Laskisitko miehesi miesporukassa viikonlopuksi Viroon?

  • Viestiketjun aloittaja alkuperäinen
  • Ensimmäinen viesti
IhaNainen
[QUOTE="vieras";22911613]Se on ihan sama miten pettää.[/QUOTE]

Joo se on ihan sama, mutta ne ei ole sama asia että naiset pettää useammin kuin miehet, tai se että miehet käy yleisemmin huorissa kuin naiset. Katsos, kaksi eri asiaa, pettämistä kun on muukin kuin huorissa käynti, ihan niin kuin itse kirjoitit. Mutta jos et tajua mitä tarkoitan niin älä ihmeessä. :)
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Vastaaja
[QUOTE="vierailia";22911657]Ei kaikki petä,mie en petä miestäni,eikä mies minua,meille parisuhde on sen verran tärkeetä.Mitäs mieltä miehes on pettämisestä? Vois miehes mielipide erosta muuttua ja eroa voi hakea yksin.[/QUOTE]

oon mä joskus kiinnikin jäänyt silloin kun vielä tyhmänä omassa kaupungissa sorruin. Eihän se mitään jättänyt eikä edes minun ehdotuksesta suostunut eroa ajattelemaan. Joten olkoon tietämättä, mitä sitä pahaa oloa toiselle tahallaan aiheuttamaan.

Eikä kukaan voi koskaan toisesta tietää pettääkö vai ei...
 
IhaNainen
varmaan samasta syystä kuin ne kaikki pettävät miehetkin...ei se oma jaksa kiinnostaa vuodesta toiseen siinä mielessä.
Nythän sä vastasit siihen että miksi petät, et siihen miksi on pakko seurustella jos kuitenkin haluaa panna muitakin?

Mikä tässä nyt on, kirjotanko mä jotenkin käsittämättömällä tavalla vai miks mut koko ajan ymmärretään ihan väärin?
 
"vierailia"
oon mä joskus kiinnikin jäänyt silloin kun vielä tyhmänä omassa kaupungissa sorruin. Eihän se mitään jättänyt eikä edes minun ehdotuksesta suostunut eroa ajattelemaan. Joten olkoon tietämättä, mitä sitä pahaa oloa toiselle tahallaan aiheuttamaan.

Eikä kukaan voi koskaan toisesta tietää pettääkö vai ei...
Okei,mutta eikö yhtään omatunto soimaa? Voitko olla varma miehes mielipiteestä nykyään?
Kyllä mie luotan siihen ettei mies petä,samoilla linjoilla ollaan pettämisestä.Kumpikin rakastaa ja arvostaa parisuhdetta ja seksi on vaihtelevaa ja upeaa,Kumpikaan ei halua pettää ja tietää mitä siitä seuraa.
 
"vieras"
oon mä joskus kiinnikin jäänyt silloin kun vielä tyhmänä omassa kaupungissa sorruin. Eihän se mitään jättänyt eikä edes minun ehdotuksesta suostunut eroa ajattelemaan. Joten olkoon tietämättä, mitä sitä pahaa oloa toiselle tahallaan aiheuttamaan.

Eikä kukaan voi koskaan toisesta tietää pettääkö vai ei...
Mä voin ainakin tietää. Mieheni ei ole niin idiootti, että ottais sellaisen riskin, jossa voi menettää meidät. Ei ikinä.
 
Vastaaja
Nythän sä vastasit siihen että miksi petät, et siihen miksi on pakko seurustella jos kuitenkin haluaa panna muitakin?

Mikä tässä nyt on, kirjotanko mä jotenkin käsittämättömällä tavalla vai miks mut koko ajan ymmärretään ihan väärin?
eihän se pakko olekaan, mutta kai se on se mukavuudenhalu, laiskuus jne. Erotessa tarvis myydä asunto, ottaa avioero jne. Eikä toi mies niin helpolla luovuttais, niin kauhee soppa siitäkin tulisi. Ei tohon mitään selkeätä vastausta ole olemassa. Miehet on kautta aikain olleet naimisissa ja silti käyneet vieraissa, ihan sama juttu täällä nyt.
 
Vastaaja
[QUOTE="vierailia";22911767]Okei,mutta eikö yhtään omatunto soimaa? Voitko olla varma miehes mielipiteestä nykyään?
Kyllä mie luotan siihen ettei mies petä,samoilla linjoilla ollaan pettämisestä.Kumpikin rakastaa ja arvostaa parisuhdetta ja seksi on vaihtelevaa ja upeaa,Kumpikaan ei halua pettää ja tietää mitä siitä seuraa.[/QUOTE]

ei se oikein soimaa enää. On asiasta keskusteltu ja mies on suoraan sanonut, että tuskin pystyisi jättämään vaikka pettäisinkin.
 
IhaNainen
eihän se pakko olekaan, mutta kai se on se mukavuudenhalu, laiskuus jne. Erotessa tarvis myydä asunto, ottaa avioero jne. Eikä toi mies niin helpolla luovuttais, niin kauhee soppa siitäkin tulisi. Ei tohon mitään selkeätä vastausta ole olemassa. Miehet on kautta aikain olleet naimisissa ja silti käyneet vieraissa, ihan sama juttu täällä nyt.
Niin kauan kun pitää puolustella mitä tahansa omaa tekoansa sillä että muutkin tekee niin, on meno musta aika säälittävää.
 
