löytyykös vielä n.20kg:n pudotus kavereita??

Heippa kaikille pitkästä aikaa!

En ole juuri käynyt edes lueskelemassa kun masentaa nyt niin tämä painonpudotus. Tai siis mikä ihmeen pudotus?? Kaikkeni teen ja mietin tarkkaan syömisiäni, mutta nyt junnaa tosi pahasti. Päätin sitten olla ottamatta stressiä tästä nyt ennen joulua ja vaikka en ole liiemmalti miettinyt syömisiä niin ei ole paino yhtään noussutkaan - ihme hommaa kyllä!

Mutta oikein hyvää joulun aikaa teille kaikille ja hurjasti tsemppiä pudotukseen! Tämä mamma palailee taas joulun jälkeen pähkimään, että millähän sitä laihtuis ;)
 
Aloituspaino 84kg
Paino nyt 74,6kg
Pudotus viikossa -1,0 kg
Pudotus yhteensä -9,4kg
Jäljellä tavoitteeseen 10,6kg

Nyt on kyllä vähän vinoutunut tulos, oikeasti oli nollaviikko tulossa, mutten eilen päässyt syömään, joten ainaskin osa tulee takas.
 
Edellisestä punnituksesta olikin sit 2 viikkoa kun oon ollut perheen luona pohjoisessa niin ei oo tullut punnittua omalla vaa'alla.

Aloituspaino 93kg (18.5)
Paino nyt 82,2kg
Muutos 2 viikossa +1,5kg
Tavoite 65kg

Ei paha joulusaldo, eiköhän tuosta pääse eroon! Nyt oon takaisin kotona ja palaan laihdutus-arkeen tässä pikkuhiljaa. Ajattelin et jouluherkut on nyt herkuteltu, enkä edes yritä syödä niitä koko vuoden edestä :D
 
aloituspaino 75kg
paino nyt 62kg
lähtenyt 13kg viikko pudotusta en oikein tiedä sanoo..

senttejäkin on huvennut ihan kivasti reilussa kuukaudessa
nyt yhteensä pienentynyt
vyötäröltä 9cm
lantiolta 7cm !!
reisistä 3,5cm
ja jenkkarit sulaneet ihanat 10cm!!

mun joulutavote ei nyt toteutunu,se oli 60kg. mutta eipä se nyt niin haittaa. mässäilin liikaa,mutta oli se kivaa.
tästä jatkan vielä,tavoitteena pudottaa 7kg ilman kiirettä.
tällähetkellä odotan vaan sitä päivää et vaaka näyttää 5 alkavaa lukua =) muuten ei oo kiirusta.
hyvät vuodenvaihteet!! :wave:
 
Ilmottelempas sen verran itsestäni, että joulusta huolimatta samassa junnataan :wave: Meillä on vaaka varmaan rikki, kun aina vaan samaa näyttää :ashamed: :snotty:
Mutta positiivista, ettei lisääkään tullu...ainakaan eiliseen mennessä, tänään ollu mässypäivä.
 
Tässä on teille ihmeteltävää :D Olin tuosta viime kirjoituksesta ( pe 26.12 ) oikein kevyellä ruokavaliolla just pe, la, su ja sitten maanantaina oon siirtynyt kokonaan nutrilett-intensivelle.

Aloituspaino 93kg (18.5)
Paino nyt 78,7kg
Pudotus viikossa -3,5kg
Tavoite 65kg

Eilen oli vielä -200g vähemmän mutta tänään nousi kun alkoi menkat! Oon ihan järkyttynyt kun menkat alkoi nyt 1,5vuoden tauon jälkeen. Niin omituista! Eipä mennyt kauaa kun tosiaan tuo imetys on nyt ohi.

Laihkari-into on mulla huipussaan. Siivosin eilen vaatehuoneen ja mun hyllyt. Otin pois kaikki raskaus- ja imetysvaatteet. Tulipa tilaa! Otin pois myös kaikki liian isot vaatteet! Sitten siirsin sinne kauheen määrän mun vanhoja ihania&pieniä farkkuja ym. vaatteita, jotka oli ollut toisessa komerossa pusseissa säilytyksessä, kun eivät oo päälle mahtuneet. Nyt mulla on ylin hylly Tilsu 62-65kg vaatteet, toiseksi ylin Tilsu 65-68kg, kolmas Tilsu 68-73kg vaatteet. Sieltä sitten siirrän vaan koria alemmas kun alan mahtumaan niihin =)
Jos siis ihmettelette miten mulla on vaatteita joka kokoa niin olin joskus 3-4vuotta sitten n.78kg ja laihdutin silloin 62kiloon personal trainerin avustuksella. Oon aikamoinen vaatefriikki ja oon palkinnut aina itseäni laihdutustuloksista mm. uusilla vaatteilla! Sitten lopetin treenamisen ja paino alkoi nousemaan ja lopulta tulin raskaaksi ja homma jotenkin repes täysin. Luulenkin että sain sen takia painon nousemaan raskauden aikana niin paljon, kun olin aika vasta sitä ennen laihduttanut niin siitä tuli sellainen jojo-ilmiö, että kroppa otti kaiken takaisin ja enemmänkin. Tällä kertaa toivon, että osaan paremmin pysyä tavoitepainossa kun sen saavutan!
 
