Laskisitko miehesi miesporukassa viikonlopuksi Viroon?

  • Viestiketjun aloittaja alkuperäinen
  • Ensimmäinen viesti
ok
Mun miehen kaverit on sellaisia, ettei niistä kukaan pettäisi. Vahtisivat toisiaan. Mutta kun eivät edes monet juo, niin mitä ihmettä ne tekis Virossa? Shoppailis ilmeisesti.
Virossa voi tehdä vaikka ja mitä, muutakin kuin shopata ja ryypätä (ja käydä huorissa). Siellä on konsertteja, keikkoja, ooppera, pyöräilyreissuja, luontoa, uimarantoja, eläintarha, kauneudenhoitoa ja hierontaa, muun muassa.
 
En käyttäisi verbiä "laskisitko".. Ihan kuin lapsesta puhuttain. En mä ehkä niin mielissäni olisi mistään poikaporukan pidemmästä ryyppyreissusta, mutta ei mun mies nykyään sellaisille haikailekaan. Joku miesten saunailta/illanvietto on mun puolesta ok. En lähtis silti "kieltämään" jos joku reissu olis.
 
Edelleenki se äijä pettää sua vaikka siinä lähikuppilassa sen söpön seinäruusun kanssa mikäli on pettääkseen. Ei siihen mitään reissua tarvi tehä.
Eiks muutenkin ole yksi yleisimmistä pettämisen muodoista työpaikkaromanssit ja varsinkin ne parjatut ilmaisen viinan juhlat kuten pikkujoulut, mutta oletan ettei tiukan hihnan naiset päästä miehiään tällaisiin kikkaloihin? :whistle:
 
Edelleenki se äijä pettää sua vaikka siinä lähikuppilassa sen söpön seinäruusun kanssa mikäli on pettääkseen. Ei siihen mitään reissua tarvi tehä.
No joo.. Toi pitää aika pitkälti paikkansa. Mutta.. On myös niitä, jotka ei välttämättä varta vasten hakeudu pettämään, mutta esim. reissussa humalassa harkintakyky pettää tai tilaisuus tekee varkaan tms.
 
No joo.. Toi pitää aika pitkälti paikkansa. Mutta.. On myös niitä, jotka ei välttämättä varta vasten hakeudu pettämään, mutta esim. reissussa humalassa harkintakyky pettää tai tilaisuus tekee varkaan tms.
No pistää kyllä miettimään että eikö tuollainen tyyppi sorru jossain vaiheessa väistämättä muutenkin, ihan vaikka normi baarireissulla tai niissä työpaikan juhlissa. Onko se sitten parempi että se tapahtuu ennemmin vai myöhemmin..
 
IhaNainen
Kai norjalaisia on suuriN osa narkeista, kun sentään mamuja on vähemmän, vielä, kuin norskeja, mutta suhteellisesti ottaen mamut käyttävät ja myyvät enemmän huumeita kuin norjalaiset. Sinä se somasti nolasit itsesi, mutta eihän se ollut eka kerta...
Eiiih. Laitathan linkkiä johonkin jolla todistat tän väitteen? Mä ymmärrän kyllä tuon suhteellisuuden väestönryhmien koosta johtuen, mutta tuota Oslon huumeongelmaa et kyllä saa mitenkään vieritettyä mamujen niskaan. Eri asia on vaikkapa raiskaukset suomessa, niistä suhteessa turhan suuri osa on mamujen tekemiä.
 
