaa itelleen dildon ja sit kumppanin kanssa harrastaa esim suuseksiä. Ite en ehdottais kumminkaan dildoa mukaan leikkeihin mutta ehkä miehesi saattaa sitä ehdottaa. Mutta jos muuten suhde on ihana niin kyllä keinot aina löytyy :)
 
Ei voi olla miettimättä
Kiitos vastauksesta Data. Sitä olen ajatellutkin että kyllähän hyvää seksiä saa paljon muillakin konsteilla, mutta ainakin itselleni myös ihan se perinteinen yhdyntä on ollut tärkeä osa seksiä. Ehkä mietin tätä koko juttua turhan paljon jo senkin takia, että tiedän sen vaivaavan miestä itseään. Koska hänen on vaikea olla sinut asian kanssa niin itselläkin sitten vähän samanlainen asenne. Toki voi muuttua täysin sitten kun seksi astuu kuvioihin, mutta toistaiseksi tällaista..
 
Ei voi olla miettimättä
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;28947291:
Joskus herää miettimään, että mitä sitä sitten sillä loputtomalla vaatimusten ja toiveitten listalla tekeekään, kun kaikki tyssää kuitenkin vain ja ainoastaan siihen yhteen asiaan...
Aamuäree, luulinpa itsekin ettei sillä koolla mitään väliä ole, mutta kun mies asiasta kertoi niin väkisinkin tullut mietittyä. Mutta kuka sanoi että kaikki tuohon on tyssäämässä, en todellakaan aio miestä jättää vaikka hällä ei penistä olisi ollenkaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ei voi olla miettimättä;28947296:
Aamuäree, luulinpa itsekin ettei sillä koolla mitään väliä ole, mutta kun mies asiasta kertoi niin väkisinkin tullut mietittyä. Mutta kuka sanoi että kaikki tuohon on tyssäämässä, en todellakaan aio miestä jättää vaikka hällä ei penistä olisi ollenkaan.

Sori, karkas kärkkäästi näppikseltä. En tarkoittanut vain ja ainoastaan sinua, mutta usein on ollut aloituksia aiheeseen liittyen.
Ei siis ollut isku sinulle, sori. Se on tää aamu.....
 
Ei voi olla miettimättä
Alkuperäinen kirjoittaja kokemuksen syvä rintaääni;28947284:
No ei se pituus vaan se paksuus.... Eli jos on normi paksu toimii jos ei niin ei tunnu.. toki riippuu omasta rakenteesta ja siitä mihin on tottunu. En pitäisi tuota lyhyyttä ongelmana, enemmän minua kiinnostaisi paksuus, se ratkaisee :) Voihan sitä ostaa itelleen dildon ja sit kumppanin kanssa harrastaa esim suuseksiä. Ite en ehdottais kumminkaan dildoa mukaan leikkeihin mutta ehkä miehesi saattaa sitä ehdottaa. Mutta jos muuten suhde on ihana niin kyllä keinot aina löytyy :)
Paksuudesta en tiedä yhtään, sen kai näkee sitten kun siihen tilanteeseen miehen kanssa päätyy.
Ja kun kuitenkin haluaisin leluista yms huolimatta sen normi yhdynnänkin sisällyttää tuohon. Mutta mietin juuri että jos esim nuo seksilelut jotenkin loukkaisi miestä, koska tämä on hälle vaikea aihe kun tietää peniksensä olevan noin puolet keskiverto koosta..
 
kok
Onko vähän myöhäistä pohtia kun kerrot, että olette jo rakastuneet. Sen verran voin sanoa, että yhdyntä tulee olemaan pettymys. Ei tuolla vehkeellä naista tyydytetä, siihen on otettava muut keinot käyttöön. Sinun on vaan hyväksyttävä tilanne ja opeteltava muita seksinharrastamisen keinoja. Jos asia on miehelle arka on odotettavissa että seksiä on harvakseltaan.
 
Ei voi olla miettimättä
Onko vähän myöhäistä pohtia kun kerrot, että olette jo rakastuneet. Sen verran voin sanoa, että yhdyntä tulee olemaan pettymys. Ei tuolla vehkeellä naista tyydytetä, siihen on otettava muut keinot käyttöön. Sinun on vaan hyväksyttävä tilanne ja opeteltava muita seksinharrastamisen keinoja. Jos asia on miehelle arka on odotettavissa että seksiä on harvakseltaan.
Miehelle asia on arka ja tiedän sen verran että - hällä on pari kumppania ollut aiemmin - aiempien kumppaneiden suhtautuminen ja kommentit on olleet.. No, asiattomia. Muuten hän kyllä on kiinnostunut seksistä, tiedän että haluaa sitä kanssani jne.
 
Ei voi olla miettimättä
[QUOTE="Nuuka";28947311]Herran jumala??? Voiko oikeasti olla noin pieni peli? Saako nainen tosta yhtään mitään? Mielestäni kannattaa viheltää peli poikki ennen kuin suhde käy vakavaksi.[/QUOTE]

Kyllä voi ja miksei voisi olla vaikka harvinaisempaa varmasti onkin. Suhdetta en kyllä yhden vehkeen koon takia aio päättää.
 
