Laskisitko miehesi miesporukassa viikonlopuksi Viroon?

  • Viestiketjun aloittaja alkuperäinen
  • Ensimmäinen viesti
Vastaaja
Tosi ällöä. Miten sä voit koskea kerta toisensa jälkeen vieraaseen ihmiseen, päästää sen sun sisälle, vaihtaa limoja, hyhhyyiii!
Siis miksen voisi? Miehet on ihania ja vaihtelu virkistää ja seksi on erilaista kaikkien kanssa :) Joo ja joku kyseli mun ratkaisua asiaan, päästän minäkin mieheni, mutta en edes oleta ettei pettäisi tilaisuuden tullessa, koska itse tiedän kuinka helppoa se on ja kuinka pieni riski jäädä kiinni. Eikä mies aavista mitään...
 
Ei kai Pärnussa mitään kauhiaa ole. Siellä käy fiksummat ihmiset. Mutta, jos mun mies menisi Tallinnaan - missä hän ei ole koskaan käynyt juuri sen takia, kun ei tarvitse sieltä mitään - niin kyllä olisi aika selvää, mitä hän menisi sieltä hakemaan :)
 
Leukistinen aksolotli
Siis miksen voisi? Miehet on ihania ja vaihtelu virkistää ja seksi on erilaista kaikkien kanssa :) Joo ja joku kyseli mun ratkaisua asiaan, päästän minäkin mieheni, mutta en edes oleta ettei pettäisi tilaisuuden tullessa, koska itse tiedän kuinka helppoa se on ja kuinka pieni riski jäädä kiinni. Eikä mies aavista mitään...
Ällöttävää. Hyi.
 
"vieras"
Onko teidän miehenne sitten sellaisia, että jos pitää reissulla saada, ovat maksulliset ainoa vaihtoehto?
Miks tuhlata aikaansa "maksuttomiin" naisiin kun huorilta saa nopeammin, halvemmalla ja just niiltä keneltä tahtoo, vaikka sitten neljän kimppa huorien kanssa, ravintolasta tai muualta on aika vaikea löytää kolmea neitokaista ryhmäseksiin.
 
vuoroin vieraissa
Siis miksen voisi? Miehet on ihania ja vaihtelu virkistää ja seksi on erilaista kaikkien kanssa :) Joo ja joku kyseli mun ratkaisua asiaan, päästän minäkin mieheni, mutta en edes oleta ettei pettäisi tilaisuuden tullessa, koska itse tiedän kuinka helppoa se on ja kuinka pieni riski jäädä kiinni. Eikä mies aavista mitään...
Miksei mies muka voi aavistaa mitään? Varmaan aavistaa mutta ei välitä kun touhuaa samalla tavalla kuin sinä.
 
Leukistinen aksolotli
[QUOTE="vieras";22911483]Miks tuhlata aikaansa "maksuttomiin" naisiin kun huorilta saa nopeammin, halvemmalla ja just niiltä keneltä tahtoo, vaikka sitten neljän kimppa huorien kanssa, ravintolasta tai muualta on aika vaikea löytää kolmea neitokaista ryhmäseksiin.[/QUOTE]

Jotenkin minun mielestäni tuo vaan on tosi kuvottavaa. Miksi joku haluaa jotain tuollaista, joka on myytävänä? On paljon parempi saada sellaista, mikä ei ole myytävissä ja mitä ei anneta kaikille. Tuommoset ihmiset on kuin ammottavia hautoja. Laittaisivat edes vähän hiekkaa päälle, ettei tartte haistaa mätää.:(
 
"eee"
[QUOTE="vieras";22911483]Miks tuhlata aikaansa "maksuttomiin" naisiin kun huorilta saa nopeammin, halvemmalla ja just niiltä keneltä tahtoo, vaikka sitten neljän kimppa huorien kanssa, ravintolasta tai muualta on aika vaikea löytää kolmea neitokaista ryhmäseksiin.[/QUOTE]

