Aloituspaino 93kg (18.5)
Paino nyt 80,7kg
Pudotusta viikossa -700g
Tavoite 65kg
Jo kolmas viikko näin hienoa pudotusta takana (-800g, -800g, -700g) =) =) Noin siinä aina käy pitkän junnauksen jälkeen kun vaan jaksaa jatkaa. Usko kyllä meinas loppua mutta eihän tässä auta heittää hanskoja tiskiin kun on vielä reilu 15kg tavoitteeseen. Onhan mulla ollut nyt se jumppakorttikin, että sekin on varmasti vaikuttanut. Olo alkaa tuntua enää hieman ylipainoiselta, eikä enää sellaiselta tosi isolta, mikä oli sillon 90+ kiloisena. Vaatteitakin alkaa löytymään paremmin, eikä vatsa näytä enää siltä että olisin raskaana. Mulla on aina kertynyt kaikki rasva vyötärön seudulle ja jalat&kädet on pitkät ja hoikat, niin se kun korosti tuota vatsaa entisestään raskauden jälkeen.
Vauva täytti viime sunnuntaina 8kk, konttaa jokapaikkaan ja kävelee jo sohvien ja pöytien reunoista kiinni pidellen! Oon joskus kuullut sanonnan, että naisen pitäisi antaa keholleen ja mielelleen yhtä pitkä aika palautua kun raskaus kestää eli 9kk, ennenkuin vaatii itseään olemaan takaisin mitoissaan jne. Tuntuu että mun kohdalla tuo on ollut melko realistinen aika, sillä nyt keho alkaa taas tuntua samalta vanhalta ja painoakin on jo vähemmän kuin 1.neuvolakäynnillä eli muutama kilo vielä lähtöpainoon. Meillä on tällä viikolla siirrytty päiväsaikaan korvikkeeseen noin kuukauden jatkuneen rintalakkoilun/rintaraivareiden seurauksena. Nyt imetän enää aamuisin ja iltaisin jos saan tissin kelpaamaan. Yöt kyllä nukutaan putkeen. Ehkä mulla on senkin takia tullut näin vapaa olo ja se tunne, että oon saanut oman kehoni takaisin kun tuo imetys ei enää sido päiväsaikaan mua vauvaan tai kotiin. On ollut kivaa käydä jouluostoksilla ja jumpalla, stressaamatta siitä miten mies pärjää vauvan kanssa. Nyt mies on voinut antaa pullosta maitoa ja meillä on todella tyytyväinen ja iloinen vauva sitten ollut äitiä vastassa :heart: