Laskisitko miehesi miesporukassa viikonlopuksi Viroon?

  • Viestiketjun aloittaja alkuperäinen
  • Ensimmäinen viesti
Mikä minä olisin laskemaan tai olemaan laskematta? Eikös aikuinen mies päätä itse moisen asian. Lähden itse Tallinnan reissulle piakkoin enkä edes kysynyt mieheltä "lupaa".
Miten te toimitte, jotka eivät päästä reissuun? Sidotte rautaköysin?
 
Viimeksi muokattu:
Leukistinen aksolotli
Ei se välttämättä ole kiinni siitä että olis puutteessa jo muutamassa päivässä, tai että ei saisi muita kuin maksullisia naisia. Jotkut miehet käy huorissa jännityksen tms. takia, ja tunnetustihan viro ja varsinkin tallinna on sellasia paikkoja joihin matkustetaan juurikin prostituoitujen takia. Mutta tietenkään en tarkoita sitä, että kaikki sinne menis sen takia, koska joku kuitenkin kohta väittää että sanoin niin. :D
Onhan se varmasti jännittävää, miettiä, että minkä taudin saa.:D

No, en ymmärrä sellaisia miehiä, joilla ei ole oman naisen kanssa tarpeeksi jännää.
 
IhaNainen
Ja mun oma mies siis oli meidän seurustelun ensimmäisestä kahdesta vuodesta melkein puolet/vuosi melkein yhteen soittoon työmatkalla/töissä ulkomailla, enkä siltikään epäillyt että hän pettäisi mua. Jos on joku ihminen johon tietää voivansa luottaa, mun puolesta hän voi mennä mihin vaan ja kuinka pitkäksi aikaa tahansa, ja silti luotan jos hän on sen arvoinen.
 
"vieras"
Jännä juttu muuten, että täällä kaakkoiskulmalla esim. hiv-tartuntoja saadaan taas paljon juuri naapurimaan puolelta. Miten ihmeessä, jos miehet ei käy siellä huorissa? Eikä mitään nuorten tartuntoja, vaan juuri keski-ikäisten ja vanhempien.
 
ei tarvitse edes kysyä, "laskisinko"... huoriin "pääsee" vaikka täs meidän kerrostalorapussa, jos niikseen tulee, eikä toista voi omistaa, enkä sillä tavoin haluaisikaan yrittää kahlita... ikävä esimerkki kaveripiirissä hyvinkin omistushaluisesta ämmästä, tekee miehensä kovin onnettomaksi, kun ei edes treeneihin saa lähteä ja jo valmiiksi ilmoitetaan, et illalla on sit riitaa kun nyt menet... ;)
 
"aapee"
Ei, mutta noi aapeen jutut on. "oltiin tietysti kiltisti" yms.
Tuo sana "kiltisti" oli tarkoitettu humoristiseksi ilmaisuksi, olisitko ymmärtänyt sen jos olisin kirjoittanut että Oltiin tietysti "kiltisti". :)

Vaikka mieheni on yi nelikymppinen ja minä tosiaan 35, niin usein heitetään toisillemme leikillämme että "olehan sitten kiltisti", taisin tuon sanoa illoinkin kun hän oli reissuun lähdössä. Olemme rentoja ja huumrintajuisia ihmisiä. Onko sinusta vain teinit sellaisia? :-D
 
vaimoli
Ei oo kellekään tullut mieleen et on olemassa miehiä jotka EI halua moisille reissuille. Vaimo ja lapset on tärkeempiä kuin rymyreissut,joista ei edes muista mitään jälkeenpäin!

Meillä kyllä reissataan,mutta perheenä. Mies käy kavereiden kanssa viikolla pari kertaa pelaa futista tai lätkää ja miesten kanssa viettää saunaillat mökillä, miehet istuu rantasaunas ja me naiset ollaan usein päärakennuksella. Illalla sit istuskellaa koko sakki ja pelaillaan jne...