Aloituspaino 84kg
Paino nyt 77,0 kg
74,6kg
Lisäys kahdessa viikossa +2,4 kg
Pudotus yhteensä -7 kg
Jäljellä tavoitteeseen 13 kg

Koskapa tuo näyttää niin masentavalta, ajattelin katsoa asiaa näin:
Paino 2.1.2007 93kg
Paino 2.1.2008 86kg (-7kg)
Paino 2.1.2009 77kg (-9kg)

Elis, jos tähän vetäis viivan (niinkuin huonosti keilatessa) ja nollais tilanteen. Tavoite on siis 64kg (bmi 27,3 -> 22,7).
Välitavoite normaalipainossa 70kg (24,8)

Nutrin starttipakettia ei ollut Prismassa, tosin imetyskin on vielä käynnissä.

Hyvää vuoden 2009 jatkoa kaikille!
 
Eli tänään aloittelin herkkulakkoa, hieman jälkijunassa tullaan :ashamed:
Tarkoituksena olisi kaikenkaikkiaan tämän vuoden puolella päästä eroon 20:stä liikakilosta. Alkuun tavoite on kuitenkin -10kg, mieluiten ennen toukokuun alkua (juhlin syntymäpäiviäni tuolloin).
Tosiaan ylipainoa on, kaikki kertynyt prinsessani syntymän jäkeen! Huima kasa kiloja 10kk:ssa :'(
Punnituksen jätän maanantaille, emme nimittäin tällä hetkellä omista vaakaa... Mutta uskoisin sen näyttävän n.75kg...

Aloitan ihan sillä, että koitan jättää ylimääräiset herkuttelut pois, ja lisään liikuntaa viidelle päivälle viikosta! :) Olen itselleni luonut välitavotteita, joihin päästyäni palkitsen itseäni...

Meillä myöskin toiveissa pikkukakkonen, joten pieni painonpudotus ei olisi pahitteeksi... Ainiin, ja häitä juhlimme vuoden päästä, olisihan se mukava näyttää hyvältä hääkuvassa :D
 
Tervetuloa vetopois! Tämä on ollut vähän hiljainen ketju viime päivinä, mutta vielä me noustaan. Itse punnitsen nykyään päivittäin, kun haluan pitää suunnan varmasti alaspäin ja korjata heti, jos rupee lepsuu. Nyt pitää lähtee meitin hirmuvaltiasta viihdyttää.
 
Hermoja kiristää, tekemisen puutetta pukkaa, suklaahammasta kolottaa :D
Terveellisesti olen koittanut syödä ja napostelun olen saanuut jätettyä... Liikuntaa en vielä ole harrastanut, huomenna sekin voisi astua mukaan kuvioihin. Hiljaa hyvää tulee... :)

Kyllä tästä tulee vaan pitkä projekti, mutta loppujenlopuksi se vuosikin ihmisen elämästä on hyvin lyhyt aika. Ja mä olen niin kyllästynyt tähän hyllyvään kroppaani, mä tahdon pois tästä! Mulla ainakin on itsetunto päässyt lopahtamaan lihomisen myötä...
:'(

Mitenkäs paljon muut harrastatte liikuntaa viikkoisin? Minkälaista liikuntaa ylipäänsä?

Mä itse olen ajatellut ihan vain kävelyä/vaunuttelua lisätä, sekä aloittaa vesijuoksun...

Jahvetti:
En ole aikasemmin kirjoitellut tällä palstalla, eräällä toisella kylläkin :) Eli emme taida toisillemme ennestään olla tuttuja...