Niinpä. Ja ammattilaiset ovat luotettavia: eivät taatusti soittele perään tai uhkaile mustasukkaisina kertovansa vaimolle... Eivät edes jää samaan sänkyyn nukkumaan vaan homman saa hoidettua tunnissa ja kiitti moi :)
 
:))
Tottakai. Itse käyn myös mielelläni silloin tällöin akkaporukalla laivalla ja Tallinnassa eikä siinä ole mitään kummaa. Mies saa myös halutessaan mennä, mitäs lupia siihen nyt tarvis :)
 
"vierailia"
Siis miksen voisi? Miehet on ihania ja vaihtelu virkistää ja seksi on erilaista kaikkien kanssa :) Joo ja joku kyseli mun ratkaisua asiaan, päästän minäkin mieheni, mutta en edes oleta ettei pettäisi tilaisuuden tullessa, koska itse tiedän kuinka helppoa se on ja kuinka pieni riski jäädä kiinni. Eikä mies aavista mitään...
Sulla ei sitten oo yhtään moraalia,et kunnioita parisuhdettasi paskan vertaa,ällöttävää toimintaa miestäs kohtaan.Jos pitää saada jatkuvasti panna muiden kans eroa miehestäs,anna hänelle tilaisuus onneen ihmisen kans joka ei petä ja kunnioittaa parisihdetta! Säälin miestäs.
 
Vastaaja
Miksei mies muka voi aavistaa mitään? Varmaan aavistaa mutta ei välitä kun touhuaa samalla tavalla kuin sinä.
ei taatusti aavista, koska on juuri vähän sellainen kuin te naiset täällä...ei minun mies...ei minun vaimo. Ja mun mies on kyllä oikeesti niin tossukka, ettei se mitään aikaiseksi saisi. Eikä edes ikinä käy missään, vaikka kuinka yritän pakottaa.
 
Vastaaja
[QUOTE="vierailia";22911504]Sulla ei sitten oo yhtään moraalia,et kunnioita parisuhdettasi paskan vertaa,ällöttävää toimintaa miestäs kohtaan.Jos pitää saada jatkuvasti panna muiden kans eroa miehestäs,anna hänelle tilaisuus onneen ihmisen kans joka ei petä ja kunnioittaa parisihdetta! Säälin miestäs.[/QUOTE]

olen mä yrittänyt ehdottaa eroa, mutta kun ei se halua. En mä jatkuvasti paneskele, mutta silloin tällöin reissuillani. Ja mitäs se auttaa jos uuden naisen löytää, suurin osa naisista ja miehistä pettää kuitenkin jossain vaiheessa, joten voi joutua ojasta allikkoon. Ja niin mäkin säälin mun miestä...
 
"vieras"
Jotenkin minun mielestäni tuo vaan on tosi kuvottavaa. Miksi joku haluaa jotain tuollaista, joka on myytävänä? On paljon parempi saada sellaista, mikä ei ole myytävissä ja mitä ei anneta kaikille. Tuommoset ihmiset on kuin ammottavia hautoja. Laittaisivat edes vähän hiekkaa päälle, ettei tartte haistaa mätää.:(
Sun on kvn vaikea käsittää sitä että joku saattaa ajatella asioista, seksistäkin, eri tavalla kuin sinä. Eihän se ole sulta pois kun miehet käyvät huorissa.
 
"vieras"
[QUOTE="eee";22911498]Niinpä. Ja ammattilaiset ovat luotettavia: eivät taatusti soittele perään tai uhkaile mustasukkaisina kertovansa vaimolle... Eivät edes jää samaan sänkyyn nukkumaan vaan homman saa hoidettua tunnissa ja kiitti moi :)[/QUOTE]

Totta. Huorissa käymisessä on pelkkiä plussia. Eikä huora valita jos ei saa isoa ooota, saa ruuvata joka reikään ja niissä asennoissa kuin haluaa.
 
