löytyykös vielä n.20kg:n pudotus kavereita??

Hienoa Selis :attn: :flower:
Mie en oo viel ees aatellu, että kaivaisin vanhoja housuja tuolta :ashamed: Katotaan paljonko 5päivässä lähtee ;)
Mulla kaikki ylikilot on melkeen reisissä ja takapuolessa :ashamed: Mahassa vaan raskaudesta jääneet löysät nahat...
Tosin mies sanoi yksi ilta, että takamus olis pienentyny :flower: Mutta onhan tässä jo vajaa 5kiloa lähteny ennen tätä Nutria siitä aloituksesta, kun kesäkun alussa vaaka näytti 79,3...ennen Nutreja siis 75,2 =) (alimmillaan oli 74,7, mutta viime viikolla tuli kilo takaisin)

Hienoa Selis ja Jahvetti!! Mie en itse kyllä moisilla sapuskoilla pääsis mhinkään... :ashamed: En edes yritä, kun taitaisi rahat hukkaan mennä.. Mutta olen nyt silti ihan ilman ihmeitä onnistunut saamaan tuon vaa'an taas näyttämään pienempää lukemaa kuin viime viikolla...Tosiasiassa olen siis kyllä syönyt ihan normaalisti samaa ruokaa kuin muutkin, mutta vähemmän...
Ja en oikeasti ole ainakaan tarkoituksella alkanut tehdä sen kevyempää ruokaa, kuin ennenkään, mutta silti meillä on taas mies laihtunut :eek: Kohta vie tuuli mennessään koko miehen :LOL: :LOL: Mutta minkäs sille voi, kun toinen voi syödä ihan mitä vaan ja ei taatusti liho...Ja mulle ne kilot nappaa heti kyytiin :eek:

Selis, sulla lähenee kuuri pian loppua...onko miten lähteny painoa??? =) :wave: :wave:
Mullahan oli eka päivän jälkeen -1kg...nyt oli vaan -100g :eek: :eek: No, parempi sekin ku viime viikkonen plussatulos :headwall: :headwall: Ja vaikkei oo lähteny, ni on paljon kevyempi olo, ja maha ei pömpötä, kun raskaana ollessa :attn: :D Vielähän tässä on 3 päivää aikaa =)
Tänään vois yrittää ottaa liikuntaa kehiin...en ole juuri uskaltanu liikkua 2 päivään, kun aina sen jälkeen on niin KAMALA nälkä :snotty:

Viikko on mennyt ihan kivasti. Huomenna uskaltanee ilmoitella jälleen painoaan... Mulle sopii kyllä tää karppiruokavalio. Aamupalaksi söin mansikkarahkaa, jossa oli rahkan lisäksi vatkattua kermaa. Sokeriton ruokavalio on tehnyt sen, etten kaipaa rahkaani mitään makeuttajaa. Vatsa täyttyi niin tuhtisti, että meinas lounas unohtua - esikoinen rupes valittaan nälkäänsä! Huomenna katotaan sitten taas viikon saldo...

Lähtöpaino 79,3kg
Paino nyt 73,4kg
Kokonaispudotus 5,9kg

Ihan tyytyväinen nyt!!! Viikkopudotusta en pysty sanomaan, koska en viime perjantaina punninnut. Mutta tämän viikon maanantaihin pudotusta Nutrien ansiosta 2,1kg.
Ihmeen vähän kyllä lähtenyt Nutreilla, mutta parempi tämäkin, kuin ei mitään...tämä ja huominen vielä Nutreja jälellä =)

Perjantai ja paino pinoon... Puntari näytti aamulla 86,2, eli miinusta oli tullut viikossa 800g - jee! Alkaa tuo VÄLIvälitavoite häämöttää jo mukavasti, joka siis on 85kg.