Mä teen ystävien kans päivän shoppailureissuja ja urheillaan porukas,mut yön yli reissut tehdään perheen kanssa. MOLEMMAT haluaa tätä!!!!
Että ihan turha "sääliä" niitä jotka "ei saa" mennä! Kaikki miehet EI halua,omasta vapaasta tahdostaan, juosta tuolla rymyreissuilla!
 
"Hopping"
No meillä ei yksinkertaisesti toimi mitkään "mä en sua laske jutut", eikä sellaisia edes mietitä... Tällä hetkellä mies on miesporukalla Turku-Tukholma risteilyllä juhlimassa yhden kaverin kolmikymppisiä. Varmaan ovat siellä ihan pellit seis, en yhtään epäile ja paremmalla mielin olisin ollut, jos olisivat juhlineet tuossa kotikaupungin baarissa ja tulleet yöksi kotiin, mutta minkäs teet. En pettämisen vuoksi, mutta olen ylipäänsä levoton kun toinen on jossain kaukana. Lisäksi äijäporukassa tyhmyys saattaa tiivistyä. ;) Mutta en todellakaan tuonut ajatuksiani julki, vaan toivotin miehelle hauskaa viikonloppua. Ihmisellä on oltava oma tilansa parisuhteessa, eikä se luottamus kasva sillä, että holhoaa toista aikuista.
 
Vastaaja
palstalla ovat kaikki Suomen naiset, joilla on ne uskolliset miehet...hih :) Joo, minäkin käyn tyttöporukassa reissuissa ja joka kerta petän, en kyllä maksullisten kanssa. Ja kyllä muualla kuin kotipiireissä on helpompi pettää, pienempi riski jäädä kiinni.
 
Leukistinen aksolotli
palstalla ovat kaikki Suomen naiset, joilla on ne uskolliset miehet...hih :) Joo, minäkin käyn tyttöporukassa reissuissa ja joka kerta petän, en kyllä maksullisten kanssa. Ja kyllä muualla kuin kotipiireissä on helpompi pettää, pienempi riski jäädä kiinni.
Tosi ällöä. Miten sä voit koskea kerta toisensa jälkeen vieraaseen ihmiseen, päästää sen sun sisälle, vaihtaa limoja, hyhhyyiii!
 
"vierailia"
palstalla ovat kaikki Suomen naiset, joilla on ne uskolliset miehet...hih :) Joo, minäkin käyn tyttöporukassa reissuissa ja joka kerta petän, en kyllä maksullisten kanssa. Ja kyllä muualla kuin kotipiireissä on helpompi pettää, pienempi riski jäädä kiinni.
Joopa joo,kehtaat viellä tulla kehuskelemaan ympäriinsä paneskelulla,hyi helvetti mikä naikkonen! Oksettaa tuollanen eukko.
 
palstalla ovat kaikki Suomen naiset, joilla on ne uskolliset miehet...hih :) Joo, minäkin käyn tyttöporukassa reissuissa ja joka kerta petän, en kyllä maksullisten kanssa. Ja kyllä muualla kuin kotipiireissä on helpompi pettää, pienempi riski jäädä kiinni.
Toki varmaan on helpompi pettää, jos sellaista haluaa. Ja jos haluaa niin voi sen tehdä kotinurkillakin. Mikä sulla nyt tässä on sitten hyvä ratkaisu? Lieka kaulaan ja patteriin kiinni? Sähköpanta joka antaa iskun jos mies astuu kaupungin rajojen ulkopuolelle? Ei vitja että menis huonosti jos pitäis epäillä ja pelätä. Syytön kunnes toisin todistetaan ja minä en kuluta ainakaan energiaa siihen miettimiseen mitä mies tekee kun ei kanssani ole. Se ei tarkoita sitä että olisi sinisilmäinen kuitenkaan.
 
Leukistinen aksolotli
Mun miehen kaverit on sellaisia, ettei niistä kukaan pettäisi. Vahtisivat toisiaan. Mutta kun eivät edes monet juo, niin mitä ihmettä ne tekis Virossa? Shoppailis ilmeisesti.
 

Yhteistyössä