löytyykös vielä n.20kg:n pudotus kavereita??

Aloituspaino 93.4kg (17.8)
Paino nyt: 82.9 kg
Pudotus: -1000 g
Välitavoite: 78kg
Pudotus yhteensä: 10.5kg

Jes! Kymppi meni sitten rikki. On ollu menkat ja flunssaa ja silti oon saanu painoa tippumaan. Tosi tyytyväinen olen! Nyt töihin. Onnea muille pudotukseen!
 
Alkupaino (6/08) 79,3kg
Paino nyt 69,5kg
Pudotusta viikossa -800g
Pudotusta yhteensä -9,8kg
Jäljellä tavoitteeseen 10-15kg

JES!!!! Alle 70! Odotin kyllä kympin rikkoontumista, mutta 200 grammasta on kiinni, jospa ens viikolla ;) Vauva on taas räkänen ja valvottanu muutaman yön, joten oon tosi väsyny ollu ja veetutuksissani ja sillon tulee kyllä syötyö mitä sattuu...nyt täytyy petrata :wave: :saint:

Selikselle myös :flower: , hieno pudotus!
 
Hienoa Jahvetti! Mä voisin varmaan lopettaa tän pelleilyn ja luovuttaa. Viime viikon söin suruuni ja nyt kolme vuorokautta valvonut kitisevän ja räkäisen vauvan kanssa. Ei tää tunnu elämältä, ei oikein iske painontarkkailu.
 
Aloituspaino 93kg (18.5)
Paino nyt 76,7kg
Pudotus (edellisestä ) -1,3kg
Tavoite 65kg

Tässä taas pitkästä aikaa päivitystä. En oikein tiedä missä ajassa laittaisin tuon pudotuksen kun mulla on jojoillut paino nyt pahemman kerran. Pääsi tuossa 2viikkoa sitten ryöpsähtään 80kg puolelle ja sit otin radikaalimmat otteet käyttöön. Nyt oon päässyt kuitenki alemmas kun vielä kertaakaan aiemmin. Eli -3,5kg on lähtenyt parissa viikossa. Viime viikolla olin aika tiukalla energiamäärään suhteen ja tällä viikolla olen alkanut kokeilemaan tuota karppaamista. Ainakin on hyvin tippunut! :)
 
Kiitokset kaikille tsempeistä! Meillä on vuorostaan uhmis minä ja vanhempi tyttö flunssassa. Mä revin pelihousuni, kun koko ajan kaikki kipeenä. Jopa vanhemman koiran antibioottikuuri päättyi vasta ja nyt hän vinkuu koko ajan narttujen perään ulos. Oon monta päivää yrittänyt päästä edes lyhyelle lenkille, ehkä jo tänään?
 
Alkupaino (6/08) 79,3kg
Paino nyt 70,1kg
Pudotusta viikossa +600g
Pudotusta yhteensä -8,4kg
Jäljellä tavoitteeseen 10-15kg

Menkat :/ :/ :/
Joten tää tulos oli odotettavissa....mutta se kymppi kyllä meni sillon rikki, joten kun nää loppuu, niin odotan parempia tuloksia ;)
 
No hyvä, ite en voi enää syyttää menkkojakaan mistään, kun syön cerazetteja niin ei tuu menkkoja. Tosin voi niistä johtua osa tosta painon noususta. Pääsin viimein puolen tunnin lenkuralle, kun olin enste huvittanut lapsia liikkarissa yksin vauva sylissä 3h. Vikan liikkarin lopulla kaksi neitoa tuli kertoo, että heillä on tylsää, melkein pääsi, että niin mullakin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja satunen89:
voitteko neuvoa miten ootte onnistunu? mitä ootte tehny laihduttamisen eteen jne?
Minä oon vaan katsonu mitä suuhun laitan ja kuinka paljon. Liikkua en juuri ehdi, mut 2 kertaa viikossa YRITÄN käydä tunnin lenkillä, useemmin toki, jos ehtii, mut yleensä ei.
Karkit, iltanapostelut jne pois...
Mulla tähän 10 kiloon kului aikaa n. 8kk, joten hetkessä se ei oo käynyt. Tosin ihan maltillisesti olenki yrittäny periaatteella, mitä hitaammin lähtee, sitä varmemmin pysyyki pois =)
Tsemppiä :hug:
 