Laskisin, mieheni on täysi-ikäinen ja kohtalaisen täysijärkinen, eikä tarvitse lupaani sellaiseen.
On ollutkin miesvoittoisen porukan kanssa Virossa, parikin kertaa. Mukana on ollut naisiakin. Nämä tosin ovat olleet ns. seminaarimatkoja työpaikan kanssa. Mutta päästäisin toki, jos ihan omien kavereittensa kanssa lähtisi matkaan.
Pidemmistä matkoista meillä keskustellaan, ei luvankysymismielessä vaan aikataulujen ja raha-asioiden vuoksi. Arki pitää saada pyörimään, jos toinen matkalle lähteekin.
Laskin viimeksi keväällä mieheni ihan yksin Turkkiin.:)
 
"aapee"
Ei kai Pärnussa mitään kauhiaa ole. Siellä käy fiksummat ihmiset. Mutta, jos mun mies menisi Tallinnaan - missä hän ei ole koskaan käynyt juuri sen takia, kun ei tarvitse sieltä mitään - niin kyllä olisi aika selvää, mitä hän menisi sieltä hakemaan :)
Juuri näin. Kyse ei todellakaan ole mistään poro-rymyporukasta. Aika huvittavaa että täällä heti oletetaan niin. Porukasta kukaan ei edes juo itseään selvästi havaittavaan känniin koskaan.
 
Vierasmä
En ole ikinä estänyt toisen menemisiä, oli sitten Viroon tai mihin tahansa.

Jos jotain on tapahtuakseen, niin kyllä se tapahtuu vaikka naapurin kanssa.

Ja jos mies pettää reissullaan, se on hänen ongelmansa ja häpeänsä.
 
Tietysti hän saisi mennä, mutta eipä olisi mitään miesporukkaa minkä kanssa menisi eikä lähtisi noin kauas vain viikonlopuksi, pitäisi olla pidempi aika. En tosin usko, että häntä kiinnostaisi Viro, on enemmän kiinnostunut Kiinasta ja Etelä-Euroopasta.
 
"ninni"
Mä en olisi parisuhteessa, jossa tarttis kummankaan miettiä mitään lupa-asioita laillisiin touhuihin.
No niinpä.
Luottamus on parisuhteen perusta. Jos sitä ei ole, niin mitä järkeä on olla yhdessä? Pettäähän nyt voi vaikka naapurissa, töissä, "kauppareissulla", ihan missä vaan. Ja alkoholikäyttäytymisenkin toivois aikuisen ihmisen hallitsevan ilman esiliinaa...
Mä ainakin haluan elää Miehen kanssa, en minkään huollettavan.
 
Non compos mentis
Nuorukainen palaamassa Lontoon reissulta yliopistolleen viikonlopun hurvittelujen jälkeen. Sain tänä iltana kohtalaisen tarkkaa selontekoa siitä, mitä siellä tapahtunut. Retken hurjinta antia oli ollut ryyppyreissu erään valtion päämiehen lapsenlapsen (miespuolinen) kanssa. Eli ei mitään järkyttävää tai jos jotain kävikin, se jää diplomaattisen koskemattomuuden taakse salaisuudeksi.
 
"vieras"
Itse asiassa mieheni on paraikaa Tallinnassa, mutta ilmeisesti seurueessa on myös naisia, joten ei voi puhua "miesporukasta". :) Tulee varmaan jossain vaiheessa iltaa/yötä kotiin. Eli vastaus kysymykseen, kyllä päästäisin myös pelkässä miesporukassa.
 
Laskisin. Mä arvostan tietynlaista vapautta puolin ja toisin suhteessa niinkuin miehenikin. Ei meidän tarvitse käsikädessä joka paikkaan kulkea, voi olla ihan omiakin menoja omien kavereiden kanssa. Mä olin joskus parikymppisenä pirttihirmu, mut en mä enää jaksa.
 
"heh"
Meillä ei kummankaan tarvitse pyytää lupia reissaamiseen, käytännön järjestelyt/aikataulut saattaa nousta rajoittavaksi tekijäksi. Mieheni on reissannut sekä mies että sekaporukoissa, vaihtelevilla kokoonpanoilla sekä itään että länteen. Itselläni reissut ovat valtaosin työpaikan rentoutumisreissuja joissa naisia noin 10% osallistujista eikä mieheni ole tuntenut oloaan uhatuksi vaan on ennemmin patistellut minua lähtemään. Eli luottamusta löytyy molemmin puolin ja ainakin omasta puolestani voin sanoa että syrjähyppy ei ole tullut edes mieleen.
 

Yhteistyössä