Jahvetti esimerkkipäivä voisi olla vaikka mun toissapäiväinen päivä: aamupalaksi sitä mansikkarahkaa ihan reipas annos, josta eilen kirjoitin ja kahvia; lounaaksi pekoniaurabroileria ja kukkavihannesgratiinia + vihersalaattia öljyllä; välipalaksi kahvia ja leipäjuustoa; päivällinen lindsrtömin pihvejä (itse tehtyjä ilman korppujauhoja tms. jauhoja), fetaa ja salaattia öljyllä; illalla vielä pähkinöitä. Ruokajuomana join puoli lasia piimää ja kivennäisvettä. Lisäksi juon pitkin päivää kohtuullisesti vettä. Lisäksi syön 2kpl kalaöljykapseleita päivittäin.
Tunnen syöväni tuhtisti, eikä nälkä kaiverra masussa. Annoskoot pysyy kohtuudessa ja paino putoaa. Olo tuntuu pirteältä.[/b]

Aloituspaino 84kg
Paino nyt 80,8kg
Pudotus viikossa -0,3kg
Pudotus yhteensä -3,2kg
Jäljellä tavoitteeseen 17,8kg

Hidasta, kun ei taas jaksa urheilla...
... ja sitten, kun uehrilee, tulee turvotus.
Kamala viikko kaiken kaikkiaan. Itsellä vatsatauti ja kolposkopia, vaavilla silmätulehdus ja 3 vuotias on vaan rakastettava itsensä.

Aloituspaino 93,3kg
Paino nyt 90,5kg
pudotus viikossa -1,2kg
pudotus yhteensä -2,8kg

Ihan hyvin viime viikko meni :) Pelkäsin kyllä, että vaaka näyttää vähän enemmän, kun mullakin vatsa pömpöttää menkkojen alkamisen johdosta, mutta tulikin miinusta ihan kivasti. Pysyin kyllä ihan hyvin pisteissä koko viikon ja litkin vettä kun hevonen. Liikuntapuoli on kyllä vieläkin hakusessa, mieskin kysyi, että milloinko olen menossa taas salille. Täytyy katsoa, antaisivatko nyt miehen työkuviot niin paljon periksi, että pääsisin sunnuntai illasta pumppiin.... Tosin lauantain on kaverin synttärit, niin saadan olla ehkä hiukan huonokuntoinen painonnostoa silmällä pitäen ;)

Täällähän on näköjään useampikin Nutrin kokeilia. Itsekin olen sitä monesti miettinyt, muttas sitten tuppaa tulemaan mieleen toi kerran pitämäni kaalisoppadietti ja Nutrin paketti on jäänyt kauppaan :whistle: Muistan vieläkin, kuinka pahalta se keitto toisen päivän jälkeen maistui ja pelkän, että nutrien kanssa kävisi samoin. Jospa nyt tolla ruokavaliolla saisi sitä painolukemaa pienemmäksi! Käyttääkö teistä kukaan jotain laihdutuspillereita, esim. Tonalini tai muuta vastaava? Ovatko tehonneet?

Tavoitteista: mulla olisi ensimmäinen välitavoite se 85kg, sitten alle 80kg ja siihen 70kg meinaan päästä =) Olen aikuisiällä yhdessä vaiheessa painanut sen 70kg ja olin omasta mielestä oikein hoikassa kunnossa :whistle: Mutta kait loppujen lopuksi se paino on hyvä, missä peilikuva rupee itseäni miellyttämään...

Mutta kevyttä viikoloppua koko porukalle!

Mulla on Kukeseen kanssa samankaltaiset tavoitteet painon suhteen. VÄLIvälitavoitteeni on siis se 85kg. Varsinaiseksi välitavoitteekseni olen asettanut 80kg jouluun mennessä. Haikailen kuitenkin 70kg:ta. Siihen pääsin esikoisen syntymän jälkeen. Oon 170cm pitkä. Hoikimmillani olen painanut aikuisena 62kg, mikä tuntuu nyt toooosi kaukaiselta.

Aloituspaino 94,5 kg (23.7.08)
Paino nyt 87,3kg
Pudotus viikossa -1,5kg
Pudotus yhteensä -7,2kg

Alkaa ihanasti mullakin lähestyä tuo 85kg, siitä 80kg, josko olis myös jouluksi jo pois? Siitä olis tarkoitus 75 kg ja jos sen alle pääsee, niin onnellinen olen
=).Kerran olen nuorena aikuisena päässyt tuohon 70kg hujakoille, mutta siitä on oikeesti jo ööh puolen ikää!!! :ashamed: Yleensä on mulla tuo paino pyörinyt alimmillaan tuossa 75-80 kg... Mutta siis kaikki alle 80 kiloa on I-H-A-N-A-A!! :D Pituutta mulla siis on se 171cm...ja hoikka en ole koskaan,ikinä ollut :whistle:

