löytyykös vielä n.20kg:n pudotus kavereita??

Aloituspaino 84kg
Paino nyt 75,3 kg
Pudotus viikossa +0,2 kg
Pudotus yhteensä -8,7 kg
Jäljellä tavoitteeseen 11,3 kg

Saldo 2007 -7kg
Saldo 2008 -9kg
2009 saldo -1,7kg

Mitäpä tähän lisäämään, pitää ottaa taas tiukempi ote suklaalevystä.
 
Minä ostin 5 päivän Nutripaketin -taas....maanantaista alotan sillä....jospa NYT alle 70kg pääsis :snotty: :xmas:

Karppausta olen tutkiskellut ja jotenkin ainakin aion Nutrien jälkeen alkaa noudattaa vähähiilarista ruokavaliota....nyt oon jo mm. potun jättäny pois =)
 
Meillä oli eilen todellinen mässy päivä...suklaata, sipsiä, dippiä, karkkia, ranskalaisia...pitkästä pitkästä aikaa, kylläpä teki hyvää ja nyt tekis mieli oksentaa :p :p
No, huomenna on hyvä aloittaa Nutrit =) 800g tuli eilisestä aamusta tähän aamuun lisää :x
 
Aloituspaino 84kg
Paino nyt 75,0 kg
Pudotus viikossa -0,3 kg
Pudotus yhteensä -9,0 kg
Jäljellä tavoitteeseen 11,0 kg

Ei tarvi kaivaa Nutreja kaapista, alaspäin matkalla. Aika hitaasti tosin, ajattelin vähentää sokereita urakalla. Mietin vaan millä korvaan ne, ehkä rasvaton jugurtti vois olla, mutta sekään ei juuri maistu miltään ilman sokeria, hilloa tai mysliä. Beef jerkyt on niin kalliita ja suolaisia, pelkkää kalkkunaleikettä ei tee mieli popsia tai jotain soijarouhetta.

Saldo 2007 -7kg
Saldo 2008 -9kg
2009 saldo -2kg
 
Alkupaino (6/08) 79,3kg
Paino nyt 70,6kg
Pudotusta viikossa -900g
Pudotusta yhteensä -8,7kg
Jäljellä tavoitteeseen 10-15kg


Tämän viikon olen ollut Nutri-dieetillä, joten sen ansiosta näin kiva pudotus, tosin viime viikko oli +-0... =)
 
Hienoa hienoa! Upeesti ootte tiputellut!

Mä tuun aamulla ilmottelee mitkäs lukemat täältä löytyy. Ainakin -500g ois päivällä punnittuna! Tosin en tainnu viime viikolla muistaa ilmotella koko lukemaaa :LOL:
 
Aloituspaino 93.4kg (17.8)
Paino nyt: 83.6 kg
Pudotus: -1400 g
Välitavoite: 78kg
Pudotus yhteensä: 9.8kg

Jaahas, kohta menee se kymppi rikki! Kauhee motivaatio pällä kun oon saanut painoa laskemaan näin hyvin! Vielä kun sais tästä tsempattu 78kg niin sitten saan varmaan mun tavote farkutkin jo jalkaan

:D
 
:attn: , oltiinpa tiputtu.

Arvatkaapa onko tuo mun paino pysyny... eipä tietenkään heti nousi viikonloppuna kun juhlittiin. Onneks tässä ois rutistettavana vielä pari päivää.

Mitäs muille kuuluu?
 
Vauvan kuumeilu on viimein ohi ja nyt oon ite flunssassa, joten plussaa taitaa tulla. Ei todella jaksa skarpata nyt ja liikkumisesta ei vissiin kannata ees haaveilla. Just tällä hetkellä jurppii ihan kunnolla-
 
Tänään aamulla oli edelleen tuo 70,1kg, johon Nutrien jälkeen jäi, joten erittäin hyvillä mielin porskutellaan eteenpäin :D :attn:
Oon taas koittanu, että joka päivä pääsisin EDES pienelle lenkille käymään jne....perjantaita odotellessa...JOSKO se 70 alittuis :D :xmas:
 
Aloituspaino 84kg
Paino nyt 75,6 kg
Pudotus viikossa +0,6 kg
Pudotus yhteensä -8,4 kg
Jäljellä tavoitteeseen 11,6kg

Saldo 2007 -7kg
Saldo 2008 -9kg
2009 saldo -1,4kg

Elis ihan piloilla taas, nyt on uhmis flunssassa ja vaavi muuten vaan kirkuu ja kitisee.
 
tääläkin jumitellaan,taas!
kai se sitten on normaalia kun ei pudotettavaa niinkään enää ole.
ois se kiva päästä siihen ihanaan 55kg mutta enpä usko että se onnistuu.
tässä ei taas viimekirjotuksenjälkeen oo paino pudonnu yhtään. ei vaikka oon herkkupäiviäkin pitäny,paino laskee siihen samaan 60,1kg ja se siitä. mun välitavote ois se 59kg ja tällähetkellä oisin tyytyväinen jos se laskis siihen,alemmas ei sit välttis tarvis ees mennä.
nyt en oo käyny pariinpäivään vaa'alla (ennen joka aamu) ja aattelin vasta sunnuntaina mennä porukoiden hyvälle vaa'alle..
 
Hienoa Jahvetti! Itse taistelen nyt, että noi plussaviikot jäisi oikeasti pois välistä. Tulos olisi enemmän kuin loistava, jos suunta olisi koko ajan sama tai edes 0. Tänä aamuna ekan kerran 73 alkava lukema (73,8), ooh. Näyttää aina oudolta, jos onnistuu tuommoisen uuden lukeman bongaamaan.
 
Tänään aamulla olin NIIN ylpeä!!!!!!!!!!!! :attn: :attn: Alle 70 näytti vaaka!!!!
Ja vielä aamupalan jälkeen...69,6kg!!!! Kun sais vaan pidettyä tän :ashamed: :headwall:
Paha, kun on synttärit tässä menossa, 3 päiväiset, niin herkkua on yllin kyllin tarjolla :ashamed:
Mutta JES!!!! 2 vuoteen en oo alle 70 painanu, koska olin raskaana jne...pieni voittaja fiilis :flower: :D Muttei iloita enempää ennenku nähdään onko tää pysyvää :xmas:
 

Yhteistyössä