Punnituspäiväksi otan maanantain, saas nähdä miten käy :D

Tsemppiä kaikille! Tehdään tammikuusta reilunpuoleinen miinuskuukausi! Alkaa vuosi hyvin! :)
 
Vetopois, minä en harrasta liikuntaa juurikaan ollenkaan, ei ole aikaa :/ Ehkä 0-2krt/vko tulee joku tunnin kävelylenkki tehtyä, jos ehtii, yleensä ei...
Punnituspäivä meillä on porukalla ollut perjantai...saa sitten viikonloppuna hieman herkutellakin ja viikolla taas kiristää ;) Mutta ei siis ole pakko noudattaa samaa kaavaa :D :wave: Kunhan vain kerroin =)

Mie olen nyt naposteluja koittanu jättää väliin, mut ei se vaakaan kyllä vaikuta millään tavalla, ei + eikä - :/ :/ :/
 
Hyvin on alkanut vuosi, karsee nälkä koko ajan ja silti paino nousee 100-200g päivässä, hyvä minä! Myös niinä harvoina päivinä, kun on päässyt treenaamaan. No, hankinpa kohta nutrit niin ainakin hetkellisesti laskee.
 
Alkuperäinen kirjoittaja kriisi:
Hyvin on alkanut vuosi, karsee nälkä koko ajan ja silti paino nousee 100-200g päivässä, hyvä minä! Myös niinä harvoina päivinä, kun on päässyt treenaamaan. No, hankinpa kohta nutrit niin ainakin hetkellisesti laskee.
Mulla ei nouse mut ei myöskään laske |O :hug: :hug:
 
Kiitokset myötätunnosta ja onnea vaan Jahvetti sullekin suunnan kääntämiseen. Toivon itse, että huomen aamuna olisi ees samoissa kuin tänään. Itsellä hiertää nyt henkisesti niin pahasti, että suuntaa on vaikea saada kääntymään. Masennusta yritän pitää loitolla kaikilla neljällä raajalla, tuo luvattu pakkanen ei taas auta asiaa. Kohta pitää koirien pöperötkin saada haettua, 15kg raahaaminen rattaissa 17kg tenavan ja 9kg vaavi repussa pikajuoksuna pakkasta karkuun ei oo kauheen hauskaa, vaikka onkin alle 2km matkaa.
Noh, toivotaan, että tytär saa huomenna oikeean duunin ton nykyisen tilalle ja minä ne nutrit haettua ees. Kait ne viikonlopuks lupas taas lämpimämpää, jos jättäis sinne ne elukoiden ruuat.
 
Aloituspaino 84kg
Paino nyt 76,4 kg
Pudotus viikossa -0,6 kg
Pudotus yhteensä -7,6 kg
Jäljellä tavoitteeseen 12,4 kg

Eli 2009 saldo -600g

Saldo 2007 -7kg
Saldo 2008 -9kg

Tuli sitten kuiteski hyvä vuoden alku, kiitos porkkanoiden. Nutreja en ole vieläkään löytänyt. Yritän myöhemmin lähtee tohon pakkaseen tarjoustalolle.
 
taas jumittaa! paino suostu kyllä putoon 62kg tuonne 61,7kg mutta siihen taas jäi. ei ees nouse..raivostuttavaa.
en oo kyllä liikkunut ees..tänään meen kokeileen tankotanssia =) ja jos nyt pääsis taas sinne spinningiin,mutta on iskeny sellainen väsymys ettei ees viittis ulos lähtee.
 
Mä sain käytyä myös tarjoustalossa, ensin piti tosin pistää 3,5v kerran jäähylle ja sitten vielä uhkailemalla sain pukemaan päällensä. Tarjoustalossa oli sairaan ahdasta rattaille enkä sitten saanut katottua kuin ne tärkeimmät eli uhmiksen sukat ja astianpesutabletit. Kaupassa katselin niitä nutrin 15kpl pirtelö paketteja, mutten vielä ottanut. Pitäis varmaan tosiaan vaan tilata netistä se starttipaketti, niin loppuis jahkailu. Toisaalta ajattelin pitää ton nutreilun ässänä hihassa siihen asti, kun tuo paino taas jämähtää elikäs niin kauan, kun ees 500g viikossa lähtee en vielä alkais ruuvaa noin tiukkaa dieettiä.
Nyt kun ei ole autoa tulee väkisin about 10000 askelta päivässä, joista suurin osa 9kg lisäpainolla, rattaita työntäen ja silloin tuo pudotuskin pysyy päällä. Mun ongelma varmaan onkin tajuta teipata suu kiinni heti, jos on auto käytössä, tosin näillä näkymin ei tuu olemaan. Oon vetäny ukkeliin niin herneen nenään, etten suin surminkaan halua häneltä mitään palveluksia, myönnytyksiä tms. joista pääsee taas nalkuttaa mulle.
 

Yhteistyössä