[QUOTE="Nuuka";28947311]Herran jumala??? Voiko oikeasti olla noin pieni peli? Saako nainen tosta yhtään mitään? Mielestäni kannattaa viheltää peli poikki ennen kuin suhde käy vakavaksi.[/QUOTE]

Voi jumpe mikä asenne! :rolleyes:
 
"akka"
Jos esim. baarista iskee miestä ni kandee laittaa kyltti kaulaansa että alle 20 senttiset älkööt vaivautuko.Sitte ku joku sen jälkeen lähestyy nii pyydätte vaa heti paikalla todistaan melan koko ni vältytte pettymyksiltä.
 
"Jeba"
Itse olin kerran tyypin kanssa jolla oli kanssa pieni, mutta ei se menoa haitannut, meillä oli hyvin hyvin intohimoista ja hänen kanssaan seksi oli ehkä kaikkein syvintä ja intiimeintä mitä olen kokenut, vaikka tosin fyysisesti en paljoa saanut, mutta yhteys hänen kanssaan oli jotain ennennäkemätöntä ja upeaa ja rakastin tuota miestä suuresti ja sen takia seksikin tuntui maagiselta.
 
"vieras"
En menisi panikoimaan mitään ennenkuin on koeajettu ja jos ei riitä niin onhan niitä kaikkia apuvälineitä joita voi käyttää. Kyllä mä sanoisin että ei tuo nyt iso ongelma ole jos muuten on kiva mies. Asennot vaikuttaa, kokeilette eri keinoja sitten yhdessä. Ei seksi ole pelkkää puputtamista.
 
"vieras"
No voi kamala!
Oikeesti?? jos muuten kaikki pelittää niin en ikinä jättäisi juttua peniksen koon takia! Tulee teille muutakin murhetta vielä matkan varrella, pahempaa kuin peniksen miettiminen.
Apukeinoja käyttöön jos ei meinaa täyttä nautintoa saada..

seuraavaksi kirjoittelet, että uudella miehellä on liian iso, eikä mahdu sisään!!
 
Ei sun ap auta kuin kokeilla, riittääkö sulle tuon mittainen. Musta siinä ei ole mitään väärää jos toteaa ettei seksi suju tarpeeksi tyydyttävästi ja syy löytyy varustuksen koosta. Toisaalta jos annat mahdollisuuden, voi olla että ne muut tavat tuottaa / lisätä nautintoa rikastuttavat seksielämäänne ja oletkin tyytyväinen.

akka, et sä kylttiä tarvi, senkus rohkeasti kokeilet tilaisuuden tullen mitä sieltä housuista löytyy, tarvi kotia asti raahata sikaa säkissä.
 
  • Tykkää
Reactions: Data
"vieras"
Onko vähän myöhäistä pohtia kun kerrot, että olette jo rakastuneet. Sen verran voin sanoa, että yhdyntä tulee olemaan pettymys. Ei tuolla vehkeellä naista tyydytetä, siihen on otettava muut keinot käyttöön. Sinun on vaan hyväksyttävä tilanne ja opeteltava muita seksinharrastamisen keinoja. Jos asia on miehelle arka on odotettavissa että seksiä on harvakseltaan.

Saahan naisen nyt muutenkin tyydytettyä kuin vain yhdynnässä.
 
"mitä ihmettä"
Minkä kokoinen se penis on lepotilassa?
Minkä kokoinen on normi penis lepotilassa?

Mulla on dildo tuossa kaapissa, ja just mittasin että se sisään tarkoitettu osa on nippa nappa 11 cm.
En ole nyt aivan varma että onko mun partnerilla aina tuota dildoa isompi stondiksesssa. Ja silti on onnistunut.... se riippuu sinusta, ei niistä hänen entisistä akoista.
 
kok
[QUOTE="vieras";28947396]Saahan naisen nyt muutenkin tyydytettyä kuin vain yhdynnässä.[/QUOTE]

Saa tottakai, mutta lueppa aloitus, ap kertoi, että yhdyntä hänelle tärkeä osa seksiä ja saa jopa orgasmin yhdynnässä helposti.
 
"vieras"
Tämähän on koko suhteen elinkaarta ajatellen aika lyhytaikainen ongelma. Koska kaiken todennäköisyyden valossa alat kumminkin pihtaamaan jo muutaman vuoden päästä niin se nyt on loppujen lopuksi sama että pihtaako pieni- vai isomunaiselta.
 
Ei voi olla miettimättä
Yhdyntä tosiaan on mulle tärkeä osa seksiä,vaikka tottakai leluilla, suuseksillä yms saa yhtälailla nautintoa aikaan eikä sitä yhdyntää joka kerta tarvitakaan. Mutta se on mulle silti tärkeä osa seksiä ja haluaisi sitä tuon miehen kanssa. Mietin vaan että.. Tuntuukohan se sitten juuri miltään. Tietysti siinä on tärkeää toisen läheisyys ja niin edelleen, mikä on osa nautintoa, mutta jos fyysisesti ei tunnu juuri miltään niin pitäisikö sitten tyyliin osaksi teeskennellä nautintoa..

Kurjaa miettiä tällaisia asioita. Etenkin kun mies muuten on todella kultainen tapaus ja hänen kanssaan haluan kyllä jatkaa, vaikkei sitä vehjettä olisi ollenkaan olemassakaan. Enkä ole koskaan ollut sellainenkaan että olisin jotain ihmeempiä vaatimuksia peniksen koolle asettanut, kunhan väline toimii.. Mutta tuo 8cm vaan tuntuu niin pieneltä, näkeehän esim mittanauhasta että jos koko erektio terskoineen päivineen on 8cm niin ei se kovin kummoinen ole. Vaikka tietysti mies ei sille mitään voikaan.
 

Yhteistyössä