[QUOTE="eee";22911616]Tuo tautiriski toki on, mutta kyllä suuri osa miehistä todennäköisesti tajuaisi käyttää kumia (ja yleensä prostituoidut vaativat sitä).
Miehet ovat TODELLA uskollisia toisilleen, sitä en usko, että yksikään kaveri ikinä käräyttäisi toista miestä, ei vahingossa eikä tahallaan.[/QUOTE]

No tämähän ei ainakaan ole ollenkaan sinisilmäistä :saint:
 
[QUOTE="Minea";22910964]En päästäis ja kyse ei ole huorista vaan yleisestä turvallisuudesta. Ei tulis itsellä uni silmään jos mies olis kavereiden kanssa Virossa kännäämässä. Liikaa kai kuullu niitä tarinoita miten humalaisille suomalaisille käy kun viedään rahat ja vaatteet ja suunnilleen munuaiset.[/QUOTE]

Puhuen yleisesti turvallisuudesta, sitten esim. Norjan pääkaupungissa Oslossa myydään kaduilla (esim. rautatieasemalla, linja-auto asemalla, keskustassa yleensäkin) aivan julkisesti kamaa, heppa-poliisit kyllä tekee ratsia, mutta mitäs teet kun iltaisin uutislähetyksissäkin tunnistat täälläpäin pääkaupunginseudun kadun ja näet suoneen vetäviä huumehörhöjä. Kaikille tuttu ongelma (niille, jolla telkkari ja jaksavat välillä katsoa sitä tai vaikkapa osaa jo lukea esim. sanomalehtiä).
Puhumattakaan siitä, että kun vaikkapa lähestyt junalla Osloa, sitten jo kuulutettaan junassa, että varkaita liikkeellä ja vahtikaa tavaroitas. Päivisin, aamuisin, ...ihmiset menee töihin/tulee töistä ja tuksin he ovat jo/vielä kännissä....
Sattumalta seuraan ajoittain Suomen iltapäivälehtiäkin ja mitä luen: ihmisiä jatkuvasti kateissa...
Eli ei ole takuuta, että selviät hengissä paremmin koti-Suomessa tai jossain muualla - aina sattuu ja tapahtuu.
Pointtini: ryöstetyksi voit tulla missä vaan: vaikkapa kotinurkillas Kalliossa tai Juvalla, kännit saattavat suurentaa riskejas.
 
surullista:(
Puhuen yleisesti turvallisuudesta, sitten esim. Norjan pääkaupungissa Oslossa myydään kaduilla (esim. rautatieasemalla, linja-auto asemalla, keskustassa yleensäkin) aivan julkisesti kamaa, heppa-poliisit kyllä tekee ratsia, mutta mitäs teet kun iltaisin uutislähetyksissäkin tunnistat täälläpäin pääkaupunginseudun kadun ja näet suoneen vetäviä huumehörhöjä. Kaikille tuttu ongelma (niille, jolla telkkari ja jaksavat välillä katsoa sitä tai vaikkapa osaa jo lukea esim. sanomalehtiä).
Puhumattakaan siitä, että kun vaikkapa lähestyt junalla Osloa, sitten jo kuulutettaan junassa, että varkaita liikkeellä ja vahtikaa tavaroitas. Päivisin, aamuisin, ...ihmiset menee töihin/tulee töistä ja tuksin he ovat jo/vielä kännissä....
Sattumalta seuraan ajoittain Suomen iltapäivälehtiäkin ja mitä luen: ihmisiä jatkuvasti kateissa...
Eli ei ole takuuta, että selviät hengissä paremmin koti-Suomessa tai jossain muualla - aina sattuu ja tapahtuu.
Pointtini: ryöstetyksi voit tulla missä vaan: vaikkapa kotinurkillas Kalliossa tai Juvalla, kännit saattavat suurentaa riskejas.
Mamut ovat pilanneet Oslonkin.:(
 
surullista:(
Ei sentään, Oslossahan on jo useampia vuosia ollut kova huumeongelma. Kyllä ne on ihan niitä norjalaisia suurin osa niistä narkkareista. Seuraisit vähän maailman tapahtumia niin ei tarttis nolata itteään. :D
Kai norjalaisia on suuriN osa narkeista, kun sentään mamuja on vähemmän, vielä, kuin norskeja, mutta suhteellisesti ottaen mamut käyttävät ja myyvät enemmän huumeita kuin norjalaiset. Sinä se somasti nolasit itsesi, mutta eihän se ollut eka kerta...
 
"vieras"
kyllä laskisin, mutta kun se ei halua sinne lähteä ilman minua :)
Ollaan oltu yksissä jo yli 20 vuotta ja monta monta kertaa olisi ollut hänellä mahdollisuus lähteä sinne Viroon(kin) mutta ei ole halunnut, mennään kuulemma yhdessä sitten kun mennään ja on pari kertaa käytykin
 
ok
Tottakai. On ollutkin monesti. Virossa ja vaikka missä. Itse en ole niin innostunut matkustelemaan jatkuvasti, niin mies käy sitten muiden kanssa, ja onhan se hyvä tapa pitää kavereihin suhteita yllä.
 

Yhteistyössä