Alkuperäinen kirjoittaja satunen89:
voitteko neuvoa miten ootte onnistunu? mitä ootte tehny laihduttamisen eteen jne?
No, terveellisemmät elämäntavat! Ja liikunnan lisääminen!
Mulla meni reilussa puolessa vuodessa -10kg ja tuskallista on ajoittain ollut. Välillä junnaa oikeen todella, mutta siitä tarvii vaan sinnikkäästi jatkaa. Mä oon tarkkaillut kaloreita ja yrittänyt syödä mahdollisimman vähän rasvaa ja lisännyt paljon hedelmiä ruokavalioon. Ja yks oleellinen on veden juonti.
Tsemppiä!
 
Aloituspaino 93kg (18.5)
Paino nyt 76,0kg
Pudotus viikossa -700g
Tavoite 65kg

No niin, 17kg pudotettu ja 11kg jäljellä :p Selvästi voiton puolella ollaan! Oon muuten ottanut koko matkalta niitä kamalia kokovartalokuvia alusvaatteissa :$ Ehkä niitä on sitten jälkeenpäin kiva katsoa kun on päässyt tavoitteeseen!
Uskalsin nyt käydä eka kertaa sovittamassa hääpukujakin kun mentiin sillon viime marraskuussa kihloihin! Oli aika ihania :heart: Nyt mahduin hääpuvuissa kokoon 40 mutta häihin mennessä 05/2010 ois tavoitteena olla 36-38.

Ollaan me muuten aika sinnikkäitä kun ollaan pidetty pino näin kauan pystyssä :flower:
 
terve taas =)
jumiin kyllästyneenä palasin normaaliin terveelliseen ruokavalioon ja jatkoin liikuntaa.
vaaka näytti nyt lukemaa 59kg =) vähän oon tyytyväinen!
pientä kalorivajettahan pidin toki mutta en niin suurta kun aikaisemmin.
jatkan näin jos se vielä sitten tuostakin alaspäin menisi,pikkuhiljaa.
 
Alkupaino (6/08) 79,3kg
Paino nyt 69,2kg
Pudotusta 3(-4) viikossa -900g
Pudotusta yhteensä -10,1kg
Jäljellä tavoitteeseen 10-15kg


Lomailtiin tosiaan 3vko ja se meni laihdutuksen osalta hieman...hmm...penkin alle
:snotty:
Tän viikon oon liikkunu joka päivä paitsi eilen (sain keskiviikkona kantapäätkin auki!!!) ja ollu tosi tiukka itelleni! Keskiviikkoaamuna paino olikin jo 68,8kg, eilen en punninnu, mutta nyt menkat taas alkamassa ja turvotusta on kamalasti, et uskoisin tän menkkaturvotuksen pudottua tuon painonkin taas putoovan ;) Mut onhan tuo tosiaan 900g pudonnu edellisistä :D Ihan ok tyytyväinen tulokseen siis ole, ottaen huomioon tuon 3 viikon "repeemisen" =)


Tsemppiä kaikille ja kertoilkaa itsestänne =) :hug: :wave:
 
Aloituspaino 93.4kg (17.8)
Paino nyt 82.1kg
Pudotus viikossa -1,2kg
Välitavoite 78kg

Piti tulla tännekin välillä merkkailemaan. Tää meidän ketju on vaan ihan täysin hiljentynyt :( . Mulla siis tuli hirvee repsashdus ja paino nousi varmaan jostain 81,5kg reiluun 84kg. Noh osa oli nesteitä ja tippui heti, mutta kauheet että otti päästä! Nyt sain taas otettu itteeni niskasta kiinni!

Tavoitteeksi oon aatellut että sais huhtikuun loppuun mennessä ton 78kg välitavotteen! Mulle BMI ois 25 muistaakseni hiukkasen alle 75kg kohdalla. Jos sais sinne lähemmäs 70kg tän painon kesään mennessä niin oisin ihan hirmuisen tyytyväinen!
 

Yhteistyössä