Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:onko siinä kirjassa silleen että päivä 1,päivä 2,päivä 3,vai viikot vai miten?
entäs se syömäpuoli? :snotty: pitääkö siinä jotain hirveyksiä syödä?mä oon vähän nirso
![]()
paljon siinä sitä liikuntaa suurinpiirtein päivässä oli?
paljonko laihduit?![]()
sori kauheesti kysymyksiä...vielä kysyisin että kuka sen kirjan on kirjottanu?saako sen kirjastosta? ja missä täällä on kirjasto:headwall:
![]()
Viikoissa menee, eli viikot 1-4, 5-8 ja 9-12
Liikuntaa oli viikoilla 1-4(treeniin tottuminen):
- 2 lihaskuntotreeniä
- kolme aerobista treeniä ja venyttelyt
- kolme lyhyttä otijoogaa (kirjassa ohjeet).
Viikot 5-8(lisää tehoa ja motivointia):
- 3 lihaskuntotreeniä
- 3 aerobista treeniä
- viisi lyhyttä kotijoogaa
Viikot 9-12 (loppurutistus ja tiukennus):
- 3 lihaskuntotreeniä
- 3 aerobista treeniä
- 7 lyhyttä kotijoogaa.
Noista aerobisen treenien ajoista ja muista on sit kerrottu kirjassa tarkemmin.
Tossa ihan alussa tota kirjaa sanotaan, että vaakaa on turha tuijottaa, mittanauhaa käyttämällä huomaa sen kiinteytymisen, kun lihaksia treenataan niin ei näy silleen vaa´assa niin suurta muutosta välttämättä. Mä en käynyt vaa´alla ennen aloittamista, joten en tiiä. Kyllä mä olin jo ennen tota treeniä vähentänyt syömistä ja lisännyt liikuntaa. Sanotaanko, että kuopuksen synnytyksen jälkeen, tämän treenin loppuun laihduin (aikaa n. 7kk) 16kg.
Katri Manninen ja Eija Holmala on tän tehnyt, googleta Katri Manninen ja Sinä onnistut niin löytyy varmaan tietoa... Mä ostin netistä, en nyt yhtään tietenkään muista et mistä, mut oli tarjouksessa ja makso jotain 17e, kun Suomalaisessa kirjakaupassa maksoi 45e. En osaa sanoa et löytyykö kirjastosta, käy katomassa: www.helmet.fi. Isossa Omenassa on teijän lähin kirjasto, tai sit Tapiolassa. Mut hei, mä voin mielelläni tota omaa kirjaani lainata!!! Olis hyvä syy meijänki sit nähä
Huh, johan tuli taas tekstiä