löytyykös vielä n.20kg:n pudotus kavereita??

mäkin liityin mukaan. haluan siis laihtua :) vaikka normaalipainoinen oonkin, mutta tavoite on silti hieman vähemmän. laihdutuskuuria nyt takana vähän yli kuukaus.
Paino ennen: 58,2 kg
Paino nyt: 53,9 kg

Liikutteko minkä verran? Millä sais reisii ja muita pienemmiksi?
 
Nyt kyllä tää touhu on tökkinyt aivan hirveesti, junnaa ja nousee..... Vähän ottaa päästä!
Tänään vedän nutrilettejä ja huomenna kanssa!

Aloituspaino 93.4kg (17.8)
Paino nyt 87.2kg
pudotus +200g
pudotus yhteensä 6.2kg
välitavoite 85kg

Mulla oli parhaimmillan tuo lukema jo 85.9kg ja sitten plussaa tuli ja paljon! Oon jopa liikkunut joka päivä noin tunnin verran...

tervetuloa uusille :wave:
 
Miameelika, kysyit tosta liikunnasta. Mä oon liikkunut joka päivä noin tunnin verran, yleensä käyn koiran kanssa lenkillä. Välillä hölkkäänkin jonkun verran, nyt tosin liian liukasta täällä maalla.
 
Liikunnasta: normaalisti en pääse ollenkaan muuhun kuin vauvajumppaan, kun käytännössä yksin hoidan tätä vaavia ja uhmista eikä mulla ole tuplajuoksurattaita.
Mut asiaan tänään jumpan jälkeen paino samassa kuin ennen joulua, noh, tilapäistähän tuo on, mutta hetken lämmitti.
 
Laitetaanpas tänne taas päivitystä, vaikkei ihan punnituspäivän mukaan mene. Mulla nousi paino vähän sen hurjan viime kerran pudotuksen (-3,5kg) jälkeen ja nyt on kestänyt taas päästä siihen lukemaan. Vihdoin meni sen alle taas!

Aloituspaino 93kg (18.5)
Paino nyt 78,0kg
Pudotus (10 päivässä ) -700g
Tavoite 65kg

Eilen oli eka päivä tälle vuodelle, etten syönyt yhtään nutrilettia! Muilla keinoin siis eteenpäin! Mutta nyt kun paino humpsahtanut alle 80 niin vaatteet on alkanut pyöriin päällä. Nyt tosiaan huomaa, et vaatekoko on pienentynyt huimasti lähtötilanteesta. Imetyksen loputtua tuo painokin on taas lähtenyt reilusti alaspäin. Poika on nyt 9kk ja kävelee jo kauheeta kyytiä, jos voi pitää jostain vähän kiinni. Oon aloittanut maanantaina taas opinnot yliopistolla ja mies on nyt päivisin kotona pojan kanssa. Suuria elämänmuutoksia siis!
Tavoitepainon aion saavuttaa kesään mennessä/kesällä 2009!

 
Siis pakko nyt elvistellä tänne!!! Mä oon nyt saanut ekan välitavotteen kiinni! Paino oli aamusti 84.5kg, JEEE! Nyt taas motivaatio huipussaan, kyllä on kannattanut nutreilla mennä =). Perjantaihin saakka yritän mennä näillä linjoilla, ainakin osittain. Syön siis kaikki pois mitä on jäljellä!
 
viimeiseen välitavotteeseen matkaa enää 900g =)
vihdoin on jumi ohi.
olin tosiaan siellä tankotanssissa ekankerran viime torstaina ja huh mitä hommaa!
seuraavanapäivänä oli lihakset kipeinä ja vasta nyt on täysin kivuton. huomenna taas tunnille.
joulu kyllä sotki mun liikuntaharrastuksen kokonaan. en edelleenkään oo menny spinning tunnille..vitsit kun sais niskasta kiinni ja raahais itsensä sinne.
paino ei kovasti suostu laskeen enää tässävaiheessa ilman liikuntaa.
 
Aloituspaino 84kg
Paino nyt 75,1 kg
Pudotus viikossa -1,3 kg
Pudotus yhteensä -8,9 kg
Jäljellä tavoitteeseen 11,1 kg

Hyvinhän tää meni vaikka eiliseen tuli vähän takas. Sairas nälkä edelleen melkein koko ajan ja porkkanoita menee ainakin puoli kiloa päivässä. Nutrit sain eilen tilattua. Ne varmaan ensi viikolla voi hakea postista, tosin tällä vauhdilla niitä ei tarvita. Eikä muutenkaan ennenkuin tuo prinsessa on vierotettu.

Eli 2009 saldo -1,9kg

Saldo 2007 -7kg
Saldo 2008 -9kg
 
Mun pitäs saada 10kg pois, niin olisin normaalipainon ylärajalla :eek: Tuntuu toivottomalle...

Mutta tosiaan, kriisi, onhan tuo suunta oikea joo...ei vaan 3kuukauden junnaamisen jälkeen voi luottaa, että olis pysyvää :ashamed:
 
Tänne sitä raahaudun minäkin tunnustamaan joulusaldoni... Jouluna tuli otettua irtiotto arkeen - ainakin ton syömisen suhteen. Lisää painoa tuli 1,5kg. Motivaatiota TAAS tarvittaisiin. Olo on tosi pullukka. Karppieväät esiin täysin, kun vaan jaksais. Anoppi toi kaapit täyteen pipareita ja muita herkkuja... joita vielä piisaa. Ne herkut tuntuu kovasti mulle huutelevan kaapista. Tekis mieli heittää ne roskiin, mutta eihän niitä voi, kun anoppi on ne tuonut...!
 
Kyllä voi ja pitää opetella heittämään pois, jos ei ole esim. avointa päiväkotia lähistöllä, että vois pistää vahingon kiertää :) Toi 1,5 kg on pientä, mulla tuli se 3kg jouluna ja 0,5 on vielä jäljellä.
 
Siitä olen NIIN onnellinen, että joulu ei tuonu (eikä kyl vienykään) yhtään grammaakaan!!! :flower:
Tsemppiä teille jotka vielä niiden kilojen kanssa tussaatte :hug:
Mulla alkaa taas motivaatiota löytyy, kun edes vähän tulosta näkyy *mussuttaa porkkanaa* :D
 
Mä pystyin tänään jo syömään normiruokaa ja söin.... et näin mun nutrien kanssa pelaamiset meni... Mutta sairaana on vaikeeta kun muutenkin on hirvee olo. Toivottavasti en ihan kaikkee kuitenkaan takasin lihonut.
 
Aloituspaino (6/08) 79,3kg
Paino nyt 71,5kg
Pudotus viikossa -600g
Pudotus yhteensä 7,8kg
Jäljellä tavoitteeseen 11,5-16,5kg (paino 55-60kg)
Välitavoite päästä alle 70kg

Eli nousihan tuo 200g eilisestä, mut se on niin pientä. Jos nyt koittas tsempata, kun siitä 72,1kg kirouksesta päästiin(!?!?!)...toivottavasti :D
Nutreja olis tarkotus kokeilla ens viikolla... =)
 
Aloituspaino 93.4kg (17.8)
Paino nyt 85.2kg
pudotus -2000g
pudotus yhteensä 8.2kg
välitavoite 85kg

Eli kävi tuo paino alimmillaan siellä 84.5kg kun en tosiaan pystyny ees nutreja syömään. Tänään söin taas normaalisti kun eilen olin ongelmia niellä kanakeittoa niin aattelin säästää ne myöhempään. Jospa vaikka parin viikon päästä sitten kokeilisin syödä loput.


 

Yhteistyössä