Mulla on yleensä suhtheloposti lähtenyt -10-15 kg, mutta sitten jysähtää stoppi... Ja useesti urakka jää siihen, kun ei paino enää tipukkaan... Nytkin tää tahti on ollut aikamoista...Kuukaudessa on tuo reilu 7 kiloa lähtenyt ja olen sentään vaan ihan syönyt...Toki yrittänyt terveellisemmin ja vähemmän tietty. Mutta en oikeasti ole ihan hirveästi silti liikuntaa lisännyt, tosin pojat pitää muutenkin kiireisenä... :LOL:
Palkinnoksi ensimmäisen -10 kg pudotuksesta olen luvannut itselleni sen, että sinnen mennään perheen kanssa Heseen syömään! ;) Mieleni tekee kerrosateriaa ja sen sallin itselleni palkinnoksi, ennenkuin urakka jatkuu :p

Mulla siis olis pudotettavaa 10-15kg, ja nyt on paino pysähtyny 72 kiloon. Kyllä se kävi jo 70kilossa, mutta nousi heti taas 72 kiloon. Onko teillä kokemuksia vesijuoksusta? Kuinka sillä paino tippuu? Ja tehokas tapa saada raskauden aikainen löysä maha pois?

Alkuperäinen kirjoittaja Selis:
Tänää olin vaa'alla ja apino oli edelleen tippunut! Tosi hyvä että nutrien jälkeen paino pysyy eikä nouse :D .
Munsta kaikki on saanut hienosti painoa laskemaan! Hyvä me :D
Hienoa =)
Mulla olis vielä tää päivä. Ootko pysyny nyt Nutrien jälkeen kohtuussa ruuan suhteen vai palannut entiseen määrään/laatuun? =)

Hippoliina Nutrilettit on laidutusruokaa, noin suomeksi sanottuna :D Googlaa vaikka =)
Vesijuoksusta ei oo tietoa, mutta löysä mahanahka vetäytyy kyllä itsekseen, mutta aikaa siinä menee...vatsalihaksia kannattaa tehdä mahdollisuuksien mukaan =)
Kolmen raskauden jälkeen mulla kyllä maha palautui täysin ennelleen, nyt neljännestä raskaudesta on reilu 6kk aikaa ja vielähän tuo tollanen etureppu on =)

Jahvetti, mä oon syöny nutrien jälkeen tosi kevyesti! Lähinnä yritän muuttaa ruokailutottumuksia parempaan suuntaan ihan kaikenkaikkiaan! Salaattia siis nassuun! Heselläkin on tultu käytyä, mutta salaatista ilomielin nautin =) . Olo on ollut kyllä hyvä.

Hienoja viikkopudotuksia kaikilla! Nutraajat ootte jaksaneet hyvin. Mullakin on herkkulakko pitänyt täysin ja oon oikein tyytyväinen itseeni. Tossapa punnitustuloksia:

Aloituspaino 93kg (18.5)
Paino nyt 86,4kg
Pudotusta viikossa 0,8kg
Tavoite 65kg

MinttuPinja mehän mennään kans aika samoissa lukemissa =) Minä olen 172cm pitkä ja mulla on kans alimmillaan paino ollut aikuisena 62kg ja siksi uskallankin tavoitella tuota 65kiloa, jossa viihdyin pitkään ennen raskautta ja tätä lihomista. Mä pudottelen "hiilihydraattitietoisella" ja proteiinipainotteisella ruokavaliolla mutta en karppaa. Aika lähellä zone-tyyppistä dieettiä on mun ruokavalio ja hyvin tippuu :saint: Haluaisin olla tavoitepainossa ens kesänä mutta odotan kyllä että oon jo jouluna ihan eri mallinen kun nyt!

Jospa sitä palais ruotuun taas.. :ashamed: Huolitteko takas?

:snotty: :whistle: :ashamed:

Lähtöpaino 83kg
Paino nyt 78,9kg
Tavoite 60kg

Kuukauden olin vähemmän tiukalla syömisellä ja paino ei näköjään noussutkaan :eek: vaan peräti putos 100grammaa :LOL: :snotty:

Mutta nyt takas ruotuun, ei tää olo tästä parane jos jatkan tähän malliin. :snotty: Ja te ootte jo päässeet niin hyvään vauhtiin että pakko uskoa että minäkin siihen pystyn! :|

Vuoden lopussa jos painais korkeintaan sen 70kg niin oli shienoa mutta kunhan en paina enempää kuin nyt niin hieno homma.

Yhteistyössä