löytyykös vielä n.20kg:n pudotus kavereita??

Alkuperäinen kirjoittaja Selis:
Hyvin on sujunut nyt taas tää laihdutus puoli =) . Kauhee inspis on taas päällä ja lähenkin kohta lenkkeilemään!

Mites muilla sujuu?
Täällä menee ihan hyvin ja painon pitäis olla edelleen laskusuunnassa. Ostin tänään nutrilett-pussijuomia lisää. Juon niitä aina silloin tällöin aamupalaksi tai välipalaksi. Illalla kuitenkin riisipuurohimo vei voiton ja tein tän talven ekan riisipuuron (ja vielä punaiseen maitoon) :p
 
Kävin tänä aamuna puntarilla...vaikka ei pitäny :eek: 71,7kg :eek: :eek:
Mieskin eilen illalla tokas, että onko mulla turvotukset vähän helpottanu.... :/ No, ei tää nyt silti kattoon pistä hyppimään, koska äkkiä se sieltä taas nousee, mutta jotain toivoa :eek: =)

Tilsu mulla on noita pusseja kans tuolla, mut mulla on menny ihan jo maku niihin :x Ja patukoihin (onhan ne kalliitakii!!), mut nyt oon ostanu noita Paussi- yms välipalakeksejä...vaihtelun vuoksi hyviä ja enemmän valinnanvaraa!!! *vinkki ;) *
 
Meillä pikkuhirviölle tuli kerralla 4 hammasta ylös ja ehkä siitä johtuen unet on jäänyt vähän vähiin. Pää räjähtää tohon kitinään, vielä kun sataa koko ajan niin voi unohtaa lenkit ja muut. Onneksi lauantaina ei ole tenavien liikkarin vetoa niin ehkä pääsen salille.
 
Aloituspaino 84kg
Paino nyt 77,8kg
Pudotus viikossa +0,8kg
Pudotus yhteensä -6,2kg
Jäljellä tavoitteeseen 13,8kg

Juu. pandakarhuna mennään. Vaavi valvottaa, ei iske ulkoilukaan, keittiön kaapit kyllä hohtaa siivoomisen jälkeen...
 
Aloituspaino 94,5 kg (23.7.08)
Paino nyt 83,9kg
Pudotus viikossa -600g
Pudotus yhteensä -10,6kg
Jäljellä 10-14 kg tavoitteeseen

Ei jee, nyt on kyllä ollut ihan ihmeviikko, kokoajan on ollut suunta oikeaan, niin monen-monen viikon jälkeen!!! En ole mitään tehnyt, en edes jumpalla ollut, mutta tosin hivenen kipeä, joten ei ole oikein siis ruokakaan maistunut,joten katsotaan nyt, että joko taasen ens viikolla pompsahtaa takaisin :whistle: Etetnkin kun meidän pikkumiehillä tässä synttärijuhlat molemmilla, niin herkkuja on koko joulukuun.... :p
 
Aloituspaino 93kg (18.5)
Paino nyt 81,4kg
Pudotusta viikossa -800g
Tavoite 65kg

Jee, saman verran pudotusta kuin viime viikollakin! Nyt on junnaus ohi ja taas tippui kunnolla. Jospa sitä kohta pääsis sinne kampaajalle niin että mies kustantaa (alle 80kg). Oon tässä kuukausia odotellessa joutunut käymään jo muutaman kerran... Mulla oli tavoitteena jouluksi n. 75kg mutta näyttäs että se jää aika kauas. Tuo puolentoista kuukauden junnaus jarrutti tahtia niin paljon. Jospa sais sentään jouluksi alkamaan seiskalla. Uudessa kymmenluvussa ois niin kiva olla!

:flower: kaikille tsemppiä ensi viikkoon! Pidetään jouluruuat mielessä ja pysytään tiukkana vielä muutama viikko niin sitten saa luvan kanssa herkutella :xmas:
 
Vau kun on hienoja tuloksia!

Jahvetti :hug: , mulla junnas parhaimmillaan kuukauden tuo paino. Jospas sullakin lähtis pian taas tippumaan.

Vaaka näytti aamulla 86.6kg. JEE! Eli viimisetkin menkkaturvotukset siis lähti.
 
Aloituspaino 84kg
Paino nyt 75,6kg
Pudotus viikossa -2,2 kg
Pudotus yhteensä -8,4kg
Jäljellä tavoitteeseen 11,6kg

Jaa, vaaka on vissiin hajonnut? Olin kyllä 2kertaa salilla ja 2kertaa vauvajumpassa tällä viikolla eli toista tällaista viikkoa ei taida elimistö kestää. Mutta jotain outoa tossa on, pöh, kattelin just, että viimeviikolla taisi olla menkat, oli se +800g
 
Aloituspaino 93kg (18.5)
Paino nyt 80,7kg
Pudotusta viikossa -700g
Tavoite 65kg

Jo kolmas viikko näin hienoa pudotusta takana (-800g, -800g, -700g) =) =) Noin siinä aina käy pitkän junnauksen jälkeen kun vaan jaksaa jatkaa. Usko kyllä meinas loppua mutta eihän tässä auta heittää hanskoja tiskiin kun on vielä reilu 15kg tavoitteeseen. Onhan mulla ollut nyt se jumppakorttikin, että sekin on varmasti vaikuttanut. Olo alkaa tuntua enää hieman ylipainoiselta, eikä enää sellaiselta tosi isolta, mikä oli sillon 90+ kiloisena. Vaatteitakin alkaa löytymään paremmin, eikä vatsa näytä enää siltä että olisin raskaana. Mulla on aina kertynyt kaikki rasva vyötärön seudulle ja jalat&kädet on pitkät ja hoikat, niin se kun korosti tuota vatsaa entisestään raskauden jälkeen.

