Laskisitko miehesi miesporukassa viikonlopuksi Viroon?

  • Viestiketjun aloittaja alkuperäinen
  • Ensimmäinen viesti
alkuperäinen
Itse laskin mieheni, Pärnuun menivät viikonlopuksi, yhdellä heistä on siellä loma-asunto.

Tuli vaan mieleen, kun yksi kaverini sanoi ettei kyllä ikimaailmassa olisi laskenut. Mutta minä luotan mieheeni, hän on uskollista sorttia, eikä mikään villi bilettäjätyyppi edes.

Miksi ihmeessä pitäisi rajoittaa toisten menoja? Olen iloinen kun mieheni pääsi ekaa kertaa lapsen syntymän jälkeen kavereidensa kanssa rentoutumaan. Sitäpaitsi itsekin kävin kesällä kaverini kanssa Virossa, Tallinnassa, jossa olimme yhden yön hotellissa. Ihan kiltisti oltiin tietty, syötiin hyvin, shoppailtiin, käytiin kampaajalla ja tanssittiin. Oli oikein rentouttava reissu, eikä miehenikään ollut mustis. :)

Minua vähän säälittää pariskunnat jotka ovat niin mustaskkaisia että rajoittavat toistensa menoja. Missä luottamus? Jos ei sitä ole, minusta voi samantien sitten erota. :-/
 
Tasku Venus
Alkuperäinen kirjoittaja alkuperäinen;22910392:
Tuli vaan mieleen, kun yksi kaverini sanoi ettei kyllä ikimaailmassa olisi laskenut. Mutta minä luotan mieheeni, hän on uskollista sorttia, eikä mikään villi bilettäjätyyppi edes.
Aivan taatusti panee siellä porukalla jotain virolaishoroja.:x
 
"takkuinen ameeba"
Mikäs minä olen kieltämäänkään aikuista miestä?? Tottakai pääsisi, jos vaan ajallisesti osuisi hyvin, eli siis lapset hoituisi jne. Ei neljän lapsen isäkään ihan ex tempore voi hypätä paattiin. Ennen joulua oli äijäporukalla Latviassa pari yötä, oli mukavaa saada pari päivää vähän omaa aikaa itsellekin ja ihana oli nähdä parinkin ikävöidyn päivän jälkeen. Eipä me olla lantiosta kiinni kasvettu.
 
Aivan taatusti panee siellä porukalla jotain virolaishoroja.:x
Ootko ihan tosissas?
Mun mielestä parisuhteessa on silloin vikaa jos täytyy miettiä "voiko" toista päästää johonkin.
Ja oon ite käyny useinkin Virossa enkä oo koskaan pannut miespuolisia virolaishoroja tai tehnyt muutenkaan mitään epäilyttävää...Tai minkä takia siellä Virossa pitäs aina automaattisesti tehdä jotain "likasta"?
 
Vastuullinen aikuinen ihminen, eiköhän osaa päättää ihan omista asioistaan ja arvioida oli sitten töissä tai Virossa että kannattako jotain tehdä vaiko jättää kenties tekemättä. Eli jos nyt multa "lupaa" kysytään niin heltiää ihan samalla lailla kuin häneltä minullekin. Ilmoitusluontoisia asioita nuo lähinnä on. Eipä tosin pelkoa, joutuu olemaan perheestään niin paljon erossa muutenkin ettei halua lähteä mihinkään ylimääräisiin :)
 
Tottakai "laskisin", ei meillä tarvii reissuihin lupia kysellä jos passaa aikatauluihin. Kesällä oli mies viikon reissussa ukkoporukalla Lapissa ja Norjassakin kävivät. Minä kai olen iloinen jos toisella on kivaa ja harvemmin yhdessä pitkiksi ajoissa pääsee lähtemään kun on pieniä lapsia. Luottamus/luotettavuus tietenkin pitää olla kohdallaan että tämä toimii näin hyvin.
 
"vieras"
No eiköhän tuo ole reissannut Thaimaat yms. työmatkoillaan, että jos on mennäkseen maksullisiin niin eiköhän tuo onnistu suomessakin. En ole ikinä kieltänyt, eikä multa ole ikinä kielletty. Just olin kaverin kanssa Vilnassa.
 
Leukistinen aksolotli
Joo laskisin. Mun mies on viisas ja sillä on luotettavia kavereitakin suurimmaksi osaksi. Ainoa, mikä kismittäisi, olisi se, että joutuisin olla hänestä erossa.

Mutta tiedän, että hän menisi tuollaiselle matkalle mieluummin minun, kuin jonkun miesporukan kanssa.
 

Yhteistyössä