"eee"
Sen vaan sanon, että käytännössä miehellä ei ole minkäänlaista kiinnijäämisen riskiä, tuollainen reissu tarjoaa siihen todella hyvät puitteet (toisin kuin esim. normaali baari-ilta, josta tullaan yöksi kotiin).
 
IhaNainen
[QUOTE="vieras";22911426]Sori nyt vaan, mutta naiset pettävät useammin kuin miehet. Siitähän oli juttua lehdissä pari viikkoa sitten ja plussallakin ko aiheesta ketju.[/QUOTE]

Sori nyt vaan, mutta puhuin maksullisissa käymisestä, en kaikesta pettämisestä. :)
 
"vieras"
[QUOTE="eee";22911589]Sen vaan sanon, että käytännössä miehellä ei ole minkäänlaista kiinnijäämisen riskiä, tuollainen reissu tarjoaa siihen todella hyvät puitteet (toisin kuin esim. normaali baari-ilta, josta tullaan yöksi kotiin).[/QUOTE]

On siinä semmoinen riski et jos vetelee paljaalla voi saada taudin ja kaverit voivat möläyttää väärän henkilön kuullen jotain tyhmää.
 
"eee"
[QUOTE="vieras";22911605]On siinä semmoinen riski et jos vetelee paljaalla voi saada taudin ja kaverit voivat möläyttää väärän henkilön kuullen jotain tyhmää.[/QUOTE]

Tuo tautiriski toki on, mutta kyllä suuri osa miehistä todennäköisesti tajuaisi käyttää kumia (ja yleensä prostituoidut vaativat sitä).
Miehet ovat TODELLA uskollisia toisilleen, sitä en usko, että yksikään kaveri ikinä käräyttäisi toista miestä, ei vahingossa eikä tahallaan.
 
Tietenkin. Mieheni on täysi-ikäinen eikä holhouksen alla, eli saa itse päättää menemisistään ja tulemisistaan. Tosin menot sovitaan aina etukäteen ja tiedän missä mies on ja suunnillen milloin palaa.
 
"vierailia"
olen mä yrittänyt ehdottaa eroa, mutta kun ei se halua. En mä jatkuvasti paneskele, mutta silloin tällöin reissuillani. Ja mitäs se auttaa jos uuden naisen löytää, suurin osa naisista ja miehistä pettää kuitenkin jossain vaiheessa, joten voi joutua ojasta allikkoon. Ja niin mäkin säälin mun miestä...
Ei kaikki petä,mie en petä miestäni,eikä mies minua,meille parisuhde on sen verran tärkeetä.Mitäs mieltä miehes on pettämisestä? Vois miehes mielipide erosta muuttua ja eroa voi hakea yksin.
 
IhaNainen
Jotenkin minun mielestäni tuo vaan on tosi kuvottavaa. Miksi joku haluaa jotain tuollaista, joka on myytävänä? On paljon parempi saada sellaista, mikä ei ole myytävissä ja mitä ei anneta kaikille. Tuommoset ihmiset on kuin ammottavia hautoja. Laittaisivat edes vähän hiekkaa päälle, ettei tartte haistaa mätää.:(
Se on musta ihailtavaa että sä osaat ajatella noin ja olet valtavan varma omasta ja miehesi uskollisuudesta. Se ei kuitenkaan korjaa sitä asiaa, että tosi monet pettävät parisuhteessa, vaikka se susta kuvottavaa olisikin. Miehet on miehiä, niiden alkuperäinen tarkoitus on ollut panna kaikkea mikä liikkuu ja levittää siementään mahdollisimman laajalle, sen takia mä luulen että osa miehistä suhtautuu pettämiseen vähän kyseenalaisesti. En tietenkään sano että kaikki miehet pettäisivät tilaisuuden tullen jos olisivat aivan varmoja etteivät koskaan jäisi kiinni, mutta huomattavan suuri osa kuitenkin.
 

Yhteistyössä