Vauva täytti viime sunnuntaina 8kk, konttaa jokapaikkaan ja kävelee jo sohvien ja pöytien reunoista kiinni pidellen! Oon joskus kuullut sanonnan, että naisen pitäisi antaa keholleen ja mielelleen yhtä pitkä aika palautua kun raskaus kestää eli 9kk, ennenkuin vaatii itseään olemaan takaisin mitoissaan jne. Tuntuu että mun kohdalla tuo on ollut melko realistinen aika, sillä nyt keho alkaa taas tuntua samalta vanhalta ja painoakin on jo vähemmän kuin 1.neuvolakäynnillä eli muutama kilo vielä lähtöpainoon. Meillä on tällä viikolla siirrytty päiväsaikaan korvikkeeseen noin kuukauden jatkuneen rintalakkoilun/rintaraivareiden seurauksena. Nyt imetän enää aamuisin ja iltaisin jos saan tissin kelpaamaan. Yöt kyllä nukutaan putkeen. Ehkä mulla on senkin takia tullut näin vapaa olo ja se tunne, että oon saanut oman kehoni takaisin kun tuo imetys ei enää sido päiväsaikaan mua vauvaan tai kotiin. On ollut kivaa käydä jouluostoksilla ja jumpalla, stressaamatta siitä miten mies pärjää vauvan kanssa. Nyt mies on voinut antaa pullosta maitoa ja meillä on todella tyytyväinen ja iloinen vauva sitten ollut äitiä vastassa :heart:
 
Huomenta! Mites Seilis olet ajatellut juhlistaa tuota välitavoitetta? Mulla oli ajatus, että unohdan sitten hetkeksi koko vahtaamisen, kun 10kg on lähtenyt. Nyt perun sen ajatuksen, kun tämä on ollut niin hidasta ja töihin meno siirtyi aikaisemmaksi eli heti, kun Anna lakkaa imemästä pitää laihtaa täysi vauhti päälle. Täällä on taas nollaviikko tulossa ja jumppamahdollisuudet senkuin vähenee kohti joulua.
Kävin kuiteskin lenkillä ekaan kertaan aikoihin lauantaina niin ei tule takaisin päin nousua (ehkä).

Hauskaa joulunodotusta!
 
kriisi, mä en oo ees tajunnu että pitäis juhlistaa välitavoitetta. Jospa ostaisin ittelleni jotain kivaa =) . Nyt vaan oli viikonlopusta tullut +600..... että en kyllä pääse ennen joulua tuohon 85kg :headwall: .

Kyllä tää laihdutus on vaan niin vaikeeta...
 
Minä kattelin vanhoja viestejä taaksepäin ja tosiaan, 2 kuukauteen ei ole tippunut yhtään... :'(
Ilmoittelen itsestäni, jos/kun vielä tippuu :wave: :wave:
Nyt on innostus pakkasella ja pahasti...tai intoa olis, mutkun ei tipu, niin masentaa...

Ihanaista joulunodotusta kaikille :xmas: :flower:
 
Jahvetti onko mahdollista, että olet syönyt liian vähän? Jos elimistö menee vaan säästöliekille eikä siks mitään tapahdu? Mulla taasen paino notkuu päivittäin/viikottain yli kilon ylös alas, siksi on vaikea välillä päätellä kumpaan suuntaan ollaan menossa. Tuossa notkumisessa ei oo juuri mitään logiikkaa eli mitään suhdetta edellisten päivien syömiseen/liikkumiseen. Välillä salikäynnit näyttää nostavan painoa, välillä laskevan. Ainoa joka mulla yleensä tehoaisi olisi juoksulenkit vaan niitä ei juuri pääse tekemään, nyt jos pakkasetkin taas alkaa, niin entistä pienemmällä todennäköisyydellä lähden lenkille, pelkään aina, että vaavi jäätyy rattaissa tai joutuu kesken matkan nostaa hänet syliin kannettavaksi.

Nyt yritän taas nukkumaan, se on nykyisin niin vaikeeta, kun tahtois vaan jäädä syöpöttelee, kun vaavit viimein ynisee sängyssä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja kriisi:
Jahvetti onko mahdollista, että olet syönyt liian vähän? Jos elimistö menee vaan säästöliekille eikä siks mitään tapahdu?
Yhdyn tähän täysin! Mulla on ollu sama tilanne kun söin liian vähän niin en laihtunut. Sit herkuttelin sipsejä ja pullaa niin yht´äkkiä olikin paino taas lähtenyt laskuun. Tsemppiä sulle jahvetti :hug:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Selis:
Alkuperäinen kirjoittaja kriisi:
Jahvetti onko mahdollista, että olet syönyt liian vähän? Jos elimistö menee vaan säästöliekille eikä siks mitään tapahdu?
Yhdyn tähän täysin! Mulla on ollu sama tilanne kun söin liian vähän niin en laihtunut. Sit herkuttelin sipsejä ja pullaa niin yht´äkkiä olikin paino taas lähtenyt laskuun. Tsemppiä sulle jahvetti :hug:
No ei kyllä pitäs olla :whistle: :ashamed: :kieh:
Ehkä syön vaan liikaa :headwall: :/
Tai ilmeisesti mun ruoka-liikuntasuhde on nyt tasapainossa, kun ei kerran nouse eikä laske :/
 

Yhteistyössä